Zus....quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie ben jij dan als GSMboy er niet is?
Zusquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie ben jij dan als GSMboy er niet is?
wat onmenselijk dat mensen nu al rondlopen in A'dam...ik lig bij te komen van gister met een laptop en een glas water in bedquote:
Gewoon dichtsbijzijnde Intertoys/Bart Smit oid, zitten er zat in A'dam.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef Razorback het volgende:
Okey mijn plan voor vandaag.
13:02 neem ik de trein uit Houten richting Amsterdam.
We zoeken een winkel waar ze stoepkrijtjes verkopen.
Daarna neem ik Tram 16 richting Spui/Rokin, volgens www.9292ov.nl zal ik dan nog maar op 4 minuten loop afstand zijn van die plek.
We kijken dan even rond of er de mogelijkheid is om te gaan gaan krijten anders kom ik later op de avond wel weer terug (als het donker is)
Als het dan zover is ga ik even terug in de goede oude tijd, ik gaan stoepkrijten
Mijn idee:
Razorback was here!
www.fok.nl
oid
Ik ben trouwens te bezichtigen in een blauw/zwarte jas (boven blauw onder zwart) en er zullen nog ongeveer 2 á 3 mensen bij me staan (die helpen me even een handje).
Ik hoop dat dit echt gaat lukken, heb er super veel zin in
Willen er wel mensen zo aardig zijn om screenie's te maken terwijl ik bezig ben?
En waar is een winkel in de buurt voor stoepkrijtjes, is weer wat minder zoek werk
Hoelaat ben je dr dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef Razorback het volgende:
Okey mijn plan voor vandaag.
13:02 neem ik de trein uit Houten richting Amsterdam.
We zoeken een winkel waar ze stoepkrijtjes verkopen.
Daarna neem ik Tram 16 richting Spui/Rokin, volgens www.9292ov.nl zal ik dan nog maar op 4 minuten loop afstand zijn van die plek.
We kijken dan even rond of er de mogelijkheid is om te gaan gaan krijten anders kom ik later op de avond wel weer terug (als het donker is)
Als het dan zover is ga ik even terug in de goede oude tijd, ik gaan stoepkrijten
Mijn idee:
Razorback was here!
www.fok.nl
oid
Ik ben trouwens te bezichtigen in een blauw/zwarte jas (boven blauw onder zwart) en er zullen nog ongeveer 2 á 3 mensen bij me staan (die helpen me even een handje).
Ik hoop dat dit echt gaat lukken, heb er super veel zin in
Willen er wel mensen zo aardig zijn om screenie's te maken terwijl ik bezig ben?
En waar is een winkel in de buurt voor stoepkrijtjes, is weer wat minder zoek werk
En hij postte dat om 14:08quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:21 schreef Desensitized het volgende:
Hij neemt de 13 uur trein, denk niet dat hij dit nog leest
De trein van 13.02 uit Houten = 14.00 uur op het plein volgens 9292ov.nlquote:
Nadat de trein in A'dam is aan gekomen kan het niet lang meer duren denk ik.quote:
correctie 15:03quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
De trein van 13.02 uit Houten = 14.00 uur op het plein volgens 9292ov.nl
Ik snap alleen niet hoe hij dit post om 14.08, en wil vertrekken om 13.02![]()
Je bent toch al een poosje onderweg? Vanaf 13.00 uurquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Nadat de trein in A'dam is aan gekomen kan het niet lang meer duren denk ik.
We kopen stoepkrijtjes en we gaan naar de plek toe.
Zowiezo komt er groot FOK.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:24 schreef Desensitized het volgende:
Zal ie dan de 15 uur trein bedoelen??
Wat ga je neerzetten?
Wat dacht je van al die plaatsenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zowiezo komt er groot FOK.
daarna doe ik er www voor en nl achter en mijn naam nog
Razorback of Razorb.
Ik zat zelf te denken aan dat straatje aan de overkant maar misschien in het midden kan ook, of de weg.
Ik zal me best doen voor je,quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef Desensitized het volgende:
Wie wil er voor mij even "Nina rules" op de tegels krijten??
Alvast bedankt!![]()
Zou het zielig van ze vinden om je om een beetje krijten op koninginnedag op te sluitenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zal me best doen voor je,
Hopelijk begrijpt de politie wel dat dit als grapje is bedoelt als ik wordt gepakt
Laat me raden...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:28 schreef Desensitized het volgende:
Wel het goede hé, Nina rules moet er nu staan
Je bent geweldig!
Ik hoop dat ik dan thuis ben, want ik moet nu ook wegquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef Desensitized het volgende:
Nou, ik ga naar mijn werk. Wil er please iemand straks even screenshots maken van Razorback zijn acties??
Hangt een lichtkrant aanquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waar is die stellage voor, rechts naast de pis-units?
okeequote:
Dat betekend dat het een homo topic isquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:59 schreef StephanL het volgende:
Waarom staat dit topic onderaan in het forum met een gek rood icoon er voor
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat betekend dat het een homo topic is
Aaaah, dat verklaart meteen waarom jij hier bentquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat betekend dat het een homo topic is
ja , een hoop gezeikquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:07 schreef skanimal het volgende:
Nog iets gebeurd?
Idd, ze moeten er eens een metertje tussen zetten. Ben benieuwd naar het aantal litersquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:04 schreef verschoor het volgende:
Die pisbakken komen nog wel vol vandaag , wat is daar een hoop in gezeken zeg![]()
Schoenenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:46 schreef gohan16 het volgende:
Wie heeft dat GoT Pwnd weggehaaldMooie actie!
geeft toequote:
Dat zijn wij dusquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:12 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Met een rode pijl heb ik de krijters ff aangegeven
Dat waren een paar voetbalhooligans die nitraten vlakbij ons af zaten te stekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:12 schreef GSMboy het volgende:
wtf knallen ze af? Liquidatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |