Ga er heen danquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:32 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wie zijn toch die vervelende mensen die telkens met de auto erlangs moeten?
Sodemieter op
Ja, met de knetterbielequote:
Ik heb nergens last van. Normaal beeld hier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga er heen dan
EDIT wat is er steeds met dat kut beeld dat groen en andersom gaat
quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Normaal beeld hier.
Heb je 'm op Nightvision staanquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
het geluid doen het wel goed
Dan moet het beeld niet andersom staanquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:37 schreef Sanne het volgende:
Het maakt het wel spannender, dat groene.
vet, snack, frituur, partysnacks, frikadel, oorlog, shoarma, kipfilet, hamburgerquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:42 schreef Sanne het volgende:
Begin nou niet over friet, want dan krijg ik honger!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
vet, snack, frituur, partysnacks, frikadel, oorlog, shoarma, kipfilet, hamburger
OK.quote:
ik ga zo stokenquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
vet, snack, frituur, partysnacks, frikadel, oorlog, shoarma, kipfilet, hamburger
En, isdat beter?quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:48 schreef Sanne het volgende:
Ik ga maar even verkassen naar de laptop in bed.
Zeker weten.quote:
Altijd lekker, vanuit je bed een dronken binnenstad te zienquote:
hey, het is hier geen forum.vvv.nlquote:Op zaterdag 29 april 2006 03:14 schreef woeeiiii het volgende:
Op dat lichtkrant zijn trouwens looproutes te zien, en voor meer informatie ga naar koninginnennogwat.net.
ik moet rond half 5 werkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 03:14 schreef woeeiiii het volgende:
Op dat lichtkrant zijn trouwens looproutes te zien, en voor meer informatie ga naar koninginnennogwat.net.
En oja ik ben weer weg, moet zaterdag om 9.00 al weer beginnen
wel dubbel betaalde uren![]()
Stukken zelfmoord bij elkaar aan het tandenborstelenquote:Op zaterdag 29 april 2006 04:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat doe die vent bij de tramrails op de eerste foto?
Ik denk dat die of vanavond komen of morgen ochtend vroeg...quote:Op zaterdag 29 april 2006 07:09 schreef JaJoah het volgende:
Ben benieuwd wanneer de opruim-crew komt opdagen ... de luie flikkers
Dat hebben GOT nerds neer gezetquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:20 schreef WalkingDisaster het volgende:
whehehehe wie heeft er "FOK HQ tvp" bij de pisbakken gekalkt?![]()
En wat staat dat vreettentje daar nou
Raam, da's een raamklink...quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:57 schreef Oom_Agent het volgende:
gaan we voortaan naar een deur kijken![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:02 schreef Webcrowler het volgende:
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06176/lachie.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij was ff bezig met de cam, volgens mij kreeg hij hem niet goed ofzo
Ik ga om 10 uur met de trein naar Amsterdam. maar ik weet niet of ik er aan denk om wat neer te kalken... (bier en veel meer bier enzo)quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:21 schreef GSMboy het volgende:
Wie van Fok! gaat er vandaag weer heen...
Weinig reden om een ijsje te gaan halen met dit pokkeweer. Mooi niet dat ik naar buiten ga vandaag.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:32 schreef MissX het volgende:
De ijssalon is ook alweer open, zal het nog wel niet zo druk hebben. Die gast denkt ook van laat ik nu nog maar ff van me rust genieten.
pokke weer? Dat beetje wind en die paar druppels af en toe?quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weinig reden om een ijsje te gaan halen met dit pokkeweer. Mooi niet dat ik naar buiten ga vandaag.
van het KNMI:quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:37 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
pokke weer? Dat beetje wind en die paar druppels af en toe?
Ik ga gewoon lekker naar Amsterdam zo meteen en lekker feestje vieren!!
Amsterdam ligt nog altijd in het westen en er zijn genoeg cafe's waar we kunnen schuilen mocht het echt gaan plensen maar dat valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 29 april 2006 09:40 schreef MissX het volgende:
[..]
van het KNMI:
De eerste uren hebben we op veel plaatsen nog zon, maar naarmate de ochtend vordert, neemt de bewolking toe en wordt de kans op buien groot. Sommige buien gaan vergezeld van hagel, onweer en windstoten. De zwaarste buien zijn voor het oosten van het land, meer naar het westen worden de buien minder zwaar en bovendien ook minder in aantal. Het is verder tamelijk fris met een middagtemperatuur tussen de 8 en 12 graden en een matige tot vrij krachtige noordwestenwind.
Nou vanochtend scheen de zon hier nog volop maar nu begint het toch behoorlijk dicht te trekken. Dus zou me niets verbazen als het hier straks ook flink gaat regenen. Ik blijf iig binnen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:43 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Amsterdam ligt nog altijd in het westen en er zijn genoeg cafe's waar we kunnen schuilen mocht het echt gaan plensen maar dat valt allemaal wel mee![]()
Ik zou er zeer verstandig aan doen NU mijn boodschappen te halen, maar vrees ook dat ik gewoon lekker binnen blijf.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou vanochtend scheen de zon hier nog volop maar nu begint het toch behoorlijk dicht te trekken. Dus zou me niets verbazen als het hier straks ook flink gaat regenen. Ik blijf iig binnen.
ssst.. ghehe, ik merk het allemaal wel, ik kan altijd nog terug naar Haarlem en hier de kroegjes in duiken..... Maar we zien wel hoe het looptquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou vanochtend scheen de zon hier nog volop maar nu begint het toch behoorlijk dicht te trekken. Dus zou me niets verbazen als het hier straks ook flink gaat regenen. Ik blijf iig binnen.
oe dat is inderdaad niet handig als je nog boodschappen moet doen, ik heb het gelukkig gister al gedaan. Ik vermaak me vandaag met Fok en At5. Alleen beginnen die pas om 13.00quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zou er zeer verstandig aan doen NU mijn boodschappen te halen, maar vrees ook dat ik gewoon lekker binnen blijf.
Ik volg de webcams her en der en AT5 moet ik idd ook even niet vergeten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:51 schreef MissX het volgende:
[..]
oe dat is inderdaad niet handig als je nog boodschappen moet doen, ik heb het gelukkig gister al gedaan. Ik vermaak me vandaag met Fok en At5. Alleen beginnen die pas om 13.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |