Ga er heen danquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:32 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wie zijn toch die vervelende mensen die telkens met de auto erlangs moeten?
Sodemieter op
Ja, met de knetterbielequote:
Ik heb nergens last van. Normaal beeld hier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga er heen dan
EDIT wat is er steeds met dat kut beeld dat groen en andersom gaat
quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Normaal beeld hier.
Heb je 'm op Nightvision staanquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
het geluid doen het wel goed
Dan moet het beeld niet andersom staanquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:37 schreef Sanne het volgende:
Het maakt het wel spannender, dat groene.
vet, snack, frituur, partysnacks, frikadel, oorlog, shoarma, kipfilet, hamburgerquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:42 schreef Sanne het volgende:
Begin nou niet over friet, want dan krijg ik honger!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
vet, snack, frituur, partysnacks, frikadel, oorlog, shoarma, kipfilet, hamburger
OK.quote:
ik ga zo stokenquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
vet, snack, frituur, partysnacks, frikadel, oorlog, shoarma, kipfilet, hamburger
En, isdat beter?quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:48 schreef Sanne het volgende:
Ik ga maar even verkassen naar de laptop in bed.
Zeker weten.quote:
Altijd lekker, vanuit je bed een dronken binnenstad te zienquote:
hey, het is hier geen forum.vvv.nlquote:Op zaterdag 29 april 2006 03:14 schreef woeeiiii het volgende:
Op dat lichtkrant zijn trouwens looproutes te zien, en voor meer informatie ga naar koninginnennogwat.net.
ik moet rond half 5 werkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 03:14 schreef woeeiiii het volgende:
Op dat lichtkrant zijn trouwens looproutes te zien, en voor meer informatie ga naar koninginnennogwat.net.
En oja ik ben weer weg, moet zaterdag om 9.00 al weer beginnen
wel dubbel betaalde uren![]()
Stukken zelfmoord bij elkaar aan het tandenborstelenquote:Op zaterdag 29 april 2006 04:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat doe die vent bij de tramrails op de eerste foto?
Ik denk dat die of vanavond komen of morgen ochtend vroeg...quote:Op zaterdag 29 april 2006 07:09 schreef JaJoah het volgende:
Ben benieuwd wanneer de opruim-crew komt opdagen ... de luie flikkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |