abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37523043
ik heb nog wel een gewone stepper staan, die kan je zo overkopen, ik gebruik hem toch
nooit...

alleen het computertje wat erbij hoort doet het niet, heeft het nooit gedaan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37523770
Zo, ik wilde nog eens wat doen, maar ik heb weinig ruimte en geen apparaten (ja, een roeitrainer maar daar had ik geen zin want staat in de kamer van m'n ouders en dat vind ik gewoon irritant), dus ik denk ik ga gewoon op de plaats hardlopen, agz ik de ruimte niet eens heb voor een springtouw of zo. Dus ik zet een muziekje op en ik houd het gewoon een heel nummer vol. Dus ik dacht, zeker een kort nummer. Volgende nummer doe ik wat karateoefeningetjes. Toen dacht ik, ik ga nog een nummertje lopen. Zelfde nummer op, want vind ik leuk. Houd ik het weer het nummer vol. Dus k dacht, nou, nog eentje gaat wel. Dus weer hetzelfde nummer gedaan en volgehouden. Nog makkelijk ook eigenlijk, alleen toen ging ik wel erg zweten en ik voelde m'n kuiten wel. Ga ik kijken, is het een nummer van vier minuten. Is m'n conditie blijkbaar toch al vooruit gegaan sinds ik die bodycombat/attack/pump/balance doe, want vroeger hield ik het echt een minuut vol of zo en dan stond ik te hijgen. Die laatste bijna acht minuten heb ik gewoon achter elkaar gedaan en ik hijg niet eens.
Sanity is (not) statistical
pi_37533013
Gisteren mijn eerste dag zonder tussendoortjes etc gehad

(en ja, daar ben ik heel blij mee )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 mei 2006 @ 01:41:06 #229
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37533076
Goed Isabeau

Blijkbaar komt er altijd een punt dat je terugvalt (bij mij ook) maar zeker ook weer een punt dat je de draad weer op kan pakken
pi_37533207
Ik hoop het. Het schoot net wel door mijn hoofd dat ik een mars kan pakken als ik wil. Maar ik wil niet Denk ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:13:22 #231
105850 Fuente
mamamuts
pi_37534755
Isabeau, goedzo! En blijf van die mars af

Hier gister ook een tussendoorloze dag. Het gaat me toch steeds beter af lijkt 't wel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37534871
Teigan, wat is het voor soort stepper??
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:30:48 #233
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37534898
Dat skaten durf ik echt niet, ik ben zo bang dat ik omval.

Wacht maar af tot je nog meer broeken hebt die te groot zijn AnnekeM. En als je dan nieuwe zomerkleren koopt, dat je die voor het einde van de zomer ook al niet meer past.

Sterkte met je vader Troel. Ik hoop dat ze zijn bloeddruk snel weer omlaag krijgen.

T_a_P, wil je niet gewoon te snel gaan als je problemen krijgt met je ademhaling? Juist omdat rolschaatsen toch al vermoeiender is dat skaten. Als ik met hardlopen te snel ga, krijg ik na een tijdje ook ademhalingsproblemen. Dan moet ik echt weer wat langzamer verder.

Als je gaat hardlopen, hoef je op zich je energie niet te steken in het sprinten. Er wordt juist aangeraden eerst je conditie te verbeteren en pas daarna met snelheid bezig te zijn. Je kunt namelijk als vrij snel een kwartier of half uur joggen, maar echt hard lopen, dat duur veel langer en daar moeten je spieren ook wel aan wennen.

Welkom Knuzzel. Kleine dingetjes helpen ook goed om te bewegen. Heb je bijvoorbeeld trappen op je stage? Of thuis? Kun je instellen dat je papier uitgeprint wordt bij een printer verder weg? Of ga sporten samen met vrienden, dan heb je meteen iets gedaan aan je sociale leven. Als je in de trein iets van een banaan ofzo eet, heb je al meer energie en minder honger. Dan kun je misschien nog voor het eten gaan sporten. Of wandel of fiets na het eten gezellig bij vrienden langs. Of ergens anders, als je niet aan de alcohol gaat.

Wat goed Maeghan! Je hebt gewoon al een superconditie. Nog even we je meldt je zeker aan voor een hardloopwedstrijd?

Even quoten hoor
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren mijn eerste dag zonder tussendoortjes etc gehad

(en ja, daar ben ik heel blij mee )
Zie je wel! Zo hoort het. Je wilt niet eens tussendoortjes meer. Zo lekker is het ook weer niet (behalve b&j ijs dan) en als het zo warm is, heb je meer aan zelfgemaakt waterijs.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_37534972
Goeie morgen op de deze geweldige mooie dag
Ik ga straks lekker met mijn moeder de stad in, goed voor het lijnen Veel lopen

Gisteren is van de ovenschotel dus niets terrecht gekomen, ik wilde gaan eten gaat de deurbel ga je mee? Uh ok ja meteen (helemaal vergeten ) ik zou weggaan met een vriendin! Haha.

Maar vriendje vond de schotel onwijs lekker
pi_37534982
Koningin, gewoon een simpele opo en neer stepper met instelbare zwaarte zeg maar, je kan laag of hoger steppen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37534987
Heb je een foto? Of type, zodat ik dat kan opzoeken.
Wat wil je er voor hebben?
pi_37535121
ik heb net foto's gemaakt, ik zal ze zo online zetten... Het is een body sculpture BS1410, hij is van de kijkshop...
foto's komn er zo aan...

http://picserver.student.(...)php/83EX2TLC4811/512
http://picserver.student.(...)php/4972M9H7NFUJ/512
http://picserver.student.(...)php/59FL1520UT4P/512

o ja, voor 25 euro kan je hem hebben...(nieuw was hij geloof ik iets van 50)

[ Bericht 35% gewijzigd door teigan op 04-05-2006 09:00:23 ]
pi_37535362
Isabeau: Avondeten is idd precies waar het misgaat, dat is vaak te vet en te weinig groenten... zit er nu over te denken om maar zelf te gaan koken, en dan tegelijkertijd met huisgenoten te eten voor de gezelligheid!
Enne die tussendoortjes, je kunt ze laten staan, je kunt het !!!

YPPY: Trappen zijn hier wel op mn stage, dus die gebruik ik voor de wc! En aangezien ik zo'n liter thee EN een liter water drink op een dag... is dat wel een aantal keer! En ben nu met wat vrienden aan het regelen om iets van poweryoga oid te gaan doen! En.. ik wil een stepper kopen.. ben hier nog even aan het meelezen over wat voor soort!

Verder ben ik gister een bikkel geweest ik heb op 2 stations rondgewandeld, met honger en ik heb niets gekocht !
Vandaag gaan we er weer voor!
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_37535416
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 08:50 schreef teigan het volgende:
ik heb net foto's gemaakt, ik zal ze zo online zetten... Het is een body sculpture BS1410, hij is van de kijkshop...
foto's komn er zo aan...

http://picserver.student.(...)php/83EX2TLC4811/512
http://picserver.student.(...)php/4972M9H7NFUJ/512
http://picserver.student.(...)php/59FL1520UT4P/512

o ja, voor 25 euro kan je hem hebben...(nieuw was hij geloof ik iets van 50)
Hij is verder in orde?? Jij vindt dat ie het goed doet???
Ik wil nog even overleggen thuis, kun je hem ook verzenden? Ik woon in Limburg.
pi_37535716
ik vind dat hij het wel goed doet, hij moet even opwarmen natuurlijk...
Ik heb verder ook geen ervaring met andere steppers...

Hm, versturen moet vast wel kunnen, maar hij is wel zwaar.... Maar dat is vast wel te regelen...
pi_37535832
Tja, als dat versturen te duur wordt, dan gaat het denk ik over......vind ik zonde geld. Of is die ¤25,- incl. verzenden?
Waar woon je?
pi_37535835
ik woog vanmorgen 85.5
dat is volgens mij zo'n 2 jaar geleden dat ik dat gewogen heb
misschien dat ik dan toch onder de 85 kom deze zomer
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:41:10 #243
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37535993
Ik heb in ene zin om een appeltaart te bakken Dit ga ik zaterdag doen
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:38:22 #244
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37537488
Soms zijn er van die nieuwsberichten die je overgewicht weer eventjes fijn relativeren:
Operatie moet zwaargewicht van 550 kilo redden

Hij is toch eigenlijk wel een beetje té dik:

Hoe opereren ze zo iemand eigenlijk? Hoe vind je organen in dat lichaam, waar leg je iemand op? En zo gaan er meer vragen door mijn hoofd... Lijkt me een flinke klus. Vraag me eigenlijk ook af wat zijn overlevingskansen zijn, lijkt me dramatisch laag.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:51:23 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_37537861
En dan vind ik dat ik het bij mij al ver heb laten komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37538280
Dat zijn zo'n extreme gevallen, vraag me altijd af hoe het zover heeft kunnen komen.
pi_37538339
Dat is wel héél erg dik. Je kunt je toch niet voorstellen dat iemand het zo ver laat komen...
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:34:15 #248
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37539171
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:07 schreef Fannetje het volgende:
Dat is wel héél erg dik. Je kunt je toch niet voorstellen dat iemand het zo ver laat komen...
Ik denk dat als je eenmaal een bepaalde grens over bent het "van zelf" gaat. Het maakt niet zoveel uit of je nu 250 of 300 kilo weegt, je weegschaal heeft 't toch allang begeven en je bent bij 250 kg al ernstig gehandicapt. Als je dan eenmaal bedlegerig bent en je houdt 't zelfde eetpatroon vliegen de kilo's eraan, bewegen gaat immers allang niet meer.

Heel triest. Lijkt me een heel eenzaam bestaan.

Had niemand kunnen ingrijpen toen hij <200kg woog? Toen had hij toch ook al niet meer op eigen kracht kunnen afvallen?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37539244
Al vind ik dit http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/64450#2653801 een maffe reactie er onder, ligt dat aan mij?
pi_37539318
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik denk dat als je eenmaal een bepaalde grens over bent het "van zelf" gaat. Het maakt niet zoveel uit of je nu 250 of 300 kilo weegt, je weegschaal heeft 't toch allang begeven en je bent bij 250 kg al ernstig gehandicapt. Als je dan eenmaal bedlegerig bent en je houdt 't zelfde eetpatroon vliegen de kilo's eraan, bewegen gaat immers allang niet meer.

Heel triest. Lijkt me een heel eenzaam bestaan.

Had niemand kunnen ingrijpen toen hij <200kg woog? Toen had hij toch ook al niet meer op eigen kracht kunnen afvallen?
Stond ook een reactie op de FP dat iemand hem ook alleen maar muesli (ik zou dan voor groente en fruit gaan) kon voeren met de mededeling: "als je iets anders wenst, pak je het zelf maar."
Ik vind het een goed idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')