abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37382815
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je deel bent van iets veel groters? Zo groot dat je gewoon niet beseft hoe groot wel niet. En ik bedoel niet gewoon groot. Groot denk je aan misschien 2 of 3 meter. Ik heb het over de overtreffende trap van groot. Groter dan enorm, enormer dan groot. Het past niet in je hoofd, je hersens doen er gewoon pijn van als je erover nadenkt. Wij zijn mensen, we zijn niet groot en dus al helemaal niet enorm of enorm groot of groter dan enorm. We zijn slechts pionen van het wat wel enorm is.

Of ben ik de enige
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_37383107
Nee hoor, ik denk dat er aardig wat mensen zijn die daar wel vaker op zitten te kraken.
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:51:08 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37383153
Mijn hoofd is open helemaal. Dus ik voel me sowieso groter dan de omvang van mijn hoofd

Ik voel me grenzeloos groot

Nee ik heb alles afgebroken. Ik heb alle muren gesloopt om me hoofd.

Bij mij past het sowieso niet in het hoofd, omdat mijn hoofd weg is. Ik kan het niet goed uitleggen maar mijn hoofd is open dus En dat voelt pretttig
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_37383170
Af en toe heb ik juist het idee dat iets enorms onderdeel van mij is.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:54:24 #5
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_37383252
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Af en toe heb ik juist het idee dat iets enorms onderdeel van mij is.
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_37383381
Het helaas, duh...
pi_37383886
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn hoofd is open helemaal. Dus ik voel me sowieso groter dan de omvang van mijn hoofd

Ik voel me grenzeloos groot

Nee ik heb alles afgebroken. Ik heb alle muren gesloopt om me hoofd.

Bij mij past het sowieso niet in het hoofd, omdat mijn hoofd weg is. Ik kan het niet goed uitleggen maar mijn hoofd is open dus En dat voelt pretttig
Hoe heb je dat open hoofd gekregen dan? Dat vind ik wel interessant. Misschien is dat wel een oplossing voor mijn probleem.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_37383974
quote:
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je deel bent van iets veel groters?
Ja, maar niet zoals klein<-->groot, meer zoals allesomvattend. Ik kan niet zeggen dat ik er stil bij sta, het is meer een constante waardoor het makkelijk is dat te verdoezelen met allerlei losse gedachtes.
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:20:58 #9
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37383983
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:39 schreef Dickies het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je deel bent van iets veel groters? Zo groot dat je gewoon niet beseft hoe groot wel niet. En ik bedoel niet gewoon groot. Groot denk je aan misschien 2 of 3 meter. Ik heb het over de overtreffende trap van groot. Groter dan enorm, enormer dan groot. Het past niet in je hoofd, je hersens doen er gewoon pijn van als je erover nadenkt. Wij zijn mensen, we zijn niet groot en dus al helemaal niet enorm of enorm groot of groter dan enorm. We zijn slechts pionen van het wat wel enorm is.

Of ben ik de enige
Ik ben ook onderdeel van iets groters. Owja, dat is een bedrijf, telt dat ook?
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:40:55 #10
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37384590
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:20 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik ben ook onderdeel van iets groters. Owja, dat is een bedrijf, telt dat ook?
Zie hier de markteconomie praten
Float like a butterfly, sting like a bee
  vrijdag 28 april 2006 @ 19:12:32 #11
67333 Kaboutertje_X
Kleine opneuker..
pi_37385475
gewoon ff de film

What the bleep do we know kijken. (aanrader voor iedereen)
pi_37385949
Een geintje kan best, is prima tussendoor, maar eindeloos doorgaan en reacties over de postgeschiedenis van TS en opmerkingen over psychoses mogen achterwege gelaten worden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 28 april 2006 @ 20:15:46 #13
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37387141
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 19:32 schreef Mirage het volgende:
Een geintje kan best, is prima tussendoor, maar eindeloos doorgaan en reacties over de postgeschiedenis van TS en opmerkingen over psychoses mogen achterwege gelaten worden.
Want anders

Maarre ontopic: hoe enorm bedoel je dan en bedoel je dat iemand een doel voor ons in ogen heeft??
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37389716
Ik heb soms het idee gehad dat wij allemaal een onderdeel zijn van één wezen en dat de ruimte die voor ons zo groot is, dat dat bijvoorbeeld de ruimte tussen de moleculen van dat beest is ofzo.

Ik weet niet of dat een beetje bij dit topic hoort, maar ik wou het toch maar posten.
pi_37389773
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:49 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb soms het idee gehad dat wij allemaal een onderdeel zijn van één wezen en dat de ruimte die voor ons zo groot is, dat dat bijvoorbeeld de ruimte tussen de moleculen van dat beest is ofzo.

Ik weet niet of dat een beetje bij dit topic hoort, maar ik wou het toch maar posten.
dat dacht ik ook en dat bijv de aarde een molecuul is, en dat wij nog kleiner zijn dan atomen, voor dat gigantische 'ding'
pi_37389830
Jep, of dat ons zonnestelsel dan een molecuul is of iets en die tussenruimte waar niks is tussen de moleculen en dergelijke is dan de ruimte.
Wel een interessante gedachte, maarja.
  zaterdag 29 april 2006 @ 07:49:25 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37396063
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:17 schreef Dickies het volgende:

[..]

Hoe heb je dat open hoofd gekregen dan? Dat vind ik wel interessant. Misschien is dat wel een oplossing voor mijn probleem.
Doorbreken met gedachtes. Focus gebruiken. Door alle barrieres heengaan.

Ben net wakker en zal straks verder gaan erop.

Maar ik heb altijd het idee gehad dat er een soort muur om mijn hoofd zat. En die heb ik dus een hele lange tijd lopen afbreken.

Steeds als ik het gevoel had dat ik niet vrij was met denken en voelen, bleef ik doorgaan met afbreken. Tis dan ook een kwestie van goed aanvoelen waar de barriere zit. En door te visualiseren kan het ook. Van mijn part neem je een hamer in gedachtes en sloop je die muur in gedachtes. In gedachtes kun je veel wapens maken

Ik weet wel dat het prettig is als het hoofd een en al lucht is. Als je helemaal geen beperkingen ervaart ook. Alsof je het hele universum in je hoofd heb zitten soms wel. En soms gaat dat gevoel verder. Dan is het leven dus vrijheid en blijheid. Want qua geluk zit veel tussen de oren.

Ik kan nog schrijven over hoe het vroeger was. Toen was het een kleine ruimte. Een hele kleine ruimte. Ik had nooit bewegings-vrijheid in het denken en voelen. In een isoleer-cel zat ik opgesloten als het ware.

Nu dus niet meer Met een beetje moeite lukt dat wel. Maar ik ga nog verder met grenzen verleggen. Ik ben al ver vrij. Maar ik kan nog vrijer worden

Zal misschien straks nog wat toevoegen erop. Ik weet wel dat ik herboren ben vergeleken met vroeger. En dat moest ook wel. Die complete vrijheid is gewoon fijn

Jij succes ermee

Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel

Vandaag ga ik dus weer verder met vrijheid nastreven. Ik werk iedere dag door. En ook nogmaals zoals ik altijd beweer is het schrijven van belang. Gedachtes omvormen en gedachtes toevoegen. Het denken indelen ook wel. Steeds het denken blijven indelen. Kijken of het denken fouten bevat en als het denken fouten bevat die fouten proberen eruit te halen.

Laatste toevoeging nog. Ik ben vrij geboren, in principe ben ik een compleet vrij mens. Waarom ik nooit vrijheid ervaren heb al die jaren in het verleden is me een raadsel. Ik denk dus echt dat ieder mens compleet vrij is en het gevoel van vliegen kan ervaren. Zo is de mensheid bedoeld.

Soms denk ik wel eens dat hogere machten meespelen of een of andere vloek. Op die gedachte kom ik vanzelf dan. Als ik zie en hoor van mensen dat ze zich niet vrij voelen, dan ga ik vanzelf denken hoe dat kan.

En nu even koffie

Over vrijheid raak ik soms niet uitgesproken

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-04-2006 07:59:39 ]
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:12:00 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37396142
Kleine post erachter-aan.

Ik ben dus continu bezig met zoeken. En ik denk dus echt dat er veel meer zaken meespelen maar dat is logisch. Er speelt van alles mee. En door logisch te zoeken, komen die antwoorden vanzelf naar voren.

Mensen zijn denk ik verbonden aan de kosmos, en de mate van verbondenheid is dan ook van belang. Hoever stel je jezelf open. Het open stellen doet ook ter zake. Open your mind, open your mind.

Maar waarom was ik nooit van nature helemaal open vraag ik me af? In mijn geval was het gewoon raar altijd. Ik spreek daar dus ook open over. Het was chaos, zwartheid, geslotenheid en rotzooi. Het was een virus in mijn hoofd altijd. Om gek van te worden.

Wie weet heb ik kanalen open gezet die schone energie brengen. Dat ik te lang heb rondgelopen met een kanalen die verbonden zijn aan vuilheid Ik roep nu even wat. Ik probeer het dus in kaart te brengen.

Ik wil dus ook verder weten over dat verbonden zijn nog. Hoe sta ik in verbintenis met de kosmos. Als ik dat weet dan kan ik veel eruit halen. Maar ook dat komt vanzelf.

Alles rustig aan is het motto. Niet te hard zoeken. Gewoon rustig vinden.

Als ik nu probeer te ervaren hoe mijn gevoel is. Dan zeg ik van. Ik ben redelijk vrij te noemen. Maar er is een gevoel dat 100 keer groter is. Zoals jij dat zegt. Groter dan enorm. Mijn besef is al groot. Maar nog lang niet groot genoeg.

Spreek ik over complete vrijheid en ruimheid in het denken. Dan is het zo dat het...... even niet in woorden is te omschrijven.

Weet alleen dat het van belang is dat ik doorga met zoeken en vinden, en iedere dag uitbreiden van de grenzen. En dan neem ik Enigma naar voren " Push the limits". Er zitten limieten op. Er zitten grenzen op. En dan is het een soort spelletje om steeds iedere dag die grenzen te laten vervagen als het ware.

En dan kun je misschien een bewustzijn en besef en gevoel van vrijheid ervaren dat vele malen groter is dan het universum.

Deja-vus spelen nog mee. En nog meer. Machten denk ik ook. Krachten. Energie. Etc etc.

Balans is van belang dan. Ik zeg het vaker. Balans en evenwicht

En nu maar weer invoeren drukken

Weet je waar ik nu aan denk Aan voodoo-rituelen. In het nu en in het vroeger. Als ik al enig inzicht kan verschaffen in hoe het eruit ziet, dan kunnen voodoo-mensen dat ook. Wie weet wat ze allemaal uitspoken.

Vooral vroeger

Maar ik roep nu maar wat. Je weet nooit wat die lui allemaal doen. Ik ga er dus vanuit dat in het verre verleden dingen gedaan zijn. En wie weet dat het daarom zo messed up is nu. Dat daarom ook mijn leven zo'n mess was. En wie weet dat ik daarom die vrijheid nooit ervaren heb.

Black-magic dus. En dan ga ik met white-magic verder

Ik voel dus ook zo aan als ik wil. Ik weet straks precies in te schatten hoe een vloek eruit zag. En dan hef ik die vloeken ook nog wel eens op.

Er is in ieder geval geen balans op dit moment. Veel zaken zijn nog niet in balans. Maar daar gaan die vloeken niet over. Die vloeken gaan verder. En dan moet ik ook terug in de tijd reizen nog. Wie weet moet ik helemaal terug in de tijd reizen.

Reizen in de tijd gaat gewoon zonder machine Je verplaatst je via een andere manier terug in de tijd. Heb dat al eens gezegd. Heb een tijd geleden de kruisiging van Jezus gezien. Ik stond gewoon te kijken daar

Maar goed. Ik ga dus massaal met White Magic aan de slag.

Heb de bijbel gelezen en zelfs dat boek is ziek. Zelfs God in dat boek was ziek. Maar daar gaat het niet om.

Het wordt tijd dat alles schoon wordt. En ik ga nog oefenen en verder dus. En dan komt dat enorme grote vanzelf ook naar voren. Dan wordt alles 1001 keer groter

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-04-2006 08:59:35 ]
pi_37403338
joh waar is mijn post nou weer heen
ik had t niet eens over zn post geschiedenis of zn geestesziekte alleen over zn hoofd
je kunt ook gewoon alles weghalen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:03:17 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37403362
Had je het over mij dus

Kijk maar uit wat je over mij zegt

Be aware.

En je mag alles zeggen. Boeit me geen zier Mocht het me niet bevallen dan sla ik met de zweep op de rug van die lui die denken mij wat te kunnen vertellen hier Ik martel ze als Jezus gemarteld is geworden.

Ik heb toch gelijk

En als ik geen gelijk heb, dan maak ik gelijk

Dus opzouten dan maar weer. Wegblijven uit mijn buurt ook
pi_37403395
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Had je het over mij dus

Kijk maar uit wat je over mij zegt

Be aware.

En je mag alles zeggen. Boeit me geen zier

Ik heb toch gelijk

En als ik geen gelijk heb, dan maak ik gelijk
ik ga t niet herhalen
ben geen papagaai
hadden ze mn post maar niet weg moeten halen
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:05:09 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37403402
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik ga t niet herhalen
ben geen papagaai
hadden ze mn post maar niet weg moeten halen
Huilebalk

Ga huilen!!!

Laat die tranen maar lekker stromen.
pi_37403447
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Huilebalk

Ga huilen!!!

Laat die tranen maar lekker stromen.
euh ik huil niet
snap ook niet waar je dat vandaan haalt
jij wou weten waar mn post over ging dus ik reageer dat ik dat niet ga herhalen en je t had kunnen zien als ie niet weg gehaalt was

beetje dom stangen wat je nu probeerd
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:09:12 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37403493
Zeur niet zo

Je verpest de sfeer.

Ga feesten of zo.

Doe iets nuttigs

Ik ga er verder ook niet op in.

Ik laat mijn positieve stemming dus echt niet verpesten door jou.

Had je gedacht zeker

Dus ik zeg dag met het handje
pi_37403509
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeur niet zo

Je verpest de sfeer.

Ga feesten of zo.

Doe iets nuttigs
zei degene die over huilen begon...
als je niet had gereageerd was de sfeer ook niet verpest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo