ja, dat ken ik, dat wordt beter naarmate jij beter wordt. Ik sta nu in de Davis Cup ook in de dubbel mijn tegenstanders gewoon van de baan te vegen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:30 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou met topspin op een punt dat ik een dubbel tournooitje kan doen. De minor tournooien gaan me redelijk goed af. Maar bij de dubbellen word ik echt van de baan geveegt.
Toch topspin 2, gewoon weer leuk een mannetje maken en er mee aan de slag gaan. Op dit moment lukt het mij nog steeds na een maand ( ?) vanaf relaese om nr 1 van de wereld te zijn, om de beste uit het spel te verslaan. Genoeg te doen dus nog. Ook speel ik haast geen online careerquote:Op zondag 30 april 2006 23:36 schreef Ipho het volgende:
Weer geen GRAW. Vrienden kwamen onverwachts langs sorry!
Ik ga denk ik Top Spin 2 kopen morgen, raden jullie hem aan of juist af? Want ik weet het niet meer, dan positief en dan weer slechte reactie's er over. Anders importeer ik Katamari voor de PSP maar dat is het verkeerde topic natuurlijk.
Vraag is: Welke game voor de 360 zou jij kopen voor je zelf met wat er nu uit is?
Oké, ik houd van sport games dus tja.. Speel Amped 3 ook nog steeds, en Top Spin 2 is ook van 2k gamesquote:Op zondag 30 april 2006 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch topspin 2, gewoon weer leuk een mannetje maken en er mee aan de slag gaan. Op dit moment lukt het mij nog steeds na een maand ( ?) vanaf relaese om nr 1 van de wereld te zijn, om de beste uit het spel te verslaan. Genoeg te doen dus nog. Ook speel ik haast geen online career
Ook samen met een vriend is het leuk om vanaf de bank samen tegen de rest te gaan
offline is de game niet zo fantastisch, hij is wel tof, maar echt te simpel, en je zult je dan echt gaan vervelen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Oké, ik houd van sport games dus tja.. Speel Amped 3 ook nog steeds, en Top Spin 2 is ook van 2k gamesDie gasten moeten een keer een footy maken.
stomme hageneesquote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016078.php
verkeerde topic, maar toch
grappig
Wessiej, kid
Ik zei, andere dingen doen op de pc..
geen spannende dingen
Bedankt, ik zie het woord vervelen. Nu moet ik er nog maar een goed over naar denken! Maar ik zou niet weten welk ander spel ik kan kopenquote:Op zondag 30 april 2006 23:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
offline is de game niet zo fantastisch, hij is wel tof, maar echt te simpel, en je zult je dan echt gaan vervelen.
ik lok meestal poesjes naar binnen (damn wat heeft dat een nare bijklankquote:Op zondag 30 april 2006 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Tss, ik dacht al dat het het spannendste was in je leven.
(naast katjes naar binnenlokken off course.)
rofl !!!quote:Op zondag 30 april 2006 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Tss, ik dacht al dat het het spannendste was in je leven.
(naast katjes naar binnenlokken off course.)
lol, ja zoiets zei je alquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
gister tussen 6 poesjes ingezeten in 1 huis
Nah, ik ga de hond uitlaten, en naar me nestquote:Op maandag 1 mei 2006 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Nu nog gamen iemand?
Oblivion, maar die zou je wel al hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 23:36 schreef Ipho het volgende:
Weer geen GRAW. Vrienden kwamen onverwachts langs sorry!
Ik ga denk ik Top Spin 2 kopen morgen, raden jullie hem aan of juist af? Want ik weet het niet meer, dan positief en dan weer slechte reactie's er over. Anders importeer ik Katamari voor de PSP maar dat is het verkeerde topic natuurlijk.
Vraag is: Welke game voor de 360 zou jij kopen voor je zelf met wat er nu uit is?
Ah check, ik kijk het nog wel even aan. Thanks.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:13 schreef MMaRsu het volgende:
Het is een heel anders soort spel dan WOW. Ten eerste is het questniveau van Oblivion veel hoger, dus je doet veel leukere quests dan in WoW. Ten tweede zien de graphics er fenomenaal uit. Er zitten wat minpunten in het levelsysteem imo, wat betekent dat je het hele spel op lvl 1 kan uitspelen.
Maar dat maakt het plezier wat je eraan beleefd niet minder. Ik zou zeggen aanradertje, ik heb ook WoW gespeeld en door Oblivion ben ik daar heeeeeel lang mee gestopt
Koeningseggquote:Op maandag 1 mei 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
testdrive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Teaser
RIP XboX360.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
Mijn xbox 360 moet ik in pakken, en dan word die opgehaald
![]()
Wat is er mee aan de hand dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
Mijn xbox 360 moet ik in pakken, en dan word die opgehaald
![]()
Had ff gemeld, had ik hem wel overgenomen, heb er pas 1quote:Op maandag 1 mei 2006 10:40 schreef Wessiej het volgende:
Ja, opzich best wel goed, maar alsnog een beetje vreemde grafische dingen die er buiten lijken te vallen bij de rest.
Ik heb trouwens net dat t-shirt dat je bij je 360 pre-order kreeg verkocht, 22 euro
*Mooi....*quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
*kruisje voor zijn MSN naam zet uit respect*
Zolang er zulke mensen blijven die mij een financiële oppep geven (net of ik dat shirt ooit draagquote:Op maandag 1 mei 2006 10:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Had ff gemeld, had ik hem wel overgenomen, heb er pas 1
Verdomme, als jouw zweet er nog in zat dan had ik hem zo graag gehadquote:Op maandag 1 mei 2006 10:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zolang er zulke mensen blijven die mij een financiële oppep geven (net of ik dat shirt ooit draag) vind ik het best.
Zullen we trouwens nog vanmiddag/vanavond FM 2006 toernooitje doen (miss nog met meerdere)?
Vakantie is voor kinderenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Wessiej het volgende:
Vakantie, behalve voor de werkende pauperts kwaliteitsusers natuurlijk.
Maar ik vind het wel best, alleen kan ik niet met mijn kwaliteitsteam Fiorentina omdat die save game gvd corrupt is.
Een update voor het OS. Dit gaat automatisch.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef Egamer het volgende:
Vandaag ga ik de 360 halen.Alleen ik heb een hele domme vraag, wat is een dashboard update?
Gelukkig hebben we Saint's Row nog. Ik hoop dat die game niet uitpakt als een GTA: SA 1.5, maar gewoon lekker origineel is.quote:
Crackdown is niet zozeer een kloon, het heeft een andere insteek, alleen de stad waarin je speelt is ook vrij om verkend te worden. En een andere kloon is een MMO, dus dat is ook niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:27 schreef devv05 het volgende:
Er zijn iets van 4 GTA 'klonen' voor de 360 in ontwikkeling, hopelijk zit er iets goeds tussen.
Crackdown, Just Cause, Saints Row, All Points Bulletin, Frame City Killer, 2 days to Vegasquote:Op maandag 1 mei 2006 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Crackdown is niet zozeer een kloon, het heeft een andere insteek, alleen de stad waarin je speelt is ook vrij om verkend te worden. En een andere kloon is een MMO, dus dat is ook niet helemaal vergelijkbaar.
Dan zou Oblivion onder dezelfde noemer vallen. Allemaal 'sandbox games'. Just Cause heeft namelijk weer meer weg van Mercenaries en The Outfit, dus zo vergelijkbaar zijn ze allemaal niet, wat mij betreft. De enige overeenkomst is dat je op je eigen houtje heen en weer kunt lopen.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Crackdown, Just Cause, Saints Row, All Points Bulletin, Frame City Killer, 2 days to Vegas
zijn uiteraard niet helemaal hetzelfde maar veel overeenkomsten.
edit; zijn er nog meer dan dat ik al dacht
Zag dat je fifa had jaquote:Op maandag 1 mei 2006 15:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb Fifa en The Outfit faceplate, die faceplaye is echt cool.
bestel via internet, bart smit, als je vandaag betaald, woensdag in huisquote:Op maandag 1 mei 2006 15:31 schreef Egamer het volgende:
Oeh leuk, je ouders zouden om 15:00 thuis zijn om de 360 te halen. Blijkt het dat ze pas om 17:00 thuis zijn en dan moeten we eten. Morgen dan.
zij er 360 titels die je niet wil?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:42 schreef Wessiej het volgende:
Huxley (PC, X360)
Virtua Tennis 3 (PS3, X360)
SEGA Rally Revo (PC, PS3, X360)
Sonic the Hedgehog (PS3, X360)
Chrome Hounds (X360)
Crackdown (X360)
Gears of War (X360)
Mass Effect (X360)
N3: Ninety-Nine Nights (X360)
Too Human (X360)
Viva Piñata (X360)
Indiana Jones (Platforms TBD)
World Soccer Winning Eleven 10 (Platforms TBD)
Hitman: Blood Money (PC, PS2, Xbox, X360)
Dark Sector (PS3, X360)
Dead Rising (X360)
Lost Planet (X360)
Turok (PS3, X360)
Bioshock (PC, X360, Next-Gen)
The Darkness (Next-Gen)
Prey (PC, X360)
Hmm, zijn er toch best wat.
Volgens mij zit er hier echt een stel nerds op het forum die nooit buitenkomen ofzo, waarom niet in de winkel halen dat is toch veel sneller? En leuker natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bestel via internet, bart smit, als je vandaag betaald, woensdag in huis
Sommige mensen wonen niet in een buurt waar je in een straat 3 FRS's, een Bart Smit, een Intertoys en 2 Dixons tegen komt, helaas. Er zit hier een FRS, een Dixons en een Intertoys waarbij geloof ik bij allen een verbod is om binnen 2 weken na launch de games op voorraad te hebben. Dus ja, ik bestel vrijwel altijd via internet. Maar alleen als het ook echt goedkoper is, anders kan ik net zo goed even naar Leiden of Den Haag met het OVquote:Op maandag 1 mei 2006 16:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er hier echt een stel nerds op het forum die nooit buitenkomen ofzo, waarom niet in de winkel halen dat is toch veel sneller? En leuker natuurlijk.
Ik woon vlakbij de FRS, en daarom ga ik hem morgen dan maar halen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen niet in een buurt waar je in een straat 3 FRS's, een Bart Smit, een Intertoys en 2 Dixons tegen komt, helaas. Er zit hier een FRS, een Dixons en een Intertoys waarbij geloof ik bij allen een verbod is om binnen 2 weken na launch de games op voorraad te hebben. Dus ja, ik bestel vrijwel altijd via internet. Maar alleen als het ook echt goedkoper is, anders kan ik net zo goed even naar Leiden of Den Haag met het OV
en Half-Life 2 is natuurlijk een 'kloon' van Wolfenstein 3Dquote:Op maandag 1 mei 2006 15:27 schreef devv05 het volgende:
Er zijn iets van 4 GTA 'klonen' voor de 360 in ontwikkeling, hopelijk zit er iets goeds tussen.
de eerste indruk was goed, de tweede was rampzaligquote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond de eerste indruk juist goed. Speel wel op Pro hé, dan is die echt cool.
Wel, daar heb ik nog niets van gemerkt. Elke kopbal is over, elke pass gaat naar de tegenstander. (steekpasses komen wel altijd aan)quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
Op een lagere snelheid en een hogere moeilijkheidsgraad is het allemaal wel wat beter. Alleen is het nog steeds te makkelijk. Iedere steekbal komt aan, iedere pass is goed en elk schot op de goal is een doepunt.
NAja, op professional komen veel van mijn pasjes niet aan. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik met Jamaica speelquote:Op maandag 1 mei 2006 18:31 schreef H.Flick het volgende:
Oh, misschien ben ik gewoon heel goed.
Wel goed dat ze exact de PES controls gejat hebben, dat voelde wel meteen intuitief.
Oftewel: gewoon precies hetzelfde als alle andere FIFA bagger..quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
Op een lagere snelheid en een hogere moeilijkheidsgraad is het allemaal wel wat beter. Alleen is het nog steeds te makkelijk. Iedere steekbal komt aan, iedere pass is goed en elk schot op de goal is een doepunt.
Ik hoop echt dat het een screenshot van de Xbox cersie is..quote:Op maandag 1 mei 2006 18:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond het ook niet eerst.
Een nieuwe screenshot van Just Cause, niet echt indrukwekkend
[afbeelding]
Dat moet wel, de Xbox kan dit prima aan.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het een screenshot van de Xbox cersie is..
Wel iets beter, volgens mij.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oftewel: gewoon precies hetzelfde als alle andere FIFA bagger..
Dit is dus echt niet mooiquote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef devv05 het volgende:
Plaats dan meteen alles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien er al iets beter uit
Dat zegt tegenwoordig niets meer. Microsoft heeft immers de eis van 720p & 2x FSAA ook al nietig verklaard.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Het zijn ook 4:3 screenshots... weet je zeker dat het niet Xbox is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |