thx... ik mag 1350 calorieen hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:39 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl
Dan de eet en beweegwijzer invullen, moet je je ff registreren
Ik kan er prima op staan(en dus ook wel lopen), maar buigen doet behoorlijk zeer. Ik loop dus een beetje als een zeerover met een houten pootquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef teigan het volgende:
freecell, jeetje wat raar zeg, sorry dat ik het zeg, het is ook net iets voor jou...
Kun je er nu dan wel op lopen of doet dat ook zeer?
Dat hoeft niet, het is meer een combinatie van factoren. Door verkeerd eten (te weinig, te veel, te ongezond, te veel tussendoortjes) en weinig bewegen kan je aankomen maar het kan ook met andere factoren zoals zwangerschap of medicijngebruik te maken hebben. Dus scheer "dikkerds" niet over een kam dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef Viking84 het volgende:
'Dikke' mensen eten niet perse meer bij hun avondeten (ik niet in ieder geval), maar eten ongezonde dingen of snoepen teveel tussendoor.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik besef dat ik nu op een kritiek punt ben beland. "Vroeger" gaf ik er aan toe en gaf ik het lijnen op. Daarna voelde ik me zo'n mislukkeling dat ik het falen ging wegeten(slim hè) Maar ik ga er nu tegen vechten hoor, en ik ga winnen ook!! Zo!
(gisteravond vlak voor het naar bed gaan nog snel een boterham met filet americain opgegeten, echt 5 minuten voor ik in bed ging liggen...)
Pesto door de spinazie doen? En een blikje tonijn erbij? Dus laagje aardappelpuree, laagje spinazie (met pesto), laagje tonijn, laagje aardappelpuree... Heb alleen eigenlijk geen idee of dat ook lekker is met spinazie a la creme, heb altijd "gewone" spinazie. Klein beetje kaas over de bovenkant strooien en dan lekker de oven in.quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:56 schreef ymme het volgende:
Ok gisteren goed gegeten, en het gaat vandaag alweer stukken beter
Vandaag wil ik een lekkere ovenschotel maken met spinazie. Maar nu heb ik in de koelkast een bekertje creme fraich staan, wat kan ik hiermee doen
Ik zat te denken, aan een eigengemaakte aardappelpuree, hiervan een laagje in de ovenschaal.
Daar spinazie (creme) overheen. En weer een laagje aardappelpuree etc. Maar wat te doen met de creme fraich. En misschien nog andere ideeen hier zo voor mijn ovenschotel.
Waar jullie natuurlijk uitgebreid verslag van krijgen vanavond als het gegeten is door ons
Beterschap dan nog! Wat heb je wel zo'n beetje in huis? Misschien kunnen we iets verzinnen met wat je in huis hebt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:05 schreef ymme het volgende:
Klinkt lekker. Maar heb van dat alles niets in huis.
En wilde vandaag eigenlijk nog even niet de deur uitgaan (bijna helemaa beter maar nog niet helemaal).
Gehakt... moet ik straks ff in de vriezer kijken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Beterschap dan nog! Wat heb je wel zo'n beetje in huis? Misschien kunnen we iets verzinnen met wat je in huis hebt?
Uitje fruiten (of wat prei ofzo) en dat mengen met de spinazie is misschien ook al lekker, en een beetje bouillonpoeder door de spinazie om er wat smaak aan te geven. En misschien wat vlees (of vleesvervanger) en bij? Bijvoorbeeld wat gehakt rul uitbakken (met ui en wat nasikruiden) en dat ook als laagje er tussen leggen.
He balen zeg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:33 schreef Troel het volgende:
Hmm, mijn vaders bloeddruk is weer gigantisch gestegen. Kreeg vanochtend een mailtje dat hij het een stuk rustiger aan gaat doen.
Dat kwam wel een beetje rauw op mijn dak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |