abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 18:37:27 #201
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_37664776
Ik wil qua massa gelijk blijven...maar in vet afnemen, en in spieren toenemen
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_37665100
Mini_rulez, mail jij me trouwens het .txt dingetje weer? Dan zal ik het deze week weer overnemen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_37665340
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Quinazoline het volgende:
Mini_rulez, mail jij me trouwens het .txt dingetje weer? Dan zal ik het deze week weer overnemen.
Ze zijn verstuurd.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_37667487
En nu heb ik weer 20 minuten hard gelopen (1 minuut snelwandelen, 1 minuut hardlopen) maar het valt niet mee. Maar ik heb het wel gedaan .

Ik heb vanmiddag ook meteen heel fanatiek hardloopschoenen gekocht, en nu belden mn ouders net en die vonden dat zooo goed dat ze ze voor me betalen .
pi_37668316
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef Quinazoline het volgende:
Vrijdag een uur op de crosstrainer, zaterdag anderhalf uur geracefietst, gisteren 20 minuten hardgelopen en als het droog blijft ga ik dadelijk weer.
Volgens mij heb ik wel een goed weekend achter de rug en is zelfs de (eigenlijk best wel acceptabele) bqq gecompenseerd.
Hoe houd je dat vol, een uur op de crosstrainer? Ik ga altijd redelijk snel en doe dat dan voor ong 20 min, dan ben ik echt wel bekaf, in welk tempo ga jij dan?
pi_37668527
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hoe houd je dat vol, een uur op de crosstrainer? Ik ga altijd redelijk snel en doe dat dan voor ong 20 min, dan ben ik echt wel bekaf, in welk tempo ga jij dan?
Ik doe het meestal in een gemiddeld tempo, met afwisselend snellere en langzamere stukken. Als ik heel lang heel snel ga dan houd ik het ook niet lang genoeg uit, maar een half uur ofzo.
pi_37669427
Ik heb een crosstrainer in m'n kamer, da's echt een aanrader.. lekker tv kijken tijdens t sporten, dan schiet de tijd ook erg snel op, Ik doe het nu al 3 weken bijna iedere dag en verschil merk ik wel.
pi_37669974
Blije update te melden (ter compensatie van de slechte koninginnedag-week):

(19) Ilske (1m77) (22,7) was 78,3 kg, weegt nu 71,1 kg en wil eerst graag 68 kg wegen -7,2

Was deze week 1,7 kg kwijt!
Ik kom alleen nu wel in de regio dat ik eens na moet gaan denken over mijn uiteindelijke streefgewicht. Hoe hebben jullie dat voor jezelf bepaald?
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_37671916
Ik heb iets gekozen dat compleet onhaalbaar leek. Nu kom ik daar toch wel aardig in de buurt en zie ik gewoon dat er nog wat af kan (maar misschien niet eerlijk omdat mijn BMI nu nog net geen 25 is, dus dan is het misschien ook beter te zien). Ik ben in ieder geval nu tevreden met wat ik zie als ik in de spiegel kijk. Ik vind niet meer dat ik me ervoor hoef te schamen.

Wenneke1, je bent nog vergeten je BMI in je regeltje te zetten. Als je dat nog doet issie helemaal compleet .
pi_37673759
oepsie, helemaal vergeten

Wenneke1 ( 1,70) ( bmi 21,3) was 64 kg, wil graag 58 kg wegen, weegt nu 61,5 - 2,5
pi_37674718
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:57 schreef Ilske het volgende:

Ik kom alleen nu wel in de regio dat ik eens na moet gaan denken over mijn uiteindelijke streefgewicht. Hoe hebben jullie dat voor jezelf bepaald?
Daar ben ik nu ook mee bezig. Je kunt het eigenlijk toch pas echt inschatten als je eenmaal in de buurt bent, en dan is het volgens mij gewoon een kwestie van kijken of je al tevreden bent.
Ik heb zelf het idee dat er bij mij nog nét een beetje vanaf mag hier en daar, maar met hoeveel kilo dat gepaard gaat weet ik ook niet precies. Ik ga nog maar eventjes door en hopelijk krijg ik dan vanzelf een keer het idee dat het goed is. Ik heb al steeds vaker zo'n gevoel van "met dit figuur kan ik heel goed leven", dus ik geloof dat het de goede kant op gaat. Daarbij vraag ik het ook regelmatig aan de mensen om me heen, omdat ik toch een beetje bang ben dat ik na al die maanden lijnen zelf een vertekend beeld heb gekregen. Daarnaast moet je volgens mij ook oppassen dat het er niet op uitdraait dat je zelf nooit tevreden bent. Uiteindelijk moet je gewoon een keer zeggen "nu is het goed".
  Boks-Chick maandag 8 mei 2006 @ 22:51:00 #212
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37674817
heb vandaag helaas niet kunnen trainen *baal*

maar voor de rest steady as she goes
lolwut
pi_37674854
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Quinazoline het volgende:
En nu heb ik weer 20 minuten hard gelopen (1 minuut snelwandelen, 1 minuut hardlopen) maar het valt niet mee. Maar ik heb het wel gedaan .

Ik heb vanmiddag ook meteen heel fanatiek hardloopschoenen gekocht, en nu belden mn ouders net en die vonden dat zooo goed dat ze ze voor me betalen .
Het ziet er naar uit dat je erg goed bezig bent de afgelopen dagen, daar mag je trots op zijn!
Fijn ook dat je steun krijgt van je familie, dat helpt echt om het vol te houden, of niet? Zeker als je nog vaak thuis komt, als je ouders dan totaal geen begrip hadden voor waar je mee bezig bent zou het bijna onmogelijk zijn om een dieet vol te houden als je bij ze bent. Maar dit klinkt echt alsof ze je een hart onder de riem willen steken, lief van ze.
pi_37674938
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef BrandX het volgende:
heb vandaag helaas niet kunnen trainen *baal*

maar voor de rest steady as she goes
Misschien heb je dit al eens verteld, maar hoe vaak train je normaal dan?
pi_37685237
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:

Daar ben ik nu ook mee bezig. Je kunt het eigenlijk toch pas echt inschatten als je eenmaal in de buurt bent, en dan is het volgens mij gewoon een kwestie van kijken of je al tevreden bent.
Heb ik eigenlijk ook. Ik heb geen streefgewicht gesteld toen ik begon met afvallen, wel een 'streefmaat' (40) waar ik nu ruimschoots onder zit. Er zijn echter nog wel een paar gebiedjes waarvan ik denk 'dat mag er nog wel af'. Bijvoorbeeld het gebied tussen mijn navel en mijn ribbenkast
pi_37691543
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heb ik eigenlijk ook. Ik heb geen streefgewicht gesteld toen ik begon met afvallen, wel een 'streefmaat' (40) waar ik nu ruimschoots onder zit. Er zijn echter nog wel een paar gebiedjes waarvan ik denk 'dat mag er nog wel af'. Bijvoorbeeld het gebied tussen mijn navel en mijn ribbenkast
Dat gebied is bij mij juist heel mooi, er zit zelfs een streepje, alsof het gespierd is. Mijn bovenarmen zouden juist nog wel wat dunnen kunnen.
pi_37691788
Wat ik nu heb bereikt had ik nooit verwacht te kunnen bereiken, dus nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat ik nog meer voor elkaar kan krijgen. Maar wel met mate dus, want ik wil ook niet doorslaan.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:22:30 #218
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_37694137
Ik ga straks ook maar 'ns een stukje rennen, heb een schemaatje uitgeprint en goeie schoenen geregeld. Let's go

BMI van 27, werk aan de winkel, zogezegd
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_37697810
Hallo allemaal,

Na al een tijd dit topic gevolgd te hebben, heb ik toch besloten om mijn "Slank de zomer in gedoe" ook maar te plaatsen als extra steun en motivatie.
Dus hier komt ie:

_just_me_ Lengte 1.66, BMI 23.4, was ongeveer 67 kg (Eind 2005), weeg nu 64.6 en wil graag 60 kg wegen. Dat is dus -2.4 kg.

In eerste instantie wil ik doorgaan tot de 60 kg, ik weet niet in hoeverre dit haalbaar zal zijn, maar ik ga ervoor!
Mijn vetpercentage is nu 27.7% dit wil ik richting de 22/25% krijgen. Moet nog wel eventjes zien hoe dat in verhouding met de kilo's gaat.

Verder ben ik 20 jaar en regelmatig in de sportschool te vinden voor cardio, fitness en spinning. Iedere vrijdag weeg ik me meestal dus zal het dan hier ook laten weten.

Nou ik hoop dat dit zo voldoende informatie is! Succes iedereen!

[ Bericht 0% gewijzigd door _just_me_ op 09-05-2006 20:14:09 ]
pi_37702682
Hier in Polen eet je smiddags warm, echt weer wennen . Wel grappig, ik heb tot 8 uur geen trek meer en dan eet ik nog een klein broodje oid. Volgens mij eet ik minder hier!

Alhoewel de Poolse gastvrijheid gepaard gaat met ontzettend veel taart en gebak...
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:13:25 #221
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_37704507
Weet iemand of het verstandig is om limonade te drinken als je wat op de lijn wilt letten? Ik bedoel gewoon van die aanmaaklimonade end an gewoon net dat er een smaakje aan het water zit, dus niet heel erg zoet. Ik probeer namelijk nu 2 liter per dag te drinken maar van alleen maar water word ik zooooo flauw....
pi_37705223
Je kunt de light varianten nemen. Daar zit minder suiker in en is dus beter voor de lijn dan gewone aanmaaklimonade.

Voor het overige is iedereen weer heel lekker bezig.
Karoltje, hoe bevalt dat s'middags warm eten???
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:02:52 #223
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_37705661
Maar in light-varianten zit vaak zoetstof en ik had begrepend at die juist weer voor een hongergevoel kan zorgen.

Eigenlijk wil ik liever niet echt gaan dieeten en allerlei light-producten gaan gebruiken met vreemde toevoegingen etc, maar gewoon gezonder gaan eten en dus bv geen frisdrank meer maar limonadesiroop
pi_37705861
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:13 schreef Stiemie het volgende:
Weet iemand of het verstandig is om limonade te drinken als je wat op de lijn wilt letten? Ik bedoel gewoon van die aanmaaklimonade end an gewoon net dat er een smaakje aan het water zit, dus niet heel erg zoet. Ik probeer namelijk nu 2 liter per dag te drinken maar van alleen maar water word ik zooooo flauw....
Limonade is slecht, light of niet, het is water met suiker, gevolg is dat de suiker die erin zit rechtstreeks worden opgeslagen, net als bij frisdranken. Je kan natuurlijk ook smaakjes thee drinken, dat doe ik, het varieert en als je van die sterrenmunt thee neemt die heeft een zoete drop nasmaak, errug lekker vind ik. Ik houd het ook niet vol op alleen maar water..
pi_37706020
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Stiemie het volgende:
Maar in light-varianten zit vaak zoetstof en ik had begrepend at die juist weer voor een hongergevoel kan zorgen.

Eigenlijk wil ik liever niet echt gaan dieeten en allerlei light-producten gaan gebruiken met vreemde toevoegingen etc, maar gewoon gezonder gaan eten en dus bv geen frisdrank meer maar limonadesiroop
Als je in plaats van frisdrank limonadesiroop neemt en daar maar een heel klein beetje van gebruikt, is dat wel een grote voorruitgang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')