Afgesproken werk, moet toch wel. Komt wel sympathiek overquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent zeker nog jong?
hans kazan fred oster deed prijzenslag en hans van der togt rad van fortuin.
Schoondochter toch?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Cool
En dan ook nog zo'n mooie dochter...
Waarom nou weer slap gelul? Omdat hij in jouw ogen niet aan Willem Ruis kan tippen? Niemand kan dat trouwens, die vergelijking moet ook niet gemaakt worden.quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef Furby het volgende:
Wat een slap gelul. Willem Ruis wannabe met terug werkende kracht.
Omdat ik ten eerste niet geloof dat De Mol er hoofdpijn van krijgt dat reclametechnische dingen gewonnen worden. Ten 2e was het heel gebruikelijk dat presentatoren veel hielpen in de gedachte zoals Ruis en ten 3equote:
15 jaar terug was De Mol nog een beginnend producent die elke stuiver moest omdraaien en leefde dankzij deals met sponsors. Die zullen wel aan de bel hebben getrokken.quote:Op zondag 30 april 2006 21:28 schreef Furby het volgende:
[..]
Omdat ik ten eerste niet geloof dat De Mol er hoofdpijn van krijgt dat reclametechnische dingen gewonnen worden.
We hebben het over tv van 15 jaar terug.quote:Ik denk niet dat een presentator die toch het meest in de gaten gehouden wordt en een redelijk goede microfoon(s) om zich heen heeft ongemerkt antwoorden kan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |