Klinkt zeker wel goed. Moet ik zekers eens met hies bepraten komende zondagquote:Op zondag 30 april 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb vette mails van Hies.![]()
Ze willen met Da Liks een stuntdagje organiseren, wie het ook wil proberen moet toezeggen en komen.![]()
In ieder geval zie ik ze op de Horeon circuitdag samen met Raus en Mercy op 19 juli.![]()
Ik ga ook ff pleite.![]()
Doeiquote:Op zondag 30 april 2006 20:31 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 gaat zich voorbereiden op morgen![]()
Groetjes allemaal![]()
Ik zal m'n mail wat vaker lezen PepEroFreen![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 20:30 schreef bwt het volgende:
[..]
As usual zal dat wel 1 of 2 dagen voor het gebeuren duidelijk worden
In de KicXstart staat een artikel over de nieuwe BMW R1200Squote:Op zondag 30 april 2006 20:33 schreef richardgie het volgende:
Het gaat in een keer weer stil wordenNou goed,zal wel
.
In de laatste Moto 73 staat ook een heel stuk over de R 1200 S.Inderdaad de opvolger van de R 1100 S.Lijkt me wel wat,en volgens mij de eerste boxer die ruim door de 100 pk grens gaat.quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In de KicXstart staat een artikel over de nieuwe BMW R1200S![]()
Alleen maar groeicijfers voor de Beier terwijl de hele motormarkt stagneerd.
Nope, ik heb met niemand buiten FOK! MC om contactquote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef richardgie het volgende:
Is er trouwens iemand die al iets van Rebbel vernomen heeft?Ben d'r al een paar dagen "kwijt"![]()
![]()
FemaleRebbel "hoort" ook bij de FokMcquote:Op zondag 30 april 2006 21:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nope, ik heb met niemand buiten FOK! MC om contact![]()
![]()
Neuh, die is springlevend, en gaat lekker mee op vakantie met de Bollen volgende week.quote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef richardgie het volgende:
Zou ik me dan toch een beetje zorgen moeten gaan maken.
Gelukkig,vroeg me al af waar ze was.En zal inderdaad een hoop ruimte geven als je een zonnebank opruimt.Lijken mij echte sta in de weg dingen,hoewel een monitor nou ook niet echt klein is te noemen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh, die is springlevend, en gaat lekker mee op vakantie met de Bollen volgende week.![]()
Ik ben ondertussen mijn halve wat huisraad op Marktplaats aan het zetten.![]()
Ruimt lekker op zo'n oude zonnenbank, 2 monitoren en 2 cd spelers.
Heb je de TLR er ook opgezetquote:Op zondag 30 april 2006 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
Inderdaad, en het is maar een 500 watt geval, gekocht in 1994, en na een paar keren gebruiken nooit meer aangehad. Duurde allemaal te lang.quote:Op zondag 30 april 2006 22:20 schreef richardgie het volgende:
Gelukkig,vroeg me al af waar ze was.En zal inderdaad een hoop ruimte geven als je een zonnebank opruimt.Lijken mij echte sta in de weg dingen,hoewel een monitor nou ook niet echt klein is te noemen.
Passed my mind twice today.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Ik duik er ook zo in, nog ff de TLR te koop zetten.![]()
![]()
Ga die FZR pimpen met lichte wielen, wave remmen, gaaf spuitwerk, valblokken.. ofzo.![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, jou miste ik ook al.![]()
![]()
Fijne vakantie.![]()
[afbeelding]
![]()
Ga die FZR pimpen met lichte wielen, wave remmen, gaaf spuitwerk, valblokken.. ofzo.![]()
[afbeelding]
![]()
ding raakt ie aan de straatstenen niet kwijtquote:Op zondag 30 april 2006 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding] doet ie nog echt ook![]()
ik ben er ook weer ff... was ff druk met school
![]()
maar nu ff een weekje vakantie![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh, die is springlevend, en gaat lekker mee op vakantie met de Bollen volgende week.![]()
Gelukkig maar,begon me al een beetje ongerust te makenquote:Op maandag 1 mei 2006 07:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Yep![]()
@ Richardgie: no worries. I'm fine.....wel liev van je![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 1 mei 2006 09:04 schreef dribbel79 het volgende:
Whaaaarrrggghhh, slettenzooi!
Vrijdag de CBR op willen halen, was e.e.a. aan vervangen (nwe. banden, ketting + tw set etc.), zag er pico bello uit.
Ik trek 'm van stal, wil 'm nog effe daaro op een brug zetten, olie en filter doen, ging allemaal prima, totdat ik de aftapplug weer aan wil draaien met de momentsleutel (35 Nm), hele bus van de aftapplug lam, aaaaarrrrgggghhhh. Bus was al lam geweest, dus het is een klein wonder dat ik al geen lekkage heb gehad zeiden ze...
Jongens bij Motofit allemaal razend druk, dus niemand kon me helpen...wordt dinsdag pas weer...
[afbeelding]
![]()
Wannuhgekseg...quote:Op zondag 30 april 2006 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding] doet ie nog echt ook![]()
Een helicoil plaatsen is toch in een poep en een scheet gebeurd...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:04 schreef dribbel79 het volgende:
Whaaaarrrggghhh, slettenzooi!
Vrijdag de CBR op willen halen, was e.e.a. aan vervangen (nwe. banden, ketting + tw set etc.), zag er pico bello uit.
Ik trek 'm van stal, wil 'm nog effe daaro op een brug zetten, olie en filter doen, ging allemaal prima, totdat ik de aftapplug weer aan wil draaien met de momentsleutel (35 Nm), hele bus van de aftapplug lam, aaaaarrrrgggghhhh. Bus was al lam geweest, dus het is een klein wonder dat ik al geen lekkage heb gehad zeiden ze...
Jongens bij Motofit allemaal razend druk, dus niemand kon me helpen...wordt dinsdag pas weer...
[afbeelding]
![]()
quote:Ga die TLR pimpen met lichte wielen, wave remmen, gaaf spuitwerk, valblokken.. ofzo.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef richardgie het volgende:
R2-D2,mocht je per ongeluk nog een keer inloggen:Sorry dat ik gisteren een beetje bot was.Was niet de bedoeling
.
Dank je wel.Ik ook van jouquote:Op maandag 1 mei 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
Kom ik vanmorgen op het werk aan, bijna niemand aanwezig... Dus ik ga bellen met een collega, blijkt het morgen een nationale feestdag te zijn en heeft iedereen een lang weekend![]()
[..]
![]()
![]()
Zijn het je hormonen die opspelen![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
Toch hou ik van je meneer brombeer![]()
![]()
Goeie vakantie Raus, Mercy & FR![]()
* R2-D2 gaat wat nuttigs doen![]()
Nee,niet in die zin,meer in de zin van houden van zoals ik ook van m'n zuster,neefje,nichtje etc hou.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Kom terug en trouw met me![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,niet in die zin,meer in de zin van houden van zoals ik ook van m'n zuster,neefje,nichtje etc hou.
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat een dooddoener zal dit zijn voor Fulcrummetje.![]()
Nu heb je hem helemaal overstuur gemaakt !quote:
Wil jij niet zo hard op m'n achterhoofd slaanquote:Op maandag 1 mei 2006 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu heb je hem helemaal overstuur gemaakt !![]()
Ik plaag je maar.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wil jij niet zo hard op m'n achterhoofd slaan.
![]()
En waarom zou ik hem over stuur hebben gemaakt?als hij een beetje op had gelet had ie ook geweten dat ik niet in internet liefdes geloof,maar je daarom wel van mensen kan houden.
Ik had het over mijzelfquote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wil jij niet zo hard op m'n achterhoofd slaan.
![]()
En waarom zou ik hem over stuur hebben gemaakt?als hij een beetje op had gelet had ie ook geweten dat ik niet in internet liefdes geloof,maar je daarom wel van mensen kan houden.
Nou ja,is je goed recht.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf![]()
Niet dat ik in internetliefdes geloof![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |