je bent er al hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 18:05 schreef Dandelion het volgende:
ts komt er aan
Hij mag best wel safeties spelen, maar je moet ook risico's durven nemen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja en safeties spelen hoort helemaal niet bij het spelletje...
Foei Ebdon, je mag geen safeties spelen hoor!
Topic Startquote:Op zondag 30 april 2006 18:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
je bent er al hoor.
Neem aan dat je het over de OP hebt.
Van wie? Sorry hoor, maar als je in de finale van de WK staat, heb ik zo het idee dat je het spelletje aardig onder de knie hebt...quote:Op zondag 30 april 2006 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij mag best wel safeties spelen, maar je moet ook risico's durven nemen.
Ik vind een goed gespeeld tactisch frame vaak interresanter dan een frame waar in alles gewoon weggespeeld kan worden. En dan mag een speler van mij rustig de tijd nemen om een bal te spelen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar dat maakt het nog niet leuk om naar te kijken
Misschien worden de laatste frames dinsdag wel gespeeld,quote:Op zondag 30 april 2006 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ze liggen iig op schema voor een nieuw record met meer dan een half uur per frame.
Als 2 slechte spelers de finale halen dan moet de rest wel echt vreselijk waardeloos zijnquote:Op zondag 30 april 2006 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
ik weet niet
ebdon heeft het al eerder gewonnen
het is beter dat één slechte speler twee keer wint dan dat twee slechte spelers beiden één keer winnen
quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
Je zou bijna denken dat het frame over was, maar gelukkig mist Dott de blauwe.
Anders was het ook wel een erg kort frame geweest.
Of shot duration,quote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Bruce117 het volgende:
Zag ik het nu goed en stond er 3:00 als match duration
Makkelijk zo'n post.quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
Je zou bijna denken dat het frame over was, maar gelukkig mist Dott de blauwezwarte.
Anders was het ook wel een erg kort frame geweest.
tja, verdedigend spelen is ook een onderdeel van het spel. Als het goed uitgevoerd wordt is dat zeker zeer interessant om te zien.quote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef wdn het volgende:
LOL
Snooker is zo veel meer spannend met een speler die 100% op de aanval gaat.
dit gaat een latertje worden zo iddquote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat lekker, ze moeten nog 7 frames vandaag.
Tel er dus nog maar een uurtje of 3 bij op, die ga ik dus echt niet allemaal kijken.
Lijkt me sterk, al is het daar natuurlijk wel een uurtje vroeger.quote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef wdn het volgende:
Bruce gaan ze niet redden.
Zouden ze echt alle 10 afmaken vanavond!?
lijkt mij wel, anders verplaats je het probleem naar morgen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef wdn het volgende:
Aan het einde van de middagsessie vertelde Davis of Parrot, ben even kwijt wie, dat er de eerste dag 16 frames gespeeld moesten worden.quote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef wdn het volgende:
Ik denk ook dat de BBC dat niet gaat doen, vooral omdat het voetbal hier achteraan komt, en de Engelse competitie zit ook in de beslissende fase, en is ook een kijkcijferkanon.quote:Op zondag 30 april 2006 22:50 schreef wdn het volgende:
Wat ik zo van het commentaar hoorde van Virgo gaan ze ze echt alle 10 spelen.
Edoch ik denk niet dat de BBC dat volledig gaat uitzenden.
Denk eigenlijk wel dat de BBC ze allemaal uit gaat zenden.quote:Op zondag 30 april 2006 22:50 schreef wdn het volgende:
Wat ik zo van het commentaar hoorde van Virgo gaan ze ze echt alle 10 spelen.
Edoch ik denk niet dat de BBC dat volledig gaat uitzenden.
gewoon 's middags om 16:00 uur beginnen ze weer.quote:Op zondag 30 april 2006 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Wordt wel een latertje vanavond
Beginnen ze morgen met een ochtend of een middagsessie?
Monday 1 Mayquote:Op zondag 30 april 2006 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Wordt wel een latertje vanavond
Beginnen ze morgen met een ochtend of een middagsessie?
dat wilde nogal eens verschillen de laatste jaren. Zo hebben ze bij dacht ik Higgins-Doherty de beslissing niet live laten zienquote:Op zondag 30 april 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel dat de BBC ze allemaal uit gaat zenden.
"Normaal" zenden ze alle frames van de finale live uit, hoe laat het ook wordt. De rest van de programmering kan wel een andere keer.
Even een beetje gevoel terug krijgen denk ik.quote:
In de UK wordt het uitgezonden maar niet hier.quote:Op zondag 30 april 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel dat de BBC ze allemaal uit gaat zenden.
"Normaal" zenden ze alle frames van de finale live uit, hoe laat het ook wordt. De rest van de programmering kan wel een andere keer.
Maar als Dott deze voorsprong houdt zijn we morgen wel gewoon netjes op tijd klaarquote:Op zondag 30 april 2006 22:58 schreef wdn het volgende:
[..]
In de UK wordt het uitgezonden maar niet hier.
Op het moment dat de BBC het niet uitzend kun je met de rode knop op de AB (als je in de UK bent) de uitzending blijven volgen.
2-8
4.5 uur zijn ze bezig.
27 minuten per frame
ik ook niet, ik ga pittenquote:Op zondag 30 april 2006 23:32 schreef komrad het volgende:
6 frames * 40 minuten = 4 uur
dat ga ik niet trekken
Laat hem dan tegen Drago spelen en je weet niet meer wat je zietquote:Op zondag 30 april 2006 23:53 schreef Zyggie het volgende:
Zet een O'sullivan erneer en je hebt spektakel. Jammer.
Maar dat is natuurlijk vanwege het O'Sullivan-incident vorig jaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:09 schreef Zyggie het volgende:
Ik snooker af en toe met wat maten en als iemand dan langzaam doet noemen we hem ook Ebdon.![]()
Hij houdt het nog even spannend.quote:
gek genoeg ?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:30 schreef bolivian het volgende:
Nou komaan Pete, doe eens gek!
Wil je de uitslag van Spurs - Bolton alvast weten?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:46 schreef Entonie het volgende:
hoelang gaat dit nog duren? MOTD is zeker gecancelled?
Dat zit er wel in jaquote:Op maandag 1 mei 2006 00:46 schreef Entonie het volgende:
hoelang gaat dit nog duren? MOTD is zeker gecancelled?
Wat een geluk dat ze daar op GMT zitten,quote:Op maandag 1 mei 2006 00:46 schreef mitt het volgende:
Gaan ze hierna nog 2 frames spelen?
Arme toeschouwers
toen ze gisteren hoorde dat Ebdon in de finale kwam hebben ze waarschijnlijk allemaal hun baas gebeld dat ze later komen op maandagquote:Op maandag 1 mei 2006 00:48 schreef mitt het volgende:
Ze zullen nog wel een uurtje bezig zijn, dan is het 1 uur daar![]()
Die prijs heeft-ie alvast binnen,quote:Op maandag 1 mei 2006 00:52 schreef Erwtensoep het volgende:
"Could be boring" zei Dott gisteren nog
quote:Op maandag 1 mei 2006 00:54 schreef mitt het volgende:
Wel leuk dat Jan Verhaas de finale doet
of ondergaat
quote:Snooker's star referee
By Saj Chowdhury
BBC Sport in Sheffield
Dutch snooker referee Jan Verhaas is a big man. A very big man. At 6ft 6ins with a crew-cut, people notice when he enters a room. But Verhaas is also stereotypically Dutch: approachable, charismatic and laid-back. The combination has made him as popular on the snooker circuit as any of the players, and the 39-year-old has been given the task of refereeing his second Crucible final.
Verhaas, who took charge of the 2003 encounter between Mark Williams and Ken Doherty, told BBC Sport he cannot wait to enter the theatre's arena to start play on Sunday. "I'm extremely excited," he said. "To referee a World final is the pinnacle of my career. But it's my second one and I know what to expect. "I really enjoyed my first experience and I wasn't that nervous, although the adrenalin was pumping because you realise how big the occasion is."
Snooker in the Netherlands has been popular for several years, although the Dutch have yet to produce a top-class player. Despite this, Verhaas was always determined to make a mark on the world scene as a referee. "It was by chance that I started refereeing," he explained. "In 1989, one of my best mates opened a snooker club in Rotterdam and I began putting the balls back for him in the finals of their competitions. "English referee Michael Clarke used to come over for our tournaments. He taught me the ins and outs of the game. I did my exams and that's how my rise to the top started.
"I began looking after amateur matches, but I admired top officials such as Len Ganley, John Street, John Williams and Alan Chamberlain, and I wanted to get to where they were. "They were on the TV and big celebrities during the 1980s and 1990s. I've been very lucky to have achieved my ambitions, but I did work hard to get where I am." Those who know Verhaas, say he has a wicked sense of humour on the tour, although he conducts himself in a serious manner during matches. Well, usually. "I have had a few embarrassing moments. I stopped a game once for 15 minutes, because I started getting the giggles. I just couldn't stop," recalled Verhaas. "It was in Thailand. Tony Drago was playing a wildcard from Malaysia. The Malaysian player kept making bodily noises.
"I just cracked up and tears started running down my face. I hope that never happens again, but it was very funny."
Verhaas is often approached by members of the public when he is over in the UK and Ireland during the season, but when he returns to the Netherlands it is an altogether different experience." People don't know what I do back home, it's not as mad as it is back here," he said.
"I live a pretty secretive life in Holland."
We mogen trots op hem zijnquote:
Ik ken er in ieder geval alvast niet één.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe zit het met de Nederlandse spelers?
man, 99% van de bevolking slaapt sowieso al lekker in met snooker, moet je nagaan met Dott - Ebdonquote:Op maandag 1 mei 2006 01:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een malloten, ze blijven maar gaan
Hier na nog een frame
Niet echt superieure reclame voor de sport inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:09 schreef mitt het volgende:
[..]
man, 99% van de bevolking slaapt sowieso al lekker in met snooker, moet je nagaan met Dott - Ebdon
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/snooker/4960318.stmquote:Op maandag 1 mei 2006 01:10 schreef Norrage het volgende:
Wat is de stand?
En snooker is juist zo leuk omdat het zo relaxed is eigenlijk..
Ik moet zeggen, weinig verheffende finale iddquote:Op maandag 1 mei 2006 01:09 schreef mitt het volgende:
[..]
man, 99% van de bevolking slaapt sowieso al lekker in met snooker, moet je nagaan met Dott - Ebdon
Geniale sitequote:Op maandag 1 mei 2006 01:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/snooker/4960318.stm
en dit gaat wel wat verder dan 'relaxed' hoor,.
quote:Frame 13: If there are any Sheffield traffic wardens reading this, I'd volunteer for the late shift if I were you. There's a fortune to be made on the lapsed pay and display tickets of the Crucible crowd's cars tonight... It's 2335 BST and there are three frames to play.
Tis idd wel weeeeeeeeer zo'n zeikframequote:Op maandag 1 mei 2006 01:35 schreef bolivian het volgende:
Ze zijn er bijna.
Dit frame duurt vast niet veel langer meer dan 45 minuten.
Sterker nog, maar één break boven de 70quote:Op maandag 1 mei 2006 01:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tis idd wel weeeeeeeeer zo'n zeikframe
Beide nog geen centurybreak deze finale, schandalig zeg
Volgens mij de 140 van O'Sullivan.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogste break van het toernooit tot nu toe?
doe je mee ?quote:Op maandag 1 mei 2006 07:21 schreef djenneke het volgende:
Voor wie het Nederlandse niveau eens wil bekijken, kan op zondag 14 mei in Ridderkerk naar the Dutch snooker ranking gaan. Adres is kruisweg 1. Je kunt ook zelf meedoen, trouwens, maar dan begin je op zaterdag, tegen de mindere spelers uiteraard. Voor info: www.knbb.nl
En dat gaat gebeuren!quote:Op maandag 1 mei 2006 10:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oei, da's al wel bijna gedaan dan. Tenzij Ebdon nog opeens zichzelf weer terugvindt.
hoe laat begint het weer vanmiddag.quote:
16:00 nederlandse tijd gaan de heren verder.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hoe laat begint het weer vanmiddag.
er is wss ook nog wielrennen op TV, Henniger Turm op ARD/ZDF
Leuk middagje TV kijken dus. Eerst wielrennen, dan snooker (en wss ergens bij in slaap vallen).quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
16:00 nederlandse tijd gaan de heren verder.
Ik ben gisterenmiddag tijdens de 1e fram na de midsession break in slaap gevallenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef zjroentje het volgende:
Het niveau was wel dramatisch zeg ...
Helaas wel ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef zjroentje het volgende:
En dan ook nog erg langzaam. En dan ook nog eens 2 a-charismatische spelers ....quote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef zjroentje het volgende:
Als er voor de avondsessie 3 frames gespeeld zijn, geef ik de wedstrijd een goede kans om vanavond tot een einde te komenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:17 schreef Leatherface het volgende:
Als Dott voor het begin van de avondsessie nog 3 frames weet te winnen, geef ik hem een heel goede kans op de zege.
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel frames ze in de middagzessie spelenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:17 schreef Leatherface het volgende:
Als Dott voor het begin van de avondsessie nog 3 frames weet te winnen, geef ik hem een heel goede kans op de zege.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:20 schreef Speedski het volgende:
[..]
Als er voor de avondsessie 3 frames gespeeld zijn, geef ik de wedstrijd een goede kans om vanavond tot een einde te komen![]()
IK vind Dott toch wel een leuke speler om naar te kijken hoor. Lekker emotioneel en zo. Ebdon daarentegen is echt zo saai...Maar toch heeft hij wat koelbloedigs...Niet dat hij er enigszins gebruik van maakt in deze finalequote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef Speedski het volgende:
[..]
En dan ook nog erg langzaam. En dan ook nog eens 2 a-charismatische spelers ....![]()
Maar, ik ga hem zeker op snooker zetten over een krappe 2 uur
Het frappante is dat Ebdon vroeger vaak onder vuur lag omdat hij te emotioneel reageerde.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
IK vind Dott toch wel een leuke speler om naar te kijken hoor. Lekker emotioneel en zo. Ebdon daarentegen is echt zo saai...Maar toch heeft hij wat koelbloedigs...Niet dat hij er enigszins gebruik van maakt in deze finale![]()
Zit ie sindsdien op een dieet van Valium ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het frappante is dat Ebdon vroeger vaak onder vuur lag omdat hij te emotioneel reageerde.
Ik geniet wel van de wedstrijd-element.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:33 schreef Speedski het volgende:
Ik moet zeggen .. ik geniet bijna van deze pot
Mijn voorkeur gaat toch uit naar het duo Clive Everton en John Virgo.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:31 schreef Raymundo74 het volgende:
Wie horen jullie liever op de BBC Dennis Taylor of John Virgo?
Ikzelf hoor liever Taylor. Volgens mij heeft die ook meer ervaring in het spelen zelf dan Virgo
19:00 GMT, dus hier om 20:00uquote:Op maandag 1 mei 2006 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
21.00 NL-tijd toch?
Daar ziet het wel naar uit idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:46 schreef komrad het volgende:
15-7, dat lijkt me wel beslist
Ik kan me goed voorstellen dat deze 2 spelers de meesten hier niet aanspreken, maar feit is dat ze verdiend de finale hebben bereikt, alhoewel het niveau deze finale niet bijster hoog is.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:44 schreef Jane het volgende:
Ik heb me in al die jaren dat ik het toernooi volg nog nooit minder vermaakt met een finale.
Bah, Ebdon en Dott...
Dat is nou snookerjargonquote:Op maandag 1 mei 2006 19:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Haha, dat woord zou ik naar Van Dale sturen.
Dat bestrijd ik ook helemaal niet, maar persoonlijk kijk ik liever naar andere spelers. Het is dat ik na vorig jaar zelfs een lichte hekel aan Ebdon heb gekregen, dat mijn voorkeur nog een beetje naar Dott als winnaar uitgaat. Anders had het me niet eens kunnen schelen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:03 schreef Leatherface het volgende:
maar feit is dat ze verdiend de finale hebben bereikt
Ze gaan vanavond gewoon verder ongeacht hoe laat het wordt.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef MonoSynth het volgende:
Wat nou
als Ebdon er een 17-17 van weet te maken? Gaan ze dan door tot laat of gaan ze dan morgen verder?
Dan overtreffen ze de fameuze Taylor-Davis finale van '85. In lengte dan, niet qua vermaak (wat mij betreft).quote:Op maandag 1 mei 2006 20:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze gaan vanavond gewoon verder ongeacht hoe laat het wordt.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef MonoSynth het volgende:
Wat nou
als Ebdon er een 17-17 van weet te maken? Gaan ze dan door tot laat of gaan ze dan morgen verder?
zap zapquote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
Laatste Nieuws
BBC gaat pas over een half uur verder met het snooker.
ik had ook liever Fu ipv Ebdon in de finale.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Speedski het volgende:
Nee, ebdon verdiende het niet om in de finale te staan.....
Nee hoor, nog drie te gaan voor Dott.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Dott zal deze wel gaan winnen, nog maar twee, lijkt onmogelijk voor Ebdon.
Ebdon pakte het eerste frame van de avond met een 117 break, maar dat is dan ook de enige century van de partij (tot nu toe dan).quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef wdn het volgende:
End of break
Zijn ze al eens over de 100 gegaan?
En dan zie ik Speedski al op 1 oor liggenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef wdn het volgende:
Laten we eens aannamen dat hij de volgende ook wint. Dan zie ik het 17-17 worden
Ik weet het nog niet, wil toch wel heel graag het einde zien, maar de wekker gaat toch ook weer behoorlijk vroeg.quote:
Maak me gek!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef komrad het volgende:
als dott nu ff dat frame wint dan stort ebdon mogelijk in
Ebdon die gaat winnen... helemaal horror ja.quote:
alles beter dan Dott.quote:
Dott is ook niks nee.quote:
mwah, hij kan er in ieder geval wel voor zorgen dat deze finale toch nog de geschiedenisboeken ingaat door de absurditeit ervanquote:
Ik ben voor een beslissend frame, dus voorlopig iig even voor Ebdon.quote:
Precies !! Dan hebben we eindelijk wat spanning in deze wie-maakt-de-mooiste-safety-finale !quote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben voor een beslissend frame, dus voorlopig iig even voor Ebdon.
Hmmm... Zuid-Afrika....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Jane het volgende:
Hier zijn ze bij de BBC meester in. Deze heerlijke filmpjes!
dat is gewoon enorm klotequote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef mitt het volgende:
Je zal als Roberston's zijnde maar tegen Paul Hunter hebben moeten spelen.
kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |