abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37405446
Volgende reactie deed die vraag bij me opkomen:
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:09 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt mij ook niks, zo'n vies wijf waar al tig kerels overheen zijn geweest
Dat geldt trouwens ook voor vrouwen die niet (officieel) hoer zijn
dus ik vroeg me af: wanneer is een vrouw een hoer?

Is vast al veel vaker op dit forum behandelt maar als een man ieder weekend een andere dame mee naar huis neemt is dat stoer. Als een vrouw ieder weekend een man mee naar huis neemt is ze een hoer? Ik heb daar zelf minder problemen mee. Oke, als ik een vriendin zou hebben en ik zou horen dat er voor mij (bijvoorbeeld in haar studententijd) 20 verschillende kerels over zijn geweest zou ik wel een vreemde smaak in de mond hebben (leuke woordspeling) wanneer ik dat zou horen. Maar als ze in een relatie trouw/monogaam is (en ze het met mijn 20 voorgangers safe zou hebben gedaan) zou ik er niet echt problemen mee hebben.

Andere kant van de mediale is het volgend voorbeeld: een kameraad van mij (nu 30 jaar) had een jaar of 5 geleden een vriendin van 21. Ze was nog maagd (en nee ze was/is niet lelijk). Kwam hij er op een gegeven moment (na driekwart jaar) achter dat ze wat “achterstand” aan het inhalen was en al 5 keer was vreemd gegaan (met 2 verschillende mannen). Ik heb dan liever een meid die tijdens haar studententijd tot bijvoorbeeld haar 25e voor mijn part 20 verschillende mannen heeft gehad en tijdens haar verdere leven met mij volkomen monogaam is. Dan een “laatbloeier” die nog even schade moet inhalen tijdens de relatie.

Ik vind dus: een vrouw waar je een realtie mee hebt, en daarvoor nog nooit een man heeft gehad maar tijdens de relatie vreemd is gegaan niet kunnen (ondanks dat ze dan nog maar 3 mannen heeft gehad)

een vrouw die tijdens een relatie monogaam is, maar daarvoor een "wild" leven heeft gehad en 20 mannen heeft gehad wel kunnen. hoewel ik persoonlijk wel van het getal 20 zou schrikken denk ik.

p.s.
hetzelfde geld voor een man. tijdens een relatie ben je gewoon trouw.

edit:
ik bedoel dus eigenlijk is een vrouw die veel mannen heeft gehad per definitie een hoer, slet, vies wijf? ik vind, gezien bovenstaande motivering, dus niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door mjb44 op 29-04-2006 17:09:25 ]
  Redactie Games zaterdag 29 april 2006 @ 16:52:13 #2
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37405616
Als ze aan betaalde seks doet is ze een hoer.
.....Kennedy
pi_37405687
Nou als je op de wallen staat of langs de keilse weg of in een bordeel werkt als sexslavin, dan ben je imo een hoer.
pi_37405707
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef Wessiej het volgende:
Nou, niet alleen aan betaalde sex Ze doen het tegenwoordig al voor een Whopper Junior
pi_37405722
quote:
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef AlohaXa het volgende:
Nou als je op de wallen staat of langs de keilse weg of in een bordeel werkt als sexslavin, dan ben je imo een hoer.
oke, die had ik kunnen zien aankomen. maar ik denk dus wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel. laat ik het woord hoer dan vervangen door slet of smerig wijf..

ik bedoel dus eigenlijk: is een vrouw die veel mannen heeft gehad een smerig wijf? ik vind dus van niet. en voor de motivering waarom niet verwijs ik dus naar mijn opening.
pi_37405762
als ze haar poes maar wast, is er niks mis mee
pi_37405769
quote:
Een vrouw is per definitie hoer....
We zijn nog steeds apen, vrouwtjes-apen willen spulletjes en daarvoor geven ze mannetjes-apen sex.
Gelukkig zijn er steeds meer vrouwtjes-apen die geen spulletjes ervoor willen hebben. Deze worden door jaloerse hoertjes-apen als "slet" bestempelt.
pi_37405776
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef mg794613 het volgende:

[..]

Een vrouw is per definitie hoer....
We zijn nog steeds apen, vrouwtjes-apen willen spulletjes en daarvoor geven ze mannetjes-apen sex.
Gelukkig zijn er steeds meer vrouwtjes-apen die geen spulletjes ervoor willen hebben. Deze worden door jaloerse hoertjes-apen als "slet" bestempelt.
pi_37405967
ik bedoel kijk naar een gemiddeld liedje geschreven/gezongen door een man...
..."Girl i love you so..." blablabla slijm

Gemiddeld liedje geschreven/gezongen door een vrouw...
.."Pay my bills! i don't need you..." blablabla zeur
pi_37406004
Als 't haar beroep is.
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:12:29 #11
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37406148
Je bent een hoer als je geld vraagt voor seks...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_37406216
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:05 schreef mg794613 het volgende:

Hahahahaha
Whatever you're about to discover we off that.
pi_37406221
Je bent alleen een slet als je je ernaar gedraagt.
pi_37406332
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:05 schreef mg794613 het volgende:

als je daarmee "bills bills bills"van destiny's child bedoeld, dan heb je de tekst niet helemaal begrepen denk ik. En er zijn genoeg liedjes geschreven/gezongen door mannen over I don't need you.

Ik kan dit niet echt als bewijs zien voor je stelling. En volgens mij willen vrouwen steeds meer financieel onafhankelijk zijn...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_37406367
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

als je daarmee "bills bills bills"van destiny's child bedoeld, dan heb je de tekst niet helemaal begrepen denk ik.
Inderdaad je moet door de tekst naar de diepere betekenis kijken
pi_37406445
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

als je daarmee "bills bills bills"van destiny's child bedoeld, dan heb je de tekst niet helemaal begrepen denk ik. En er zijn genoeg liedjes geschreven/gezongen door mannen over I don't need you.

Ik kan dit niet echt als bewijs zien voor je stelling. En volgens mij willen vrouwen steeds meer financieel onafhankelijk zijn...
Mwah had het meer over de gemiddelde toon... (i will survive?")
Tis geen bewijs, zo denk ik er gewoon over
En dat van dat onafhankelijke
pi_37406497
Ik vind een vrouw trouwens pas een slet als:
Ze voor seks wordt betaald
Ze er andere motieven op nahoudt behalve het plezier aan seks beleven
Ze naast haar monogame relatie er een ander op na houdt
Ze misbruikt maakt van haar bedpartners (ze bijv onterecht het idee geeft een relatie aan te willen gaan/spelen met haar/zijn gevoelens... dat soort dingen)

Hetzelfde geldt trouwens voor mannen.
pi_37406571
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:22 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Inderdaad je moet door de tekst naar de diepere betekenis kijken
Schat, dat liedje gaat over een man die van een vrouw profiteert financieel. Niet of hij voor haar dingen wil gaan betalen, slechts of hij voor zijn eigen zaken kan betalen.
pi_37406604
Alleen als ze het doet voor een bepaald ruilmiddel zoals Geld of Crack.
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:53:01 #20
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_37407263
Antwoord is eigenlijks heel simpel. Als ze zichzelf een prostituee noemt dan is ze duidelijk een hoer.
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:59:40 #21
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_37407440
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:28 schreef djenneke het volgende:

[..]

Schat, dat liedje gaat over een man die van een vrouw profiteert financieel. Niet of hij voor haar dingen wil gaan betalen, slechts of hij voor zijn eigen zaken kan betalen.
Een hoer dus... wacht... dat maakt meer dan 50% van alle vrouwen hoeren.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:01:17 #22
106776 Nickthedick
pi_37407480
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Alleen als ze het doet voor een bepaald ruilmiddel zoals Geld of Crack.
En als het om een indirect ruilmiddel gaat zoals chantage bijvoorbeeld?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_37407526
wat ik zo leuk vind is als een vrouw een paar kerels pakt in een maand ofzo, dan is ze een slet
maar als een kerel dat doet zeggen zijn vrienden; Netjuuuuuuuuuuuuhsss!!!@##!!

heerlijk
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_37407613
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:59 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Een hoer dus... wacht... dat maakt meer dan 50% van alle vrouwen hoeren.
Dus een vrouw die alles voor haar vent betaalt (waar dit liedje dus over gaat) is een hoer? Dat is weer iets geheel nieuws voor me...
pi_37407646
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:55 schreef mjb44 het volgende:

[..]

[..]

oke, die had ik kunnen zien aankomen. maar ik denk dus wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel. laat ik het woord hoer dan vervangen door slet of smerig wijf..

ik bedoel dus eigenlijk: is een vrouw die veel mannen heeft gehad een smerig wijf? ik vind dus van niet. en voor de motivering waarom niet verwijs ik dus naar mijn opening.
Het zijn scheldwoorden die nogal zijn ingeburgerd helaas.
Ik ben in een relatie erg trouw, maar toch had ik een ex die als hij kwaad was, wat nogal vaak gebeurde bij hem, die me steevast dat naar mijn hoofd slingerde en wel zo vaak dat ik bijna wenste dat ik een hoer was geweest!

Het is idem niet correct dat vrouwen niet met meerdere mannen naar bed kunnen gaan zonder uitgemaakt te worden voor hoer en slet en bij een man is dit alles heel normaal en zelfs erg stoer!
Ik vind het zelf vernederend overkomen!
Het zegt ook veel over hoeveel respect een man heeft voor vrouwen in het algemeen, en dit is dan weer gerelateerd aan opvoeding denk ik .
Je hebt ook gelijk wanneer je zegt, liever iemand die veel sex heeft gehad en trouw kan zijn, *wel veilige sex hoop ik dan*
dan iemand die weinig sex heeft gehad en vreemd gaat, maar ja is er een of/of keuze in deze noodzakelijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door zhe-devilll op 29-04-2006 18:23:07 ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:09:26 #26
106776 Nickthedick
pi_37407666
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:03 schreef Vampz het volgende:
wat ik zo leuk vind is als een vrouw een paar kerels pakt in een maand ofzo, dan is ze een slet
maar als een kerel dat doet zeggen zijn vrienden; Netjuuuuuuuuuuuuhsss!!!@##!!

heerlijk
1. Een kerel in bed krijgen is geen kunst (vrouwen wordt ook steeds minder een kunst trouwens )
2. Een kerel moet om evolutie-redenen zoveel mogelijk z'n kwakkie verspreiden
3. Mannen hebben een tig keer hogere sexdrive (uitzonderingen daargelaten)
4. Het zijn eerder vrouwen die elkaar op dat gebied veroordelen dan mannen
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:11:01 #27
106776 Nickthedick
pi_37407694
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:07 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dus een vrouw die alles voor haar vent betaalt (waar dit liedje dus over gaat) is een hoer? Dat is weer iets geheel nieuws voor me...
Nee, die kerel is een hoer. En vanuit daar verder beredeneren
pi_37407770
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:11 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee, die kerel is een hoer. En vanuit daar verder beredeneren
Dus iedereen die enigszins financieel afhankelijk is, en seks heeft met die persoon, die is een hoer? Dat zijn wel veel mensen hoor... Mijn vriend en ik zijn redelijk afhankelijk van elkaar... dus we zijn allebei hoeren?

En het feit dat we geen seks hebben om de financien maakt verder ook al niet uit?
pi_37407842
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:09 schreef Nickthedick het volgende:

[..]
Pcies, wat "vrouwen" een slet noemen, noem ik een vrouw die weet wat ze wil en geniet van het leven.
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:19:31 #30
106776 Nickthedick
pi_37407866
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:15 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dus iedereen die enigszins financieel afhankelijk is, en seks heeft met die persoon, die is een hoer? Dat zijn wel veel mensen hoor... Mijn vriend en ik zijn redelijk afhankelijk van elkaar... dus we zijn allebei hoeren?

En het feit dat we geen seks hebben om de financien maakt verder ook al niet uit?
Ligt aan de reden waarom iemand financieel afhankelijk is; als iemand dat is, puur omdat hij/zij niet wil werken, dan ben je redelijk de hoer aan het uithangen ja.
pi_37408862
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

xxxxxxx Je hebt ook gelijk wanneer je zegt, liever iemand die veel sex heeft gehad en trouw kan zijn, *wel veilige sex hoop ik dan*
dan iemand die weinig sex heeft gehad en vreemd gaat, maar ja is er een of/of keuze in deze noodzakelijk?
Nee, er is geen keuze noodzakelijk. Ik vroeg me alleen af wat de opvatting van de meeste mensen is. Soms hoor je wel eens van "dat is een afgelebberd wijf, die heeft vroeger (nou ja vroeger dan bedoel ik dus tot een paar jaar geleden) jan en alleman over zich heen gehad". Dan denk ik "ja dat was vroeger" en moet ik iedere keer dus denken aan mijn kameraad (zie openingsverhaal) die een vriendin had die voor hem nog nooit sex heeft gehad en dan tijdens de relatie nog even de "achterstand" ging inhalen. Met andere woorden wanneer vindt iemand een vrouw een slet.

Ik vind dus iemand die weinig verschillende partners heeft gehad, maar tijdens een relatie met anderen de koffer induikt een slet. Iemand die vroeger voor mijn part het halve voetbalelftal van de zaterdagselectie heeft afgewerkt en daarnaast ook nog de helft van de studentenvereniging over zich heeb heeft gehad en vervolgens "een keurige monogame vriendin/echtgenote" word geen slet.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:18:19 #32
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_37409450
wanneer is een vrouw een hoer?

Als ze geen zelfrespect heeft. Simpel.
pi_37409572
laat maar
pi_37415426
het zijn allemaal kuthoeren
pi_37418250
quote:
Mee eens. Overigens, die betaling hoeft niet in geld te geschieden. Als je leest dat sommigen het voor een mp3 speler of zo ook doen, dan is dat net zo goed hoeren, en echt geen blijk van waardering of zo.
pi_37421140
quote:
Op zondag 30 april 2006 01:06 schreef Sessy het volgende:

[..]

Mee eens. Overigens, die betaling hoeft niet in geld te geschieden. Als je leest dat sommigen het voor een mp3 speler of zo ook doen, dan is dat net zo goed hoeren, en echt geen blijk van waardering of zo.
En die vrouwen die getrouwd zijn met een rijke vent, puur en alleen om zijn centen?
Is dat een hoer, of een vrouw met stijl?
pi_37421505
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef mjb44 het volgende:
[..]

dus ik vroeg me af: wanneer is een vrouw een hoer?
Als ze achter het raam zit...
pi_37424206
De meeste prostituees zijn vrouwen die hun diensten aan mannen aanbieden. Zij staan met een denigrerende term bekend als hoer. Het woord "hoer" heeft een oude Indo-Europese afkomst en is onder andere verwant aan het Oudnoorse hóra (overspelige vrouw), Latijn carus (geliefd) en Oudindisch kāma- (begeerte, vandaar ook Kamasutra), woorden die dus niet alle een ongunstige betekenis hebben.

bron
pi_37466934
Als ze te hoerig gekleed is en als ze met iedere man die ze tegen komt het bed in duikt.
Amstelveen de beste
pi_37469129
quote:
Op zondag 30 april 2006 10:21 schreef Fester het volgende:

[..]

En die vrouwen die getrouwd zijn met een rijke vent, puur en alleen om zijn centen?
Is dat een hoer, of een vrouw met stijl?
Als ze puur en alleen met hem neukt om zijn geld is ze ook een hoer, maar dat komt niet zo vaak voor. Dus zeg maar als ze een rijke minnaar neemt puur voor de cadeautjes, of met hem trouwt puur om te scheiden en vervolgens de helft de krijgen. Maar meestal trouwen vrouwen niet puur en alleen om het geld hoor, maar ook omdat ze bijv. een gezin willen stichten en een rijke man ze wel een geschikte vader en echtgenoot lijkt, of omdat zij vindt dat zijn geld voor zijn andere tekortkomingen compenseert en hij daardoor een geschikte levenspartner wordt.
pi_37593509
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef anisubs het volgende:
Als ze te hoerig gekleed is en als ze met iedere man die ze tegen komt het bed in duikt.
Dan moet er wel geld aan te pas komen...
pi_37593575
Meerdere kerels per dag = hoer
Paar per week = slet.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 01:45:49 #43
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37594214
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:09 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

1. Een kerel in bed krijgen is geen kunst (vrouwen wordt ook steeds minder een kunst trouwens )
True, mits je er als vrouw goed uitziet. Als je er als vrouw niet 'lekker' uitziet heb je' t behoorlijk zwaar om een degelijke kerel te strikken.
quote:
2. Een kerel moet om evolutie-redenen zoveel mogelijk z'n kwakkie verspreiden
No brainer
quote:
3. Mannen hebben een tig keer hogere sexdrive (uitzonderingen daargelaten)
Is dat zo?

In onze cultuur is het nl. verweven dat het voor mannen niet erg is om in te haken op je behoefte naar sex. Van mannen weet men dat ze graag sex hebben (waarschijnlijk vanwege punt 2), en daarom hebben (een groot deel van) de mannen er ook geen problemen mee om er voor uit te komen.

Daarbij komt dat in onze cultuur de man wordt geacht de vrouw te veroveren, niet andersom (daar komt ook de traditie uit voort dat je de bruidegom feliciteert - met zijn 'vangst' - , maar nooit de bruid; die hoor je geluk te wensen - feliciteren zou impliceren dat zij zou hebben gehengeld naar de aandacht van een man, en wetende wat een man aantrekt in een vrouw kan dat nooit op een fatsoenlijke manier zijn gebeurd...)
quote:
Very true. Zoals net gesteld, mannen worden geacht de vrouw te veroveren. Op het moment dat de vrouw te vaak op de avances van mannen ingaat, en zij dus meer mannelijke interesse weet te genereren dan gemiddeld, beschouwen andere vrouwen dat als 'valsspelen', aangezien zij mannelijke interesse wegkapen die anders mogelijk voor andere vrouwen zou zijn weggelegd.

Vrouwen lopen dus constant op de dunne scheidingslijn tussen een goede vent weten te strikken door hun positieve sexuele eigenschappen tentoon te spreiden (goed figuur, leuk uiterlijk, etc.), en veroordeeld te worden door hun vriendinnen door diezelfde eigenschappen.

Want mannen hoor je pas klagen over hoerige vrouwen op het moment dat ze er zelf niks van kunnen bemachtigen
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 7 mei 2006 @ 20:50:20 #44
136953 Mmm...
Ik ben lekkerrr
pi_37639896
Ik ben geen hoer. Ik doe het gratis.
Een echte dame kan niet sletterig genoeg zijn...
pi_37640100
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef Mmm... het volgende:
Ik ben geen hoer. Ik doe het gratis.
Hej wat leuk! Ik ook!

Dan kunnen we samen mooi een eigen bedrijf beginnen, gratis natuurlijk
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 7 mei 2006 @ 21:08:34 #46
148021 Bollen
Titties zijn tof!
pi_37640663
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:54 schreef Vampz het volgende:
Hej wat leuk! Ik ook!

Dan kunnen we samen mooi een eigen bedrijf beginnen, gratis natuurlijk
Puick!
Fuck yeah!!
pi_37640752
Zonder de posts gelezen te hebben: ik weet waarom een man stoer en een vrouw een hoer is als er elk weekend iemand mee gaat.

Een man moet naar de stad gaan, goed verzorgd, een paar keer een meisje een drankje geven om erachter te komen of het een gewillige prooi is, nog wat drankjes geven om haar zover te krijgen, en daarna nog de taxi betalen ook.

een vrouw hoeft in principe alleen "ja" te zeggen.
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zondag 7 mei 2006 @ 21:32:44 #48
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_37641543
In feite zijn hoeren gewoonweg erg lief voor mannen, en ze houden ook heel veel van mannen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 7 mei 2006 @ 21:33:57 #49
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37641580
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef zhe-devilll het volgende:
In feite zijn hoeren gewoonweg erg lief voor mannen, en ze houden ook heel veel van mannen!
Jij klinkt idd als een echte dame.

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_37641635
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef zhe-devilll het volgende:
volgens mij hebben best veel hoeren juist een afkeer van (veel) mannen ontwikkeld door hun beroep.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 7 mei 2006 @ 21:37:32 #51
73888 DIA
die ja .....
pi_37641716
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef AlohaXa het volgende:
ahaa zit dat zo ...
dus bij andere prostitutie-plaatsen kun je gerust te werk gaan zonder voor hoer aangezien te worden
  maandag 8 mei 2006 @ 01:35:52 #52
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37647567
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef milagro het volgende:

[..]

volgens mij hebben best veel hoeren juist een afkeer van (veel) mannen ontwikkeld door hun beroep.
hoe weet jij dat?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37647586
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Toch hebben ze vaak ook een vriend.
  maandag 8 mei 2006 @ 01:43:04 #54
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_37647624
Elke vrouw is in potentie een hoer (lees: slet) Plaats elke willekeurige vrouw in de juiste situatie en ze zullen allemaal de slet uithangen...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_37647660
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:35 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

hoe weet jij dat?
dat hoor je wel eens in docu's, hè, of lees je in interviews met die dames

het komt nog al eens voor dat hun beeld van mannen er met de beroepsjaren er niet beter van wordt, blijkbaar.

neemt niet weg dat er mannen zullen zijn die ze wel vertrouwen, 'hoger' aanslaan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37648051
Moeilijke discussie. Je zou zeggen dat een vrouw een hoer is zodra ze seks met je heeft tegen een materiele vergoeding (of dat nu geld, een breezertje of een mooie Ikea kast is).

De discussie wanneer een vrouw een slet is vind ik ergens maar onzin. Vrouwen willen zo graag emanciperen, dan zouden ze dat ook op seksueel vlak moeten doen. Mensen bestempelen vrouwen als sletten zodra ze onpersoonlijk en veelvuldig vormen van seks hebben met mannen. Maar goed, zoiets bekijk je gewoonweg individueel (en dus per situatie) naar mijn mening. Ik kan hier wel een paar situatieschetsen neerzetten, maar uiteindelijk komt het dan toch op neer dat je het individueel bekijkt.
  maandag 8 mei 2006 @ 03:02:02 #57
84524 Morwen
I got life
pi_37648090
Als het haar beroep is
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_37648145
Ik vrees toch dat vrouwen vooral 'hoer' genoemd worden omdat ze niet naar bed zijn gegaan met degene die dat roept.
pi_37648165
quote:
Op maandag 8 mei 2006 03:21 schreef dvr het volgende:
Ik vrees toch dat vrouwen vooral 'hoer' genoemd worden omdat ze niet naar bed zijn gegaan met degene die dat roept.
Kijk zo wordt 't natuurlijk helemal een lastige discussie.
  maandag 8 mei 2006 @ 03:35:39 #60
84524 Morwen
I got life
pi_37648193
quote:
Dat zegt meer iets over de "hoer" roeper imo.
Only Human
pi_37648201
Who cares, godverdomme. Laat die vrouwen eens in hun waarde. Een moderne vrouw is overal voor in, dus een beetje respect graag!!
pi_37648202
Mannen zijn stoer en vrouwen de hoer.

Verder kan je als het geen bekende is uit je omgeving toch niet uitmaken hoeveel bedpartners je partner heeft gehad. Lijkt me typisch iets van wat niet weert, wat niet deert
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37648204
quote:
Op maandag 8 mei 2006 03:37 schreef Wojworshebn het volgende:
Who cares, godverdomme. Laat die vrouwen eens in hun waarde. Een moderne vrouw is overal voor in, dus een beetje respect graag!!
Hoezo respect? Het gaat om de vraag wanneer een vrouw een hoer is dat heeft verder niets met respect geblaat te maken.
  maandag 8 mei 2006 @ 03:40:33 #64
119905 Teringjakkie
Hiepelaktief!
pi_37648206
Kijk, dat is nu emancipatie.
Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
pi_37648207
quote:
Op maandag 8 mei 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hoezo respect? Het gaat om de vraag wanneer een vrouw een hoer is dat heeft verder niets met respect geblaat te maken.
Noob!
pi_37648209
quote:
Op maandag 8 mei 2006 03:41 schreef Wojworshebn het volgende:

[..]

Noob!
pi_37648225
quote:
Uit jaloezie? Dat betekent dat je nooit meer negatief over iemands seksgedrag mag zijn, want dan kom je zelf wat te kort? Beetje erg cliché en makkelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 03:52:39 ]
pi_37648248
quote:
Op maandag 8 mei 2006 03:51 schreef Friek_ het volgende:

Uit jaloezie? Dat betekent dat je nooit meer negatief over iemands seksgedrag mag zijn, want dan kom je zelf wat te kort? Beetje erg cliché en makkelijk.
Nee, dan zoek je er teveel achter. Maar wanneer een jongen een meisje een hoer noemt kun je er donder op zeggen dat hij zelf niet het bed met haar heeft gedeeld. Dan was ze namelijk gewoon een lekker wijf geweest. Dat soort hypocrisie is onlosmakelijk aan het woord 'hoer' verbonden.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:

Dat zegt meer iets over de "hoer" roeper imo.
Ja, maar dat doet het altijd wanneer het als scheldwoord gebruikt wordt. Er is geen algemeen aanvaarde norm voor zedeloosheid, en dus ook geen maatstaf voor wanneer iemand een hoer is. Voor de een is een vrouw al een hoer als ze geen burka draagt, en de ander legt de grens bij 7 nieuwe vriendjes per week.

Hoe dan ook, ik vind het woord een beetje achterhaald. In de oorspronkelijke betekenis van prostituee wordt het veel minder gebruikt omdat dat beroep aan begrip heeft gewonnen. Als scheldwoord voor losbandige meisjes is het meestal ook overdreven want promiscuiteit bij meisjes is tegenwoordig wel aanvaard. Blijft over de Overspelige Vrouw, die haar hondstrouwe vriend of echtgenoot lelijk bedriegt, liefst met meerdere ongewassen en ongeschoolde heerschappen. Zo'n vrouw mag m.i. nog wel met recht en overtuiging hoer genoemd worden.
  maandag 8 mei 2006 @ 04:17:59 #69
84524 Morwen
I got life
pi_37648252
quote:
Op maandag 8 mei 2006 04:11 schreef dvr het volgende:

[..]
Zo'n vrouw mag m.i. nog wel met recht en overtuiging hoer genoemd worden.
Hoe noemt men dan een overspelige man?
Only Human
pi_37648253
quote:
Op maandag 8 mei 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:

[..]

Hoe noemt men dan een overspelige man?
Een hufter

Vind het verder gewoon sowieso een belachelijk gezegde naar welke vrouw (niet werkzaam in die bedrijfstak) dan ook.
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
  maandag 8 mei 2006 @ 04:19:56 #71
84524 Morwen
I got life
pi_37648254
quote:
Op maandag 8 mei 2006 04:18 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Een hufter
Dat zou betekenen dat er ook hufter-lopers zouden moeten zijn No Thanx
Only Human
pi_37648255
quote:
Op maandag 8 mei 2006 04:11 schreef dvr het volgende:

[..]

Nee, dan zoek je er teveel achter. Maar wanneer een jongen een meisje een hoer noemt kun je er donder op zeggen dat hij zelf niet het bed met haar heeft gedeeld. Dan was ze namelijk gewoon een lekker wijf geweest. Dat soort hypocrisie is onlosmakelijk aan het woord 'hoer' verbonden.
Ik ken anders wel vrienden van me die toegeven dat ze gewoonweg met sletten gezoend/geneukt hebben. Gezichtsverlies dat jij omschrijft heb je niet zo vlug als jongen, vind ik dan.
pi_37648268
quote:
Op maandag 8 mei 2006 04:21 schreef Friek_ het volgende:

Ik ken anders wel vrienden van me die toegeven dat ze gewoonweg met sletten gezoend/geneukt hebben. Gezichtsverlies dat jij omschrijft heb je niet zo vlug als jongen, vind ik dan.
Maar noemen ze zo'n meisje ook onomwonden hoer? Het is niet zozeer gezichtsverlies, het gaat er meer om dat je iemand die iets leuks voor jou betekend heeft niet zo gauw zult uitschelden.
pi_37649859
Altijd.

behalve natuurlijk mijn moeder
  maandag 8 mei 2006 @ 09:40:16 #75
23152 Lucille
Smartass
pi_37650033
Is 20 partners op je 25e echt extreem? Het is niet weinig, maar extreem? Stel je bent op je 17e begonnen, dan hebben we het over bijna 1 persoon in de 5 maanden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_37650073
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:40 schreef Lucille het volgende:
Is 20 partners op je 25e echt extreem? Het is niet weinig, maar extreem? Stel je bent op je 17e begonnen, dan hebben we het over bijna 1 persoon in de 5 maanden.
Alle vrouwen zijn per definitie in strijd om de gunsten van de man (de lesbische hangen we apart). Kijk alleen naar het begrip 'mode' of 'make-up'. Dat is enkel bedoeld om de aandacht van het door hen gewilde mannetje te trekken. Toch geeft de vrouw zich niet zo makkelijk gewonnen en 'betaalt' de man altijd de prijs in de vorm van moeite en aandacht.

Alle vrouwen zijn hoeren. Het maakt niet uit hoeveel ze neuken, de aard van het beestje is zo.

20 is aan de ruime kant voor vrouwen, voor mannen geldt een ander moraal.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:46:01 #77
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37650146
Ik vind een vrouw pas een hoer als ze tegen betaling sexuele diensten verleent

En een slet is imo heel wat anders dan een hoer. Heb meer symphatie voor hoeren denk ik.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37650183
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:46 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind een vrouw pas een hoer als ze tegen betaling sexuele diensten verleent

En een slet is imo heel wat anders dan een hoer. Heb meer symphatie voor hoeren denk ik.
En als een vrouw zich in natura laat betalen, is het dan geen hoer?

Een slet, een hoer, het is allemaal hetzelfde gedrag onder een andere noemer.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:52:05 #79
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37650287
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

En als een vrouw zich in natura laat betalen, is het dan geen hoer?

Een slet, een hoer, het is allemaal hetzelfde gedrag onder een andere noemer.
ik vind van niet.
als er een 'zakelijke overeenkomst' wordt gesloten valt dat voor mij idd onder de noemer 'prostitutie' of ze er nou 50 euro voor krijgt of een mp3 speler.

Een slet is imo wat anders.
pi_37650391
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:52 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik vind van niet.
als er een 'zakelijke overeenkomst' wordt gesloten valt dat voor mij idd onder de noemer 'prostitutie' of ze er nou 50 euro voor krijgt of een mp3 speler.

Een slet krijgt er aandacht, tijd en energie voor. Al deze zaken zijn prima om te zetten in geldelijk gewin, immers tijd is geld.
pi_37650660
Alle vrouwen (én mannen) zijn hoeren. Alleen de prijs verschilt
  maandag 8 mei 2006 @ 10:10:26 #82
136953 Mmm...
Ik ben lekkerrr
pi_37650699
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:32 schreef Tranceptor het volgende:
Altijd.
Ah! Van welke hoer waren die tieten dan?
pi_37650762
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 01:45 schreef HenryHill het volgende:

Want mannen hoor je pas klagen over hoerige vrouwen op het moment dat ze er zelf niks van kunnen bemachtigen
Is in vele gevallen waar...
pi_37650944
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:43 schreef DeeCruise het volgende:
Elke vrouw is in potentie een hoer (lees: slet) Plaats elke willekeurige vrouw in de juiste situatie en ze zullen allemaal de slet uithangen...
sure
pi_37650963
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:08 schreef rebel_jew het volgende:
Alle vrouwen (én mannen) zijn hoeren. Alleen de prijs verschilt
mannen zijn sletten, ze doen het nml.gratis
vrouwen krijgen cadeautjes enzo
pi_37651118
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:10 schreef Mmm... het volgende:

[..]

Ah! Van welke hoer waren die tieten dan?
Van een hoer met dezelfde naam als een ex-hoer van me.
  maandag 8 mei 2006 @ 10:36:23 #87
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37651275
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

mannen zijn sletten, ze doen het nml.gratis
vrouwen krijgen cadeautjes enzo
precies, sletten doen het gratis en hoeren sluiten een transactie af.
pi_37651291
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef mjb44 het volgende:
[quote SeLang]
Man, volgens SeLang is elke vrouw zonder maagdenvlies een hoer, let daar dus niet te veel op.

En mjah, dat is idd vrij scheef, van mannen wordt het meer geaccepteerd. Maar ik moet zeggen dat ik niet opeens mannen bewonder als ze al >20 verschillende "bedpartners" gehad hebben. Zijn ook gewoon sletten.

Maar goed, ik heb er tot nu toe zelf ook maar één gehad (maar die heb ik nog steeds ).
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 8 mei 2006 @ 10:37:22 #89
136953 Mmm...
Ik ben lekkerrr
pi_37651295
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:29 schreef Tranceptor het volgende:
Van een hoer met dezelfde naam als een ex-hoer van me.
Ah! Nou ja. Je weet wat je moet doen met hoeren die foto's van hun tieten naar je sms-en he?
Keihard neuken!!
pi_37651335
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:36 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

precies, sletten doen het gratis en hoeren sluiten een transactie af.
Wij zijn gewoon slimmer
pi_37651749
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef Mmm... het volgende:

[..]

Ah! Nou ja. Je weet wat je moet doen met hoeren die foto's van hun tieten naar je sms-en he?
Keihard neuken!!
Ik doe niet aan neuken.
pi_37655990
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:40 schreef Lucille het volgende:
Precies, zo extreem is dat niet. Tenzij iemand echt alleen relaties begint om wat te neuken te hebben. Sommige mensen raken gewoon heel makkelijk verliefd en denken dan totaal niet meer na (bijv, goh deze meid/jongen lijkt wel heel erg op die ex van me, en daar hield ik het ook niet lang mee uit...) Om dat nu hoerig te gaan noemen.
pi_37656408
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:52 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik vind van niet.

Ook als de MP3 speler een kado is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37720458
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook als de MP3 speler een kado is?
Hangt er natuurlijk vanaf of je deze geeft als kado of als vergoeding voor de sex. Ik ga er vanuit dat je in een relatie, een kado niet ervaart als vergoeding voor sex. Als jij je als 15 jarig meisje laat palen voor een mp3 speler puur om de mp3 speler dan mag je van mij een hoer genoemd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')