Dit gaat niet verder, want ieder zichzelf respecterend westers land buiten Nederland zegt resoluut nee tegen dit soort onzinnige praktijken. Zelf in het grootste moslimland ter wereld (Indonesië) trappen ze hier niet in (op een klein gebied na waar alleen moslims bestraft kunnen worden voor 'huiselijke' conflicten)quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat en dit geplaatst gaat worden binnen het kader van de integratie
Dat zal er wel niet van komen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zoiets zie ik ook wel zitten in Nederland.²
Ha, ha. Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:32 schreef D-FENS het volgende:
Eigen wetten? Dan ook de hand afhakken van stelende moslims neem ik aan.
Ze willen leven met die wetten? Voor de prijs van een vlieg-ticket is 't vandaag nog geregeld
Een aantal van die zaken zullen er uiteindelijk wel komen, vrienden, het is slechts een kwestie van tijd: 10 jaar, 100 jaar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:38 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dat zal er wel niet van komen.
Uiteindelijk zullen de moslims de wereld veroveren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een aantal van die zaken zullen er uiteindelijk wel komen, vrienden, het is slechts een kwestie van tijd: 10 jaar, 100 jaar?²
Tegen die tijd vlucht ik naar Mars.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:54 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen de moslims de wereld veroveren.
Ik denk dat het niet verder gaat en ter kennisgeving wordt aangenomen in het kader van de integratie. Tevens is er met het steunen van dit soort ongrondwettelijke dingen een groep die kleur gaat bekennen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat en dit geplaatst gaat worden binnen het kader van de integratie
Of misschien hebben ze de wereld boos gemaakt en zijn ze uitgeroeid en geven we de overblijvers een stukje land in de sahara om van ons schuldgevoel af te komen. Je kent het verhaal welquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een aantal van die zaken zullen er uiteindelijk wel komen, vrienden, het is slechts een kwestie van tijd: 10 jaar, 100 jaar?²
quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:59 schreef niet_links het volgende:
[..]
Of misschien hebben ze de wereld boos gemaakt en zijn ze uitgeroeid en geven we de overblijvers een stukje land in de sahara om van ons schuldgevoel af te komen. Je kent het verhaal wel![]()
Ja, ik denk het ookquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is toch ook het plan om het enige geloof te worden in de wereld? En wie niet bekeerd moet dood.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees mijn wetenschappelijke stukje maar, dan zul je wel terugkomen op je mening.
De ver-islamisering van Nederland en het Westen !
Essay:" De schaduwzijde en oogopslag van het Westen"²
JUIST dat zo weinig moslims al zoveel problemen kunnen geven.....quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
En hoeveel Moslims wonen er in Zweden? Geloof dat dat er niet al te veel zijn, dus zou ik me om dat gewauwel al helemaal niet druk maken.![]()
Omdat jij iets zegt is het nog niet waar. Maar je zal het wel zien, mijn vriend. De Islam zal nooit overheersen in Europa.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees mijn wetenschappelijke stukje maar, dan zul je wel terugkomen op je mening.
De ver-islamisering van Nederland en het Westen !
Essay:" De schaduwzijde en oogopslag van het Westen"
²
Zeg dat maar niet te hard.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:23 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Omdat jij iets zegt is het nog niet waar. Maar je zal het wel zien, mijn vriend. De Islam zal nooit overheersen in Europa.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |