abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 10:53:27 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37421426
Ja Kleintje is op bezoek geweest

Een paar foto's. We hebben verschillende dingen uitgeprobeerd met de volgende resultaten.

1

2

3 Ik heb 'm ook helemaal in ZW maar vond dit wel geinig

4

5

6 Oleeee ole OLE!! geintje voor haar promo foto's

en ja het haar kan wat netter daar werk ik nog aan maar is zo'n klotewerkje

Op alle foto's rust copyright en mogen niet zonder mijn toestemming elders worden gebruikt. dit iv.m. onduidelijke copyright regels hier op Fok.

[ Bericht 8% gewijzigd door Puckzzz op 30-04-2006 11:14:14 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37421473
Wat een mooie fotoserie, en die laatste kan zo gebruikt worden voor een reclamestunt
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  zondag 30 april 2006 @ 10:59:38 #3
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37421519
Erg mooi weer Puckzz. .
Whatever I want.
  zondag 30 april 2006 @ 11:06:39 #4
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_37421621
pi_37421665
Wat een mooie foto's Puckzz en Kleintje!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 30 april 2006 @ 11:12:59 #6
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_37421724
Foto 1 en 2: Leuke sfeer heb je daar proberen te creëren. Enig nadeel vind ik is dat op foto 1 de string van Kleintje nog erg duidelijk aanwezig is. Probeer dit ff weg te soepen door de kleuren wat aan te passen.

Foto 3 en 4: Wat jij leuk vind aan die handschoenen? Ik zie het niet. Het irriteert mij. De aandacht wordt daardoor teveel van de foto afgeleid. Ook ken ik al een soortgelijke serie van Kleintje.

Foto 5: Mooie foto. Alleen dat hele kleine lichte puntje tussen haar benen.........

Foto Oleeee ole OLE!: Hahaha.. Probeer hier wel ff de tweede flitser die je hebt gebruikt uit haar ogen weg te halen. Ook zou je de huid in de omgeving van de onderbroek wat kunnen egaliseren (zelfde verhaal als bij foto 1)
pi_37421773
Ik vind dat juist wel wat hebben die string die je bij foto 1 nog ziet. Bij de laatste foto ben ik het inderdaad wel met Mauro eens.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 30 april 2006 @ 11:19:26 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37421833
@Mauro, idd die tweede flits had ik niet gezien zal 'm ff wegwerken nog.

Tsja wat betreft 3 en 4, ik weet dat Ron ook zoiets heeft gedaan, maar ik heb zoiets een dik half jaar geleden ook al eens eerder gedaan met Coolbabe. Ik vind het een leuke pose. Die handschoenen zal een kwestie van smaak zijn, ik zal de geheel ZW er ook eens bijzetten straks.

En ja die string...Mevrouw moest zonodig eerst op vakantie en kwam belachelijk bruin terug
Persoonlijk vind ik het wel sexy

Ik zie wat je bedoelt met het lichtpuntje, zal ik ook nog ff naar kijken.
soms ben je zo lang aan het shoppen dat je dingen niet meer ziet ofzo...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 30 april 2006 @ 11:31:20 #9
15985 huiz
Man in Black
pi_37422023
Mooie foto's
De vorm van de string op foto 1 vind ik ook wel sexy, niet wegsoepen dus
Alleen op foto 1 de huidplooien in de voeten en op foto 2 op haar elleboog, het valt wel direct op, misschien kan dat iets minder? En op foto 6 zie je duidelijk de randen om haar haar.

Maar weer topfoto's!
Scope Pure Colombia BV
pi_37424543
foto 1 en 2 daar zijn de armen buitenproportioneel dikkig, kort en stompig en dat is helaas een behoorlijke afknapper voor mij, 2 had de beste kunnen zijn ware het niet dat die bovenarm gewoon de dikkig is.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_37424778
Dikkig?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_37425742
Mooie foto's!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 30 april 2006 @ 14:18:29 #13
3744 Kleintje
op en top!
pi_37425911

Thanks Puckzzz

Het was een beregezellig bij jullie.
En nog mooie foto's als toetje ook.

@ Mauro: die handschoenen zijn JUIST om de aandacht af te leiden van mjin tieten en kutje. Ik heb namelijk pas gehoord dat het amateurfotografen alleen daarom gaat

@Hassanjassan Ga ff zeuren dat mijn armen dikkig zijn. Ik vind dat een understatement. Ik vind ze ronduit vet. Ik ben gewoon te dik, daarom kan ik geen profmodel worden. Als je een slank model wil hebben moet je Kate Moss boeken, maar die is iets duurder dan dat ik ben.

@ Puckzzz: onderste foto zie ik ehm... op die dikke benen van die lelijke strepen. Kan je dat nog wegpoetsen???
  zondag 30 april 2006 @ 14:20:38 #14
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_37425953
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:

@ Mauro: die handschoenen zijn JUIST om de aandacht af te leiden van mjin tieten en kutje. Ik heb namelijk pas gehoord dat het amateurfotografen alleen daarom gaat
Dan ben ik dus een professioneel fotograaf. Het gaat mij nooit om tieten en kutjes.
  zondag 30 april 2006 @ 14:22:43 #15
3744 Kleintje
op en top!
pi_37426005
offtopic: hebbie geen msn meer?
En heb je dat verhaal niet mee gekregen dan? Het achteraf gezeik van de passie shoot?
  zondag 30 april 2006 @ 14:26:44 #16
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_37426099
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
offtopic: hebbie geen msn meer?
En heb je dat verhaal niet mee gekregen dan? Het achteraf gezeik van de passie shoot?
het gezeik heb ik meegekregen... ik had alleen niet meegekregen dat het om de passie ging. als er IETS alleen om tieten en poes gaat... ik zit me scheel te lachen hiero wordt dat blad überhaubt nog verkocht, nu 14 jarigen internet, en truckers dvd spelers hebben

edit: truckers en zeelui
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  zondag 30 april 2006 @ 14:31:10 #17
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_37426192
quote:
dan ontgaat mij het idee om maar je tiet vast te pakken en de foto in zwart/wit te zetten en alleen je handschoen in kleur. naar mijn idee acsentueer je dan de handschoen waardoor je ogen meteen naar je tiet getrokken worden.

ergends klopt er iets dus niet in je stelling
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zondag 30 april 2006 @ 14:32:05 #18
3744 Kleintje
op en top!
pi_37426210
Daarom stond er ook een bij!
  zondag 30 april 2006 @ 14:36:03 #19
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_37426286
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef blackbully het volgende:

[..]

dan ontgaat mij het idee om maar je tiet vast te pakken en de foto in zwart/wit te zetten en alleen je handschoen in kleur. naar mijn idee acsentueer je dan de handschoen waardoor je ogen meteen naar je tiet getrokken worden.

ergends klopt er iets dus niet in je stelling
ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat de aandacht er wel vanaf geleid wordt... en ik vindt het wel een wat artistieker effect aan de hele foto te geven, maakt hem toch wat minder ordinair zegmaar

edit: de handschoen maakt den mem wat minder onderwerp zegmaar.
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
pi_37428218
quote:
@Hassanjassan Ga ff zeuren dat mijn armen dikkig zijn. Ik vind dat een understatement. Ik vind ze ronduit vet. Ik ben gewoon te dik, daarom kan ik geen profmodel worden. Als je een slank model wil hebben moet je Kate Moss boeken, maar die is iets duurder dan dat ik ben.
Jammer dat je zo moet reageren kleintje, want ik kijk naar je als model en ik als fotograaf en als je dan niet tegen kritiek over je FOTO'S kan, maar het meteen persoonlijk opvat, dan zal ik niet meer op je foto's reageren hoor, want het schiet toch niet op dan zo. Ik geef commentaar op de foto's die puckz van jou heeft gemaakt, maar dat snap je blijkbaar niet, gezien je reactie.

Voor Puckzzz: als je je model d'r armen iets anders laat houde, dan is het dikkige er ook meteen af, want het doet nogal afbreuk aan de foto. Vooral bij de 1e foto vindi k de hoek van opname een beetje ongewoon, want zoals ik al zei, de torso en dus ook bovenarmen zijn bovenproportioneel groter dan de rest.
ik dacht ook eerst dat ze naar beneden keek en dat kan dus niet, tenzij ze haar hoofd 180 graden kan draaien, dus een hint van gezicht zou ook fijn zijn om het compleet te maken.
  zondag 30 april 2006 @ 16:06:07 #21
3744 Kleintje
op en top!
pi_37428287
Hassan, als je de rest van mijn commentaar had gelezen dan had je gezien hoe ik het bedoelde.
Ik ben niet de allerslankste, maar ben ook niet moddervet.

Misschien had ik mijn armen inderdaad anders moeten houden. Ik denk nl. niet dat het komt door de hoek van opname. Mijn bovenarmen zijn gewoon stevig. Net als mijn kont en bovenbenen. Komt door de sport die ik doe.
pi_37428348
Mooi!

Alleen op 4 zie ik nog de beugels van je BH. Voortaan eerder uitkleden.
  zondag 30 april 2006 @ 16:09:24 #23
3744 Kleintje
op en top!
pi_37428365
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
Mooi!

Alleen op 4 zie ik nog de beugels van je BH. Voortaan eerder uitkleden.
Onmogelijk. Had op dat moment de hele dag nog geen bh aangehad...
pi_37428366
quote:
Dus je maakt naaktfoto's om meteen tegerlijktijd de aandacht af te leiden beetje vaag vind je niet? Maak dan GEEN naaktfoto's, Puckzz probeert nu eigenlijk precies wat amateurfotografen telkens fout doen qua gedachtengang (wellicht dat kleintje er ook een inspraak in had, maar dat weet ik niet zeker), want de foto probeert nu krampachtig kunstzinnig naakt te zijn terwijl dat op veel betere manieren kan dan lieslaarzen en handschoenen aan te trekken. Ook dat groenig maken van de handschoenen is een beetje misplaatst, vind ik.
pi_37428377
Dik??! Prachtige foto's hoor!
pi_37428412
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Onmogelijk. Had op dat moment de hele dag nog geen bh aangehad...
Huh?

Oh dan zijn het denk ik gewoon vouwen in je huid, omdat je borsten daar natuurlijk gewoon hangen. Nou ja, dan heb ik niks gezegd.
  zondag 30 april 2006 @ 16:11:36 #27
3744 Kleintje
op en top!
pi_37428435
Hassan, please... leer waar de smilie voor staat. Je hebt het verhaal 'vooraf' gemist.

Puckzzz kwam met het idee van de handschoenen.
Ook het idee om de kleur erin te laten is van haar.
Ik gaf met de smilie een pesterijtje aan.
Een tong uit de mond smilie... weet je wel?
pi_37428451
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
Hassan, als je de rest van mijn commentaar had gelezen dan had je gezien hoe ik het bedoelde.
Ik ben niet de allerslankste, maar ben ook niet moddervet.

Misschien had ik mijn armen inderdaad anders moeten houden. Ik denk nl. niet dat het komt door de hoek van opname. Mijn bovenarmen zijn gewoon stevig. Net als mijn kont en bovenbenen. Komt door de sport die ik doe.
Je hoeft je niet te verantwoorden hoe je aan je figuur komt, ik vertel mijn waarnemingen en dat doe ik als fotograaf zijnde. Als ik topmodellen wil zien dan ga ik wel op images.google.com kijken ofzo, maar goed, je reactie vind ik gewoon zwaar overdreven en zeer onprofessioneel.

Dat je figuur zo is zoalstie is is geen probleem, het is de taak van de fotograaf, puckzz in dit geval, om het zo charmant mogelijk op de foto te krijgen en dat is gewoon niet gelukt in mijn ogen.
  zondag 30 april 2006 @ 16:12:55 #29
3744 Kleintje
op en top!
pi_37428471
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:10 schreef Toeps het volgende:

[..]

Huh?

Oh dan zijn het denk ik gewoon vouwen in je huid, omdat je borsten daar natuurlijk gewoon hangen. Nou ja, dan heb ik niks gezegd.
Maar ik zie wat je bedoelt.
Het is dat ik er zelf bij ben geweest anders had ik denk ik hetzelfde commentaar als jou gehad!

But tnx for the compliments...
pi_37428486
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
Hassan, please... leer waar de smilie voor staat. Je hebt het verhaal 'vooraf' gemist.

Puckzzz kwam met het idee van de handschoenen.
Ook het idee om de kleur erin te laten is van haar.
Ik gaf met de smilie een pesterijtje aan.
Een tong uit de mond smilie... weet je wel?
Ja het is al, goed, maar ik vind fotografie gewoon een serieuze zaak en dat merk je dan ook wel.....maargoed, het commentaar op de foto's blijft gewoon gegrond, de rest is allemaal ONZ dus, ok?
pi_37428665
Ben al een tijdje op zoek naar het portfolio van meneer hassan, maar ik kan niks vinden. Hassan, mag ik jou werk ook even bewonderen?
  zondag 30 april 2006 @ 16:23:05 #32
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_37428733
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:20 schreef Toeps het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar het portfolio van meneer hassan, maar ik kan niks vinden. Hassan, mag ik jou werk ook even bewonderen?
hehe my words exactly!

met twee, door derden gemaakte foto's van oude vrienden kom je er niet

[ Bericht 16% gewijzigd door Muk op 30-04-2006 16:28:25 ]
  zondag 30 april 2006 @ 16:31:34 #33
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37428918
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Dus je maakt naaktfoto's om meteen tegerlijktijd de aandacht af te leiden beetje vaag vind je niet? Maak dan GEEN naaktfoto's, Puckzz probeert nu eigenlijk precies wat amateurfotografen telkens fout doen qua gedachtengang (wellicht dat kleintje er ook een inspraak in had, maar dat weet ik niet zeker), want de foto probeert nu krampachtig kunstzinnig naakt te zijn terwijl dat op veel betere manieren kan dan lieslaarzen en handschoenen aan te trekken. Ook dat groenig maken van de handschoenen is een beetje misplaatst, vind ik.
ik vind het heel erg knap van je dat jij naar aanleiding van 1 foto wist wat ik neer wou zetten.

ik heb nooit de intentie gehad om een kunstzinnige foto te maken namelijk, deze foto's zijn bedoeld voor promotie van kleintje in het werk dat ze doet (erotische sector) Laklaarzen zijn gewoon geil, dus die moesten even op de foto. Over de smaak van de groene handschoen valt te twisten maar het is mijn keuze punt uit.
pi_37429163
Ja, wist ik veel dat kleintje in een erotische sector werkzaam is. Ik bekijk foto's op drie vlakken, esthetica, techniek en originaliteit en op die drie vlakken scoren de foto's gewoon matig. Ik kijk zelden foto's als "zomaar" een kijker of een voyeur, maar bijna altijd als fotograaf en ik heb nou eenmaal een hoge standaard, maar ik geef wel altijd op die vlakken opbouwende kritiek zodat je er ook nog wat aan hebt. Maar goed, de klant is tevreden en dat is goed, maar zet dat er dan ook bij en ik zal altijd vanuit een prof. perspectief je foto's beoordelen.

Over dat laklaarzen geil zijn, kan best zijn, maar ze om die reden erin te zetten begrijp ik niet? Ik zie nl. ook veel foto's waarbij men effe iets van de omgeving erin wilt hebben en dan heb je al snel een soort kakafonie van elementen in je foto, waardoor je heel snel al een rommelige, lees: amateuristische indruk krijgt.

oh ja, mensen die mijn foto's willen zien moeten mij maar mailen (e_xeet (at) hete meel punt com) om ze te ontvangen, want ik heb zo'n idee dat men alleen maar mijn foto's wil zien om mij persoonlijk aan te vallen (immers tis heel toevallig dat deze verzoeken komen, nadat ik kritiek durf te geven). Als ik voorbeeldfoto's persoonlijk naar mensen mail zullen ze niet zo snel on-line gezet worden, ivm eigendomsrechten etc. Het is niet de 1e keer dat ik een rechtzaak had tegen onwettige plaatsing van foto's. En gezien de opmerking van puckzzz bij OP, doe ik dat dus ook niet meer zo snel.
pi_37429263

[ Bericht 100% gewijzigd door hassanjassan op 30-04-2006 16:45:29 ]
  zondag 30 april 2006 @ 16:53:45 #36
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37429501
Dit topic gaat over de foto's van Puckzzz en niet over hassanjassans mening of zijn foto's. Iedereen heeft een mening, als je het daar niet mee eens bent, respecteer dan op zijn minst de mening van de ander en ga niet vragen om foto's zodat je op jouw beurt die af kunt fikken. Nu weer inhoudelijk verder over deze showcase graag.
  zondag 30 april 2006 @ 16:58:33 #37
3744 Kleintje
op en top!
pi_37429604
Sub, het meeste gaat inhoudelijk over de foto's. Over het wel of niet dragen van handschoenen en laarzen.

Jammer dat jij nooit inhoudelijk op showcases reageert.
pi_37429629
Sub, dat kan wel zijn, maar breng die kritiek dan ook op een vriendelijke toon. Dat vind ik bij Hassan niet het geval.
  zondag 30 april 2006 @ 17:06:37 #39
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_37429792
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:59 schreef Toeps het volgende:
Sub, dat kan wel zijn, maar breng die kritiek dan ook op een vriendelijke toon. Dat vind ik bij Hassan niet het geval.
en dat is moeilijk te accepteren van iemand waar je nooit werk van ziet
  zondag 30 april 2006 @ 17:07:30 #40
40714 Subhuman
Televised confession
  zondag 30 april 2006 @ 17:39:40 #41
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37430493
Nette foto's, Puckzzz. Vooral die met de ketting zijn gaaf!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_37430611
Mooie foto's...

Alleen die nagels...of allemaal mooi of allemaal eraf.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 30 april 2006 @ 20:49:20 #43
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37435784
Mooie foto's
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 30 april 2006 @ 21:36:12 #44
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_37437367
Mooie foto's hoor. Alleen de Z/W met de kleurtjes vind ik iets minder.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_37441799
Ik vind 1 en 2 erg mooi. Maar ik zou bij foto 1 een net ander standpunt hebben genomen. Maar verder
  maandag 1 mei 2006 @ 00:14:13 #46
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_37442784
Ik ben echt geen expert, dus ik geef je gewoon de eerste gedachtes die bij me opkwamen, misschien kun je er wat mee

1 Omdat de foto redelijk hoog is genomen, lijken je billen iets groter, wat jammer is
2 Best een lekkere foto!
3 en 4 Er mist hier iets in de foto, maar ik weet niet echt wat. Misschien is het omdat het model niet in de camera kijkt? (zoals bijv. wel in 6)
5 Deze foto vind ik leuk, maar de gezichtsuitdrukking mist de spanning die de rest van de foto wel uitstraalt, da's wel jammer
6 Leuke foto!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_37447396
Puckzzz, Kleintje: Petje af. Pakkende beelden, foto's waar je trots op mag zijn.

#1 Ik heb niets met de combinatie bloot en ketting, maar dit is fraai figuratief naakt hoor. Toning is ook erg prettig, geeft de foto nog wat meer sfeer. En die string stoort me helemaal niet.

#2 Qua compositie (nog) beter dan #1, qua belichting vind ik m minder. Tikje te rood en een uitgebeten plek op de arm en de billen. Als je dat in de nabewerking weet recht te trekken heb je echt een toppertje.

@ eerdere 'discussie': Op beide foto's kun je zien dat dit model geen maatje 36 heeft. Of je dat mooi vindt is een kwestie van smaak. Maar je kan imho niet serieus menen dat deze foto's het model onrecht doen. Hooguit zou je in de nabewerking de plooien (#1 r oksel en l elleboogholte) ietsje kunnen verzachten.

#3 vind ik de beste uit de serie. Hele lekkere compo, toning en contrasten zijn erg fijn. Categorietje 'zinloos doch smaakvol naakt'. Doe maar in een lijstje. En of je die handschoentjes nou wel of niet groen maakt is voor de foto eigenlijk maar van marginaal belang.

#4 zeker niet verkeerd, maar heeft de pech dat ie achter #3 staat. En ten opzichte van #3 is ie minder: te licht, rare shaduw rond r heup, blik vind ik minder en het naakt is minder subtiel.

#5 Nette foto hoor. Doet mij een stuk minder dan de eerste vier, maar zou zeker niet misstaan in menig modelportfolio. Pose en blik zijn prima, belichting ook, de nabewerking vergt nog even wat aandacht, maar dat hadden jullie zelf al gezien.

#6 Leuk geintje, netjes uitgevoerd, en zo anders dan de rest. Dat is wel een aardige illustratie van de veelzijdigheid van zowel model als fotograaf. Ook hier mag je nog wel een beetje aan nabewerken trouwens.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 1 mei 2006 @ 10:59:02 #48
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_37447725
Ga zo door Puckzzz
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_37514153
Je foto's blijven me steeds weer verbazen: Mooi model en mooie Foto's: allemaal zijn ze prachtig
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_37515102
Ik vind dit niet kunnen.

Zo vrouwonvriendelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')