Dat komt, als het goed is, vanzelf welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:48 schreef kluivie het volgende:
Goede aankoop zeker weten maar draait hem niet een keer maar zeker een keer of vijf achter elkaar!
Kutnummers..quote:Op zondag 4 juni 2006 00:55 schreef Berkery het volgende:
Het leuke aan New Gold Dream is dat er kutnummers opstaan, maar dat het wel een geweldig album is.![]()
Ga zo met de auto naar Paradiso voor een tribute to Adrian Borland en The Sound (nog meer jaren 80), ga 'em dan grondig beluisteren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:48 schreef kluivie het volgende:
Goede aankoop zeker weten maar draait hem niet een keer maar zeker een keer of vijf achter elkaar!
Promised you a miracle en Glittering Prize vind ik, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Big Sleepquote:
Erg off-topic, maar toch maar even vragen: Was het nog wat, die tribute? Heb er over getwijfeld om te gaan, maar het leek me dat het alleen maar kon tegenvallen.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:53 schreef Kolkus het volgende:
Ga zo met de auto naar Paradiso voor een tribute to Adrian Borland en The Sound
Het was geweldigquote:Op maandag 5 juni 2006 11:00 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Erg off-topic, maar toch maar even vragen: Was het nog wat, die tribute? Heb er over getwijfeld om te gaan, maar het leek me dat het alleen maar kon tegenvallen.
Had die toetsenist niet ooit een fataal bezoek gekregen van het AIDS-virus?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:23 schreef Kolkus het volgende:
Originele bezetting van The Sound, behalve Borland uiteraard, die de krakers van weleer zichtbaar ontroerd speelden, bijgestaan door verschillende zangers (oa. die van The Chameleons).
Onverwacht indrukwekkend, sorry!
Hadden ze in het verleden trouwens niet die geweldige band Kane als voorprogramma bij hun Europese toer?!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:49 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zal ik deze post nog legitiem maken door te vragen of er nog iets nieuws op stapel staat an onze Schotse vrienden?
Let wel op je typen he twatje, kan je niet maken als fan smple minds te schrijvenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:54 schreef Twatje het volgende:
Smple Minds hadden in de HMH ook een ontzettend goed voorprogramma genaamd Born, een nederlandse band die met hun mocht toeren![]()
Ben niet jaloers hoor
![]()
Heeyy niet op alle slakken zout leggen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:22 schreef kluivie het volgende:
[..]
Let wel op je typen he twatje, kan je niet maken als fan smple minds te schrijven![]()
En ja Born was best leuk, tijdens simple minds stonden ze vlak achter ons!
Je moet altijd rond je kijken wat er staat.......en zo ver stonden ze niet achter ons......quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:43 schreef Twatje het volgende:
[..]
Heeyy niet op alle slakken zout leggen hoorHoe bedoel je achter ons????? stond je omgedraaid dan
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar bospop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe was het????????quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Twatje het volgende:
Hoi Kluivie,
Ja mijn vriendin heeft kaarten gewonnen bij radio veronica duzzzzzzzzzzz SIMPLE MINDS here I come.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Sons and Fascination erg goed, iets donkerder inderdaad en iets minder toegankelijk. Maar er staan echt wereldnummers op die plaat. Daarnaast ken ik nog Sister Feelings Call, waarop de meer dan briljante nummers "Theme For Great Cities" en "The American" staan. Verder is het ook wel een goede plaat, maar iets minder dan Sons, op die twee nummers na dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:47 schreef Kolkus het volgende:
Heb ze ook helemaal ontdekt; heb nu Sprakle in the Rain en New Gold Dream, en vind vooral de laatste erg goed, met name het titelnummer.
Wat zijn goede albums uit de periode voor New gold dream, heb begrepen dat ze wat experimenteler van aard zijn?!
Bedankt voor de reactie, ga ik binnenkort Sons and Fascination proberen!quote:
Op de cd van S&F krijg je Sister Feelings Call er gratis bijquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Kolkus het volgende:
Bedankt voor de reactie, ga ik binnenkort Sons and Fascination proberen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |