Ze zijn verstuurd.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Quinazoline het volgende:
Mini_rulez, mail jij me trouwens het .txt dingetje weer? Dan zal ik het deze week weer overnemen.
Hoe houd je dat vol, een uur op de crosstrainer? Ik ga altijd redelijk snel en doe dat dan voor ong 20 min, dan ben ik echt wel bekaf, in welk tempo ga jij dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef Quinazoline het volgende:
Vrijdag een uur op de crosstrainer, zaterdag anderhalf uur geracefietst, gisteren 20 minuten hardgelopen en als het droog blijft ga ik dadelijk weer.
Volgens mij heb ik wel een goed weekend achter de rug en is zelfs de (eigenlijk best wel acceptabele) bqq gecompenseerd.
Ik doe het meestal in een gemiddeld tempo, met afwisselend snellere en langzamere stukken. Als ik heel lang heel snel ga dan houd ik het ook niet lang genoeg uit, maar een half uur ofzo.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe houd je dat vol, een uur op de crosstrainer? Ik ga altijd redelijk snel en doe dat dan voor ong 20 min, dan ben ik echt wel bekaf, in welk tempo ga jij dan?
Daar ben ik nu ook mee bezig. Je kunt het eigenlijk toch pas echt inschatten als je eenmaal in de buurt bent, en dan is het volgens mij gewoon een kwestie van kijken of je al tevreden bent.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:57 schreef Ilske het volgende:
Ik kom alleen nu wel in de regio dat ik eens na moet gaan denken over mijn uiteindelijke streefgewicht. Hoe hebben jullie dat voor jezelf bepaald?
Het ziet er naar uit dat je erg goed bezig bent de afgelopen dagen, daar mag je trots op zijn!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Quinazoline het volgende:
En nu heb ik weer 20 minuten hard gelopen (1 minuut snelwandelen, 1 minuut hardlopen) maar het valt niet mee. Maar ik heb het wel gedaan.
Ik heb vanmiddag ook meteen heel fanatiek hardloopschoenen gekocht, en nu belden mn ouders net en die vonden dat zooo goed dat ze ze voor me betalen.
Misschien heb je dit al eens verteld, maar hoe vaak train je normaal dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef BrandX het volgende:
heb vandaag helaas niet kunnen trainen *baal*
maar voor de rest steady as she goes
Heb ik eigenlijk ook. Ik heb geen streefgewicht gesteld toen ik begon met afvallen, wel een 'streefmaat' (40) waar ik nu ruimschoots onder zit. Er zijn echter nog wel een paar gebiedjes waarvan ik denk 'dat mag er nog wel af'. Bijvoorbeeld het gebied tussen mijn navel en mijn ribbenkastquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Daar ben ik nu ook mee bezig. Je kunt het eigenlijk toch pas echt inschatten als je eenmaal in de buurt bent, en dan is het volgens mij gewoon een kwestie van kijken of je al tevreden bent.
Dat gebied is bij mij juist heel mooi, er zit zelfs een streepje, alsof het gespierd is. Mijn bovenarmen zouden juist nog wel wat dunnen kunnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook. Ik heb geen streefgewicht gesteld toen ik begon met afvallen, wel een 'streefmaat' (40) waar ik nu ruimschoots onder zit. Er zijn echter nog wel een paar gebiedjes waarvan ik denk 'dat mag er nog wel af'. Bijvoorbeeld het gebied tussen mijn navel en mijn ribbenkast
Limonade is slecht, light of niet, het is water met suiker, gevolg is dat de suiker die erin zit rechtstreeks worden opgeslagen, net als bij frisdranken. Je kan natuurlijk ook smaakjes thee drinken, dat doe ik, het varieert en als je van die sterrenmunt thee neemt die heeft een zoete drop nasmaak, errug lekker vind ik. Ik houd het ook niet vol op alleen maar water..quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:13 schreef Stiemie het volgende:
Weet iemand of het verstandig is om limonade te drinken als je wat op de lijn wilt letten? Ik bedoel gewoon van die aanmaaklimonade end an gewoon net dat er een smaakje aan het water zit, dus niet heel erg zoet. Ik probeer namelijk nu 2 liter per dag te drinken maar van alleen maar water word ik zooooo flauw....
Als je in plaats van frisdrank limonadesiroop neemt en daar maar een heel klein beetje van gebruikt, is dat wel een grote voorruitgang.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Stiemie het volgende:
Maar in light-varianten zit vaak zoetstof en ik had begrepend at die juist weer voor een hongergevoel kan zorgen.
Eigenlijk wil ik liever niet echt gaan dieeten en allerlei light-producten gaan gebruiken met vreemde toevoegingen etc, maar gewoon gezonder gaan eten en dus bv geen frisdrank meer maar limonadesiroop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |