"Conduct detrimental to the team"...quote:Op zondag 30 april 2006 18:18 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom is Martin eigenlijk geschorst?
Kortom: geweldige NBA-avond.quote:Op zondag 30 april 2006 17:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Bulls vs Heat om 19:00, gevolgd door de Lakers vs Suns om 21:30
Het is de hele tijd al niet zo geweldig... ik vraag me nog steeds af hoe de Heat in de eerste helft bij zijn gebleven (zelfs voor hebben gestaan)quote:Op zondag 30 april 2006 19:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik begin niet op het goede moment te kijken![]()
Hoe bedoel je? Dat is toch redelijk onmogelijk?!quote:Op zondag 30 april 2006 19:59 schreef ScienceFriction het volgende:
En toch, als je kijkt naar de stats, dan zouden de Bulls wel met 25 punten voor kunnen staan...
Op het moment van typen schoten de Bulls bijna 60% om 31% voor de Heat en 60% op 3punters en minder dan 20% voor de Heat, 6 blocked shots voor de Bulls en 1 voor de Heat. Het spel van de Bulls zag er ook veel beter uit...quote:Op zondag 30 april 2006 20:08 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat is toch redelijk onmogelijk?!
Bizar dat Miami echt volledig open airballs schiet en Chicago de moeilijkste contested shots raakt![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 20:17 schreef Dark_Killah het volgende:
SF ga je vanavond met me Cavs kijken?
Miami speelde echt bagger, maar Chicago nam bijna alleen maar contested jumpers, dus dat is ook geen goede offense. Natuurlijk crusht Miami Chicago op de rebounds, waardoor ze 11 schoten meer hebben mogen nemen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Op het moment van typen schoten de Bulls bijna 60% om 31% voor de Heat en 60% op 3punters en minder dan 20% voor de Heat, 6 blocked shots voor de Bulls en 1 voor de Heat. Het spel van de Bulls zag er ook veel beter uit...
Ik had de rebounding stats niet meegenomenquote:Op zondag 30 april 2006 20:20 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Miami speelde echt bagger, maar Chicago nam bijna alleen maar contested jumpers, dus dat is ook geen goede offense. Natuurlijk crusht Miami Chicago op de rebounds, waardoor ze 11 schoten meer hebben mogen nemen.
Het moet ook allemaal geforceerd. Wade speelt al twee slechte wedstrijden en Shaq speelt eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 april 2006 20:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Heat spelen een beetje gefrustreerd lijkt het...
Payton en Wade net nog ruzie tijdens een time out...quote:Op zondag 30 april 2006 20:54 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Het moet ook allemaal geforceerd. Wade speelt al twee slechte wedstrijden en Shaq speelt eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |