NJ.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:44 schreef NJ het volgende:
En ook zo snel centraal! Geweldig!
Kun je iets concretere vragen stellen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:44 schreef Litso het volgende:
Ja ehqo, wie ben jij nou eigenlijk?
Kaal is opwindend.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:46 schreef Chowi het volgende:
Hebben jullie gezien dat ik hé-le-maal cool ben, omdat ik mijn signature weggehaald heb? Hm? Hm?
Mits gematigd.quote:
Mijn favoriete mod samen met Stofje en Bupatih en Pool en Snakey en de rest.quote:
Opbouwende kritiek is evengoed welkom, trouwens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Mokster het volgende:
Oefenen is goed!
Gezien het feit dat ik hier ook nog wat aan het oefenen ben, houd ik mezelf nog even kritiekloos op de vlakte...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef ehqo het volgende:
Opbouwende kritiek is evengoed welkom, trouwens.
Ik voel me erg speciaal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn favoriete mod samen met Stofje en Bupatih en Pool en Snakey en de rest..
Same herequote:
Weet ik, weet ik.quote:
Jammer dat ik niet op school ben anders kwam ik even kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:00 schreef Litso het volgende:
Klasgenoten photoshoppen is leuk.
Ik heb gewoon dat wat er bij de index stond gecopy-paste.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:01 schreef NJ het volgende:
En het feit dat Pool er nog tussen stond.
Dat staat anders in een hele andere volgorde.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dat wat er bij de index stond gecopy-paste.
Nou. Okay. Ik heb afgekeken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat staat anders in een hele andere volgorde.
Schattig.quote:
Dat hield bij mij op na groep 6quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:07 schreef ehqo het volgende:
In Havo3 heb ik nog verslagen met de hand geschreven.
Als je op komt dagen wél ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
3 Havo kan je toch ook wel doorkomen zonder af te kijken
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:09 schreef Litso het volgende:
Afkijken is voor mietjes.
Heb je de oorlog ook nog meegemaakt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:07 schreef ehqo het volgende:
In Havo3 heb ik nog verslagen met de hand geschreven.
In 3 Havo had ik een leraar die de klas uitliep tijdens SO'squote:Op vrijdag 28 april 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.
Nee ik ook, maar die 'hulp' was meer ter ontspanning.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.
En dan roepen.quote:
Je móét niks.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
Ik wíl helemaal niet werken!
'Werken' of werken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
Ik wíl helemaal niet werken!
Poepen moetquote:
Maar dat doe je uiteindelijk ook omdat je het zo fijn vindt.quote:
Jah klopt! Net als alles... ademen enzo moet ook nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar dat doe je uiteindelijk ook omdat je het zo fijn vindt.
Hmmm...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah klopt! Net als alles... ademen enzo moet ook niet
Tenzij je er voorwaarden aan gaat stellen natuurlijkquote:
Dan kan je er nu weer allemaal troep in stoppen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Wakker. En mijn maag lijkt niet meer zo recalcitrant.
Ik hou het nu even op brood met hagelslag. Puur, dat wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan kan je er nu weer allemaal troep in stoppen.
Mooi, kunnen we je eindelijk ontmaagden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Wakker. En mijn maag lijkt niet meer zo recalcitrant.
Puur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou het nu even op brood met hagelslag. Puur, dat wel.
Ik heb hier 2 boterhammetjes met pindakaas en hagelslag naast me liggen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou het nu even op brood met hagelslag. Puur, dat wel.
Spelbreker!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef -Marc- het volgende:
Tot op een bepaalde hoogte natuurlijk!
Ruilen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:33 schreef jackson het volgende:
In de bestelling:
Broodje warm vlees + satesaus
Broodje kruidenkaas
Neuhh... Het lukt wel zoquote:
Excuses.....quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef Litso het volgende:
Wat doen jullie hier eigenlijk?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we je eindelijk ontmaagden.
Ik was ook niet van plan zomaar weg te gaanquote:
Mag Litso het doen?quote:
Mijn aanwezigheid is een typisch gevalletje van WOG: Werk Ontwijkend Gedrag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef Litso het volgende:
Jij. Je komt af en toe nogal over als "posten om het posten".quote:
Onzinquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij. Je komt af en toe nogal over als "posten om het posten".
Hij staat er niet bij hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij. Je komt af en toe nogal over als "posten om het posten".
Aan die Litso heb je niets. Die heeft zelfs nog nooit een ban aangevraagd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Afschrikbeleid. NJ als angstgegner.
Ik werk, dus ik fok!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef Litso het volgende:
Ik ben een mietjesmodquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Aan die Litso heb je niets. Die heeft zelfs nog nooit een ban aangevraagd..
Je 'mantel-der-liefde' beleid werpt wel zijn vruchten af, jij mag c_c ontmaagden.quote:
En ik heb bijna nooit zeikhoeren in mijn FB topics.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je 'mantel-der-liefde' beleid werpt wel zijn vruchten af, jij mag c_c ontmaagden.
Tis maar net wat je belangrijker vindt hè?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik heb bijna nooit zeikhoeren in mijn FB topics.
Het zijn beide dingen die me gelukkig maken. Ik heb nergens gezegd welke van de twee ik belangrijker vind. Maar als je de paal in mijn broek op dit moment zou voelen wist je het antwoord welquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis maar net wat je belangrijker vindt hè?
Jammer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik heb bijna nooit zeikhoeren in mijn FB topics.
Hihi, wat weet je je daar toch weer mooi uit te lullenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Het zijn beide dingen die me gelukkig maken. Ik heb nergens gezegd welke van de twee ik belangrijker vind. Maar als je de paal in mijn broek op dit moment zou voelen wist je het antwoord wel
#it's only wordsquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hihi, wat weet je je daar toch weer mooi uit te lullen.
Je woorden en krullen zijn genoeg om ieder meisjeshart te doen smelten als een kaars in de woestijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef Litso het volgende:
[..]
#it's only words
#and words are all I have
#to take your heart away
Oh c_c, zullen we cammen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je woorden en krullen zijn genoeg om ieder meisjeshart te doen smelten als een kaars in de woestijn.
Ik ook, van 17-21 in een supermarktquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:14 schreef Litso het volgende:
Ik moet werken vanavond...
Sterkte honneponquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:14 schreef Litso het volgende:
En nu moet ik wat nuttigs doen...
Tot later mijn liefste, de minuten zullen als uren voelen![]()
Camhoer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond mijn liefste. Vergeet je het strikje niet?
SePo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:25 schreef NJ het volgende:
FiPo.
Wat is BeF?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:25 schreef NJ het volgende:
FiPo.
Okee, bij deze post dan toevallig wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:26 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is BeF?
BeF staat voor Bier en Frituur, dus! En alles, maar dan ook álles, in deze reeks draait om deze hemelse goederen. Als je dus wat te zeiken hebt over hoe erg je wel niet van bier en/of frituur walgt, ben je bij deze reeks niet aan het juiste adres, want wij, BeF-ers, veréren het! Het begon eens met een idee van Havoc...
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:
Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Neen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk je nou serieus dat ik stripshows weggeef of wat?
Niet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik stripshows weggeef of wat?
Bikkelhard.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:36 schreef Litso het volgende:
Ik gaf NJ een note!
Wat zei je bij het ziekmelden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, werken zit er wéér niet in, blijkbaar vond m'n maag die boterham een slecht idee. Goddomme wat ben ik brak.
Heb je al overwogen eens wat meer te slapen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, werken zit er wéér niet in, blijkbaar vond m'n maag die boterham een slecht idee. Goddomme wat ben ik brak.
Ik ging vannacht om half 2 ofzo naar bed, kroop er om 11 uur uit. Daar ligt het dus niet aan dit keer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je al overwogen eens wat meer te slapen?
Ah, dat valt mee inderdaad. Nouja.. gewoon een beetje thuisblijven en licht voedsel eten lijkt me. Appel gaat er bij mij altijd goed in.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ging vannacht om half 2 ofzo naar bed, kroop er om 11 uur uit. Daar ligt het dus niet aan dit keer.
Bouillon.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee inderdaad. Nouja.. gewoon een beetje thuisblijven en licht voedsel eten lijkt me. Appel gaat er bij mij altijd goed in.
Jou krijg ik nog wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:36 schreef Litso het volgende:
Ik gaf NJ een note!
'Brak' is echt een loserwoord.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry schaamhaarluizenbakbol.quote:
Trek maar vast een schone onderbroek aanquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn vader is kaal, moet ik me zorgen maken?
Je bedoelt 'digitale piano' of 'clavinova'?quote:
Ik ga weglopen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Trek maar vast een schone onderbroek aan
Stik erin!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je bedoelt 'digitale piano' of 'clavinova'?
En pas op met rondslingerende zeepjes.quote:
Welke zon?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:09 schreef Litso het volgende:
En nu ga ik weer genieten van de zon
Dat gaat niet, daar is-ie te groot voor.quote:
Ohnoes! Die uitspraak is gemeengoed geworden?quote:
Ik wilde eigenlijk zeggen 'dat hoor ik vaker' maar die vond ik minder grappig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohnoes! Die uitspraak is gemeengoed geworden?
Vorig jaar op vakantie hebben we elkaar daarmee tot wanhoop gedreven.
Dat zei jouw vrouw vannacht ook.quote:
Grappig, ik heb alleen een vriendin en die heb ik niet gezien vannachtquote:
Allicht, die zat lag bij Rens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef jackson het volgende:
Grappig, ik heb alleen een vriendin en die heb ik niet gezien vannacht
Nou ze heeft mij ook niet gezien hoor.quote:
Dat is mogelijkquote:
Ik denk dat er straks bomen en stukken touw gezocht gaan worden in R&Pquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
Ja hallo
Extreem puik werk... hier nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Een goedendag mijn BeFgenoten, vakantie, hoezé!
Lul.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Een goedendag mijn BeFgenoten, vakantie, hoezé!
Nog een paar uurtjes. Of heb je volgende week geen vakantie?quote:
*afmeldt*quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes. Of heb je volgende week geen vakantie?
Nee. Pas in juni ergens weer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes. Of heb je volgende week geen vakantie?
okquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de hik.
Je adem voor een kwartier inhouden, dan is het over. Wel echt een kwartier he.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de hik.
Je wil me dood.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je adem voor een kwartier inhouden, dan is het over. Wel echt een kwartier he.
Je wilt je hik toch over hebben of niet?quote:
Nee, doch mijn wereld is maar kleinquote:
Ja, maar niet dood!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je wilt je hik toch over hebben of niet?.
Wat een gezeik omdat mevrouw de hik heeft. OPHOERENquote:
Het was alleen maar een mededeling, verdulle!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een gezeik omdat mevrouw de hik heeft. OPHOEREN
Daarom zei ik ook: "ok"quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was alleen maar een mededeling, verdulle!
VERDULLE!
Wat is er met je?quote:
Ik hoorde laatst dat met je hoofd op de kop water drinken terwijl je het glas rechthoud werkt. Dus zeg maar aan de andere rand van je glas dan normaal drinken, met je onderlip aan de binnenkant.quote:
Ik heb ooit 6 uur de hik gehad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de hik.
Bullshit. Gewóón een paar slokken water, dan is het weer over.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat met je hoofd op de kop water drinken terwijl je het glas rechthoud werkt. Dus zeg maar aan de andere rand van je glas dan normaal drinken, met je onderlip aan de binnenkant.
Pin me er niet op vast alleen.
Bijna weekendquote:
You srs dude?quote:
Jah klopt! Word wel ik grote klote zooi dus beter 1min wachten totdat het gewoon over isquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat met je hoofd op de kop water drinken terwijl je het glas rechthoud werkt. Dus zeg maar aan de andere rand van je glas dan normaal drinken, met je onderlip aan de binnenkant.
Pin me er niet op vast alleen.
Ja.quote:
Toch grappig dat de natuur bedacht heeft dat dát tegen de hik helpt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah klopt! Word wel ik grote klote zooi dus beter 1min wachten totdat het gewoon over is
Ik zou echt zelfmoord plegen, dan.quote:
Ik stond ook met het mes op m'n polsen toen. Maar toen keek ik in de spiegel, zag mezelf en schrok zo erg dat het over was.quote:
Nou doe jij dat om minder ook wel tochquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:10 schreef TrenTs het volgende:
Kent iemand hier 'Seemless'? Of iemand die gewoon houdt van alt metal?
Nee, dat was dead_dollquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou doe jij dat om minder ook wel toch?
Nee mên, helemaal niets gezopen de afgelopen week!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Ch. hoe kom je aan de hik, teveel gezopen?
Je straf!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee mên, helemaal niets gezopen de afgelopen week!
You're so not funny.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou doe jij dat om minder ook wel toch?
Zo blijkens het is.quote:
Wat?quote:
Zegt me niks en lijkt me ook niksquote:
Je bent gewoon bijna irritant aan het worden.quote:
Enfin, negeer me maar danquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gewoon bijna irritant aan het worden.
Je houdt toch niet van die homoseksuele computermuziek eh?quote:
Ja, óf je doet gewoon normaal.quote:
In de roos!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je houdt toch niet van die homoseksuele computermuziek eh?
quote:
quote:"Het interesseert me allemaal niet zo." © Jackson.
Niks tegen computermuziek.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je houdt toch niet van die homoseksuele computermuziek eh?
Hoi Chowi!quote:
Hoe verloopt uwer dag, mijnheer?quote:
Ach, dan doe ik dat welquote:
Zo is datquote:
Nee toch.quote:
Da's beter voor jezelf.quote:
Gast, dat Nederlandse 'poink poink boem poink boem boem boem' en dan af en toe gesamplede stem kan zich echt geen muziek noemen.quote:
Bepaalde zaken als Depeche Mode enzo kan ik zeer waarderen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef ehqo het volgende:
Computermuziek, mits geen trance, hardcore, techno, hardstyle en alle verbasteringen hiervan, is tof.
Rustig. Ik zit nog in Rotterdam. Vanochtend was er geen hond in de trein, beetje geslapenquote:
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Bepaalde zaken als Depeche Mode enzo kan ik zeer waarderen.
Je hebt geen meivakantie zeker?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Rustig. Ik zit nog in Rotterdam. Vanochtend was er geen hond in de trein, beetje geslapen.
Alleen tussen Utrecht en Gouda zat een leuk blond meisje te lachen om haar boek, en daardoor was ik afgeleid. Actie ondernemen was er weer niet bij, uiteraard
.
Ga zo maar naar huis, denk ik.
Ik heb de 11 cd box van de singles weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Massive Attack [afbeelding] nog een voorbeeld.
Hoef volgende week maar drie dagen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:27 schreef Chowi het volgende:
Je hebt geen meivakantie zeker?
Ik werp me aan je voeten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb de 11 cd box van de singles weten te bemachtigen.![]()
Tôf!quote:
1 naam, 1 nummer, genoeg om je anders te laten denken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gast, dat Nederlandse 'poink poink boem poink boem boem boem' en dan af en toe gesamplede stem kan zich echt geen muziek noemen.
Me dunkt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef ehqo het volgende:
Computermuziek, mits geen trance, hardcore, techno, hardstyle en alle verbasteringen hiervan, is tof.
quote:
Je hebt nog heel wat te doen als je heel Fok! spellingsfoutvrij wilt makenquote:
*Grapt over stoned zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik ben erg moe, laten we het daar maar op houden.
Dat kan wel trouwens.quote:
True, maar de héle erge fouten wil ik nog wel eens verbeteren. Sorry.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt nog heel wat te doen als je heel Fok! spellingsfoutvrij wilt maken
Dude, het is nog geen 3 uur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat kan wel trouwens.. Al is het wel een uur geleden, lichtelijk stoned kan dus nog.
Geen probleem. Er zijn hier op fok inderdaad ernstige fouten te vindenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True, maar de héle erge fouten wil ik nog wel eens verbeteren. Sorry.
Jij bent zulks een softie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:46 schreef ehqo het volgende:
NIET SLAAN.
Om mijn stoerheid te balanceren.quote:
Hebben?quote:
Dat had mijn muziekleraar ook. Toch zag hij de kans op op de meest aparte plekken allemaal noten te spelen die niet op de partituren stonden, niet eens pasten, die niemand begreep en het muziekstuk zo verkrachtten dat het gebeuren met An en Eefje teruggebracht werd tot een picknick in het park op een zachte zomerdag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1 naam, 1 nummer, genoeg om je anders te laten denken.
Ophidian - butterfly VIP
Die gast speelt live op een keyboard prachtige hardcore, en nog hard ook, en een mooie melodie. Maar hij heeft dan ook een muziekopleiding gevolgd he.
Dat bedoelde ik niet.quote:
De bis gepwnd.quote:
Meisjes zijn nooit stoer!quote:
Hoeren zijn het, allemaal.quote:
Ik was om 12 uur uit, wat heeft het met tijd te maken?quote:
Nou, dat ook weer niet...quote:
Schattiger!quote:
Ik bedoelde 'ik wil het wel sturen'. Maar dat is illegaal.quote:
Ja.quote:
Ze nemen het geld anders wel aan altijd.quote:
En dikker.quote:
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze nemen het geld anders wel aan altijd.
Het ligt aan welke vrouwen jij kent!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze nemen het geld anders wel aan altijd.
Alle vrouwen?quote:
Behalve die met anorexia. Maar die zijn gelijk ook niet meer zacht.quote:
Legt aan de situwaasie.quote:
Oh, nou, natuurlijk neem ik geld aan als het me aangeboden wordt. Maar ik ga er niet om schooien.quote:
Ik ben een pimp jeweet aiiight.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ligt aan welke vrouwen jij kent!
Je haalt me de woorden uit de mond. Gelijk een depressief anorexiaskelet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Behalve die met anorexia. Maar die zijn gelijk ook niet meer zacht.
Alsof je een visstick neukt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Behalve die met anorexia. Maar die zijn gelijk ook niet meer zacht.
Ik bestempel niks.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang jij m'n reet nog met 'lekker' bestempelt, is er niets aan de hand.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:12 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Alsof je een visstick neukt.
Gratenbalen.
Als iemand je net heeft leggen duwen en hij biedt je 20 euro?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, nou, natuurlijk neem ik geld aan als het me aangeboden wordt. Maar ik ga er niet om schooien.
Nou heb ik trek in vissticks.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:12 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Alsof je een visstick neukt.
Gratenbalen.
"50", zeg ik dan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als iemand je net heeft leggen duwen en hij biedt je 20 euro?
Goedkoop! Wat te doen vanmiddag?quote:
In groep 3 stempelde ik wel eens.quote:
Ik heb aids.quote:
Beter, kan ik m'n condooms thuislaten.quote:
Kut.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Beter, kan ik m'n condooms thuislaten.
+5 Humorquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Beter, kan ik m'n condooms thuislaten.
quote:
Terug.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Janetje het volgende:
Vaarwel groetje voor iedereen.
Neem je een krat pils voor me mee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Janetje het volgende:
Vaarwel groetje voor iedereen.
Komt ze weer naar Nederland?quote:
Geen idee.quote:
Zometeen naar het toilet.. daarna naar huis, waar een internetloze computer op mij wacht omdat die eikel van een huisgenoot van mij onze dowloadlimiet in 10 dagen naar z'n grootmoeder heeft geholpen.quote:
quote:
Duidelijk.quote:
Nooit meer ik ga hier waarschijnlijk dood.quote:
Ah, vandaar dat je zelden meer te zien bent.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zometeen naar het toilet.. daarna naar huis, waar een internetloze computer op mij wacht omdat die eikel van een huisgenoot van mij onze dowloadlimiet in 10 dagen naar z'n grootmoeder heeft geholpen.
verkapte "ik-wil-geneukt-worden" postquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou heb ik trek in vissticks.
Terwijl ik:
a) geen vis lust
b) misselijk ben.
quote:
Dat en vanwege mijn overduidelijk zintuigverblindende persoonlijkheid uiteraard.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je zelden meer te zien bent.
Alleen omdat ze over vis begint? Dat is niet aardig van je.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verkapte "ik-wil-geneukt-worden" post
Of ze bedoelt dat ze een anorexia-hoer wilt neuken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:
Ik zit er intussen al 2 maanden en 1 dag..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoe lang zit je er nou al, voor hoe lang zou je blijven en hoe langt blijf je er nog, J.?
Dat wordt slaan dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:30 schreef Janetje het volgende:
[..]m'n huisgenoot had het geregeld, internet..
Had die malloot eerst internet met een limiet van 1 gig...
"Oh ja, ik heb hier een servertje draaien.. daar kom ik waarschijnlijk in m'n eentje wel overheen.."
Tis een fucking IT nerd...
Idioot
Jij zit opgescheept.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:30 schreef Janetje het volgende:
"Oh ja, ik heb hier een servertje draaien.. daar kom ik waarschijnlijk in m'n eentje wel overheen.."
Idioot
Of fistfucken.quote:
Als ie dat trucje volgende maand weer flikt wel ja..quote:
I'm screwed... maar dan op een verkeerde manier.quote:
ja en dan nog een maand en dan is het te laat!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ie dat trucje volgende maand weer flikt wel ja..
Een IT nerd met een datalimiet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:30 schreef Janetje het volgende:
Idioot
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan mag ik thuis van internet gaan genieten..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja en dan nog een maand en dan is het te laat!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een IT nerd met een datalimiet.. En dan een server erop.
.
vissticks werden in dit geval geassocieerd met seks. Jij zei zin te hebben in vissticks, maar liet doorschemeren dat dit niet was omdat je ze op wou eten. vandaar.quote:
Ik moet het je nageven, het is knap.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vissticks werden in dit geval geassocieerd met seks. Jij zei zin te hebben in vissticks, maar liet doorschemeren dat dit niet was omdat je ze op wou eten. vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |