ahaa zit dat zo ...quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef AlohaXa het volgende:
Nou als je op de wallen staat of langs de keilse weg of in een bordeel werkt als sexslavin, dan ben je imo een hoer.
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij hebben best veel hoeren juist een afkeer van (veel) mannen ontwikkeld door hun beroep.
Toch hebben ze vaak ook een vriend.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij hebben best veel hoeren juist een afkeer van (veel) mannen ontwikkeld door hun beroep.
dat hoor je wel eens in docu's, hè, of lees je in interviews met die damesquote:
Kijk zo wordt 't natuurlijk helemal een lastige discussie.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:21 schreef dvr het volgende:
Ik vrees toch dat vrouwen vooral 'hoer' genoemd worden omdat ze niet naar bed zijn gegaan met degene die dat roept.
Dat zegt meer iets over de "hoer" roeper imo.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:21 schreef dvr het volgende:
Ik vrees toch dat vrouwen vooral 'hoer' genoemd worden omdat ze niet naar bed zijn gegaan met degene die dat roept.
Hoezo respect? Het gaat om de vraag wanneer een vrouw een hoer is dat heeft verder niets met respect geblaat te maken.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:37 schreef Wojworshebn het volgende:
Who cares, godverdomme. Laat die vrouwen eens in hun waarde. Een moderne vrouw is overal voor in, dus een beetje respect graag!!
Noob!quote:Op maandag 8 mei 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo respect? Het gaat om de vraag wanneer een vrouw een hoer is dat heeft verder niets met respect geblaat te maken.![]()
Uit jaloezie? Dat betekent dat je nooit meer negatief over iemands seksgedrag mag zijn, want dan kom je zelf wat te kort?quote:Op maandag 8 mei 2006 03:21 schreef dvr het volgende:
Nee, dan zoek je er teveel achter. Maar wanneer een jongen een meisje een hoer noemt kun je er donder op zeggen dat hij zelf niet het bed met haar heeft gedeeld. Dan was ze namelijk gewoon een lekker wijf geweest. Dat soort hypocrisie is onlosmakelijk aan het woord 'hoer' verbonden.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:51 schreef Friek_ het volgende:
Uit jaloezie? Dat betekent dat je nooit meer negatief over iemands seksgedrag mag zijn, want dan kom je zelf wat te kort?Beetje erg cliché en makkelijk.
Ja, maar dat doet het altijd wanneer het als scheldwoord gebruikt wordt. Er is geen algemeen aanvaarde norm voor zedeloosheid, en dus ook geen maatstaf voor wanneer iemand een hoer is. Voor de een is een vrouw al een hoer als ze geen burka draagt, en de ander legt de grens bij 7 nieuwe vriendjes per week.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
Dat zegt meer iets over de "hoer" roeper imo.
Hoe noemt men dan een overspelige man?quote:Op maandag 8 mei 2006 04:11 schreef dvr het volgende:
[..]
Zo'n vrouw mag m.i. nog wel met recht en overtuiging hoer genoemd worden.
Een hufterquote:
Dat zou betekenen dat er ook hufter-lopers zouden moeten zijnquote:
Ik ken anders wel vrienden van me die toegeven dat ze gewoonweg met sletten gezoend/geneukt hebben. Gezichtsverlies dat jij omschrijft heb je niet zo vlug als jongen, vind ik dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 04:11 schreef dvr het volgende:
[..]
Nee, dan zoek je er teveel achter. Maar wanneer een jongen een meisje een hoer noemt kun je er donder op zeggen dat hij zelf niet het bed met haar heeft gedeeld. Dan was ze namelijk gewoon een lekker wijf geweest. Dat soort hypocrisie is onlosmakelijk aan het woord 'hoer' verbonden.
Maar noemen ze zo'n meisje ook onomwonden hoer? Het is niet zozeer gezichtsverlies, het gaat er meer om dat je iemand die iets leuks voor jou betekend heeft niet zo gauw zult uitschelden.quote:Op maandag 8 mei 2006 04:21 schreef Friek_ het volgende:
Ik ken anders wel vrienden van me die toegeven dat ze gewoonweg met sletten gezoend/geneukt hebben. Gezichtsverlies dat jij omschrijft heb je niet zo vlug als jongen, vind ik dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |