Hmm want ik heb me ingeschreven voor HC maar ik zou nu moeten wachten op goedkeuring of iets dergelijks en dat duurt al een tijdje...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Om je aan te melden? Meestal binnen een dag of 3, maar het is vrijwilligerswerk en het is weekend en het is mooi weer en... etc ;-)
Reakties van HC leden verschillen nogal. Ik ben meestal vrij snel met reageren, maar er zijn ook genoeg mensen die gewoon niet reageren. Erg jammer natuurlijk. Als je dus op zoek bent naar een slaapplaats is het handig om meerdere mensen aan te schrijven.
Geheel in k_man stijl, heb ik de bonnetjes uiteraard bewaardquote:Op zondag 7 mei 2006 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is een best biertje.Wat kostte ie? Euro of 3?
Dus ik had aan jou eerst de juiste fietsroute vanaf Nijmegen moeten vragenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:30 schreef Fogel het volgende:
Kleve, zeer regelmatig geweest! Geinig stadje.
Berliner bollen bij (kom even niet op de naam van de bakker, maar ze zitten op 3 locaties in de hoofdstraat) waren voor mij reden genoeg om naar Kleve te fietsen.
En nu zijn ze in beschonken toestand Frans Bouwer luidkeels door de hele buurt aan het meezingen?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:31 schreef DutchTrain het volgende:
De buren zijn aan het barbeknoeien
De lucht is niet van de lucht.
Ze doen net de theelichtjes in de partytent uit en gaan slapen, want na 23.00 moet eigenlijk wel het licht uit in deze buurt.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:24 schreef Fogel het volgende:
En nu zijn ze in beschonken toestand Frans Bouwer luidkeels door de hele buurt aan het meezingen?
de wattusquote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
DT heeft mijn didgeridoo berichten ge-edit.
dat staat hier => Australie deeltje 8quote:Op zondag 7 mei 2006 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had in het Australie topic gepost over dat ik een filmpje had gemaakt van een didgeridoo voorstelling. Nu zijn die berichten ineens weg.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:06 schreef Jaguarized het volgende:
Dat was in deel 8 ja. Het vervolg stond in 9.Zou UIO langsgewipt zijn?
DT had het niet verwijderd en aangezien jij de andere TRV mod bent, dacht ik aan jou. : ) Maar dan zal het wel een gastmodje zijn geweest.quote:
Ik wist niet dat het fout was.... maar ik kon het nu niet laten:quote:Op zondag 7 mei 2006 23:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Frans Bouwer, is dat een kruising tussen Frans Bauer en Bob de Bouwer?![]()
Uiteraard maar ik vond het nou niet iets dusdanig zwaars om dat in FB te melden. En ik zag DT in HTL.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
deze discussie hoort natuurlijk in het feedbacktopic
Ik heb het nog in overwegingquote:Op maandag 8 mei 2006 19:59 schreef Fogel het volgende:
Voor degenen die op mijn Oslo voorstel in willen gaan (al verwacht ik niet al teveel animo): zie e-mail adres in profiel, eventueel MSN. Andere dagen zijn ook te bespreken.
Straks ga je ook nog zeggen dat je appeltaart lustquote:Op maandag 8 mei 2006 14:37 schreef flipsen het volgende:
Maar goed, wie ben ik nou helemaal, slechts een newbie he.
Maar vele andere users denken daar anders over. En wie ben ik om niet naar al die andere users te luisteren?quote:Persoonlijk zie ik liever een HTL waar af en toe gebaggerd wordt, dan een HTL waar bijna niet wordt gepost/gereageerd...
Waar / wanneer ?quote:Ik vind HTL niet meer wat het geweest is, ik denk dat er te streng wordt opgetreden.
Waar voetbal al niet goed voor isquote:Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Stelletjevoetbalfans
gooien net voor mijn deur een mooie oude mini in de gracht.
Neuzen?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Stelletjevoetbalfans
gooien net voor mijn deur een mooie oude mini in de gracht.
bronquote:ME grijpt in na Ajax-huldiging
AMSTERDAM - De politie heeft maandagavond na de huldiging van Ajax voor het winnen van de KNVB-beker met behulp van een waterkanon het Leidseplein in Amsterdam ontruimd.
Dat gebeurde nadat groepen supporters hadden geweigerd het plein te verlaten, ondanks herhaalde oproepen. De supporters wilden dat voorzitter Jaakke een verklaring zou geven over het dreigende ontslag van coach Danny Blind.
Volgens een woordvoerder van de politie zijn er inmiddels arrestaties verricht, maar hij kon niet zeggen om hoeveel mensen het ging.
Ik was er niet bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |