quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:59 schreef Choices het volgende:[..]
Niet vragen, concludeer, door te ervaren. Ik kan zeggen dat ik jouw ervaring ken, maar dit is onmogelijk. Wees zelf de beoordelende. Dit pad, is er een die alleen bewandeld word, ervaringen zijn nou eenmaal niet te delen. Heb vertrouwen.
Ervaren inderdaad
![]()
Zoeken en weten is niet eens belangrijk.
Het gaat om de ervaring in het nu, of zie ik dat fout??
Als je ervaart hoe het voelt allemaal. Dan weet je het vanzelf ook.
Maar goed, ik ervaar dus dat gevoel dat het allemaal goed komt. Daarom ben ik zo
![]()
Daarom ben ik zo optimistisch over de toekomst.
De Islam, het Christendom. Ieder mens valt nog op de plek. Ieder mens valt precies op de plek. En dan doet de naam van je geloof er niet toe. Dan boeit het niet dat geloof. Dan is het hele geloof niet belangrijk. Maar hoe het zit met geloof is even offtopic.
Ieder mens valt precies op zijn eigen plekje. Waar ieder mens afzonderlijk thuis hoort
![]()
Ik heb nu muziek opstaan en dan hoor ik weer ..." I wanna be free".
Zovaak zeggen ze in muziek dat ze vrij willen zijn
![]()
Maar die vrijheid komt vanzelf wel
![]()
Zonder God. Het is de puzzel die op de plek valt. God heeft daar niets mee te maken. Het zijn alle mensen afzonderlijk die ernaartoe gewerkt hebben en die op de plek vallen.
Het is niet God die zorgt voor de verlossing. Het is de hele puzzel. Het zijn alle mensen samen die op de plek vallen. En alles bij elkaar genomen dat op de plek valt. Je kunt het dan wel God noemen. Maar het is gewoon het geheel van alles. Is dat God
Het geheel waar wij allemaal onderdeel van uitmaken?
Als de zon en de maan, ik heb het nu al 3 keer gezegd. Als de mensheid, de zon, de maan, mars, venus, het melkweg-stelsel en het hele universum en eventuele andere universums op de plek vallen zoals het hoort.
Dan is het dus afgerond werk
![]()
En dan is het zeker van belang dat mensen afzonderlijk doorgaan.
De inspanning van ieder mens doet terzake.
Als er 1 persoon opgeeft dan is dat al van belang. Als er 1 persoon stopt met vechten voor verlossing dan is die ene persoon een verlosser in het geheel.
We zijn met 6,5 miljard mensen allemaal verlosser en moeten vechten om te overleven.
En wat de sterren doen
![]()
Ik weet het soms helemaal niet. De sterren zijn misschien ook bezig met overleven??? Maar waarom is het dan een gevecht????? Omdat de overwinning straks mooier is?
[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-04-2006 18:09:20 ]