quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:27 schreef Sebasser o.a het volgende:
Vorige delen :
Webcam Koningsplein
Webcam Koningsplein - Deel 2
Webcam Koningsplein - Deel 3
Webcam Koningsplein - Deel 4
Webcam Koningsplein - Deel 5
Webcam Koningsplein - Deel 6
Webcam Koningsplein - Deel 7
Webcam koningsplein - Deel 8
Webcam Koningsplein deel 9 (GoT vs. Fok!)
Webcam Koningsplein deel 10 (GoT vs. Fok!)
Webcam Koningsplein deel 11 (GoT vs. Fok!)
Webcam Koningsplein Watch On
Webcam Koningsplein waar blijven de Dixies?
Webcam koningsplein -Deel 14 *O*
Webcam Koningsplein #15......Woeiii...here we go..
Webcam Koningsplein #16 Euro's plakken!
Webcam Koningsplein #17 TVP op de grond!
Webcam Koningsplein [Deel 18] Fok HQ, tvp!!
Webcam Koningsplein deel 19- Feestuh
Edit by GSMBoy:
Webcam Koningsplein deel 20- LangleveMij *O*
Locatie cam
TERENA Secretariat
Singel 468 - D
NL-1017 AW Amsterdam
The Netherlands
Plattegrond
[afbeelding]
[afbeelding]
Klik hier om de webcam te openen. (Windows Media Player)
Waar kan ik screenshots uploaden?
http://xs.to/
http://www.theimagehosting.com/
Hoe maak ik duidelijk screenshots zonder dat het beeld zwart wordt?
Met dit programma kun je wel screenshots maken..in Trial versie helaas alleen bmp, maar het werkt wel. Daarna met Paint alsnog naar JPG omzetten.
En anders :
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Toeps het volgende:
Screens maken kan ook gewoon door bij Options in Media Player Video Acceleration op None te zetten.
Leek mij wel weer leuk om hier een topic over te beginnen....Watch On!!!![]()
Hoogtepuntjes :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nightvision
Topic weer in leven geblazen door Razor21
Ze lezen mee hier. Politie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:42 schreef Urquhart het volgende:
De agenten staan er nog steeds
Die gast met die bruine jas die zwaaidequote:
komt door die diepe bas........quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:48 schreef GSMboy het volgende:
Echt een pokke herrie.... wat zijn dit voor Aldi-microfoons ?
Nee, staan weer andere nu.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:49 schreef fokME2 het volgende:
*politie is nu toch weg?*
SUCCESquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:51 schreef VASND het volgende:
ik moet er vandoor... kga me voorbereiden op mn optreden.
Succes nog
Vervuiling van de straat. En dat is gemeenteigendom...quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:51 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom is het eigenlijk een probleem als er politie staat, stoepkrijten is toch niet verboden?![]()
Ah, op die fiets, thanksquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:53 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Vervuiling van de straat. En dat is gemeenteigendom...
Maar daar zal GSMboy zich weinig van aantrekken...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:01 schreef Droopie het volgende:
Nou inderdaad zeg, wel ritmisch
Geluid en Beeld zijn niet synchroon, en bagger artiesten het eerste uur.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:02 schreef Sanne het volgende:
538 begint nu
Dit bandje Accent klinkt idd wel heel erg bagger.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geluid en Beeld zijn niet synchroon, en bagger artiesten het eerste uur.
Ik kijk straks wel als het verholpen is.
Ja idd.. erg jammerquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geluid en Beeld zijn niet synchroon
Omdat ze het in hun broek doen anders?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom rennen ze allemaal als ze gaan zeiken?
Eerst strompelen ze, en de laatste 3 meter trekken ze een huppelsprintje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:11 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Omdat ze het in hun broek doen anders?
Nu welquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een apart topic voor het 538 op het Museumplein gebeuren?
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:16 schreef Tafkahs het volgende:
538, lekker boeiend, laat me raden, dj tiesto en jaimy cullum ofzoietsAm I right?
Staat blöf d'r ook?quote:
en het toeterscooter duoquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:16 schreef Tafkahs het volgende:
538, lekker boeiend, laat me raden, dj tiesto en jaimy cullum ofzoietsAm I right?
Ik hoor ver weg feestgedreun, maar voornamelijk een Aldi microfoon die de wind niet aan kan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:19 schreef GSMboy het volgende:
Horen jullie het geluid wel goed dan?
Dit klont echt als een wind in een aldi-microfoon...
Mijn textquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:22 schreef Tafkahs het volgende:
Wat een bagger aldi microfoon
Zeg het nog ff drie kerequote:Op zaterdag 29 april 2006 12:22 schreef Tafkahs het volgende:
Wat een bagger aldi microfoon
zich legitimeren als ze bier willen kopen lees ik net.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:18 schreef MissX het volgende:
[..]
en het toeterscooter duo
Echt wat doen mensen daar
Wat een Aldi bagger microfoonquote:
dat is vijf keer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wat een Aldi bagger microfoon
Stadstoezichtquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:37 schreef funkmaster het volgende:
is dat weer zo'n schoonmaakautootje??
volgens mij ook!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:46 schreef cYbErTiM het volgende:
die drie voeren wat in hun schild
Zus....quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie ben jij dan als GSMboy er niet is?
Zusquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie ben jij dan als GSMboy er niet is?
wat onmenselijk dat mensen nu al rondlopen in A'dam...ik lig bij te komen van gister met een laptop en een glas water in bedquote:
Gewoon dichtsbijzijnde Intertoys/Bart Smit oid, zitten er zat in A'dam.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef Razorback het volgende:
Okey mijn plan voor vandaag.
13:02 neem ik de trein uit Houten richting Amsterdam.
We zoeken een winkel waar ze stoepkrijtjes verkopen.
Daarna neem ik Tram 16 richting Spui/Rokin, volgens www.9292ov.nl zal ik dan nog maar op 4 minuten loop afstand zijn van die plek.
We kijken dan even rond of er de mogelijkheid is om te gaan gaan krijten anders kom ik later op de avond wel weer terug (als het donker is)
Als het dan zover is ga ik even terug in de goede oude tijd, ik gaan stoepkrijten
Mijn idee:
Razorback was here!
www.fok.nl
oid
Ik ben trouwens te bezichtigen in een blauw/zwarte jas (boven blauw onder zwart) en er zullen nog ongeveer 2 á 3 mensen bij me staan (die helpen me even een handje).
Ik hoop dat dit echt gaat lukken, heb er super veel zin in
Willen er wel mensen zo aardig zijn om screenie's te maken terwijl ik bezig ben?
En waar is een winkel in de buurt voor stoepkrijtjes, is weer wat minder zoek werk
Hoelaat ben je dr dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef Razorback het volgende:
Okey mijn plan voor vandaag.
13:02 neem ik de trein uit Houten richting Amsterdam.
We zoeken een winkel waar ze stoepkrijtjes verkopen.
Daarna neem ik Tram 16 richting Spui/Rokin, volgens www.9292ov.nl zal ik dan nog maar op 4 minuten loop afstand zijn van die plek.
We kijken dan even rond of er de mogelijkheid is om te gaan gaan krijten anders kom ik later op de avond wel weer terug (als het donker is)
Als het dan zover is ga ik even terug in de goede oude tijd, ik gaan stoepkrijten
Mijn idee:
Razorback was here!
www.fok.nl
oid
Ik ben trouwens te bezichtigen in een blauw/zwarte jas (boven blauw onder zwart) en er zullen nog ongeveer 2 á 3 mensen bij me staan (die helpen me even een handje).
Ik hoop dat dit echt gaat lukken, heb er super veel zin in
Willen er wel mensen zo aardig zijn om screenie's te maken terwijl ik bezig ben?
En waar is een winkel in de buurt voor stoepkrijtjes, is weer wat minder zoek werk
En hij postte dat om 14:08quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:21 schreef Desensitized het volgende:
Hij neemt de 13 uur trein, denk niet dat hij dit nog leest
De trein van 13.02 uit Houten = 14.00 uur op het plein volgens 9292ov.nlquote:
Nadat de trein in A'dam is aan gekomen kan het niet lang meer duren denk ik.quote:
correctie 15:03quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
De trein van 13.02 uit Houten = 14.00 uur op het plein volgens 9292ov.nl
Ik snap alleen niet hoe hij dit post om 14.08, en wil vertrekken om 13.02![]()
Je bent toch al een poosje onderweg? Vanaf 13.00 uurquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Nadat de trein in A'dam is aan gekomen kan het niet lang meer duren denk ik.
We kopen stoepkrijtjes en we gaan naar de plek toe.
Zowiezo komt er groot FOK.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:24 schreef Desensitized het volgende:
Zal ie dan de 15 uur trein bedoelen??
Wat ga je neerzetten?
Wat dacht je van al die plaatsenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zowiezo komt er groot FOK.
daarna doe ik er www voor en nl achter en mijn naam nog
Razorback of Razorb.
Ik zat zelf te denken aan dat straatje aan de overkant maar misschien in het midden kan ook, of de weg.
Ik zal me best doen voor je,quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef Desensitized het volgende:
Wie wil er voor mij even "Nina rules" op de tegels krijten??
Alvast bedankt!![]()
Zou het zielig van ze vinden om je om een beetje krijten op koninginnedag op te sluitenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zal me best doen voor je,
Hopelijk begrijpt de politie wel dat dit als grapje is bedoelt als ik wordt gepakt
Laat me raden...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:28 schreef Desensitized het volgende:
Wel het goede hé, Nina rules moet er nu staan
Je bent geweldig!
Ik hoop dat ik dan thuis ben, want ik moet nu ook wegquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef Desensitized het volgende:
Nou, ik ga naar mijn werk. Wil er please iemand straks even screenshots maken van Razorback zijn acties??
Hangt een lichtkrant aanquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waar is die stellage voor, rechts naast de pis-units?
okeequote:
Dat betekend dat het een homo topic isquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:59 schreef StephanL het volgende:
Waarom staat dit topic onderaan in het forum met een gek rood icoon er voor
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat betekend dat het een homo topic is
Aaaah, dat verklaart meteen waarom jij hier bentquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat betekend dat het een homo topic is
ja , een hoop gezeikquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:07 schreef skanimal het volgende:
Nog iets gebeurd?
Idd, ze moeten er eens een metertje tussen zetten. Ben benieuwd naar het aantal litersquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:04 schreef verschoor het volgende:
Die pisbakken komen nog wel vol vandaag , wat is daar een hoop in gezeken zeg![]()
Schoenenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:46 schreef gohan16 het volgende:
Wie heeft dat GoT Pwnd weggehaaldMooie actie!
geeft toequote:
Dat zijn wij dusquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:12 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Met een rode pijl heb ik de krijters ff aangegeven
Dat waren een paar voetbalhooligans die nitraten vlakbij ons af zaten te stekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:12 schreef GSMboy het volgende:
wtf knallen ze af? Liquidatie?
Ja mijn billen knepen ook samen van spanning!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:01 schreef No-P het volgende:
fiew... ik dacht net dat die gemeentewerken het weer weg gingen spuiten....
Dat Fok!HQ is gepeent en zit muurvast.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja mijn billen knepen ook samen van spanning!
Vet, als ik weer eens in amsterdoom ben ga ik ook stoepkrijten!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:07 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Dat Fok!HQ is gepeent en zit muurvast.
Stoepkrijt daarintegen zou wel weg zijn.
Dankuquote:
Doen!!. Ik hen nog wel 22 staven voor jequote:Op zaterdag 29 april 2006 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vet, als ik weer eens in amsterdoom ben ga ik ook stoepkrijten!
Ga je ook mee dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:18 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Danku![]()
[..]
Doen!!. Ik hen nog wel 22 staven voor je![]()
.
Wouden we eigenlijk ook op maken, maar ja, drukte+wouten![]()
.
omg ik kijk alleen naar mensen in het donker via een webcamquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:12 schreef Flyga het volgende:
effe update voor mij; wat is dat voor vuur
Lijkt op een fakkel oidquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:15 schreef Againzender het volgende:
ik zie ook vuur, wat is dat
het is een stukje verderop in de Spuistraat onrustig trouwens.
krijg ook dat ideequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is het de text op de lichtkrant![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 00:15 schreef Razorback het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis. Yeeee wat een dag
In Amsterdam aangekomen zijn we richting het bekende punt gaan lopen maar waren als snel verdwaald![]()
Dus elke keer bij die metro stations gekeken waar we heen moesten en uiteindelijk hebben we het dus gehaald met een "kleine" omweg.
Toen zijn we opzoek gegaan naar stoepkrijt maar totaal niet gevonden
Verder was het een leuke dag in A'dam geworden maar baal toch echt dat ik het niet hebben kunnen opschrijven
Mijn excusses![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Qunix het volgende:
Iemand mij nog gezien
niet dus
[afbeelding]
Ik zag wel veel mensen er een foto van maken idd.quote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Qunix het volgende:
Iemand mij nog gezien
niet dus
[afbeelding]
Ik was er een vanquote:Op zondag 30 april 2006 10:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik zag wel veel mensen er een foto van maken idd.
van wie is dat hunnebedquote:Op zondag 30 april 2006 13:02 schreef Timmai het volgende:
Twiekerts doen niks?
jaquote:Op zondag 30 april 2006 09:53 schreef Razorback het volgende:
Zo ben ook weer wakker
Ik weet niet of iemand dat al opgemekrt is maar die "tvp" is gemaakt van ducktape
altijd!quote:Op zondag 30 april 2006 16:44 schreef LedZep het volgende:
Tot wanneer blijft die cam daar hangen eigenlijk?
Nuh, want vorig jaar rond koninginne dag liep dit topic ook al, maar is 4 dagen geleden geloof ik pas weer opnieuw leven in geblazenquote:Op zondag 30 april 2006 17:25 schreef LedZep het volgende:
Dus volgend jaar met koninginnedag zitten we hier met deeltje 5634?
quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wachten jullie ook steeds op een ongeluk op dat zebra pad, gaat soms maar net goed![]()
Ja, zelfs voor stoepkrijtenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:27 schreef AffenStrudel het volgende:
Kan je eigenlijk boetoeof taakstraf krijgen voor verven op de straat?
Maar op de stoep in een buitenwijk niet natuurlijk. Waar ligt dan de grens? Centrum v/d stad verboden?quote:
Ze kunnen je altijd een boete geven voor het bekladen van gemeente-eigendom oid, en anders wel "baldadigheid". Of ze het doen is een tweedequote:Op maandag 1 mei 2006 11:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar op de stoep in een buitenwijk niet natuurlijk. Waar ligt dan de grens? Centrum v/d stad verboden?
* venomsnake gaat even kijkenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Het regent! Zebra pad wordt dan spekglad, mede dat het pad in een bocht ligt moet dit spectaculaire beelden opleveren!
quote:
Ga eens dat programma voor screenshots installerenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
Haha, dr ging net een fietser op zn plaat daar in de bocht![]()
Toen k klaar was met lachen was ik al te laatquote:Op maandag 1 mei 2006 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga eens dat programma voor screenshots installeren
komt wel gevaarlijk dicht in de buurt nu..quote:Op maandag 1 mei 2006 20:08 schreef Volvoman het volgende:
Komt een schoonmaakwagentje aan. Maar die haalt dat toch niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |