Wat je gedachten betreffende de orbs zijn, vliegjes waarvan de vleugels licht weerkaatsen, druppels .. wat dan ook... staat los van wat TS daar verder ervaarde/ meende te voelen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef Goliath_82 het volgende:
OMG te triest voor woorden ...
Als je dat al spookachtig vindt, ben je nog niet oud genoeg voor de teletubbies
Edit:
Ook jammer de TS zich speciaal hiervoor aangemeld heeft
en omdat je dat een reeële mogelijkheid vind zou je geen normale discussier met ts kunnen voeren ??quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Natuurlijk voel je daar wat. Je hebt net een verhaal gelezen en foto's gekeken. Dan ga je er bevooroordeeld heen. Dan ga je dingen voelen die er helemaal niet zijn. Dat heb ik - als nuchter persoon - nog wel eens als ik een docu op tv heb gezien en vervolgens naar bed ga.. dan kijk ik soms achterom 'want ik hoorde iets'.
Dat is inderdaad de verklaring. Los van het feit of je in geesten gelooft, in een 'enge' omgeving reageer je sowieso anders. Dan is een simpele tocht niet een simpele tocht maar een geluid/spook etc.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Natuurlijk voel je daar wat. Je hebt net een verhaal gelezen en foto's gekeken. Dan ga je er bevooroordeeld heen. Dan ga je dingen voelen die er helemaal niet zijn. Dat heb ik - als nuchter persoon - nog wel eens als ik een docu op tv heb gezien en vervolgens naar bed ga.. dan kijk ik soms achterom 'want ik hoorde iets'.
Ja, dit is serieus.quote:
Mits astraal zwaard voor bescherming.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef TrenTs het volgende:
Toch zou ik best eens naar zo'n spookhuis/-kasteel/watdanook willen en daar de nacht doorbrengen.
Nee okee, beetje flauw van me, maar kom op zeg, wat er op die site staat is zooooo doorzichtig. het is gewoon hilarisch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, dit is serieus.
Als het je niet interesseert lees je het niet en je bent niet verplicht om te posten hier hoor![]()
+5 tegen spoken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:06 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Mits astraal zwaard voor bescherming.
ho ho mirage... dat was totaal niet de insteek van mijn postquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
en omdat je dat een reeële mogelijkheid vind zou je geen normale discussier met ts kunnen voeren ??
Heb je een vrijbriefje dan maar onzin te plaatsen of zelfs beledigende posts ?
Niet hier !
En dat staat los van de intenties van TS.
Ik vind het namelijk vreemd en jammer dat hij hier niet meer lijkt te zijn na het plaatsen van deze enkele posts.
Puur posten met spam als doel wordt niet gewaardeerd.
Als je daadwerkelijk iets toevoegt op het forum en je je eigen site laat vallen is het iets anders.
edit: zoals deze, De psi wheel. , user bijvoorbeeld. Klik maar eens op zijn posthystorie
Is jouw mening, prima.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nee okee, beetje flauw van me, maar kom op zeg, wat er op die site staat is zooooo doorzichtig. het is gewoon hilarisch.![]()
zie mijn post hierbovenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is jouw mening, prima.
Maar waar baseer je die op, ben je er al geweest, ervaringen opgedaan waardoor dat jouw mening is geworden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |