Dan ben ik dus een professioneel fotograaf. Het gaat mij nooit om tieten en kutjes.quote:Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
@ Mauro: die handschoenen zijn JUIST om de aandacht af te leiden van mjin tieten en kutje. Ik heb namelijk pas gehoord dat het amateurfotografen alleen daarom gaat
het gezeik heb ik meegekregen... ik had alleen niet meegekregen dat het om de passie ging. als er IETS alleen om tieten en poes gaat... ik zit me scheel te lachen hieroquote:Op zondag 30 april 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
offtopic: hebbie geen msn meer?
En heb je dat verhaal niet mee gekregen dan? Het achteraf gezeik van de passie shoot?
dan ontgaat mij het idee om maar je tiet vast te pakken en de foto in zwart/wit te zetten en alleen je handschoen in kleur. naar mijn idee acsentueer je dan de handschoen waardoor je ogen meteen naar je tiet getrokken worden.quote:Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
@ Mauro: die handschoenen zijn JUIST om de aandacht af te leiden van mjin tieten en kutje. Ik heb namelijk pas gehoord dat het amateurfotografen alleen daarom gaat
ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat de aandacht er wel vanaf geleid wordt... en ik vindt het wel een wat artistieker effect aan de hele foto te geven, maakt hem toch wat minder ordinair zegmaarquote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan ontgaat mij het idee om maar je tiet vast te pakken en de foto in zwart/wit te zetten en alleen je handschoen in kleur. naar mijn idee acsentueer je dan de handschoen waardoor je ogen meteen naar je tiet getrokken worden.
ergends klopt er iets dus niet in je stelling![]()
Jammer dat je zo moet reageren kleintje, want ik kijk naar je als model en ik als fotograaf en als je dan niet tegen kritiek over je FOTO'S kan, maar het meteen persoonlijk opvat, dan zal ik niet meer op je foto's reageren hoor, want het schiet toch niet op dan zo. Ik geef commentaar op de foto's die puckz van jou heeft gemaakt, maar dat snap je blijkbaar niet, gezien je reactie.quote:Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
@HassanjassanGa ff zeuren dat mijn armen dikkig zijn. Ik vind dat een understatement. Ik vind ze ronduit vet. Ik ben gewoon te dik, daarom kan ik geen profmodel worden. Als je een slank model wil hebben moet je Kate Moss boeken, maar die is iets duurder dan dat ik ben.
Onmogelijk. Had op dat moment de hele dag nog geen bh aangehad...quote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
Mooi!
Alleen op 4 zie ik nog de beugels van je BH. Voortaan eerder uitkleden.
Dus je maakt naaktfoto's om meteen tegerlijktijd de aandacht af te leidenquote:Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
Huh?quote:Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Onmogelijk. Had op dat moment de hele dag nog geen bh aangehad...
Je hoeft je niet te verantwoorden hoe je aan je figuur komt, ik vertel mijn waarnemingen en dat doe ik als fotograaf zijnde. Als ik topmodellen wil zien dan ga ik wel op images.google.com kijken ofzo, maar goed, je reactie vind ik gewoon zwaar overdreven en zeer onprofessioneel.quote:Op zondag 30 april 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
Hassan, als je de rest van mijn commentaar had gelezen dan had je gezien hoe ik het bedoelde.
Ik ben niet de allerslankste, maar ben ook niet moddervet.
Misschien had ik mijn armen inderdaad anders moeten houden. Ik denk nl. niet dat het komt door de hoek van opname. Mijn bovenarmen zijn gewoon stevig. Net als mijn kont en bovenbenen. Komt door de sport die ik doe.
Maar ik zie wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 april 2006 16:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Huh?
Oh dan zijn het denk ik gewoon vouwen in je huid, omdat je borsten daar natuurlijk gewoon hangen. Nou ja, dan heb ik niks gezegd.
Ja het is al, goed, maar ik vind fotografie gewoon een serieuze zaak en dat merk je dan ook wel.....maargoed, het commentaar op de foto's blijft gewoon gegrond, de rest is allemaal ONZ dus, ok?quote:Op zondag 30 april 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
Hassan, please... leer waar de smilie voor staat. Je hebt het verhaal 'vooraf' gemist.
Puckzzz kwam met het idee van de handschoenen.
Ook het idee om de kleur erin te laten is van haar.
Ik gaf met de smilieeen pesterijtje aan.
Een tong uit de mond smilie... weet je wel?
hehe my words exactly!quote:Op zondag 30 april 2006 16:20 schreef Toeps het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar het portfolio van meneer hassan, maar ik kan niks vinden. Hassan, mag ik jou werk ook even bewonderen?
ik vind het heel erg knap van je dat jij naar aanleiding van 1 foto wist wat ik neer wou zetten.quote:Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Dus je maakt naaktfoto's om meteen tegerlijktijd de aandacht af te leidenbeetje vaag vind je niet? Maak dan GEEN naaktfoto's, Puckzz probeert nu eigenlijk precies wat amateurfotografen telkens fout doen qua gedachtengang (wellicht dat kleintje er ook een inspraak in had, maar dat weet ik niet zeker), want de foto probeert nu krampachtig kunstzinnig naakt te zijn terwijl dat op veel betere manieren kan dan lieslaarzen en handschoenen aan te trekken. Ook dat groenig maken van de handschoenen is een beetje misplaatst, vind ik.
en dat is moeilijk te accepteren van iemand waar je nooit werk van zietquote:Op zondag 30 april 2006 16:59 schreef Toeps het volgende:
Sub, dat kan wel zijn, maar breng die kritiek dan ook op een vriendelijke toon. Dat vind ik bij Hassan niet het geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |