Eigenlijk heb je wel geluk dat je nu beseft dat je op dat punt bent waar het de vorige keren fout ging
Isabeau (als ik dat zo mag zeggen). Dat heb je weleens beschreven. De eerste 7 (?) weken gaat het heel makkelijk en ineens is het over. De overgang van tijdelijk naar langdurig gezond eten.
Zelf vond ik dit punt ontzettend moeilijk, maar als je dit heb gehad, zit je echt in een andere levensstijl. Je moet nu veel meer tegen de verleidingen vechten, maar dat gaat echt over! En het is vast maar een paar dagen en dan gaat het weer net zo makkelijk als de tijd hiervoor. Volhouden!!
![]()
Zo'n kuur is misschien wel handig
cinnamongirl (vooral omdat je wel veel groente en fruit op hebt), maar veel mensen gaan er verkeerd mee om. Als je daarna weer 'gewoon' gaat eten, kom je inderdaad nog harder aan dan je afgevallen bent.
Verstandig
Viking84, dat je naar een dieetist wilt gaan. En vooral ook dat je beseft dat je niet gezond bezig was. Ik ben 30 kilo afgevallen en ik heb veel meer gegeten dan jij. Je moet alleen het goede eten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*