Eigen gemaakte yoghurtdressing? Of kant en klare?quote:Op zondag 30 april 2006 20:54 schreef Bluezz het volgende:
Oe, die bloedworst ziet er spannend uit
Martijn, de sla is'boeren' salade van Appie,met oude kaas-blokjes, walnoten, zaden en pitten,rode paprika, yoghurtdressing. Erg lekker idd.
Vandaag was het allemaal maar makkelijk in huize Bluegolf, kant en klaar dusquote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Eigen gemaakte yoghurtdressing? Of kant en klare?
Ja, ik heb ook weleens een luie bui, en probeer dan zo'n kant-en-klaar gedrocht.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:35 schreef editor2 het volgende:
Ik heb vanmiddag voor de gein eens even zo een diepvries pizza van dr. O.. uitgeprobeerd
zo een met alleen h/k en ik begrijp niet dat mensen dat kopen.
Smaakloos,vetmakend,niet maagvullend en gewoonweg niet lekker ivg met echte
vers gemaakte pizza's vd Italiaan.
Nooit meer die bagger en gelukkig had ik er maar 1 gekocht om uit te proberen.
Het was prima gelukt:quote:Op maandag 1 mei 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks verras ik Bluezz met verse witte Hollandse asperges, krielaardappeltjes, geprakt hardgekookt eitje en beenham met een echte botersausje.
Lekker ouderwets en traditioneel maaltijdje.![]()
O lekker, surinaamse bloedworstquote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef editor2 het volgende:
Vanavond het heel rustig gehouden zoals je onderstaand kunt zien met
wat gebonden kippensoep,bakje witte rijst,surinaamse bloedworst en...CocaCola.
[afbeelding]
[[url=http://xs300.xs.to/xs300/06181/maandageten.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hetzelfde met saucijsjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:20 schreef Koningin het volgende:
Vanavond lekker normaal: vlees, gekookte aardappelen en rode kool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |