NJ.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:44 schreef NJ het volgende:
En ook zo snel centraal! Geweldig!
Kun je iets concretere vragen stellen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:44 schreef Litso het volgende:
Ja ehqo, wie ben jij nou eigenlijk?
Kaal is opwindend.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:46 schreef Chowi het volgende:
Hebben jullie gezien dat ik hé-le-maal cool ben, omdat ik mijn signature weggehaald heb? Hm? Hm?
Mits gematigd.quote:
Mijn favoriete mod samen met Stofje en Bupatih en Pool en Snakey en de rest.quote:
Opbouwende kritiek is evengoed welkom, trouwens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Mokster het volgende:
Oefenen is goed!
Gezien het feit dat ik hier ook nog wat aan het oefenen ben, houd ik mezelf nog even kritiekloos op de vlakte...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef ehqo het volgende:
Opbouwende kritiek is evengoed welkom, trouwens.
Ik voel me erg speciaal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn favoriete mod samen met Stofje en Bupatih en Pool en Snakey en de rest..
Same herequote:
Weet ik, weet ik.quote:
Jammer dat ik niet op school ben anders kwam ik even kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:00 schreef Litso het volgende:
Klasgenoten photoshoppen is leuk.
Ik heb gewoon dat wat er bij de index stond gecopy-paste.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:01 schreef NJ het volgende:
En het feit dat Pool er nog tussen stond.
Dat staat anders in een hele andere volgorde.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dat wat er bij de index stond gecopy-paste.
Nou. Okay. Ik heb afgekeken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat staat anders in een hele andere volgorde.
Schattig.quote:
Dat hield bij mij op na groep 6quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:07 schreef ehqo het volgende:
In Havo3 heb ik nog verslagen met de hand geschreven.
Als je op komt dagen wél ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
3 Havo kan je toch ook wel doorkomen zonder af te kijken
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:09 schreef Litso het volgende:
Afkijken is voor mietjes.
Heb je de oorlog ook nog meegemaakt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:07 schreef ehqo het volgende:
In Havo3 heb ik nog verslagen met de hand geschreven.
In 3 Havo had ik een leraar die de klas uitliep tijdens SO'squote:Op vrijdag 28 april 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.
Nee ik ook, maar die 'hulp' was meer ter ontspanning.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen SO of repetitie Frans gemaakt zonder hulp van de meid die naast me zat.
En dan roepen.quote:
Je móét niks.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
Ik wíl helemaal niet werken!
'Werken' of werken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
Ik wíl helemaal niet werken!
Poepen moetquote:
Maar dat doe je uiteindelijk ook omdat je het zo fijn vindt.quote:
Jah klopt! Net als alles... ademen enzo moet ook nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar dat doe je uiteindelijk ook omdat je het zo fijn vindt.
Hmmm...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah klopt! Net als alles... ademen enzo moet ook niet
Tenzij je er voorwaarden aan gaat stellen natuurlijkquote:
Dan kan je er nu weer allemaal troep in stoppen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Wakker. En mijn maag lijkt niet meer zo recalcitrant.
Ik hou het nu even op brood met hagelslag. Puur, dat wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan kan je er nu weer allemaal troep in stoppen.
Mooi, kunnen we je eindelijk ontmaagden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Wakker. En mijn maag lijkt niet meer zo recalcitrant.
Puur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou het nu even op brood met hagelslag. Puur, dat wel.
Ik heb hier 2 boterhammetjes met pindakaas en hagelslag naast me liggen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou het nu even op brood met hagelslag. Puur, dat wel.
Spelbreker!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef -Marc- het volgende:
Tot op een bepaalde hoogte natuurlijk!
Ruilen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:33 schreef jackson het volgende:
In de bestelling:
Broodje warm vlees + satesaus
Broodje kruidenkaas
Neuhh... Het lukt wel zoquote:
Excuses.....quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef Litso het volgende:
Wat doen jullie hier eigenlijk?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we je eindelijk ontmaagden.
Ik was ook niet van plan zomaar weg te gaanquote:
Mag Litso het doen?quote:
Mijn aanwezigheid is een typisch gevalletje van WOG: Werk Ontwijkend Gedrag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef Litso het volgende:
Jij. Je komt af en toe nogal over als "posten om het posten".quote:
Onzinquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij. Je komt af en toe nogal over als "posten om het posten".
Hij staat er niet bij hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij. Je komt af en toe nogal over als "posten om het posten".
Aan die Litso heb je niets. Die heeft zelfs nog nooit een ban aangevraagd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef ehqo het volgende:
Afschrikbeleid. NJ als angstgegner.
Ik werk, dus ik fok!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef Litso het volgende:
Ik ben een mietjesmodquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Aan die Litso heb je niets. Die heeft zelfs nog nooit een ban aangevraagd..
Je 'mantel-der-liefde' beleid werpt wel zijn vruchten af, jij mag c_c ontmaagden.quote:
En ik heb bijna nooit zeikhoeren in mijn FB topics.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je 'mantel-der-liefde' beleid werpt wel zijn vruchten af, jij mag c_c ontmaagden.
Tis maar net wat je belangrijker vindt hè?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik heb bijna nooit zeikhoeren in mijn FB topics.
Het zijn beide dingen die me gelukkig maken. Ik heb nergens gezegd welke van de twee ik belangrijker vind. Maar als je de paal in mijn broek op dit moment zou voelen wist je het antwoord welquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis maar net wat je belangrijker vindt hè?
Jammer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik heb bijna nooit zeikhoeren in mijn FB topics.
Hihi, wat weet je je daar toch weer mooi uit te lullenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Het zijn beide dingen die me gelukkig maken. Ik heb nergens gezegd welke van de twee ik belangrijker vind. Maar als je de paal in mijn broek op dit moment zou voelen wist je het antwoord wel
#it's only wordsquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hihi, wat weet je je daar toch weer mooi uit te lullen.
Je woorden en krullen zijn genoeg om ieder meisjeshart te doen smelten als een kaars in de woestijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef Litso het volgende:
[..]
#it's only words
#and words are all I have
#to take your heart away
Oh c_c, zullen we cammen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je woorden en krullen zijn genoeg om ieder meisjeshart te doen smelten als een kaars in de woestijn.
Ik ook, van 17-21 in een supermarktquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:14 schreef Litso het volgende:
Ik moet werken vanavond...
Sterkte honneponquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:14 schreef Litso het volgende:
En nu moet ik wat nuttigs doen...
Tot later mijn liefste, de minuten zullen als uren voelen![]()
Camhoer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond mijn liefste. Vergeet je het strikje niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |