quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:03 schreef kluivie het volgende:
We maken gewoon een vervolg op deel 1 Simple Minds...
Have Fun
Hoi Marielle,quote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef belfastgirl het volgende:
Groot gelijk dit deel 2 Mario! :-)
Gera, gewoon doen dat ticket voor Bospop! Simple Minds speelden 2 jaar terug zo'n anderhalf uur en het was werkelijk gewéldig. Toffe sfeer daar ook. Héél relaxed en er werd zelfs plaats gemaakt voor de Belgische fanclub zodat we met zijn allen (en we waren met een heel aantal)voor het podium konden staan!
Grtjs, Marielle
Thanks, ik hoorde van Belfastgirl dat ze bij bospop zo'n 11/2 uur optreden.........geeft niet. Ga ff kijken op de website.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:10 schreef kluivie het volgende:
Gera...misschien lukt het wel met openbaar vervoer???? tja ik woon ook niet in de buurt en ga er ook niet heen ..... sorry.....trouwens weet niet hoe lang ze optreden weet wel dat ze dezelfde dag ook op classic werchter spelen....en daar spelen ze volgens de website van half vijf tot kwart voor zes..... suc6
Tja zit er niks anders op dan andere auto kopenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:15 schreef Twatje het volgende:
[..]
Thanks, ik hoorde van Belfastgirl dat ze bij bospop zo'n 11/2 uur optreden.........geeft niet. Ga ff kijken op de website.![]()
Gera.
Heb ff gekeken maar Werchter is nog verder weg verwijderd van mij.........duzz dat wor nie wa![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:25 schreef kamagurka het volgende:
Laat ik dan ook maar even een stickie achterlaten in deel 2 van een topic over één van de beste bands ooit!
Marielle weet jij of heb jij contact met personen uit deze steden en kan jij mij mss vertellen of er iemand tussen zit die eventueel gaatquote:Op maandag 1 mei 2006 14:58 schreef Twatje het volgende:
Hoi Marielle,
Raalte-Deventer en Zutphen zijn het dichts bij mij in de buurt. Het plaatsje waar ik woon is Epe en dat ligt tussen Zwolle en Apeldoorn in. Mss is er iemand.................
Gera.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:48 schreef belfastgirl het volgende:
Hoi Gera & fans,
Nee meisje helaas weet ik er ook niks van.Ik kan je mss wel een paar emailadressen zenden van een paar leden uit je buurt? Woon je ook kort in de buurt bij Doetinchem? S. zou wel eens kunnen gaan naar Bospop. Haar was ik nog vergeten, oeps!
![]()
Good luck!
Marielle![]()
Lekker genieten van de zon joh dat is toch beter dan die winterquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:09 schreef Twatje het volgende:
allo allozijn we er nog offe liggen we in katzwijm
van het zonnenbaden
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa het is idd heerlijk om in korte broek/rok te lopen en niet hoeven denken moet ik een jas aan of niet?????quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:56 schreef kluivie het volgende:
[..]
Lekker genieten van de zon joh dat is toch beter dan die winterwant die was ik al strontbeu heerlijk de korte broeken en hempies aan of voor de dames de rokjes
![]()
Dat komt, als het goed is, vanzelf welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:48 schreef kluivie het volgende:
Goede aankoop zeker weten maar draait hem niet een keer maar zeker een keer of vijf achter elkaar!
Kutnummers..quote:Op zondag 4 juni 2006 00:55 schreef Berkery het volgende:
Het leuke aan New Gold Dream is dat er kutnummers opstaan, maar dat het wel een geweldig album is.![]()
Ga zo met de auto naar Paradiso voor een tribute to Adrian Borland en The Sound (nog meer jaren 80), ga 'em dan grondig beluisteren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:48 schreef kluivie het volgende:
Goede aankoop zeker weten maar draait hem niet een keer maar zeker een keer of vijf achter elkaar!
Promised you a miracle en Glittering Prize vind ik, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Big Sleepquote:
Erg off-topic, maar toch maar even vragen: Was het nog wat, die tribute? Heb er over getwijfeld om te gaan, maar het leek me dat het alleen maar kon tegenvallen.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:53 schreef Kolkus het volgende:
Ga zo met de auto naar Paradiso voor een tribute to Adrian Borland en The Sound
Het was geweldigquote:Op maandag 5 juni 2006 11:00 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Erg off-topic, maar toch maar even vragen: Was het nog wat, die tribute? Heb er over getwijfeld om te gaan, maar het leek me dat het alleen maar kon tegenvallen.
Had die toetsenist niet ooit een fataal bezoek gekregen van het AIDS-virus?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:23 schreef Kolkus het volgende:
Originele bezetting van The Sound, behalve Borland uiteraard, die de krakers van weleer zichtbaar ontroerd speelden, bijgestaan door verschillende zangers (oa. die van The Chameleons).
Onverwacht indrukwekkend, sorry!
Hadden ze in het verleden trouwens niet die geweldige band Kane als voorprogramma bij hun Europese toer?!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:49 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zal ik deze post nog legitiem maken door te vragen of er nog iets nieuws op stapel staat an onze Schotse vrienden?
Let wel op je typen he twatje, kan je niet maken als fan smple minds te schrijvenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:54 schreef Twatje het volgende:
Smple Minds hadden in de HMH ook een ontzettend goed voorprogramma genaamd Born, een nederlandse band die met hun mocht toeren![]()
Ben niet jaloers hoor
![]()
Heeyy niet op alle slakken zout leggen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:22 schreef kluivie het volgende:
[..]
Let wel op je typen he twatje, kan je niet maken als fan smple minds te schrijven![]()
En ja Born was best leuk, tijdens simple minds stonden ze vlak achter ons!
Je moet altijd rond je kijken wat er staat.......en zo ver stonden ze niet achter ons......quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:43 schreef Twatje het volgende:
[..]
Heeyy niet op alle slakken zout leggen hoorHoe bedoel je achter ons????? stond je omgedraaid dan
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar bospop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe was het????????quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Twatje het volgende:
Hoi Kluivie,
Ja mijn vriendin heeft kaarten gewonnen bij radio veronica duzzzzzzzzzzz SIMPLE MINDS here I come.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Sons and Fascination erg goed, iets donkerder inderdaad en iets minder toegankelijk. Maar er staan echt wereldnummers op die plaat. Daarnaast ken ik nog Sister Feelings Call, waarop de meer dan briljante nummers "Theme For Great Cities" en "The American" staan. Verder is het ook wel een goede plaat, maar iets minder dan Sons, op die twee nummers na dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:47 schreef Kolkus het volgende:
Heb ze ook helemaal ontdekt; heb nu Sprakle in the Rain en New Gold Dream, en vind vooral de laatste erg goed, met name het titelnummer.
Wat zijn goede albums uit de periode voor New gold dream, heb begrepen dat ze wat experimenteler van aard zijn?!
Bedankt voor de reactie, ga ik binnenkort Sons and Fascination proberen!quote:
Op de cd van S&F krijg je Sister Feelings Call er gratis bijquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Kolkus het volgende:
Bedankt voor de reactie, ga ik binnenkort Sons and Fascination proberen!
Ten tijde van NGD waren ze nog de lievelingetjes van de critici maar verkochten ze nog maar weinig platen. 3-4 jaar later was dat andersom, en zijn ze in de kielzog van U2 een stadionact geworden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:48 schreef kamagurka het volgende:
Ik dacht dat dat pas ergens in '84 '85 begon, met hun gigantische amerikaanse hit "don't you" (en de plaat once upon a time natuurlijk).
Ik heb 'm al een paar keer gehoord, maar denk niet dat het een grote hit gaat worden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:12 schreef kluivie het volgende:
Iemand al die singel gehoord van Mir en Jim Kerr geweldig nummer hoor maar waarom komt die niet op de radio?
Heerlijk album. Lekker rauw geluid.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef Kolkus het volgende:
Was is de mening van de kenners over Sparkle in the rain??![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn die platen eigenlijk geremasterd?
Ik vind dat ze er ook meer uit kunnen halen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:49 schreef MuadDib het volgende:
Ze zijn een paar jaar geremasterd en uitgegeven in die mini-lphoesjes. Maar ik geloof dat niet alle fans erg tevreden waren over het geremasterde geluid.
Een van de beste albums aller tijden, beter bv vind ik dan ok computer van radiohead....wat andere heel goed vinden ...... ik dus dezequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef Kolkus het volgende:
Ik heb van de week Sparkle in the Rain regelmatig in de auto opgezet en die bevalt me steeds beter.
Niet zo goed als New Gold Dream en Sons and Fascination, maar toch ook sterk vooral Book of briliant things.
Was is de mening van de kenners over Sparkle in the rain??![]()
Ik vind Sparkle ook fantastisch!! Met name Book Of Brilliant Thingsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef kluivie het volgende:
[..]
Een van de beste albums aller tijden, beter bv vind ik dan ok computer van radiohead....wat andere heel goed vinden ...... ik dus deze![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind Sparkle ook fantastisch!! Met name Book Of Brilliant ThingsMaar de rest mag er ook wezen.. alleen het nummer "c"moon bevalt me iets minder. Maar de opener is misschien wel de beste SM opener van allemaal Up On The Catwalk!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |