tis alweer bijna volgend weekenquote:Op zondag 30 april 2006 05:35 schreef cultheld het volgende:
Het mooiste deel van het weekend is alweer voorbij.
Doe eens niet zo positief, ik probeer mijn uiterst positief verlopen weekend nog even een negatieve wending te geven jaquote:
PSV wint pas volgend weekend weer een belangrijke wedstrijdquote:Op zondag 30 april 2006 05:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe eens niet zo positief, ik probeer mijn uiterst positief verlopen weekend nog even een negatieve wending te geven ja.
Oh ja, die schijnen de smaak te pakken te hebben gekregen na de oefenwedstrijd tegen Hallequote:Op zondag 30 april 2006 05:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV wint pas volgend weekend weer een belangrijke wedstrijd
quote:Op zondag 30 april 2006 05:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh ja, die schijnen de smaak te pakken te hebben gekregen na de oefenwedstrijd tegen Halle.
Je TBS maatje Don Armani is dit weekend weer met verlof, dat moet je vrolijk maken.quote:Op zondag 30 april 2006 05:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe eens niet zo positief, ik probeer mijn uiterst positief verlopen weekend nog even een negatieve wending te geven ja.
zo kan iedereen het lint door blijven knippen natuurlijkquote:
Er is een meet de 13equote:Op zondag 30 april 2006 02:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Clauwtje, ik heb de oplader van mijn telefoon nog in Groningen liggen merk ik net, kom je die een keertje langsbrengen
Goed, dan ben ik ook pitten. Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |