dus ik vroeg me af: wanneer is een vrouw een hoer?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:09 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt mij ook niks, zo'n vies wijf waar al tig kerels overheen zijn geweest
Dat geldt trouwens ook voor vrouwen die niet (officieel) hoer zijn
Nou, niet alleen aan betaalde sexquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef Wessiej het volgende:
Als ze aan betaalde seks doet is ze een hoer.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef Wessiej het volgende:
oke, die had ik kunnen zien aankomen. maar ik denk dus wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel. laat ik het woord hoer dan vervangen door slet of smerig wijf..quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef AlohaXa het volgende:
Nou als je op de wallen staat of langs de keilse weg of in een bordeel werkt als sexslavin, dan ben je imo een hoer.
Een vrouw is per definitie hoer....quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Een vrouw is per definitie hoer....
We zijn nog steeds apen, vrouwtjes-apen willen spulletjes en daarvoor geven ze mannetjes-apen sex.
Gelukkig zijn er steeds meer vrouwtjes-apen die geen spulletjes ervoor willen hebben. Deze worden door jaloerse hoertjes-apen als "slet" bestempelt.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:05 schreef mg794613 het volgende:
ik bedoel kijk naar een gemiddeld liedje geschreven/gezongen door een man...
..."Girl i love you so..." blablabla slijm
Gemiddeld liedje geschreven/gezongen door een vrouw...
.."Pay my bills! i don't need you..." blablabla zeur
als je daarmee "bills bills bills"van destiny's child bedoeld, dan heb je de tekst niet helemaal begrepen denk ik. En er zijn genoeg liedjes geschreven/gezongen door mannen over I don't need you.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:05 schreef mg794613 het volgende:
ik bedoel kijk naar een gemiddeld liedje geschreven/gezongen door een man...
..."Girl i love you so..." blablabla slijm
Gemiddeld liedje geschreven/gezongen door een vrouw...
.."Pay my bills! i don't need you..." blablabla zeur
Inderdaad je moet door de tekst naar de diepere betekenis kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
als je daarmee "bills bills bills"van destiny's child bedoeld, dan heb je de tekst niet helemaal begrepen denk ik.
Mwah had het meer over de gemiddelde toon... (i will survive?")quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
als je daarmee "bills bills bills"van destiny's child bedoeld, dan heb je de tekst niet helemaal begrepen denk ik. En er zijn genoeg liedjes geschreven/gezongen door mannen over I don't need you.
Ik kan dit niet echt als bewijs zien voor je stelling. En volgens mij willen vrouwen steeds meer financieel onafhankelijk zijn...
Schat, dat liedje gaat over een man die van een vrouw profiteert financieel. Niet of hij voor haar dingen wil gaan betalen, slechts of hij voor zijn eigen zaken kan betalen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Inderdaad je moet door de tekst naar de diepere betekenis kijken![]()
Een hoer dus... wacht... dat maakt meer dan 50% van alle vrouwen hoeren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Schat, dat liedje gaat over een man die van een vrouw profiteert financieel. Niet of hij voor haar dingen wil gaan betalen, slechts of hij voor zijn eigen zaken kan betalen.
En als het om een indirect ruilmiddel gaat zoals chantage bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Alleen als ze het doet voor een bepaald ruilmiddel zoals Geld of Crack.
Dus een vrouw die alles voor haar vent betaalt (waar dit liedje dus over gaat) is een hoer? Dat is weer iets geheel nieuws voor me...quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een hoer dus... wacht... dat maakt meer dan 50% van alle vrouwen hoeren.![]()
Het zijn scheldwoorden die nogal zijn ingeburgerd helaas.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:55 schreef mjb44 het volgende:
[..]
[..]
oke, die had ik kunnen zien aankomen. maar ik denk dus wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel. laat ik het woord hoer dan vervangen door slet of smerig wijf..
ik bedoel dus eigenlijk: is een vrouw die veel mannen heeft gehad een smerig wijf? ik vind dus van niet. en voor de motivering waarom niet verwijs ik dus naar mijn opening.
1. Een kerel in bed krijgen is geen kunst (vrouwen wordt ook steeds minder een kunst trouwensquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:03 schreef Vampz het volgende:
wat ik zo leuk vind is als een vrouw een paar kerels pakt in een maand ofzo, dan is ze een slet![]()
maar als een kerel dat doet zeggen zijn vrienden; Netjuuuuuuuuuuuuhsss!!!@##!!
heerlijk![]()
Nee, die kerel is een hoer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus een vrouw die alles voor haar vent betaalt (waar dit liedje dus over gaat) is een hoer? Dat is weer iets geheel nieuws voor me...
Dus iedereen die enigszins financieel afhankelijk is, en seks heeft met die persoon, die is een hoer? Dat zijn wel veel mensen hoor... Mijn vriend en ik zijn redelijk afhankelijk van elkaar... dus we zijn allebei hoeren?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, die kerel is een hoer.En vanuit daar verder beredeneren
![]()
Pcies, wat "vrouwen" een slet noemen, noem ik een vrouw die weet wat ze wil en geniet van het leven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
4. Het zijn eerder vrouwen die elkaar op dat gebied veroordelen dan mannen
Ligt aan de reden waarom iemand financieel afhankelijk is; als iemand dat is, puur omdat hij/zij niet wil werken, dan ben je redelijk de hoer aan het uithangen ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus iedereen die enigszins financieel afhankelijk is, en seks heeft met die persoon, die is een hoer? Dat zijn wel veel mensen hoor... Mijn vriend en ik zijn redelijk afhankelijk van elkaar... dus we zijn allebei hoeren?
En het feit dat we geen seks hebben om de financien maakt verder ook al niet uit?
Nee, er is geen keuze noodzakelijk. Ik vroeg me alleen af wat de opvatting van de meeste mensen is. Soms hoor je wel eens van "dat is een afgelebberd wijf, die heeft vroeger (nou ja vroeger dan bedoel ik dus tot een paar jaar geleden) jan en alleman over zich heen gehad". Dan denk ik "ja dat was vroeger" en moet ik iedere keer dus denken aan mijn kameraad (zie openingsverhaal) die een vriendin had die voor hem nog nooit sex heeft gehad en dan tijdens de relatie nog even de "achterstand" ging inhalen. Met andere woorden wanneer vindt iemand een vrouw een slet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
xxxxxxx Je hebt ook gelijk wanneer je zegt, liever iemand die veel sex heeft gehad en trouw kan zijn, *wel veilige sex hoop ik dan*
dan iemand die weinig sex heeft gehad en vreemd gaat, maar ja is er een of/of keuze in deze noodzakelijk?
Mee eens. Overigens, die betaling hoeft niet in geld te geschieden. Als je leest dat sommigen het voor een mp3 speler of zo ook doen, dan is dat net zo goed hoeren, en echt geen blijk van waardering of zo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef Wessiej het volgende:
En die vrouwen die getrouwd zijn met een rijke vent, puur en alleen om zijn centen?quote:Op zondag 30 april 2006 01:06 schreef Sessy het volgende:
[..]
Mee eens. Overigens, die betaling hoeft niet in geld te geschieden. Als je leest dat sommigen het voor een mp3 speler of zo ook doen, dan is dat net zo goed hoeren, en echt geen blijk van waardering of zo.
Als ze achter het raam zit...quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef mjb44 het volgende:
Volgende reactie deed die vraag bij me opkomen:
[..]
dus ik vroeg me af: wanneer is een vrouw een hoer?
Als ze puur en alleen met hem neukt om zijn geld is ze ook een hoer, maar dat komt niet zo vaak voor. Dus zeg maar als ze een rijke minnaar neemt puur voor de cadeautjes, of met hem trouwt puur om te scheiden en vervolgens de helft de krijgen. Maar meestal trouwen vrouwen niet puur en alleen om het geld hoor, maar ook omdat ze bijv. een gezin willen stichten en een rijke man ze wel een geschikte vader en echtgenoot lijkt, of omdat zij vindt dat zijn geld voor zijn andere tekortkomingen compenseert en hij daardoor een geschikte levenspartner wordt.quote:Op zondag 30 april 2006 10:21 schreef Fester het volgende:
[..]
En die vrouwen die getrouwd zijn met een rijke vent, puur en alleen om zijn centen?
Is dat een hoer, of een vrouw met stijl?
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef anisubs het volgende:
Als ze te hoerig gekleed is en als ze met iedere man die ze tegen komt het bed in duikt.
True, mits je er als vrouw goed uitziet. Als je er als vrouw niet 'lekker' uitziet heb je' t behoorlijk zwaar om een degelijke kerel te strikken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
1. Een kerel in bed krijgen is geen kunst (vrouwen wordt ook steeds minder een kunst trouwens)
No brainerquote:2. Een kerel moet om evolutie-redenen zoveel mogelijk z'n kwakkie verspreiden
Is dat zo?quote:3. Mannen hebben een tig keer hogere sexdrive (uitzonderingen daargelaten)
Very true. Zoals net gesteld, mannen worden geacht de vrouw te veroveren. Op het moment dat de vrouw te vaak op de avances van mannen ingaat, en zij dus meer mannelijke interesse weet te genereren dan gemiddeld, beschouwen andere vrouwen dat als 'valsspelen', aangezien zij mannelijke interesse wegkapen die anders mogelijk voor andere vrouwen zou zijn weggelegd.quote:4. Het zijn eerder vrouwen die elkaar op dat gebied veroordelen dan mannen
Hej wat leuk! Ik ook!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef Mmm... het volgende:
Ik ben geen hoer. Ik doe het gratis.
Puick!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:54 schreef Vampz het volgende:
Hej wat leuk! Ik ook!
Dan kunnen we samen mooi een eigen bedrijf beginnen, gratis natuurlijk![]()
Jij klinkt idd als een echte dame.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef zhe-devilll het volgende:
In feite zijn hoeren gewoonweg erg lief voor mannen, en ze houden ook heel veel van mannen!
volgens mij hebben best veel hoeren juist een afkeer van (veel) mannen ontwikkeld door hun beroep.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef zhe-devilll het volgende:
In feite zijn hoeren gewoonweg erg lief voor mannen, en ze houden ook heel veel van mannen!
ahaa zit dat zo ...quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef AlohaXa het volgende:
Nou als je op de wallen staat of langs de keilse weg of in een bordeel werkt als sexslavin, dan ben je imo een hoer.
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij hebben best veel hoeren juist een afkeer van (veel) mannen ontwikkeld door hun beroep.
Toch hebben ze vaak ook een vriend.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij hebben best veel hoeren juist een afkeer van (veel) mannen ontwikkeld door hun beroep.
dat hoor je wel eens in docu's, hè, of lees je in interviews met die damesquote:
Kijk zo wordt 't natuurlijk helemal een lastige discussie.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:21 schreef dvr het volgende:
Ik vrees toch dat vrouwen vooral 'hoer' genoemd worden omdat ze niet naar bed zijn gegaan met degene die dat roept.
Dat zegt meer iets over de "hoer" roeper imo.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:21 schreef dvr het volgende:
Ik vrees toch dat vrouwen vooral 'hoer' genoemd worden omdat ze niet naar bed zijn gegaan met degene die dat roept.
Hoezo respect? Het gaat om de vraag wanneer een vrouw een hoer is dat heeft verder niets met respect geblaat te maken.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:37 schreef Wojworshebn het volgende:
Who cares, godverdomme. Laat die vrouwen eens in hun waarde. Een moderne vrouw is overal voor in, dus een beetje respect graag!!
Noob!quote:Op maandag 8 mei 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo respect? Het gaat om de vraag wanneer een vrouw een hoer is dat heeft verder niets met respect geblaat te maken.![]()
Uit jaloezie? Dat betekent dat je nooit meer negatief over iemands seksgedrag mag zijn, want dan kom je zelf wat te kort?quote:Op maandag 8 mei 2006 03:21 schreef dvr het volgende:
Nee, dan zoek je er teveel achter. Maar wanneer een jongen een meisje een hoer noemt kun je er donder op zeggen dat hij zelf niet het bed met haar heeft gedeeld. Dan was ze namelijk gewoon een lekker wijf geweest. Dat soort hypocrisie is onlosmakelijk aan het woord 'hoer' verbonden.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:51 schreef Friek_ het volgende:
Uit jaloezie? Dat betekent dat je nooit meer negatief over iemands seksgedrag mag zijn, want dan kom je zelf wat te kort?Beetje erg cliché en makkelijk.
Ja, maar dat doet het altijd wanneer het als scheldwoord gebruikt wordt. Er is geen algemeen aanvaarde norm voor zedeloosheid, en dus ook geen maatstaf voor wanneer iemand een hoer is. Voor de een is een vrouw al een hoer als ze geen burka draagt, en de ander legt de grens bij 7 nieuwe vriendjes per week.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
Dat zegt meer iets over de "hoer" roeper imo.
Hoe noemt men dan een overspelige man?quote:Op maandag 8 mei 2006 04:11 schreef dvr het volgende:
[..]
Zo'n vrouw mag m.i. nog wel met recht en overtuiging hoer genoemd worden.
Een hufterquote:
Dat zou betekenen dat er ook hufter-lopers zouden moeten zijnquote:
Ik ken anders wel vrienden van me die toegeven dat ze gewoonweg met sletten gezoend/geneukt hebben. Gezichtsverlies dat jij omschrijft heb je niet zo vlug als jongen, vind ik dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 04:11 schreef dvr het volgende:
[..]
Nee, dan zoek je er teveel achter. Maar wanneer een jongen een meisje een hoer noemt kun je er donder op zeggen dat hij zelf niet het bed met haar heeft gedeeld. Dan was ze namelijk gewoon een lekker wijf geweest. Dat soort hypocrisie is onlosmakelijk aan het woord 'hoer' verbonden.
Maar noemen ze zo'n meisje ook onomwonden hoer? Het is niet zozeer gezichtsverlies, het gaat er meer om dat je iemand die iets leuks voor jou betekend heeft niet zo gauw zult uitschelden.quote:Op maandag 8 mei 2006 04:21 schreef Friek_ het volgende:
Ik ken anders wel vrienden van me die toegeven dat ze gewoonweg met sletten gezoend/geneukt hebben. Gezichtsverlies dat jij omschrijft heb je niet zo vlug als jongen, vind ik dan.
Alle vrouwen zijn per definitie in strijd om de gunsten van de man (de lesbische hangen we apart). Kijk alleen naar het begrip 'mode' of 'make-up'. Dat is enkel bedoeld om de aandacht van het door hen gewilde mannetje te trekken. Toch geeft de vrouw zich niet zo makkelijk gewonnen en 'betaalt' de man altijd de prijs in de vorm van moeite en aandacht.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:40 schreef Lucille het volgende:
Is 20 partners op je 25e echt extreem? Het is niet weinig, maar extreem? Stel je bent op je 17e begonnen, dan hebben we het over bijna 1 persoon in de 5 maanden.
En als een vrouw zich in natura laat betalen, is het dan geen hoer?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:46 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind een vrouw pas een hoer als ze tegen betaling sexuele diensten verleent
En een slet is imo heel wat anders dan een hoer. Heb meer symphatie voor hoeren denk ik.
ik vind van niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En als een vrouw zich in natura laat betalen, is het dan geen hoer?![]()
Een slet, een hoer, het is allemaal hetzelfde gedrag onder een andere noemer.![]()
Een slet krijgt er aandacht, tijd en energie voor. Al deze zaken zijn prima om te zetten in geldelijk gewin, immers tijd is geld.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind van niet.
als er een 'zakelijke overeenkomst' wordt gesloten valt dat voor mij idd onder de noemer 'prostitutie' of ze er nou 50 euro voor krijgt of een mp3 speler.
Een slet is imo wat anders.
Is in vele gevallen waar...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:45 schreef HenryHill het volgende:
Want mannen hoor je pas klagen over hoerige vrouwen op het moment dat ze er zelf niks van kunnen bemachtigen
surequote:Op maandag 8 mei 2006 01:43 schreef DeeCruise het volgende:
Elke vrouw is in potentie een hoer (lees: slet) Plaats elke willekeurige vrouw in de juiste situatie en ze zullen allemaal de slet uithangen...
mannen zijn sletten, ze doen het nml.gratisquote:Op maandag 8 mei 2006 10:08 schreef rebel_jew het volgende:
Alle vrouwen (én mannen) zijn hoeren. Alleen de prijs verschilt
Van een hoer met dezelfde naam als een ex-hoer van me.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:10 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Ah! Van welke hoer waren die tieten dan?
precies, sletten doen het gratis en hoeren sluiten een transactie af.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
mannen zijn sletten, ze doen het nml.gratis
vrouwen krijgen cadeautjes enzo
![]()
Man, volgens SeLang is elke vrouw zonder maagdenvlies een hoer, let daar dus niet te veel op.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef mjb44 het volgende:
Volgende reactie deed die vraag bij me opkomen:
[quote SeLang]
Ah! Nou ja. Je weet wat je moet doen met hoeren die foto's van hun tieten naar je sms-en he?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:29 schreef Tranceptor het volgende:
Van een hoer met dezelfde naam als een ex-hoer van me.![]()
Wij zijn gewoon slimmerquote:Op maandag 8 mei 2006 10:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies, sletten doen het gratis en hoeren sluiten een transactie af.
Ik doe niet aan neuken.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Ah! Nou ja. Je weet wat je moet doen met hoeren die foto's van hun tieten naar je sms-en he?
Keihard neuken!!
Precies, zo extreem is dat niet. Tenzij iemand echt alleen relaties begint om wat te neuken te hebben. Sommige mensen raken gewoon heel makkelijk verliefd en denken dan totaal niet meer na (bijv, goh deze meid/jongen lijkt wel heel erg op die ex van me, en daar hield ik het ook niet lang mee uit...) Om dat nu hoerig te gaan noemen.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:40 schreef Lucille het volgende:
Is 20 partners op je 25e echt extreem? Het is niet weinig, maar extreem? Stel je bent op je 17e begonnen, dan hebben we het over bijna 1 persoon in de 5 maanden.
Ook als de MP3 speler een kado is?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind van niet.
als er een 'zakelijke overeenkomst' wordt gesloten valt dat voor mij idd onder de noemer 'prostitutie' of ze er nou 50 euro voor krijgt of een mp3 speler.
Een slet is imo wat anders.
Hangt er natuurlijk vanaf of je deze geeft als kado of als vergoeding voor de sex. Ik ga er vanuit dat je in een relatie, een kado niet ervaart als vergoeding voor sex. Als jij je als 15 jarig meisje laat palen voor een mp3 speler puur om de mp3 speler dan mag je van mij een hoer genoemd worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook als de MP3 speler een kado is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |