abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38506870
Ik heb vanmiddag New Gold Dream aangeschaft, ben benieuwd.

Kom ik op terug!
pi_38509415
Goede aankoop zeker weten maar draait hem niet een keer maar zeker een keer of vijf achter elkaar!
  zondag 4 juni 2006 @ 00:35:39 #28
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_38518678
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:48 schreef kluivie het volgende:
Goede aankoop zeker weten maar draait hem niet een keer maar zeker een keer of vijf achter elkaar!
Dat komt, als het goed is, vanzelf wel
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 4 juni 2006 @ 00:55:07 #29
46794 Berkery
Fat bastard
pi_38519232
Het leuke aan New Gold Dream is dat er kutnummers opstaan, maar dat het wel een geweldig album is.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  zondag 4 juni 2006 @ 15:45:06 #30
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_38530697
quote:
Op zondag 4 juni 2006 00:55 schreef Berkery het volgende:
Het leuke aan New Gold Dream is dat er kutnummers opstaan, maar dat het wel een geweldig album is.
Kutnummers.. Vertel..
pi_38536175
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:48 schreef kluivie het volgende:
Ga zo met de auto naar Paradiso voor een tribute to Adrian Borland en The Sound (nog meer jaren 80), ga 'em dan grondig beluisteren.
  zondag 4 juni 2006 @ 23:25:29 #32
46794 Berkery
Fat bastard
pi_38546272
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:45 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Kutnummers.. Vertel..
Promised you a miracle en Glittering Prize vind ik, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Big Sleep , New Gold Dream en Hunter and the hunted maar matig.

Maar zo'n beetje elk favoriet album van me heeft wel z'n dieptepunten, dan komen die goede nummers er heel goed uit, ofzo
No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 5 juni 2006 @ 11:00:24 #33
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_38553265
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:53 schreef Kolkus het volgende:
Ga zo met de auto naar Paradiso voor een tribute to Adrian Borland en The Sound
Erg off-topic, maar toch maar even vragen: Was het nog wat, die tribute? Heb er over getwijfeld om te gaan, maar het leek me dat het alleen maar kon tegenvallen.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_38632232
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:00 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Erg off-topic, maar toch maar even vragen: Was het nog wat, die tribute? Heb er over getwijfeld om te gaan, maar het leek me dat het alleen maar kon tegenvallen.
Het was geweldig

Originele bezetting van The Sound, behalve Borland uiteraard, die de krakers van weleer zichtbaar ontroerd speelden, bijgestaan door verschillende zangers (oa. die van The Chameleons).

Onverwacht indrukwekkend, sorry!
pi_38634882
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:23 schreef Kolkus het volgende:
Originele bezetting van The Sound, behalve Borland uiteraard, die de krakers van weleer zichtbaar ontroerd speelden, bijgestaan door verschillende zangers (oa. die van The Chameleons).

Onverwacht indrukwekkend, sorry!
Had die toetsenist niet ooit een fataal bezoek gekregen van het AIDS-virus?
Nou ja, jammer dat ik er niet was, gelukkig voor de aanwezigen was het mooi.

Zal ik deze post nog legitiem maken door te vragen of er nog iets nieuws op stapel staat an onze Schotse vrienden?
pi_38634956
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:49 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Zal ik deze post nog legitiem maken door te vragen of er nog iets nieuws op stapel staat an onze Schotse vrienden?
Hadden ze in het verleden trouwens niet die geweldige band Kane als voorprogramma bij hun Europese toer?!
pi_38734199
Smple Minds hadden in de HMH ook een ontzettend goed voorprogramma genaamd Born, een nederlandse band die met hun mocht toeren Ben niet jaloers hoor
pi_38842509
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:54 schreef Twatje het volgende:
Smple Minds hadden in de HMH ook een ontzettend goed voorprogramma genaamd Born, een nederlandse band die met hun mocht toeren Ben niet jaloers hoor
Let wel op je typen he twatje, kan je niet maken als fan smple minds te schrijven En ja Born was best leuk, tijdens simple minds stonden ze vlak achter ons!
pi_39433414
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:22 schreef kluivie het volgende:

[..]

Let wel op je typen he twatje, kan je niet maken als fan smple minds te schrijven En ja Born was best leuk, tijdens simple minds stonden ze vlak achter ons!
Heeyy niet op alle slakken zout leggen hoor Hoe bedoel je achter ons????? stond je omgedraaid dan

Ik ga naar bospop
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:15:20 #40
148801 Pangaea
close encounters
pi_39434422

Mijn top 5:
01 This is your Land
02 New Gold Dream
03 East At Easter Live (van Live In The City Of Light)
04 Seeing Out The Angel
05 Sanctify Yourself

Maar mijn top 5 is erg onderhevig aan de tijd.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
pi_39436142
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:43 schreef Twatje het volgende:

[..]

Heeyy niet op alle slakken zout leggen hoor Hoe bedoel je achter ons????? stond je omgedraaid dan

Ik ga naar bospop
Je moet altijd rond je kijken wat er staat.......en zo ver stonden ze niet achter ons......

Toch nog bospop? Via veronica toch nog of .....
  zondag 2 juli 2006 @ 18:54:18 #42
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_39454185
Mijn top 10:

1. New Gold Dream (81-82-83-84)
2. Up on the Catwalk
3. Theme for Great Cities
4. Someone, Somewhere in Summertime
5. Someone up there likes you
6. I Travel
7. The American
8. Seeing out the Angel
9. Book of Brilliant Things
10. Sons and Fascination
pi_39460153
Dat is een heel mooi lijstje kamagurka
pi_39602299
Hoi Kluivie,

Ja mijn vriendin heeft kaarten gewonnen bij radio veronica duzzzzzzzzzzz SIMPLE MINDS here I come.

pi_39956300
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Twatje het volgende:
Hoi Kluivie,

Ja mijn vriendin heeft kaarten gewonnen bij radio veronica duzzzzzzzzzzz SIMPLE MINDS here I come.

En hoe was het????????
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:49:33 #46
58318 Nesto
Chef de Production
pi_39959796
Laatstelijk ook weer wat Simple Minds geript naar m'n computer. Ik kan me wel vinden in het bovenstaande lijstje van kamagurka: de nummers iig, misschien in een iets andere volgorde.

Blijft goeie muziek hoor
Yeah, "Roundabout" was a pretty cool song, but they spent $500,000 just on the bass. My budget has no bass.
pi_39981955
Heb ze ook helemaal ontdekt; heb nu Sprakle in the Rain en New Gold Dream, en vind vooral de laatste erg goed, met name het titelnummer.

Wat zijn goede albums uit de periode voor New gold dream, heb begrepen dat ze wat experimenteler van aard zijn?!
pi_40018946
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:47 schreef Kolkus het volgende:
Heb ze ook helemaal ontdekt; heb nu Sprakle in the Rain en New Gold Dream, en vind vooral de laatste erg goed, met name het titelnummer.

Wat zijn goede albums uit de periode voor New gold dream, heb begrepen dat ze wat experimenteler van aard zijn?!
Ik vind Sons and Fascination erg goed, iets donkerder inderdaad en iets minder toegankelijk. Maar er staan echt wereldnummers op die plaat. Daarnaast ken ik nog Sister Feelings Call, waarop de meer dan briljante nummers "Theme For Great Cities" en "The American" staan. Verder is het ook wel een goede plaat, maar iets minder dan Sons, op die twee nummers na dan.

Over de tweede en derde platen (real to reel en empires and dance) is de pers altijd jubelend geweest, post-punk uit het boekje. Ik moet zeggen dat ik er weinig van ken, en die paar nummers die ik gehoord heb van empires vond ik een beetje naar verouderd jaren 80 experiment ruiken.. maar misschien heb ik me vergist.
pi_40023693
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:43 schreef kamagurka het volgende:

[..]
....
Bedankt voor de reactie, ga ik binnenkort Sons and Fascination proberen!

Kom erop terug wat ik ervan vond.
pi_40054201
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Kolkus het volgende:
Bedankt voor de reactie, ga ik binnenkort Sons and Fascination proberen!
Op de cd van S&F krijg je Sister Feelings Call er gratis bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')