de eerste indruk was goed, de tweede was rampzaligquote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond de eerste indruk juist goed. Speel wel op Pro hé, dan is die echt cool.
Wel, daar heb ik nog niets van gemerkt. Elke kopbal is over, elke pass gaat naar de tegenstander. (steekpasses komen wel altijd aan)quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
Op een lagere snelheid en een hogere moeilijkheidsgraad is het allemaal wel wat beter. Alleen is het nog steeds te makkelijk. Iedere steekbal komt aan, iedere pass is goed en elk schot op de goal is een doepunt.
NAja, op professional komen veel van mijn pasjes niet aan. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik met Jamaica speelquote:Op maandag 1 mei 2006 18:31 schreef H.Flick het volgende:
Oh, misschien ben ik gewoon heel goed.
Wel goed dat ze exact de PES controls gejat hebben, dat voelde wel meteen intuitief.
Oftewel: gewoon precies hetzelfde als alle andere FIFA bagger..quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
Op een lagere snelheid en een hogere moeilijkheidsgraad is het allemaal wel wat beter. Alleen is het nog steeds te makkelijk. Iedere steekbal komt aan, iedere pass is goed en elk schot op de goal is een doepunt.
Ik hoop echt dat het een screenshot van de Xbox cersie is..quote:Op maandag 1 mei 2006 18:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond het ook niet eerst.
Een nieuwe screenshot van Just Cause, niet echt indrukwekkend
[afbeelding]
Dat moet wel, de Xbox kan dit prima aan.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het een screenshot van de Xbox cersie is..
Wel iets beter, volgens mij.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oftewel: gewoon precies hetzelfde als alle andere FIFA bagger..
Dit is dus echt niet mooiquote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef devv05 het volgende:
Plaats dan meteen alles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien er al iets beter uit
Dat zegt tegenwoordig niets meer. Microsoft heeft immers de eis van 720p & 2x FSAA ook al nietig verklaard.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Het zijn ook 4:3 screenshots... weet je zeker dat het niet Xbox is?
Is dat zo? Of is dit een soort aanval op PGR3?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zegt tegenwoordig niets meer. Microsoft heeft immers de eis van 720p & 2x FSAA ook al nietig verklaard.
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dat zo? Of is dit een soort aanval op PGR3?.
Heb je ook een bron?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.
Dus van HD kun je ook al niet meer spreken.
Ik zal jou eens een beetje indeuken en uitrekken!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.
Dus van HD kun je ook al niet meer spreken.
quote:Developer A: Even 2xMSAA is not required by Microsoft anymore.
quote:Developer B: FP10-32bit / 880x720 / 32bit Z / 2xMSAA (9.9MB) rendered to look right when upscaled to 16:9 is also possible.
quote:Developer C: You can render it in a certain low-res then to display it you can create a 720p frame by your own shader. In converting the original low-res frame into a 720p frame by the shader you can do color dithering, which may result in smooth color expression or alleviation of the resolution deficiency in FP10.
quote:Developer D: At any rate I want to reduce jaggies. Since the eDRAM pixel processor is penalty-free upto 4xMSAA, it will be interesting if it's fully exploited. Though it becomes 640x480 with 4xMSAA and FP10-32bit if it's not tile-rendered, aliasing-free images will be totally different from what we have seen in older games.
Meer info hierquote:So much for "HD consoles" in the "HD Era".... More like "Upscaling consoles"...
Dus het is mogelijk maar ze zeggen niet dat ze het gebruiken?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef BMH het volgende:
GFT (tomassje toch
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Meer info hier
ik alleen maar een hoop vraagtekensquote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef BMH het volgende:
GFT (tomassje toch
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Meer info hier
succes met dit verliesquote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ipho het volgende:
Ik heb me Xboxje rustig in zijn 2e doos gelegd. Gewikkeld in een handdoek. Schuimrubber propjes, luchtzakjes aan de zijkant. En kranten er boven op!
gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ipho het volgende:
Ik heb me Xboxje rustig in zijn 2e doos gelegd. Gewikkeld in een handdoek. Schuimrubber propjes, luchtzakjes aan de zijkant. En kranten er boven op!
Dank jullie! Als hij het kon lezen, zou die tot diep in zijn chip blij en emotioneel zijn.quote:
Nu je er over begintquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk best kut, volgens mij heb ik die bon niet meer van me xbox 360..
nou hoop ik maar dat ie niet kapot gaat, heb de doos nog wel
als ie nu stuk gaat kunnen ze moeilijk bewijzen dat je hem langer dan een jaar hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk best kut, volgens mij heb ik die bon niet meer van me xbox 360..
nou hoop ik maar dat ie niet kapot gaat, heb de doos nog wel
ik zou zeggen dit weekend, maar ik moet er zaterdag vandoor >_< (ik moet echt leren dat ik niet voor mijn broer ga werken, dit is de derde keer binnen een half jaar dat ik ff zijn werk moet overnemen)quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef Wessiej het volgende:
Fifa is best wel cool online.
Tegen jorien gespeeld net een paar keer, eerst 2-0 veloren, maar net 3-2 gewonnen in de 120e minuut.
Iemand die het tegen mij op wilt nemen.
FC:Instincts was ook niet zo fantastischquote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef pkwarts het volgende:
De ontwikkeling van de nieuwe Rainbow Six ligt nu weer bij het team van RBS3, Splinter Cell 1 & 3, Prince of Persia en Far Cry: Instincts. Alle Rainbow Six titels na RBS3 waren van een ander team. Misschien he...wordt dit weer een goede
Was dat geen poort van de Xbox versie?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
FC:Instincts was ook niet zo fantastisch
instincts was gemaakt voor de Xbox en predator was een poort van de Xbox versie met wat extra'squote:
Een gemiddelde van 86.9% op gamerankings noem ik heel netjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
FC:Instincts was ook niet zo fantastisch
Ik vond de game niet zo fantastischquote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Een gemiddelde van 86.9% op gamerankings noem ik heel netjes.
Ubisoft Montreal, verreweg het beste team van Ubisoft. Shanghai is waarschijnlijk de minste (en die werken aan de Xbox360 versie van de nieuwe Splinter Cellquote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef pkwarts het volgende:
De ontwikkeling van de nieuwe Rainbow Six ligt nu weer bij het team van RBS3, Splinter Cell 1 & 3, Prince of Persia en Far Cry: Instincts. Alle Rainbow Six titels na RBS3 waren van een ander team. Misschien he...wordt dit weer een goede
Neh, ok..quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef Tain het volgende:
[..]
als ie nu stuk gaat kunnen ze moeilijk bewijzen dat je hem langer dan een jaar hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |