Ten tijde van NGD waren ze nog de lievelingetjes van de critici maar verkochten ze nog maar weinig platen. 3-4 jaar later was dat andersom, en zijn ze in de kielzog van U2 een stadionact geworden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:48 schreef kamagurka het volgende:
Ik dacht dat dat pas ergens in '84 '85 begon, met hun gigantische amerikaanse hit "don't you" (en de plaat once upon a time natuurlijk).
Ik heb 'm al een paar keer gehoord, maar denk niet dat het een grote hit gaat worden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:12 schreef kluivie het volgende:
Iemand al die singel gehoord van Mir en Jim Kerr geweldig nummer hoor maar waarom komt die niet op de radio?
Heerlijk album. Lekker rauw geluid.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef Kolkus het volgende:
Was is de mening van de kenners over Sparkle in the rain??![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn die platen eigenlijk geremasterd?
Ik vind dat ze er ook meer uit kunnen halen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:49 schreef MuadDib het volgende:
Ze zijn een paar jaar geremasterd en uitgegeven in die mini-lphoesjes. Maar ik geloof dat niet alle fans erg tevreden waren over het geremasterde geluid.
Een van de beste albums aller tijden, beter bv vind ik dan ok computer van radiohead....wat andere heel goed vinden ...... ik dus dezequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef Kolkus het volgende:
Ik heb van de week Sparkle in the Rain regelmatig in de auto opgezet en die bevalt me steeds beter.
Niet zo goed als New Gold Dream en Sons and Fascination, maar toch ook sterk vooral Book of briliant things.
Was is de mening van de kenners over Sparkle in the rain??![]()
Ik vind Sparkle ook fantastisch!! Met name Book Of Brilliant Thingsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef kluivie het volgende:
[..]
Een van de beste albums aller tijden, beter bv vind ik dan ok computer van radiohead....wat andere heel goed vinden ...... ik dus deze![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind Sparkle ook fantastisch!! Met name Book Of Brilliant ThingsMaar de rest mag er ook wezen.. alleen het nummer "c"moon bevalt me iets minder. Maar de opener is misschien wel de beste SM opener van allemaal Up On The Catwalk!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |