Ik zit ook op mn werk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:24 schreef twi het volgende:
He Daggla, had je om een potje PES5 gevraagd, maar Xbox Live is volgens mij down nu
Het is trouwens ook fucking dom dat mensen uberhaupt denken dat er ergens een super-actie met de X360 is dat 'ie bij de Mediamarkt ineens 30-50 euro minder zou kosten. Voor de 13 eurootjes hoef je de moeite niet eens te nemen, dan ben je meer kwijt aan benzine dan dat je bespaart t.o.v. de lokale Dixons.
Looking goooooooooooooooood,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:25 schreef Ereinion het volgende:
Overlord. Nu eens een spel waarin je niet kan kiezen of je good of evil wordt, nee gewoon alleen evilVan een Nederlandse developer. Je bent een of andere tovenaar, en je bestuurd een leger van Imps waarmee je Hobbits terroriseert.
[afbeelding]
[afbeelding]
Who! Vet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:25 schreef Ereinion het volgende:
Overlord. Nu eens een spel waarin je niet kan kiezen of je good of evil wordt, nee gewoon alleen evilVan een Nederlandse developer. Je bent een of andere tovenaar, en je bestuurd een leger van Imps waarmee je Hobbits terroriseert.
[afbeelding]
[afbeelding]
Drolquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als het een Wii spel was zou ie fantastisch zijn he?
Ik ben trouwens wel echt benieuwd naar ninety nine nights!
Iemand al meer info over dit spel?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als het een Wii spel was zou ie fantastisch zijn he?
Mooie is dat je ook al weet dat het PC spel erg goed isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HOLY FUCK.
Het wordt steeds mooier en mooier.
Gru-we-lijk!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:25 schreef Ereinion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind de screenshots eigenlijk totaal niet indrukwekkend vergeleken met TDU en PGR3. Check die gras textures eens bijvoorbeeld, ziet er niet uit. En de baan/omgeving is ook niet bepaald mooi te noemen. Auto's zien er redelijk uit, maarja. Dat is in Gran Turismo 3 ook al.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HOLY FUCK.
Het wordt steeds mooier en mooier.
ALLE 360 games zijn widescreen, 720P is puur een HD signaal. Dus als de screens niet 16:9 zijn is het 99% zeker GEEN 360 shot.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zegt tegenwoordig niets meer. Microsoft heeft immers de eis van 720p & 2x FSAA ook al nietig verklaard.
Nee, omdat het gelul is. Voorbeeld:quote:
Sommige Xbox 1 games zijn ook te spelen in 720p. Deze games zijn gebakken in een standaard NTSC resolutie en opgekrikt naar 720p.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nee, omdat het gelul is. Voorbeeld:
Een game wordt geschreven voor 8XX x 576 (SDTV) Dat zou betekenen dat games die volgens jou "uitgerekt" worden, er in HDTV formaat MINDER mooi uitzien. Of met kaders van hier tot Tokio.
360 games hebben, net als PC games ondersteuning voor meerdere resoluties. Anders zouden pc games op hogere resoluties er ook uitzien alsof er een digitale zoom op is toegepast.
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar logisch denken geeft toch een heel ander verhaal.
Vetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:17 schreef Wessiej het volgende:
- Test Drive: Unlimited (Atari)
- Moto GPTM '06 (THQ)
- Crackdown (Microsoft Game Studios)
- Dead or AliveŽ : Xtreme 2 (Tecmo)
- The Lord of the Rings TM, The Battle for Middle EarthTM II (EA Los Angeles)
- Lost Planet: Extreme Condition (Capcom)
- Sonic the Hedgehog (Sega)
- Splinter Cell: Double Agent TM (Ubisoft)
- Viva Piņata (Microsoft Game Studios)
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vet!!
Vooral Lost Planet, Splinter Cell en Viva Pinata.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:22 schreef Wessiej het volgende:
Maarja, sommige zullen misschien alleen trailers zijn denk ik.
Maar hoop het wel.
Dat staat er, dat lijken mij geen trailers dan..?quote:Check hieronder de lijst van demo's.
Interessant,quote:Plus a flood of HD trailers from games that have yet to be announced
Tof dat ze LIVE zo "betrekken" bij de E3.quote:Microsoft has finally released details of what they planned for gamers across the globe during next weeks E3 Expo in Los Angeles. During E3 week, gamers will be able to download demos and trailers from many E3 titles and experience them in high definition. The company stated that there will be over 60 pieces of new downloadable content which include:
Ja maar DOAX2 is zelfs nog niet speelbaar op de E3, lijkt mij dan vreemd als wij wel een demo krijgen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er, dat lijken mij geen trailers dan..?
Inderdaad, gamer.nl was wat te snel...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar DOAX2 is zelfs nog niet speelbaar op de E3, lijkt mij dan vreemd als wij wel een demo krijgen.
Nou ja, iig TD:U en Lost Planetquote:Although not announced, the playable demos will most likely be for Test Drive: Unlimited, LoTR: Battle for Middle-earth II, and MotoGP 06 and Lost Planet (both already announced) since the rest of the games aren't out too soon. Nonetheless, it will be very exciting to have HD trailers of the remaining games on the list. Roll on E3 2006!
Een 360 game wordt ook niet uitgerekt naar 720P. XBOX games idd wel, omdat de native resolutie niet ondersteund wordt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Sommige Xbox 1 games zijn ook te spelen in 720p. Deze games zijn gebakken in een standaard NTSC resolutie en opgekrikt naar 720p.
Bij een 360 game verwacht je dat het spel standaard gemaakt word op 720p en niet uitgerekt word naar 720p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |