Is dat zo? Of is dit een soort aanval op PGR3?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zegt tegenwoordig niets meer. Microsoft heeft immers de eis van 720p & 2x FSAA ook al nietig verklaard.
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dat zo? Of is dit een soort aanval op PGR3?.
Heb je ook een bron?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.
Dus van HD kun je ook al niet meer spreken.
Ik zal jou eens een beetje indeuken en uitrekken!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.
Dus van HD kun je ook al niet meer spreken.
quote:Developer A: Even 2xMSAA is not required by Microsoft anymore.
quote:Developer B: FP10-32bit / 880x720 / 32bit Z / 2xMSAA (9.9MB) rendered to look right when upscaled to 16:9 is also possible.
quote:Developer C: You can render it in a certain low-res then to display it you can create a 720p frame by your own shader. In converting the original low-res frame into a 720p frame by the shader you can do color dithering, which may result in smooth color expression or alleviation of the resolution deficiency in FP10.
quote:Developer D: At any rate I want to reduce jaggies. Since the eDRAM pixel processor is penalty-free upto 4xMSAA, it will be interesting if it's fully exploited. Though it becomes 640x480 with 4xMSAA and FP10-32bit if it's not tile-rendered, aliasing-free images will be totally different from what we have seen in older games.
Meer info hierquote:So much for "HD consoles" in the "HD Era".... More like "Upscaling consoles"...
Dus het is mogelijk maar ze zeggen niet dat ze het gebruiken?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef BMH het volgende:
GFT (tomassje toch
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Meer info hier
ik alleen maar een hoop vraagtekensquote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef BMH het volgende:
GFT (tomassje toch
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Meer info hier
succes met dit verliesquote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ipho het volgende:
Ik heb me Xboxje rustig in zijn 2e doos gelegd. Gewikkeld in een handdoek. Schuimrubber propjes, luchtzakjes aan de zijkant. En kranten er boven op!
gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ipho het volgende:
Ik heb me Xboxje rustig in zijn 2e doos gelegd. Gewikkeld in een handdoek. Schuimrubber propjes, luchtzakjes aan de zijkant. En kranten er boven op!
Dank jullie! Als hij het kon lezen, zou die tot diep in zijn chip blij en emotioneel zijn.quote:
Nu je er over begintquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk best kut, volgens mij heb ik die bon niet meer van me xbox 360..
nou hoop ik maar dat ie niet kapot gaat, heb de doos nog wel
als ie nu stuk gaat kunnen ze moeilijk bewijzen dat je hem langer dan een jaar hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk best kut, volgens mij heb ik die bon niet meer van me xbox 360..
nou hoop ik maar dat ie niet kapot gaat, heb de doos nog wel
ik zou zeggen dit weekend, maar ik moet er zaterdag vandoor >_< (ik moet echt leren dat ik niet voor mijn broer ga werken, dit is de derde keer binnen een half jaar dat ik ff zijn werk moet overnemen)quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef Wessiej het volgende:
Fifa is best wel cool online.
Tegen jorien gespeeld net een paar keer, eerst 2-0 veloren, maar net 3-2 gewonnen in de 120e minuut.
Iemand die het tegen mij op wilt nemen.
FC:Instincts was ook niet zo fantastischquote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef pkwarts het volgende:
De ontwikkeling van de nieuwe Rainbow Six ligt nu weer bij het team van RBS3, Splinter Cell 1 & 3, Prince of Persia en Far Cry: Instincts. Alle Rainbow Six titels na RBS3 waren van een ander team. Misschien he...wordt dit weer een goede
Was dat geen poort van de Xbox versie?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
FC:Instincts was ook niet zo fantastisch
instincts was gemaakt voor de Xbox en predator was een poort van de Xbox versie met wat extra'squote:
Een gemiddelde van 86.9% op gamerankings noem ik heel netjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
FC:Instincts was ook niet zo fantastisch
Ik vond de game niet zo fantastischquote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Een gemiddelde van 86.9% op gamerankings noem ik heel netjes.
Ubisoft Montreal, verreweg het beste team van Ubisoft. Shanghai is waarschijnlijk de minste (en die werken aan de Xbox360 versie van de nieuwe Splinter Cellquote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef pkwarts het volgende:
De ontwikkeling van de nieuwe Rainbow Six ligt nu weer bij het team van RBS3, Splinter Cell 1 & 3, Prince of Persia en Far Cry: Instincts. Alle Rainbow Six titels na RBS3 waren van een ander team. Misschien he...wordt dit weer een goede
Neh, ok..quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef Tain het volgende:
[..]
als ie nu stuk gaat kunnen ze moeilijk bewijzen dat je hem langer dan een jaar hebt
Ik weet niet...In Japan waren de reviews wel OK. Een aardige game, maar niet supergoed ofzo. Uiteraard ook niet superslecht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef devv05 het volgende:
Ook Enchanted Arms komt naar de Xbox 360
Vast wel mensen die 'm kennen hier; is het wat?
Gemiddeld, tis aardig als eerst JRPG op de 360, maar lang geen FF of DQquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef devv05 het volgende:
Ook Enchanted Arms komt naar de Xbox 360
Vast wel mensen die 'm kennen hier; is het wat?
Als het een Wii spel was zou ie fantastisch zijn he?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gemiddeld, tis aardig als eerst JRPG op de 360, maar lang geen FF of DQ
Goed, even een lesje:quote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Als dat ingame is dan word het een soort time crisis/ railshooter.
Je ziet een teamgenoot die neergeschoten word.. Jij vangt em op en terwijl je dat doet draait de camera precies naar een gebouw waar vijanden zitten. Als dat echt ingame is dan heb je geen controle over wat je doet op zo'n moment.
Het kan misschien wel in-engine zijn met een hud erop geplakt, maar echte ingame gameplay beelden zijn dit niet.
Hoezo komt het spel ook naar de 360 als ie daarvoor is aangekondigd een tijd geleden en het een exclusive isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef devv05 het volgende:
Ook Enchanted Arms komt naar de Xbox 360
Vast wel mensen die 'm kennen hier; is het wat?
Dude, get a fucking life. Enchant Arms is gewoon aardige game, niets meer en niets minder. Op de Wii zou ik m ook niet eens kopen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als het een Wii spel was zou ie fantastisch zijn he?
Ik ben trouwens wel echt benieuwd naar ninety nine nights!
Iemand al meer info over dit spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |