quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit nu aan een kopje senseo verkeerd met een krentebolletje kaas
Vanavond ga ik dit maken :
Mss wel heel smerig, maar het pak moet op
En omdat ik nog niet vol zat 2 geroosterde boterhammetjes met gekookt eiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Salade met veldsla, tomaat, komkommer, ui, rode ui, geroosterde paprika en tonijn
Hey! Ik heb vandaag nog op het punt gestaan zo'n pak mee te nemen van de Xenos, ze hadden ze voor 1 euro per pak liggen. Morgen toch maar even teruggaan, ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was best lekker, en zoveel dat we het morgen nog een keertje eten
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:13 schreef d.n3rd het volgende:
Ik heb een talipa (geloof ik?) vis de hele dag laten marineren in gele curry saus, hele zooi kokosnoot (vers, geblenderd kokosvlees + de bijbehorende melk) er ook bij in laten marineren, en het was best lekker! Pandan rijst erbij, grolschje en smullen maar.
Alleen nu stinkt mn hele huis naar die curry, omdat ik het zonder afzuigkap moet doen...
Beetje verse peterselie eten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:39 schreef d.n3rd het volgende:
Maar iemand nog een tip om van die currystank af te komen?
ik bedoel eigenlijk meer de stank in huisquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje verse peterselie eten.
Werkt ook tegen knoflookstank.
Ik aan de zelfgemaakte chocoladekoekjeskokoswhatever cake.quote:
de chocola is hard nodig nuquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik aan de zelfgemaakte chocoladekoekjeskokoswhatever cake.
Mijn hemel, wat word je misselijk als je daar een te groot stuk van neemt..
Kom gerust langs, ik heb nogal veel namelijk. *klik* en *klik*quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de chocola is hard nodig nu
chocola![]()
![]()
ik wil ook zelfgemaakte chocoladekoekjeskokoswhatever cake.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kom gerust langs, ik heb nogal veel namelijk. *klik* en *klik*.
potverdikkeme, ik zit nu heul niet in de buurt van den haagquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mondquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
yeah babyquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef MUUS het volgende:
Voor de bloedende dames. :
200 gr pure chocolade 400 gr melkchocolade 150 gr cocosvet (santen) 200 gr slagroom 2 zakjes vanille suiker 250 gr biscuitjes
(Je kan wel variëren met die choco, hoor. Als je liever 400 gr puur en 200 gr melk wilt, kan dat ook natuurlijk)
Bakpapier in een cakevorm doen, zodat je later de cake normmooi uit de vorm kunt halen.
Choco en santen in grote stukken hakken en in een pan doen met de slagroom. Alles laten smelten en dan de zakjes vanille suiker erdoor.
Laag biscuitjes in de vorm en dan het choco mengsel erover tot ze helemaal bedekt zijn, dan weer koekjes, choco, koekjes, choco etc...
Dit moet dan de koelkast in, maar wel heel lang! Minstens vijf uur, maar de hele nacht is nog beter! Dan is het mooi hard en kan je er mooie plakken van snijden. Ik raad dunne plakjes aan, anders is het een beetje teveel..
.
Bloedze en snoepze, ladies..
Dank je! Dat ga ik nu ff lekker zetten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Zit nu aan een bakje zwarte koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |