NJ.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:44 schreef NJ het volgende:
En ook zo snel centraal! Geweldig!
Kun je iets concretere vragen stellen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:44 schreef Litso het volgende:
Ja ehqo, wie ben jij nou eigenlijk?
Kaal is opwindend.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:46 schreef Chowi het volgende:
Hebben jullie gezien dat ik hé-le-maal cool ben, omdat ik mijn signature weggehaald heb? Hm? Hm?
Mits gematigd.quote:
Mijn favoriete mod samen met Stofje en Bupatih en Pool en Snakey en de rest.quote:
Opbouwende kritiek is evengoed welkom, trouwens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Mokster het volgende:
Oefenen is goed!
Gezien het feit dat ik hier ook nog wat aan het oefenen ben, houd ik mezelf nog even kritiekloos op de vlakte...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef ehqo het volgende:
Opbouwende kritiek is evengoed welkom, trouwens.
Ik voel me erg speciaal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn favoriete mod samen met Stofje en Bupatih en Pool en Snakey en de rest..
Same herequote:
Weet ik, weet ik.quote:
Jammer dat ik niet op school ben anders kwam ik even kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:00 schreef Litso het volgende:
Klasgenoten photoshoppen is leuk.
Ik heb gewoon dat wat er bij de index stond gecopy-paste.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:01 schreef NJ het volgende:
En het feit dat Pool er nog tussen stond.
Dat staat anders in een hele andere volgorde.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dat wat er bij de index stond gecopy-paste.
Nou. Okay. Ik heb afgekeken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat staat anders in een hele andere volgorde.
Schattig.quote:
Dat hield bij mij op na groep 6quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:07 schreef ehqo het volgende:
In Havo3 heb ik nog verslagen met de hand geschreven.
Als je op komt dagen wél ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
3 Havo kan je toch ook wel doorkomen zonder af te kijken
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:09 schreef Litso het volgende:
Afkijken is voor mietjes.
Heb je de oorlog ook nog meegemaakt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:07 schreef ehqo het volgende:
In Havo3 heb ik nog verslagen met de hand geschreven.
In 3 Havo had ik een leraar die de klas uitliep tijdens SO'squote:Op vrijdag 28 april 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.
Nee ik ook, maar die 'hulp' was meer ter ontspanning.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.
En dan roepen.quote:
Je móét niks.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
Ik wíl helemaal niet werken!
'Werken' of werken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
Ik wíl helemaal niet werken!
Poepen moetquote:
Maar dat doe je uiteindelijk ook omdat je het zo fijn vindt.quote:
Jah klopt! Net als alles... ademen enzo moet ook nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar dat doe je uiteindelijk ook omdat je het zo fijn vindt.
Hmmm...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah klopt! Net als alles... ademen enzo moet ook niet
Tenzij je er voorwaarden aan gaat stellen natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |