Hoiquote:Op zondag 30 april 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.audiofuhrer.de/images/schilderijuitwerk.jpg
Hoi
En jij denkt dat het mij wat uit maakt of het jou wel of niet boeitquote:Op zondag 30 april 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk verhaal mark, maar ten eerste boeit het me geen aarsch, en ten tweede is polygamie verboden in Nederland.
En jij denkt dat het mij wat uit maakt of dat jou wel of niet boeitquote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij denkt dat het mij wat uit maakt of het jou wel of niet boeit![]()
Zullen we gaan?quote:Op zondag 30 april 2006 17:53 schreef Hugster het volgende:
25 mei Michel de Hey en Benny Rodrigues samen hier in de stad![]()
Man dat is juist geweldig. Had je het volgende moeten vragen,quote:Op zondag 30 april 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou zijn verjaardagen normaal al duf, maar als de niuewe vriendin van de vader van je zwager dominee blijkt te zijn, en ze met de hele o zo christelijke familie passion of the christ gaan zitten analyseren, met schreeuwende kinderen op de achtergrond, terwijl je op de bank weg word gedrukt door je moeder van 80 kilo en je schoonzus van 150 kilo... ja dan was het kut
Mja, alleen staat in de bijbel duidelijk aangegeven dat er buiten het paradijs ook al mensen leefden, met andere woorden JHWH heeft de mense niet geschaen, maar de jood.quote:Op zondag 30 april 2006 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Man dat is juist geweldig. Had je het volgende moeten vragen,
Adam en eva kregen kinderen he? Maar dan houd dat voortplanting toch op? Want 2 mannen kunnen geen kinderen krijgen. ECHTER is er wel een uitweg hoor. Ze hebben of hun moeder gepaalt. Of een aap.
Het laatste is het meest voor de hand liggende. Dit omdat WETENSCHAPPELIJK bewezen is dat wij mensen af stammen van de apen![]()
ze schieten dan altijd helemaal in de verdedeging![]()
Mwoah dat valt ook wel weer mee, maar het is er wel leuk.quote:Op zondag 30 april 2006 18:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga als ik dan kan zeker![]()
In de Poema, beste geluid van Utrecht naar het schijnt
En als je ze echt op de kast wilt hebben moet je gewoon zeggen dat de bijbel geschreven is door iemand die knetter stoned was en daar nu nog dubbel om ligt dat zo veel mensen er in gelovenquote:Op zondag 30 april 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, alleen staat in de bijbel duidelijk aangegeven dat er buiten het paradijs ook al mensen leefden, met andere woorden JHWH heeft de mense niet geschaen, maar de jood.
en naast dat had Adam al eerder een vrouw, maar die is in de bijbel weg gelaten, want die wilde bovenop bij de sex, en dat kan natuurlijk niet bij een religie die vrouwen onderdrukt.
waarom zou ik? Ik ben de fase van christenen pesten al een paar jaar voorbij. als die mensen zich daar prettig bij voelen moeten ze er maar lekker in geloven. Zolang zij mij niet willen bekeren lata ik hen ook met rust. leven en laten levenquote:Op zondag 30 april 2006 18:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als je ze echt op de kast wilt hebben moet je gewoon zeggen dat de bijbel geschreven is door iemand die knetter stoned was en daar nu nog dubbel om ligt dat zo veel mensen er in geloven![]()
2 MEIquote:Op zondag 30 april 2006 17:53 schreef Hugster het volgende:
25 mei Michel de Hey en Benny Rodrigues samen hier in de stad![]()
Precies, wie ben je om te oordelen over iets wat andere mensen geloven.quote:Op zondag 30 april 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou ik? Ik ben de fase van christenen pesten al een paar jaar voorbij. als die mensen zich daar prettig bij voelen moeten ze er maar lekker in geloven. Zolang zij mij niet willen bekeren lata ik hen ook met rust. leven en laten leven
De zuipmeetquote:
Wie boekt Herman?quote:
Jaja, je deed gewoon de Chippen Dalequote:Op zondag 30 april 2006 18:17 schreef Hugster het volgende:
Gisteren een week 4 dagen oud overhemd kapot gescheurd
Lam blijven hangen ergens achter![]()
Is niet eens zo een gek ideequote:
Als je er genoeg units ingiet krijg je Herman zelfs de gaybar inquote:Op zondag 30 april 2006 18:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die ook wel bij techno naarbinnen, toch?
second thatquote:Op zondag 30 april 2006 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je er genoeg units ingiet krijg je Herman zelfs de gaybar in
Me three, daar niet vanquote:
jij gaat ook mee leuk hequote:
WEL!!quote:Op zondag 30 april 2006 18:40 schreef Fugie het volgende:
wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet gumball
Ja heel vet, weet niet echt al te veel meerquote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Fugie het volgende:
het is al opgelost, ga naar de bios
wel jammer opzich, al die veel te geile bakken niet in het eggie zien
maar hugo, hoe was koningendag ?
ja zsm natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:
Ik wil wel mee hoor
Hoe laat wil je gaan rijden dan? Want ik kan misch wel op Bergen op Zoom komen ofzo
Op zich ben je best een sneu figuur.quote:Op zondag 30 april 2006 19:40 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft het raam helemaal open staan en geniet van cocktail trio - kangoeroe eiland
en de halve straat zit buiten![]()
Straks effe techno er tegen aan knallen
Stating the obvious is soooo 1995quote:Op zondag 30 april 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op zich ben je best een sneu figuur.
oja, in brussel was ook gekkenwerk met ald ie wauze belgen. Bleven maar om pillen en wiet vragenquote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja heel vet, weet niet echt al te veel meer![]()
Veel gelopen, gedronken, ergens naar binnen en weer naar buiten en weer door en ga zo maar door ja
![]()
Maar wel lol gehad
Dat zegt een op hol geslagen hippy die liever niet buiten friesland komt omdat hij dan gepest word.quote:Op zondag 30 april 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op zich ben je best een sneu figuur.
oi ... niet aan alex en sandra komen ....quote:
damn nigga, je moet cursus geven aan dikke walvissen, 2 kilo lichter in luttele secondenquote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
oi ... niet aan alex en sandra komen ....
voor je het weet heb je een neger van dan inmiddels 88 kilo in je nek
Gangstahquote:Op zondag 30 april 2006 19:47 schreef Googolplexian het volgende:
oi ... niet aan markje komen
voor je het weet heb je een neger van 90 kilo in je nek
Dan moet deze neger dus zichzelf om de nek springenquote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
oi ... niet aan alex en sandra komen ....
ik ga dan ook los, hequote:Op zondag 30 april 2006 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
damn nigga, je moet cursus geven aan dikke walvissen, 2 kilo lichter in luttele seconden![]()
heb je lekker zitten schijten knulquote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef Googolplexian het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2006 19:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik ga dan ook los, he
geen dollen hier! GEZELLIG HOUDEN OF OVER AUTO'S IN CONCLAAF!
eerst compleet los op Alexxxxx ... paar kilootjes verbranden ... daarna jou helemaal ook_gek schoppen.quote:
En dan moet je nog even los op jezelfquote:Op zondag 30 april 2006 19:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
eerst compleet los op Alexxxxx ... paar kilootjes verbranden ... daarna jou helenaal ook_gek schoppen.
aan het einde weeg ik wellicht 80![]()
proppeschieter, m60 to teh bonequote:Op zondag 30 april 2006 19:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anders komt de SOTMC-Terrorgruppe orde op zake stellen met de AK's.
Echte Thugnegers![]()
counter = buitenspel, ieder voordeel heb zun nadeelquote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
aanzet = willen scoren ... anders gewoon op de bank blijven zitten
Heuj ... oranje = lichtbruin, ja!quote:Op zondag 30 april 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Alsof ik iemand met een oranje naam serieus kan nemen
als neger zijnde heb je daar toch twee handen voor nodigquote:Op zondag 30 april 2006 19:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
al
m'n rechterhand is m'n beste vrind
man ik sla dat vet wel van je af gekquote:Op zondag 30 april 2006 19:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
eerst compleet los op Alexxxxx ... paar kilootjes verbranden ... daarna jou helemaal ook_gek schoppen.
aan het einde weeg ik wellicht 80![]()
en nog wat vrouwelijk gezelschap ... no worriesquote:Op zondag 30 april 2006 19:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
als neger zijnde heb je daar toch twee handen voor nodig
te makkelijk deze keer.quote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
aanzet = willen scoren ... anders gewoon op de bank blijven zitten
holy crapfuckadelic! geile bak!quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef ook_gek het volgende:
http://www.couldthink.com(...)6/DSCF9237.sized.jpg
Hugster deze was toch op zandvoort ook?
http://www.gumball144.com(...)errariCrash41500.JPGquote:Op zondag 30 april 2006 20:05 schreef Fugie het volgende:
zeg, post eens ff geen plaatjes van gumball enzo, daar krijg ik naar gevoel van in me buik
net of er een neger van 9088 kilo op me buik aan het springen is
die ken ik al zonder te hoeven kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.gumball144.com(...)errariCrash41500.JPG
quote:Op zondag 30 april 2006 20:08 schreef Googolplexian het volgende:
78 kilo, hoor ... als ik heel eerlijk benben zo droog als bert visscher
quote:Op zondag 30 april 2006 20:10 schreef Fugie het volgende:
schrikbarend hoe mijn post is opgebouwd met diedingen
1.88 ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
was te verwachten
hoe kort ben je dan?
68 killo maar ik leg alles plat als het moet.quote:Op zondag 30 april 2006 20:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
74 kilo hier![]()
ik vreet mezelf helemaal vol en nog kom ik niet aan![]()
goos ... gemeen met woorden is niet gelijk aan gemeen met dadenquote:Op zondag 30 april 2006 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
68 killo maar ik leg alles plat als het moet.
En ik eet en ik zuip als een gek![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
goos ... gemeen met woorden is niet gelijk aan gemeen met daden
alles wat je uitsteekt raak je kwijt
wil je er over praten?quote:
denkje? ik heb het geduld niet om te koken dus wat denk je dat ik voornamelijk zal eten?quote:Op zondag 30 april 2006 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou hardlopen dan
Als je straks op je eigen woont zul je wel afvallen
kijk maar goed uit in welke stoel jij gaat zitten danquote:Op zondag 30 april 2006 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
eigenlijk niet... ik had er niet eens over moeten beginnen![]()
![]()
Gewoon niksquote:Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
denkje? ik heb het geduld niet om te koken dus wat denk je dat ik voornamelijk zal eten?![]()
Sletjequote:Op zondag 30 april 2006 20:34 schreef Hugster het volgende:
was ik weer
quote:Op zondag 30 april 2006 20:34 schreef Hugster het volgende:
was ik weer
quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef ook_gek het volgende:
http://www.couldthink.com(...)6/DSCF9237.sized.jpg
Hugster deze was toch op zandvoort ook?
keyword in deze zinquote:Op zondag 30 april 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
als ik rijk ben heb ik mijn Ferrari
Gaan we onze eigen gumball race houden![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgend jaar met de S4 naar gumball bo![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 20:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
keyword in deze zin
ik ben naar bios met een afla remo ofzoiets
Diezelfe dag?quote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
hey zodra we hem gaan halen dan gaan we natuurlijk ook gelijk ff de Nordschleife op om hem ff goed te testen toch?![]()
geeft nietquote:Op zondag 30 april 2006 20:49 schreef Googolplexian het volgende:
Bo: neefje kan het nu niet veroorloven ... go for bel-madame
sry
quote:
in Forza ziet ie er gedetailleerder uitquote:Op zondag 30 april 2006 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan installeer ik paar weken ervoor Grand Prix Legends en ga ik die baan weer even in m'n kop knallen
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 april 2006 20:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zoooooooooo ... en weer een mens minder op aarde
en wat zei je?
En niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
in Forza ziet ie er gedetailleerder uit![]()
ik ken nu ook een aantal bochtenquote:Op zondag 30 april 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
mja je leert de baan wel kennen er door daar gaat het even om
Hard remmen, 2/3 gas los er doorheen rollen en dan vol inknijpen 14.gifquote:Op zondag 30 april 2006 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ken nu ook een aantal bochten![]()
alleen na de karoussel blijft nog niet hangen maar dat komt omdat ik altijd loop te kloten op de karoussel en daarna de pest erin heb eventjes![]()
bij mij gaat het zo..quote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hard remmen, 2/3 gas los er doorheen rollen en dan vol inknijpen 14.gif
Zie net dat ik in 2002 m'n laatste race heb gehad daarquote:Op zondag 30 april 2006 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ken nu ook een aantal bochten![]()
alleen na de karoussel blijft nog niet hangen maar dat komt omdat ik altijd loop te kloten op de karoussel en daarna de pest erin heb eventjes![]()
bikkelquote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zie net dat ik in 2002 m'n laatste race heb gehad daar
15 rondjes van 8 minuten achter elkaar zonder fouten![]()
Vroegah was alles beter
gewoon blijven oefenenquote:Op zondag 30 april 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
bikkel![]()
ik doe het nog steeds niet sneller dan 8:21![]()
mjah maar mij gaat het er meer om dat ik ongeveer weet hoe de bochten lopen en waar ik moet uitkijken voor als ik straks in het echt daar rijquote:Op zondag 30 april 2006 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gewoon blijven oefenen![]()
Elke dag rondje of 5 doen dan kun je over 2 weken echt vlammen daar![]()
Als je dan aan iemand laat zien hoe hard je over die baan knalt zonder fouten te maken staan ze met hun bek open te kijken
Wel raar dat je in Forza goed kan zien waar je heen gaat dan?quote:Op zondag 30 april 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
maar Forza klopt aardig als ik het zo vergelijk in Google Maps!
mjah je hebt ze wel maar geen spel is te vergelijken met de realiteit natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel raar dat je in Forza goed kan zien waar je heen gaat dan?
Bij gpl heb je idd van die blinde bochten dat je weet waar je heen moet gaan anders lig je er naast
Je hebt zat blinde bochten, en donkere stukken 14.gifquote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel raar dat je in Forza goed kan zien waar je heen gaat dan?
Bij gpl heb je idd van die blinde bochten dat je weet waar je heen moet gaan anders lig je er naast
Helaas nietquote:Op zondag 30 april 2006 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah je hebt ze wel maar geen spel is te vergelijken met de realiteit natuurlijk.![]()
Je koopt de auto van die gast, je regelt bij het stadsambt (waar je de auto normaal overschrijft van naam) de export papieren (kan je op wachten). Je maakt een afspraak bij de RDW, en laat als je slim bent de auto van te voren al APK keuren, bij de RDW wordt die gekeurd (kost nog geen uur tegenwoordig). Dan krijg je een BPM factuur thuis, als je dat betaald hebt krijg je de kentekenplaten.quote:Op zondag 30 april 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
Bo hoe doe je dat eigenlijk auto in duitsland halen
Als je 1 adres hebt en dat is niks rij je wel mooi voor jan lul
hmmm ja... misschien meerdere adressen. Van te voren veel (detaileerde) fotos vragen, van te voren over de telefoon al naar alles vragen en duidelijk maken dat je niet voor jan lul wenst te rijdenquote:Op zondag 30 april 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
Bo hoe doe je dat eigenlijk auto in duitsland halen
Als je 1 adres hebt en dat is niks rij je wel mooi voor jan lul
Nee dat snap ik allemaal welquote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je koopt de auto van die gast, je regelt bij het stadsambt (waar je de auto normaal overschrijft van naam) de export papieren (kan je op wachten). Je maakt een afspraak bij de RDW, en laat als je slim bent de auto van te voren al APK keuren, bij de RDW wordt die gekeurd (kost nog geen uur tegenwoordig). Dan krijg je een BPM factuur thuis, als je dat betaald hebt krijg je de kentekenplaten.
dat gedeelte hadden we al gehad zaterdagquote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je koopt de auto van die gast, je regelt bij het stadsambt (waar je de auto normaal overschrijft van naam) de export papieren (kan je op wachten). Je maakt een afspraak bij de RDW, en laat als je slim bent de auto van te voren al APK keuren, bij de RDW wordt die gekeurd (kost nog geen uur tegenwoordig). Dan krijg je een BPM factuur thuis, als je dat betaald hebt krijg je de kentekenplaten.
Mooi is ie he?quote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hou je hippie-smoel, graftak!
Ja lekker boeiend, dat ga ik met Litouwen doenquote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat snap ik allemaal wel
Maar ik bedoel je gaat naar duitsland voor een auto die niks blijkt te zijn
Ken je weer terug
Ik heb je toch verteld hoe mijn duits is he?quote:Op zondag 30 april 2006 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmmm ja... misschien meerdere adressen. Van te voren veel (detaileerde) fotos vragen, van te voren over de telefoon al naar alles vragen en duidelijk maken dat je niet voor jan lul wenst te rijden![]()
Misschien nog eentje zoeken die redelijk in de buurt is of op de terug weg. En anders pech, leuke road trip. (die mof op zijn bek slaan helpt ook)
dag plannen en dezelfde dag langs meerdere geschikte kandidaten gaanquote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ken je weer terug
Ik volg t ook niet meer zo, ik heb ook nog niet door wat je nu eigenlijk in Dld wilquote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ken je weer terug
Wat hij zegtquote:Op zondag 30 april 2006 21:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dag plannen en dezelfde dag langs meerdere geschikte kandidaten gaan![]()
ik ga toch meequote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb je toch verteld hoe mijn duits is he?
Beter dan mijn Litouws, en Bo, die in Dland heeft gewoond wou met je mee.quote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb je toch verteld hoe mijn duits is he?
Ja als Bo rijd moet ik natuurlijk betalen, Bo had je geen diesel kunnen kopen?quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend, dat ga ik met Litouwen doenGaaf toch!
Mensch, durf te leven!
ik probeer hem zo gek te krijgen een S4 te kopenquote:Op zondag 30 april 2006 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik volg t ook niet meer zo, ik heb ook nog niet door wat je nu eigenlijk in Dld wil![]()
ja en je kan veel van te voren vragen, krassen, schades, scheuren in interieur etc. Als ie over de telefoon zegt dat dat allemaal in orde is en we staan daar en ik vind wat, krijgt ie echt klappenquote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als Bo rijd moet ik natuurlijk betalen, Bo had je geen diesel kunnen kopen?![]()
Maargoed denk als je duidelijk hebt dat de auto history heeft, geen schade heeft gehad dat je al redelijk safe zit
aber naturlich, hoewel ik beter Duits praat dan schrijfquote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jaaa maar ik bedoel het mailcontactdoen we dat ook samen?
![]()
Mensen! Mark heeft gelijkquote:Op zondag 30 april 2006 21:42 schreef ook_gek het volgende:
http://www.deep.fm/
Zo tering ze draaien nu echt lekkere muziek hier zeg
we kunnen ook met mijn pa zijn 307 slome diesel maar das niet leukquote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als Bo rijd moet ik natuurlijk betalen, Bo had je geen diesel kunnen kopen?![]()
Maargoed denk als je duidelijk hebt dat de auto history heeft, geen schade heeft gehad dat je al redelijk safe zit
Dan mag je bellenquote:Op zondag 30 april 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
aber naturlich, hoewel ik beter Duits praat dan schrijf![]()
![]()
Ja ehquote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
Bo en Bara kunnen altijd zo aandoenlijk fantaseren over de toekomst![]()
![]()
we hebben elkaar niet op MSN dus moet het hier maarquote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
Bo en Bara kunnen altijd zo aandoenlijk fantaseren over de toekomst![]()
![]()
Jehquote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekkere beer van me
25 mei gaan we naar de Poema!
quote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekkere beer van me
25 mei gaan we naar de Poema!
Hij liever als ik, jij ziet krassen die er niet zijnquote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en je kan veel van te voren vragen, krassen, schades, scheuren in interieur etc. Als ie over de telefoon zegt dat dat allemaal in orde is en we staan daar en ik vind wat, krijgt ie echt klappen![]()
![]()
Volgens mij wordt er al aan een oplossing gewerktquote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
we hebben elkaar niet op MSN dus moet het hier maar![]()
![]()
allemaal leuk en aardig maar mijn MSN is uitquote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al aan een oplossing gewerkt
quote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naar rampetamp-muziek luisteren?
quote:
hmm true...quote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij liever als ik, jij ziet krassen die er niet zijn![]()
Er ontbreekt een vlagquote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.gumball144.com(...)errariCrash41500.JPG
Dat is alleen maar positiefquote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij liever als ik, jij ziet krassen die er niet zijn![]()
Was vrijdag ff bij m'n oude baas (king-cars) ff meegeholpen auto taxeren en prijsje maken, ging nog best goedquote:
Deukjes en krasjes die er op zitten zijn niet zo boeiend, het is veel boeiender of de auto ooit is gespotenquote:Op zondag 30 april 2006 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is alleen maar positief
2x een rondje om een auto maken en alle deuken en krassen zijn gevonden hoor
met 2 man sta je sterk
Je hebt geen keus Vink.quote:
gewoon je iPod opdoenquote:Op zondag 30 april 2006 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik koop wel ff zo'n "I'm only here for the beer" shirt
Nee dusquote:Op zondag 30 april 2006 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik koop wel ff zo'n "I'm only here for the beer" shirt
In duitsland heb je daar blijkbaar contracten voorquote:Op zondag 30 april 2006 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deukjes en krasjes die er op zitten zijn niet zo boeiend, het is veel boeiender of de auto ooit is gespotenen/of plaatwerk hersteld.
Mja ik ga wel kansloos in de hoek zuipen ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dus
Ik hoop dat je het volhoud![]()
1 van de 2 waarmee ik ook ga vind er ook niet al te veel aan
Precies, dagje roadtrippen! Zorg gewoon dat je wat goed gezelschap meehebt (met autokennisquote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend, dat ga ik met Litouwen doenGaaf toch!
Mensch, durf te leven!
Je mag er ook blowen, zal ik er eentje voor je bouwen tzt?quote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja ik ga wel kansloos in de hoek zuipen ofzo
moet die vooral BoJo met z'n technische knobbel meenemenquote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Precies, dagje roadtrippen! Zorg gewoon dat je wat goed gezelschap meehebt (met autokennis)
Ik heb vrijdagnacht nog op het punt gestaan een George Baker plaat te kopenquote:Op zondag 30 april 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een tas vol george baker casettebandjes mee
We gaan natuurlijk hier indrinken, dat spreekt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja ik ga wel kansloos in de hoek zuipen ofzo
Ik HEB een George Baker plaatquote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagnacht nog op het punt gestaan een George Baker plaat te kopen
Door met een auto te rijden merk je al snel of hij goed is ja of neequote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet die vooral BoJo met z'n technische knobbel meenemen
Ik ken de duitse wetgeving niet precies, maar particulieren zijn wettelijk ook verplicht garantie te geven, al zijn daar ook weer uitzonderingen op.quote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In duitsland heb je daar blijkbaar contracten voor
collega van m'n pa heeft apparaat die diktes van lak kan meten
zo'n ding is reteduur helaas
Bestaan die nog?quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Las het net nadat ik't poste jaquote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
Particulier denk koop ik niet zo snel iets geloof ik... daar heb ik het niet zo opquote:Op zondag 30 april 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken de duitse wetgeving niet precies, maar particulieren zijn wettelijk ook verplicht garantie te geven, al zijn daar ook weer uitzonderingen op.
Zo'n lakdikte apparaat heb je bij 95% van de reparaties niet nodig![]()
75 euro maar, vergeleken bij een iding is dat nietsquote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ook nog een walkman uit de tijd dat die dingen nog 150 gulden per stuk of zo kostten
Het heeft mij 4 jaar gekost voordat ik een beetje auto's kon taxeren, en dan deed ik het zo'n 6x per week. Je leert dan pas echt op welke dingen je moet letten en welke je kan negeren.quote:Op zondag 30 april 2006 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben lerende en heb al aardig wat geleerd, voor 2003 wist ik echt he-le-maal niks van auto techniek
150 gulden was toen echt heel erg veel... eind jaren '80 heb ik het over he?quote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
75 euro maar, vergeleken bij een iding is dat niets
quote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heeft mij 4 jaar gekost voordat ik een beetje auto's kon taxeren, en dan deed ik het zo'n 6x per week. Je leert dan pas echt op welke dingen je moet letten en welke je kan negeren.
Er zijn een aantal punten waar je op moet letten, ik heb bij een taxatie nog nooit in een auto gereden, toch zelden een fout gemaakt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Door met een auto te rijden merk je al snel of hij goed is ja of nee
maar we zijn niet allemaal zo perfect als jij.quote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heeft mij 4 jaar gekost voordat ik een beetje auto's kon taxeren, en dan deed ik het zo'n 6x per week. Je leert dan pas echt op welke dingen je moet letten en welke je kan negeren.
quote:Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn een aantal punten waar je op moet letten, ik heb bij een taxatie nog nooit in een auto gereden, toch zelden een fout gemaakt.
als we die babbelbox eerst de mond snoeren zie ik er verder niks op tegen hoorquote:Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Bo is peu leuk gezelschap?
Zo niet dan pleuren we hem in de kofferbak en laten hem er in duitsland pas uit![]()
Wie zegt dat ik mee wil, ik zeg alleen dat je je niet moet blind staren op een portierdeukje of krasje.quote:Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Zo niet dan pleuren we hem in de kofferbak en laten hem er in duitsland pas uit![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
als we die babbelbox eerst de mond snoeren zie ik er verder niks op tegen hoor![]()
ik hou m'n mond alquote:Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar we zijn niet allemaal zo perfect als jij.
Dat is nou nog steeds 'veel' geld, mensen geven het alleen makkelijker uit aan gadgetsquote:Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
150 gulden was toen echt heel erg veel... eind jaren '80 heb ik het over he?
ducktape doet wonderenquote:Op zondag 30 april 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
als we die babbelbox eerst de mond snoeren zie ik er verder niks op tegen hoor![]()
Ik had hem gewonnen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is nou nog steeds 'veel' geld, mensen geven het alleen makkelijker uit aan gadgets
quote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had hem gewonnen.Kennsi van mn ouders hadden een elctroiicazaak (terpstra Electronica, wie weet ken je het nog), en bij aankoop van een iets mochten de kinderen van de klant in een grabbelton grabbelen. En ik kreeg wat extra aanwijzingen waar ik op moets letten met grabbelen
Nu heten ze EP Terpstra, en hebben ze alleen de winkel in Dokkum nog. De Terpstra's zelf hebben nu 4 huizen in Spanje 2 in Frankrijk en een boerderij in Fryslân, Het ging dus best goed met dat bedrijfquote:Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]Het eerste wat ik dacht toen ik dat las was 'bestaat die niet meer?'.
quote:
Huisvlijt, van dat model is nooit een convertible geweest, alleen een Coupequote:Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Die jag, is dat huisvlijt of is dat ding door de fabriek geflext?
Ik vrees huisvlijtquote:Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Die jag, is dat huisvlijt of is dat ding door de fabriek geflext?
in NL ben je veel duurder uitquote:Op zondag 30 april 2006 22:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
we hebben nog 2 a 3 maanden voor te bereiden om te kijken wat zwakke punten zijn van een S4, dus komt allemaal wel goed
En anders verkopen we hem in nederland voor hetzelfde geld met dezelfde leugens
quote:Op zondag 30 april 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
enne "we", betekend dat ik hem ook aan stront mag rijden op "De Ring" he![]()
Uh bo?quote:Op zondag 30 april 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
in NL ben je veel duurder uit![]()
enne "we", betekend dat ik hem ook aan stront mag rijden op "De Ring" he![]()
oh we kunnen ook een handel idd beginnen. Voor 12k invoeren en voor 20k verkopenquote:Op zondag 30 april 2006 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh en ik zei niet KOPEN in nederland
Maar VERKOPEN als het een rotte stinkbak is
Lijkt me een heel goed planquote:Op zondag 30 april 2006 22:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ja en dan nog langer bij je ouders wonen omdat je anders de lasten van de S4 niet kan betalen
Daar is wel geld in te verdienen als je beetje goede verkoper bentquote:Op zondag 30 april 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh we kunnen ook een handel idd beginnen. Voor 12k invoeren en voor 20k verkopen![]()
daar hebben we Peu wel voor nodigquote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar is wel geld in te verdienen als je beetje goede verkoper bent![]()
Ja dan koopt iedereen dat ding om maar van Peu af te zijnquote:
Voor een redelijk percentage ben ik beschikbaarquote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar is wel geld in te verdienen als je beetje goede verkoper bent![]()
BoBa Peu, voor al uw auto'squote:
Lijkt me een beetje triest eerderquote:
Lekker boeiendquote:Op zondag 30 april 2006 22:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ja en dan nog langer bij je ouders wonen omdat je anders de lasten van de S4 niet kan betalen
Couldn't care lessquote:Op zondag 30 april 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, erg handig, een baggerreply in een topic van een mod van het desbetreffedne subforum
Zolang ik wil blijven karten en ik geen fuck verdien blijf ik fijn thuis wonen.quote:
Liever gewoon boven je stand leven over de rug van iemand anders eh?quote:
Zolang je geen problemen met je ouders hebt is daar toch niks mis mee?quote:Op zondag 30 april 2006 22:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Liever gewoon boven je stand leven over de rug van iemand anders eh?
quote:Op zondag 30 april 2006 22:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Liever gewoon boven je stand leven over de rug van iemand anders eh?
wie zegt schadebakken ?quote:Op zondag 30 april 2006 22:49 schreef Paladijn het volgende:
maaruhm, er zijn al zat autohandelaren die dit uithalen
Staat 'Jet cars' oid er niet om bekend dat ze schadebakken uit dld importeren en ze hier gerepareerd verkopen?
Ik wilde deze auto toch eigenlijk wel langer als een jaar houdenquote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie zegt schadebakken ?
als ie die S4 zat is kan ie hem alsnog voor een redelijke prijs verkopen hoor![]()
just for kicks, kijk ook eens wat je aan verzekering gaat betalen (ben je > 23?)quote:Op zondag 30 april 2006 22:50 schreef BaraCuda het volgende:
En daarbij rij ik nog niet eens 10000km per jaar...
Dat is 1 beurt per jaarDaar kom ik wel overheen hoor
T5 zal niet veel goedkoper zijn dan een S4
Briljante redeneringquote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef PeuRac het volgende:
Volgens heb je het over jezelf, want ik herken mezelf in ieder geval niet in wat je post.
tegen die tijd ben ik 24 en heb ik vanaf m'n 18e no claim opgebouwdquote:Op zondag 30 april 2006 22:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
just for kicks, kijk ook eens wat je aan verzekering gaat betalen (ben je > 23?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |