Kleine post erachter-aan.
Ik ben dus continu bezig met zoeken. En ik denk dus echt dat er veel meer zaken meespelen maar dat is logisch. Er speelt van alles mee. En door logisch te zoeken, komen die antwoorden vanzelf naar voren.
Mensen zijn denk ik verbonden aan de kosmos, en de mate van verbondenheid is dan ook van belang. Hoever stel je jezelf open. Het open stellen doet ook ter zake. Open your mind, open your mind.
Maar waarom was ik nooit van nature helemaal open vraag ik me af? In mijn geval was het gewoon raar altijd. Ik spreek daar dus ook open over. Het was chaos, zwartheid, geslotenheid en rotzooi. Het was een virus in mijn hoofd altijd. Om gek van te worden.
Wie weet heb ik kanalen open gezet die schone energie brengen. Dat ik te lang heb rondgelopen met een kanalen die verbonden zijn aan vuilheid
![]()
Ik roep nu even wat. Ik probeer het dus in kaart te brengen.
Ik wil dus ook verder weten over dat verbonden zijn nog. Hoe sta ik in verbintenis met de kosmos. Als ik dat weet dan kan ik veel eruit halen. Maar ook dat komt vanzelf.
Alles rustig aan is het motto. Niet te hard zoeken. Gewoon rustig vinden.
Als ik nu probeer te ervaren hoe mijn gevoel is. Dan zeg ik van. Ik ben redelijk vrij te noemen. Maar er is een gevoel dat 100 keer groter is. Zoals jij dat zegt. Groter dan enorm. Mijn besef is al groot. Maar nog lang niet groot genoeg.
Spreek ik over complete vrijheid en ruimheid in het denken. Dan is het zo dat het...... even niet in woorden is te omschrijven.
Weet alleen dat het van belang is dat ik doorga met zoeken en vinden, en iedere dag uitbreiden van de grenzen. En dan neem ik Enigma naar voren " Push the limits". Er zitten limieten op. Er zitten grenzen op. En dan is het een soort spelletje om steeds iedere dag die grenzen te laten vervagen als het ware.
En dan kun je misschien een bewustzijn en besef en gevoel van vrijheid ervaren dat vele malen groter is dan het universum.
Deja-vus spelen nog mee. En nog meer. Machten denk ik ook. Krachten. Energie. Etc etc.
Balans is van belang dan. Ik zeg het vaker. Balans en evenwicht
![]()
En nu maar weer invoeren drukken
![]()
Weet je waar ik nu aan denk
![]()
Aan voodoo-rituelen. In het nu en in het vroeger. Als ik al enig inzicht kan verschaffen in hoe het eruit ziet, dan kunnen voodoo-mensen dat ook. Wie weet wat ze allemaal uitspoken.
Vooral vroeger
![]()
Maar ik roep nu maar wat. Je weet nooit wat die lui allemaal doen. Ik ga er dus vanuit dat in het verre verleden dingen gedaan zijn. En wie weet dat het daarom zo messed up is nu. Dat daarom ook mijn leven zo'n mess was. En wie weet dat ik daarom die vrijheid nooit ervaren heb.
Black-magic dus. En dan ga ik met white-magic verder
Ik voel dus ook zo aan als ik wil. Ik weet straks precies in te schatten hoe een vloek eruit zag. En dan hef ik die vloeken ook nog wel eens op.
Er is in ieder geval geen balans op dit moment. Veel zaken zijn nog niet in balans. Maar daar gaan die vloeken niet over. Die vloeken gaan verder. En dan moet ik ook terug in de tijd reizen nog. Wie weet moet ik helemaal terug in de tijd reizen.
Reizen in de tijd gaat gewoon zonder machine
![]()
Je verplaatst je via een andere manier terug in de tijd. Heb dat al eens gezegd. Heb een tijd geleden de kruisiging van Jezus gezien. Ik stond gewoon te kijken daar
![]()
Maar goed. Ik ga dus massaal met White Magic aan de slag.
Heb de bijbel gelezen en zelfs dat boek is ziek. Zelfs God in dat boek was ziek. Maar daar gaat het niet om.
Het wordt tijd dat alles schoon wordt. En ik ga nog oefenen en verder dus. En dan komt dat enorme grote vanzelf ook naar voren. Dan wordt alles 1001 keer groter
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-04-2006 08:59:35 ]