Ik doe de Nurburgring ook in 7, 30 minutenquote:
Xbox fanboy gaylord.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik doe de Nurburgring ook in 7, 30 minuten
In Forza Motorsport dan
Moet jij zeggen met je aarskardinaal waardige avatarquote:
Ariquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef M5 het volgende:
[..]
meesterlijk
[afbeelding]
en gewoon door gassen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je aarskardinaal waardige avatar![]()
Misschien wel de beste rally rijder van de twintigste eeuw.quote:
Die bak heeft echt veel te veel vermogenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien wel de beste rally rijder van de twintigste eeuw.
Ja johquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die bak heeft echt veel te veel vermogenin 5e versnelling nog heel snel wielspin
![]()
Alles voor een kiekje ehquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
Die mensen langs die proeven waren toen nog maffer dan ze tegenwoordig zijn
Jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:15 schreef BaraCuda het volgende:
Oude raceklasses zijn toch gewoon veel mooier als ze nu zijn![]()
gewoon met achterwielaandrijving over zo'n proef knallen![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:15 schreef BaraCuda het volgende:
Oude raceklasses zijn toch gewoon veel mooier als ze nu zijn![]()
gewoon met achterwielaandrijving over zo'n proef knallen![]()
Ik heb nu twintig minuutjes over.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je eens tijd over hebt wil je dan een klein soepje voor me doen?
http://www.alexmiedema.com/images/groot/quote:
Toch wel een puike cam die 300D!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.alexmiedema.com/images/groot/
een van deze bovenstaande plaatjes in combinatie met de text "click here to continue" maar dan mooi en zonder eventuele spelfouten. Als voorpagina van alexmiedema.com
dat hebben wel meer camera's van Canonquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Toch wel een puike cam die 300D!
De kleuren spatten van het scherm hier!
yeah.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Toch wel een puike cam die 300D!
De kleuren spatten van het scherm hier!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.alexmiedema.com/images/groot/
een van deze bovenstaande plaatjes in combinatie met de text "click here to continue" maar dan mooi en zonder eventuele spelfouten. Als voorpagina van alexmiedema.com
Jouw laatste woord altijdquote:
het is ook maar een broekzak formaat toestelletje van canon eeh, geen digitale spiegel reflexquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jouw laatste woord altijd
Maar dat is wel duidelijk een mindere dan de 300DBijvoorbeeld de kerktoren op één van die laatste pics, die zou een 300D and up wel scherp helder krijgen
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeah.
ik had zonet ook een meevallertjeIk zit nu dus bij mn ouders, en hier in het dorp stond een machinist op een graafmachine te draaien die, net al ik, lid is op bouwmachineforum. Ik wist dus dat hij hier draaide, en hij wist dat ik hem vandaag of morgen op de foto zou zetten. Blijkt zonet dat hij hem heel mooi voor me neer heeft gezet
Zo mooi dat ik met één van de foto's aan de bouwmachineforum fotowedstrijd mee ga doen
Ja maar waarom haal je hem er dan bij? Ik zeg wat over de uitzonderlijke kwaliteit van die foto's en dan kom jij met je vakantiefoto's aanzetten die van duidelijk mindere kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:57 schreef M5 het volgende:
[..]
het is ook maar een broekzak formaat toestelletje van canon eeh, geen digitale spiegel reflex
yeahquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Cool van hemGooi hem maar in de sc als je hem online hebt
[afbeelding]
Je kunt veel zeggen, maar t is en blijft een link naar Buzzybeequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar waarom haal je hem er dan bij? Ik zeg wat over de uitzonderlijke kwaliteit van die foto's en dan kom jij met je vakantiefoto's aanzetten die van duidelijk mindere kwaliteit zijn
Dan zie ik hem overmorgen welquote:
Spamhoerquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar t is en blijft een link naar Buzzybee
Ik zla me inhouden met foto's posten van koninginnedag danquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan zie ik hem overmorgen wel[afbeelding]
Mja, de enige reden dat ik me ooit aan heb gemeld op fok was om te spammenquote:
Ik vind ze wel hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zla me inhouden met foto's posten van koninginnedag dan
Ja en niet dat je inmiddels op bent gehouden te spammen en te linken ofzoquote:Mja, de enige reden dat ik me ooit aan heb gemeld op fok was om te spammen
Heerlijk toch dat een spamaccount mod kan worden![]()
ja dat vond ik namelijk ook alquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
die slaat redelijk nergens op dacht ik zo?
maar wat dat met gratis domeinnamen te maken heeft... ik weet het nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat vond ik namelijk ook al
Beetje van die kinderen uit een ontwikkelingsland erop
Das de truc hequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind ze wel hoor
[..]
Ja en niet dat je inmiddels op bent gehouden te spammen en te linken ofzo![]()
het wordt gewoond gedoogd
[afbeelding]
Tokelauquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Dot TK is a joint venture of the Government of Tokelau, a country in the South Pacific, the countries communication company Teletok and Taloha, Inc., a privately held company. The Government of Tokelau has appointed Taloha, Inc. as the exclusive registration entity.
d'r is hier geen fuck te doen op koninginnedag, en ze geven regen en 11 graden afquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga jij op koninginnedag achter je computer?
ik haalde die foto's er bij omdat canon gewoon goeie foto's maakt, ongeacht het toestelquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar waarom haal je hem er dan bij? Ik zeg wat over de uitzonderlijke kwaliteit van die foto's en dan kom jij met je vakantiefoto's aanzetten die van duidelijk mindere kwaliteit zijn
Op ptaslowchat.tkquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WheheheWaar kreeg je die?
inwoners van het land waar .k vandaan komt denk ik
die trouwens volledig kwijt/down isquote:
Vag manquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die trouwens volledig kwijt/down is![]()
![]()
volvofapperquote:
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die trouwens volledig kwijt/down is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zag het ja![]()
Geen lokale backup gemaakt?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
had hem wel maar kan hem nergens vinden![]()
binnenkort maar weer eens 1000 topics bezoeken![]()
tot 800 oid had ik ze allemaal netjes verzameldquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:58 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Of niet natuurlijk, want zo hard liep het daar niet toch?
ja en veel gezeik.quote:
Daar moet je wel een lam oor van krijgenquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en veel gezeik.
ter indicatie, we zitten met z'n 2en. Woensdag 14 calls (was erg rustig), Donderdag 20 calls en vandaag 60![]()
![]()
Normaal hebben we er tussen de 20 en de 30. En gemiddelde gesprekstijd zit tussen de 10 en 15 minuten.![]()
tussendoor nog een conferance call met de klant van een uurquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar moet je wel een lam oor van krijgen![]()
van hbase gejatquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:43 schreef Googolplexian het volgende:
handighttp://www.pitbox.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=164
die heerscht zeker... zeker bij de eerste maand met je salaris verhogingquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:44 schreef Fugie het volgende:
hier ook gare dag
van 8-6 gewerkt, uurtje pauzeen nu weer sporten
maar mijn loonstrookje aan het einde van de maand heerscht
ten 1e ga ik bijslapen want vandaag zat ik voor het eerst in m'n leven half dood achter het stuur in die vitoquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
tussendoor nog een conferance call met de klant van een uur
maar goed... that's over now. Nog wilde plannen Bara?![]()
Teringquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:43 schreef Googolplexian het volgende:
handighttp://www.pitbox.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=164
waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey hallo als ik de liefde aan je verklaar (zie laatste topic) reageer dan voortaan even zeg![]()
Weet ik nietquote:
Nou...................quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik hbase zeg dan is daar geen rocket science voor nodig om de site erbij te zoeken![]()
Nu ik weet welke turbo er op die car van je zit....quote:
strakquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
En nog iets alfa boy
Hoe rijd een GTV als in wegligging enzo?
Wat ik me voor kan stellen is dat als er een dikke V6 voorin ligt dat hij neigt naar onderstuur?quote:
hij voelt wel zwaar aan vond ik, maar ik heb er maar kort stukje ingereden. In de 2.0 V6 Turbo van Alfristi destijds. Zal hem ff op msn schoppen dat ie moet antwoordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat ik me voor kan stellen is dat als er een dikke V6 voorin ligt dat hij neigt naar overstuur?
Is dat bij een 2.0 minder bijvoorbeeld?
Zie op autoweek ook dat de 3.0 V6 lichter is dan de 2.0 V6quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij voelt wel zwaar aan vond ik, maar ik heb er maar kort stukje ingereden. In de 2.0 V6 Turbo van Alfristi destijds. Zal hem ff op msn schoppen dat ie moet antwoorden![]()
Oh das een turbo die 2.0 V6... dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:45 schreef Alfisti het volgende:
2.0 TS of een 2.0 V6 TB?
De eerste is imho te licht en de 2e uber-fappend
Waarom heb je die gtv van jou eigenlijk weg gedaan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:45 schreef Alfisti het volgende:
2.0 TS of een 2.0 V6 TB?
De eerste is imho te licht en de 2e uber-fappend
Niet praktischquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom heb je die gtv van jou eigenlijk weg gedaan?![]()
of met een hondenrekquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok kan ik inkomen
als ze dat ding nou een 4wd hadden uitgevoerd
dat is jouw mening...zeker niet de mijnequote:Op vrijdag 28 april 2006 19:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat het zo'n lieffie is natuurlijk![]()
Kan me niet voooooorstellen dat er iemand is die haar niet lief vindquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is jouw mening...zeker niet de mijne![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan me niet voooooorstellen dat er iemand is die haar niet lief vind![]()
als je het woord je "niet" weg laat dan klopt het wat je zegtquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij kan het je ook al niet voorstellen eh?
Waarom ga je geen opleiding volgen om zo'n ding te besturen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jups, heb er nog een paar mooie platen geschoten
alleen Hugo is net te vroeg weg
Kost klauwen vol geld. Als iemand me een baan+opleiding aanbied sta ik maandagochtend voor de deur bij de cursus in Harderwijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom ga je geen opleiding volgen om zo'n ding te besturen?![]()
Of ben je dat van plan al na je rijbewijs?
heb je die danquote:
het is koninginnenach, en mark zit op zn werkquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:37 schreef ook_gek het volgende:
ja en daar zit je dan op je werk.
omdat er verkeerd ingeladen is kan onze externe pc bouwer niet door.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is koninginnenach, en mark zit op zn werk
Alleen maar omdat Keet niet echt wasquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is jouw mening...zeker niet de mijne![]()
nee, omdat ik je niet magquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Keet niet echt was
lekker danquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:03 schreef Googolplexian het volgende:
die velgenboer waar ik de site voor doe gooit alle LENSO en HIJOIN velgen in de aktie
50% korting, slechts
http://www.pitbox.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=143quote:
pfewquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.pitbox.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=143
maar hij levert die VPD's die jij hebt gekocht niet meer
zeker wel gezelligquote:
johquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:03 schreef M5 het volgende:
[..]
zeker wel gezelligga ik vaker doen, gewoon wat vrienden uitnodigen, slap ouwehoeren en zuipen
el cheapo mijn kromme velgen vervangenquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:03 schreef Googolplexian het volgende:
die velgenboer waar ik de site voor doe gooit alle LENSO en HIJOIN velgen in de aktie
50% korting, slechts
das mijn tekst ookquote:
die configurator word door meerdere sites gebruikt heur... en na mijn zoektocht van 3 maanden naar velgen, zijn ze allemaal de revu gepasseerdquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:41 schreef lipje het volgende:
Beujeu
http://www.tuning2.de/loa(...)der/konfigurator.htm
Weet je zijn eisen al?quote:
ik ga vandaag eens bekijken hoe lastig het is tijdens het rijden op langere stukken. Dan ga ik ff beslissen, maar kans is klein dat er andere onder komen thoughquote:
design is echt uberbelangrijk, maar dat kost geld, ik wil altijd onmogelijke dingenquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Weet je zijn eisen al?
Rond en goedkoop
ik heb ook nog een setje 15 inchers voor je, 200 eurie zijn ze voor jouquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Weet je zijn eisen al?
Rond en goedkoop
redelijk cheap, incl banden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
design is echt uberbelangrijk, maar dat kost geld, ik wil altijd onmogelijke dingen
mijn banden waren net zo duur als m'n velgen bijnaquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:58 schreef Fugie het volgende:
mja ik moet velgen voor me banden zoeken, want banden zijn nog goed en vrij duurDus ik heb weinig aan 15"
die 2de zijn mooierquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:29 schreef Fugie het volgende:
marktplaats gaf me de keus uit deze:
optie 1
optie 2
zeikerdquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Velgen zijn makkelijk vergeleken met een auto uit zoeken
Dalijk, als jij je nieuwe bolide hebt, roep jij het weer andersomquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
nee man makkelijk: Audi S2quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Mja doe mij maar liever wat roestpreventiequote:Op zaterdag 29 april 2006 10:52 schreef lipje het volgende:
S1 mag ook, of eigenlijk het liefste deze![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
mja heb weinig zin in heel dat gezeik van importeren...quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:02 schreef lipje het volgende:
zoek in duitsland(ohja en reserveer 30% voor BPM)
2de hands valt dat reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:02 schreef lipje het volgende:
zoek in duitsland(ohja en reserveer 30% voor BPM)
Voor die S4 zou dat toch op 2680 euro uitkomenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
2de hands valt dat reuze mee hoor.
mooie site om het allemaal uit te rekenen : http://www.vwe.nl/
quote:
Dat is 1x een stoeprand oprijden en je kunt ze wegtiefen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Bij Pitbox 15 inch dus al vanaf 68 euro
en mogguh
Merk Lenso en HiJoin ... zeg jij het maarquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is 1x een stoeprand oprijden en je kunt ze wegtiefen?
Alleen de LF203 en milano zijn te doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Merk Lenso en HiJoin ... zeg jij het maar
[afbeelding]
En ook op Marktplaats
edit: link aangepast
quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen de LF203 en milano zijn te doen
Maar de aktie geldt voor ALLE velgen van Lenso en HiJoinquote:De Milano
13" 68.75 euro per velg
14" 76.25 euro per velg
15" 91.75 euro per velg
16" 112.50 euro per velg
17" 131.50 euro per velg
18" 153.75 euro per velg
De Lenso ls203
15" 88.75 euro per velg
16" 103.75 euro per velg
17" 121.50 euro per velg
even gemist dat het over een S4 gingquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor die S4 zou dat toch op 2680 euro uitkomen![]()
Kan me niet voorstellen dat die auto's daar 3000 euro goedkoper zijn
deze kan jij kopen met je budget + invoeren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
Op een of andere manier vind ik dat weer te goedkoop
een S2 voor 4000 euro zou ik ook niet kopen ook al ziet ie er perfect uit
Gewoon te goedkoop
quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze kan jij kopen met je budget + invoeren.
jawelquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
S4 kan ik niet betalen dus boeit ook niet
Ja maar ik zie mezelf echt niet een auto importerenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze kan jij kopen met je budget + invoeren.
Nee m'n broer koopt m'n T5quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:44 schreef BoJo het volgende:
of had je je budget berekent op 7 a 8 duizend inruil op je T5 ?
niet zo veel aan hoor, je kan een tijdelijk kenteken en verzekering aanvragen zodat je hem hier naartoe kan rijden. Dan moet je eerst langs de RDW voor keuring en krijg je de platen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar ik zie mezelf echt niet een auto importeren![]()
Dan moet iemand mee die ten 1e alles weet van auto's en heel dat importeren kent.
sommige zitten ook op 300+ pk idd, alleen ik vind het model net iets te oud. Die S4 is echt vet manquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
RS2 is trouwens ook wel iets toch?
Die heeft Audi samen met porsche gemaakt... Zo'n ding heb ik 1x bij een VW dealer zien staan![]()
Echt zo mooi, van die dikke porsche remmen er op![]()
Roadtrip deze zomerquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
sommige zitten ook op 300+ pk idd, alleen ik vind het model net iets te oud. Die S4 is echt vet man![]()
ik ga al 2x naar de Nordschleife denk ik en ga niet normaal 3 weken op vakantie vanwege de oplevering van m'n huis later dit jaar. Dus ik heb wel zin hoor om mee te gaan hoorquote:
Hmmm ok, zal eens wat achtergrond info er over opzoekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga al 2x naar de Nordschleife denk ik en ga niet normaal 3 weken op vakantie vanwege de oplevering van m'n huis later dit jaar. Dus ik heb wel zin hoor om mee te gaan hoor![]()
ik zou voor de S4 Quattro Avant gaan van hierbovenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmmm ok, zal eens wat achtergrond info er over opzoeken
Denk wel dat het in iedergeval een audi word, alleen welke is dan de vraag:P
S2,RS2 of S4
quote:
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou voor de S4 Quattro Avant gaan van hierboven![]()
![]()
je hebt zo mail in je hotmailquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor alle opties voor een gave bak zijn welkom
![]()
Zolang het binnen het budget past moet je niks uitsluiten toch?![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt zo mail in je hotmail
ik ben ff naar Villa ArenA met m'n moeder![]()
![]()
En die Villa ArenA was dus geslotenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt zo mail in je hotmail
ik ben ff naar Villa ArenA met m'n moeder![]()
![]()
Leer is wel een must eigenlijkquote:
je betaald die BPM pas bij de RDW keuring in NL... voordat die keuring er is ben je al paar weken verder. Zoals in dat verhaal stond zijn er wachttijden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leer is wel een must eigenlijk![]()
Maar als ik die prijzen zo zie moet je denk ik 10000 a 12000 exl bpm rekenen...
Opzich niet erg maar dan ff maandje doorsparen
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
En die Villa ArenA was dus gesloten
Ik dacht het al maar mams was eigenwijs en aangezien het op de site niet stond zijn we voor jan lul heen gereden![]()
Ooh das positiefquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
je betaald die BPM pas bij de RDW keuring in NL... voordat die keuring er is ben je al paar weken verder. Zoals in dat verhaal stond zijn er wachttijden.
Maar je blijft goedkoper uit dan in NL.![]()
jij hebt de ruimte om hem niet op straat te parkeren, dus kan ie mooi daar staan tot de keuringquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooh das positiefKun je in nederland doorsparen
mijn Outlook bleef hangen toen ik hem copy/paste deed in de email. Dus heb ik hem in word gegooit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooh das positiefKun je in nederland doorsparen
Die uitleg loopt trouwens vast hier![]()
m'n word zal wel fked zijn...
Ja ruimte zat ja, kan zelfs rondjes rijden hier op eigen tereinquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt de ruimte om hem niet op straat te parkeren, dus kan ie mooi daar staan tot de keuring![]()
Je moet wel tegen jeukende handen kunnen als je de sleutels hebt liggen en je kan hem zien uit het raam![]()
kan je een mooi rond grachtje maken voor de buurmanquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ruimte zat ja, kan zelfs rondjes rijden hier op eigen terein
Om de schuur van de buurman![]()
Mja mijn word blijft nu dus hangenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn Outlook bleef hangen toen ik hem copy/paste deed in de email. Dus heb ik hem in word gegooit.
Hoeft hij het gras niet meer te maaienquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan je een mooi rond grachtje maken voor de buurman![]()
ja mijne ook, snap niet wat er in die tekst zitquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja mijn word blijft nu dus hangen
Notepad rocksquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja mijne ook, snap niet wat er in die tekst zit![]()
effe kijken of ik het kan fixen, anders flikker ik het in Notepad![]()
Dta leest beterquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb nu van site naar notepad naar word gedaan. Hij liep nu niet meer vast. You've got mail![]()
Ich spreche kein Hollandischquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dta leest beter![]()
Maar je mag dus eigenlijk niet rijden vanuit duitsland?
Wat nou als je dan gepakt word?
Oooh je hebt dan duitse platen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ich spreche kein Hollandisch![]()
ik heb geen idee, rustig rijden en niet opvallen![]()
Niet opvallen he....quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep![]()
en je bent verzekerd. Het mag alleen niet![]()
gewoon links rijden met 200+ , knipperlicht aan, seinen met je groot licht en een pak bier met bratwurst op de achterbankquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet opvallen he....
Best lastig je als een duitser gedragen![]()
Lijkt me wel tof hoor als ik het zo lees dat importeren![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon links rijden met 200+ , knipperlicht aan, seinen met je groot licht en een pak bier met bratwurst op de achterbank![]()
Plus dat het in Zeeland sterft van de moffen volgens mij![]()
wanneer gaan we ?![]()
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
En in de Zomer rijden er meer duitsers in zeeland dan nederlandersdat moet niet zo'n probleem zijn
![]()
Als ik het doe graag jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat dacht ik al
zeg maar wanneer, ik wil mee![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik het doe graag ja![]()
Ik bedoel op z'n oosteuropa's onderhandelen ben je vast een ster in![]()
Lijkt me leuke ervaringquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lijkt me leuke ervaringheb gelukkig nog wat maandjes om me er in te verdiepen hoe het allemaal precies gaat
![]()
Collega van me pa importeerd ook auto's uit duitsland...
en die haalt alle airco en andere luxe eruit voor de keurig zodat ze minder bpm en wegenbelasting hoeven te betalen![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lijkt me leuke ervaringheb gelukkig nog wat maandjes om me er in te verdiepen hoe het allemaal precies gaat
![]()
Collega van me pa importeerd ook auto's uit duitsland...
en die haalt alle airco en andere luxe eruit voor de keurig zodat ze minder bpm en wegenbelasting hoeven te betalen![]()
Zo'n S4 is natuurlijk een bruut snelle degelijke bakquote:BPM bedrag Betalen
Nadat de auto goedgekeurd is, krijg je nog geen verklaring. Nee, dan krijg je een formulier waarmee je naar iemand gaat die in het gebouw in een apart kantoortje zit en het hele formulier overtypt in een ander systeem op de computer. Lekker handig! Dan op naar de douanebeambte, Deze persoon gaat de B.P.M. vaststellen. B.P.M. wordt geheven over de uitvoering inclusief accessoires af fabriek..Sjoemelen met de accessoieres hoef je niet te proberen.
Er werd geen BPM gerekend over de verlagingset, of mooie OZ-Racing velgen of de brede lage banden. BPM moet betaald worden over het gedeelte wat accessoires 'af fabriek' is.
Op de site van VWE (zie de link onderaan de pagina) is er een mogelijkheid om te laten uitrekenen hoeveel B.P.M. betaald moet worden. Klopte bijna op de ¤-cent.
Nou ik wil iets speciaals en geen fwdquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
[..]
Zo'n S4 is natuurlijk een bruut snelle degelijke bak
Maar misschien bedenk je je wel en wil je een onpraktische fun car
Speciale keuring is dus helemaal niet meer aan de orde, volgends mij wordt gewicht en opties gewoon overgenomen vanuit de computer.quote:Verkeersminister Peijs is op donderdag 15 december akkoord gegaan met de nieuwe procedure voor EU-import. Als u vanaf 1 januari 2006 uit een EU-land een gebruikte personenauto met buitenlands kentekenbewijs importeert en een Nederlands kentekenbewijs wilt krijgen, hoeft u alleen nog maar voor de verificatie van de voertuiggegevens naar een RDW-keuringsstation. Een technische keuring is niet meer nodig.
Als alle gegevens kloppen, wordt uw auto opgenomen in het kentekenregister en ontvangt u binnen drie werkdagen het Nederlandse kentekenbewijs in huis.
Willen wel jaquote:
geen idee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik wil iets speciaals en geen fwd
En A4 avant is gewoon een hele mooie bak
Maar wel raar dat je met opties niet kan sjoemelen als die kerel dat dus wel doet![]()
[..]
Speciale keuring is dus helemaal niet meer aan de orde, volgends mij wordt gewicht en opties gewoon overgenomen vanuit de computer.
mjah heb gehoord dat je de 2de hands aanschaf prijs per jaar kwijt bent aan onderhoudskostenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Willen wel jaMaar onderhoud wil je echt niet aan beginnen.
Denk dat je praat over kosten in de buurt van een ferrari
De bestuurder zit altijd ruim zatquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:01 schreef BoJo het volgende:
Die S4 zal wel iets krapper zitten dan je Veulveu trouwens![]()
zelfde hier, er moet ook niemand achter mij willen zittenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De bestuurder zit altijd ruim zatDe rest lig ik niet zo wakker van eigenlijk
![]()
In die vito precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
zelfde hier, er moet ook niemand achter mij willen zitten![]()
en was het wat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:17 schreef BaraCuda het volgende:
M'n ma zat net te informeren of ik dat meisje die puppy gaat kopen of ik dat niks vond
nou hup, regelen die hapquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heulemaal niks mis mee![]()
En der broer rijdt een 850 R 2 handen op 1 buik dus![]()
Ik dacht dat het de vriendin van die gast met 850 wasquote:
welke ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit te wachten tot m'n spel gekocht is
Nog 30 minuten
ziet er wel cool uit, maar 't is een first person shooter geworden, die 3rd persons vond ik leukerquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Commandos Strike Force
http://www.commandosstrikeforce.com/
Mja 1 en 2 heb ik allemaal gedaan...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:47 schreef M5 het volgende:
[..]
ziet er wel cool uit, maar 't is een first person shooter geworden, die 3rd persons vond ik leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |