abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40652552
New Gold Dream 81/82/83/84 vandaag aangeschaft. Ik kende alle nummers eigenlijk al, maar ik wilde dit new wave juweeltje gewoon origineel hebben.

Goede mix tussen de donkere en wat meer poppy en toegankelijke Simple Minds. Volgens mij was het rond deze tijd al best wel een stadionact, of niet?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_40688723
Ik dacht dat dat pas ergens in '84 '85 begon, met hun gigantische amerikaanse hit "don't you" (en de plaat once upon a time natuurlijk).
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_41198931
Iemand al die singel gehoord van Mir en Jim Kerr geweldig nummer hoor maar waarom komt die niet op de radio?
pi_41208579
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:48 schreef kamagurka het volgende:
Ik dacht dat dat pas ergens in '84 '85 begon, met hun gigantische amerikaanse hit "don't you" (en de plaat once upon a time natuurlijk).
Ten tijde van NGD waren ze nog de lievelingetjes van de critici maar verkochten ze nog maar weinig platen. 3-4 jaar later was dat andersom, en zijn ze in de kielzog van U2 een stadionact geworden.
Ik heb ze in '86 gezien in het Amsterdams bos, en ik was niet bepaald de enige.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_41208614
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:12 schreef kluivie het volgende:
Iemand al die singel gehoord van Mir en Jim Kerr geweldig nummer hoor maar waarom komt die niet op de radio?
Ik heb 'm al een paar keer gehoord, maar denk niet dat het een grote hit gaat worden.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_41223999
Nee is jammer verkeerde beat zeker voor nederland, hoeft geen hit te worden als ze hem maar is draaien want hoor hem nergens voorbij komen!
pi_41729162
Hier een berichtje wat ik kreeg van een simple minds fan uit belgie:
Ze houden een fanclub dag dus hier wat reclame voor hun kan geen kwaad dacht ik zo
Here are some more details about our SPARKLE* FANCLUB DAY? !

A chance to meetup with other Sparkle* members and other fellowminds!!!

Exclusive DVD footage will be shown......

?LIVE? Music by GIN TIME?, an excellent pop &rock coverband from? Geel (B) bringing a smashing 3 hours set witth the best of the eighties (and seventies) - of course including Simple Minds !!

A warm up - just before GIN TIME head the stage - by DJ MOON & DJ KLAUSTROFOBIE (!)

And then.....

AFTERPARTY !!

With: DJ DRAMATIS (D) who will play a set full of fantastisc EIGHTIES MUSIC, including some famous Belgian Club Hits by the likes of Luna Twist, Siglo XX, 2Belgen, etc..., , NEWWAVE, DARKWAVE, INDUSTRIAL.....
AND.... of course..... SIMPLE MINDS !!!!!

Don't miss our Sparkle* Fanclub Day !!!
pi_42640314
Weinig beweging in dit topic vraag me af waar Twatje is gebleven?
pi_45249918
Ben dr weer ben ff uit de running geweest.
pi_45258540
Hoi Twatje welkom weer joh, is inderdaad wel heel lang geleden hoor
pi_45264525
Ja sorry problems

ben jij trouwens nog op VP
pi_45275917
Nee daar zit ik nooit meer op .... jij wel en tja snap wat voor problems
pi_45276004
Heb wel genoten bij hun concert in bospop

trouwens heel bospop was erg leuk om mee te maken, twas prachtig weer erg veel gezellige mensen en een hele relaxte sfeer
pi_45309472
Ook nog niks vernomen van nieuwe tours zeker? of andere nieuwe dingen?
pi_45310665
Ik heb van de week Sparkle in the Rain regelmatig in de auto opgezet en die bevalt me steeds beter.

Niet zo goed als New Gold Dream en Sons and Fascination, maar toch ook sterk vooral Book of briliant things.

Was is de mening van de kenners over Sparkle in the rain??
pi_45314966
Zijn die platen eigenlijk geremasterd? Zo nee, dan mag het wel eens gebeuren...
pi_45315764
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef Kolkus het volgende:
Heerlijk album. Lekker rauw geluid.
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn die platen eigenlijk geremasterd?
Ja
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_45316386
Heb tweede hands exemplaren van hun cd's... beetje matige kwaliteit als je het vergelijkt met songs van hun best of.
pi_45316611
Ze zijn een paar jaar geremasterd en uitgegeven in die mini-lphoesjes. Maar ik geloof dat niet alle fans erg tevreden waren over het geremasterde geluid.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_45316687
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:49 schreef MuadDib het volgende:
Ze zijn een paar jaar geremasterd en uitgegeven in die mini-lphoesjes. Maar ik geloof dat niet alle fans erg tevreden waren over het geremasterde geluid.
Ik vind dat ze er ook meer uit kunnen halen.
pi_45319693
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef Kolkus het volgende:
Ik heb van de week Sparkle in the Rain regelmatig in de auto opgezet en die bevalt me steeds beter.

Niet zo goed als New Gold Dream en Sons and Fascination, maar toch ook sterk vooral Book of briliant things.

Een van de beste albums aller tijden, beter bv vind ik dan ok computer van radiohead....wat andere heel goed vinden ...... ik dus deze
pi_45437042
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef kluivie het volgende:

[..]

Een van de beste albums aller tijden, beter bv vind ik dan ok computer van radiohead....wat andere heel goed vinden ...... ik dus deze
Ik vind Sparkle ook fantastisch!! Met name Book Of Brilliant Things Maar de rest mag er ook wezen.. alleen het nummer "c"moon bevalt me iets minder. Maar de opener is misschien wel de beste SM opener van allemaal Up On The Catwalk!!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_45439646
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik vind Sparkle ook fantastisch!! Met name Book Of Brilliant Things Maar de rest mag er ook wezen.. alleen het nummer "c"moon bevalt me iets minder. Maar de opener is misschien wel de beste SM opener van allemaal Up On The Catwalk!!

ben het helemaal mee je eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')