Dat skaten durf ik echt niet, ik ben zo bang dat ik omval.
![]()
Wacht maar af tot je nog meer broeken hebt die te groot zijn AnnekeM. En als je dan nieuwe zomerkleren koopt, dat je die voor het einde van de zomer ook al niet meer past.
![]()
Sterkte met je vader Troel. Ik hoop dat ze zijn bloeddruk snel weer omlaag krijgen.
T_a_P, wil je niet gewoon te snel gaan als je problemen krijgt met je ademhaling? Juist omdat rolschaatsen toch al vermoeiender is dat skaten. Als ik met hardlopen te snel ga, krijg ik na een tijdje ook ademhalingsproblemen. Dan moet ik echt weer wat langzamer verder.
Als je gaat hardlopen, hoef je op zich je energie niet te steken in het sprinten. Er wordt juist aangeraden eerst je conditie te verbeteren en pas daarna met snelheid bezig te zijn. Je kunt namelijk als vrij snel een kwartier of half uur joggen, maar echt hard lopen, dat duur veel langer en daar moeten je spieren ook wel aan wennen.
Welkom Knuzzel. Kleine dingetjes helpen ook goed om te bewegen. Heb je bijvoorbeeld trappen op je stage? Of thuis? Kun je instellen dat je papier uitgeprint wordt bij een printer verder weg? Of ga sporten samen met vrienden, dan heb je meteen iets gedaan aan je sociale leven. Als je in de trein iets van een banaan ofzo eet, heb je al meer energie en minder honger. Dan kun je misschien nog voor het eten gaan sporten. Of wandel of fiets na het eten gezellig bij vrienden langs. Of ergens anders, als je niet aan de alcohol gaat.
![]()
Wat goed Maeghan! Je hebt gewoon al een superconditie. Nog even we je meldt je zeker aan voor een hardloopwedstrijd?
![]()
Even quoten hoor
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:38 schreef Isabeau het volgende:Gisteren mijn eerste dag zonder tussendoortjes etc gehad
![]()
(en ja, daar ben ik heel blij mee
![]()
)
Zie je wel! Zo hoort het. Je wilt niet eens tussendoortjes meer. Zo lekker is het ook weer niet (behalve b&j ijs dan) en als het zo warm is, heb je meer aan zelfgemaakt waterijs.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*