Jammerquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:58 schreef Magneet het volgende:
tévépé
Wie?quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:59 schreef Magneet het volgende:
echt Nintendo gaat zooo gedist worden met de wiiiiiiiiiiiiiiiii
worden ze alquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:59 schreef Magneet het volgende:
echt Nintendo gaat zooo gedist worden met de wiiiiiiiiiiiiiiiii
Dit is 1 van de dis topicsquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
maar het zal nog meer gebeurenis er al een centraal wiii dis topic of post ik daar nu?
Geen weekend dus.. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, bijna weekendalleen morgen nog werken
Wat nou weerquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:die B
![]()
![]()
zooooo laatste dagje hier is ingegaan![]()
Gijsjes
die lol van jou om dat WIIIIIIIIIIIIIIIquote:
hele papa dagen heb ik gelukkig nog niet gehadquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen weekend dus.. WIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik heb papa dagen zaterdag en zondag, mama heeft dagdiensten, dus papa regelt alles, kijk er nu al naar uit
Wat een kutnaam ook zegquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die lol van jou om dat WIIIIIIIIIIIIIII![]()
Harder slaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
hele papa dagen heb ik gelukkig nog niet gehadmeneer weigert namelijk uit de fles te zuipen bij mij, alleen vane en tuitbeker met een zachte tuit wil hij wat drinken
Mooie posts in het topic hiervoor.quote:
Over de naam,... ja ik moet er aan wennen, maar het trekt me welquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie posts in het topic hiervoor.
Trek je daar maar aan op dan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie posts in het topic hiervoor.
Eindelijk iemand die niet hersenloos reageertquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Over de naam,... ja ik moet er aan wennen, maar het trekt me wel
SLIFBOMSLAFKLAPPEN!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
BOMZALDROPPEN!
Dit is het punt waar je van mij verwacht dat ik ga happen zeker?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet hersenloos reageert
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk iemand die niet hersenloos reageert
quote:
Dat je reageert is al voldoende.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit is het punt waar je van mij verwacht dat ik ga happen zeker?
Ja. Jij ook Gijsquote:
lulquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je reageert is al voldoende.
Wacht op de Lite, die heeft een oog Apple-gehaltequote:Op vrijdag 28 april 2006 11:13 schreef ChOas het volgende:
Wat kost mij een nintendo ds-lite met brainage ?
Vandaar dat ik ook om de ds-lite vroegquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wacht op de Lite, die heeft een oog Apple-gehalte
Maar een DS is geloof ik 150 euro, spel is meestal iets van 45 euro.
Ow, overheen gelezenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef ChOas het volgende:
Vandaar dat ik ook om de ds-lite vroeg
Okay.. 200 in totaal dus ongeveer... thanks!
quote:SCHIPHOL - De Kosovaarse scholiere Taïda Pasic is vrijdagochtend om 11.16 uur vanaf Schiphol vertrokken. Pasic moest het land uit nadat de rechter vorige week had bepaald dat de scholiere onrechtmatig in Nederland was. Ze vliegt via de Sloveense hoofdstad Ljubljana naar de Bosnische hoofdstad Sarajevo. Daar komt ze naar verwachting aan het einde van de middag aan.
Wij zullen het ticket nog wel betaald hebben ook, tesamen met een oprotpremie en een "Wil je ajb de eerste 5 jaar niet meer terug komen?"quote:
* Magneet geeft er een zwengel aanquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
Godver, deze reeks moet echt aangeslingerd worden steeds he?
Oooo.. mag er niet om lachen maar...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef Sjotime het volgende:
Die kat
http://www.dumpalink.com/media/1146214447/Ape_and_Cat_
Ja die is plat hoor gijsquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oooo.. mag er niet om lachen maar...![]()
![]()
![]()
Godverdomme Gijs... ik dacht dat je niet mij bedoelde met sommige... ik heb hem uitgezet... na een seconde of ik weet niet.... godverdomme Gijs...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:30 schreef Sjotime het volgende:
Ja,.. deze kankerhoer zou ik doden(waarschuwing... kan schokkend zijn voor sommige)
http://www.yourdailymedia.com/media/1146222443/Evil_Nanny
Ja ik bedoel jou dus wel.... eigenlijk alle vaders en moeders..... gelukkig geen godsgruwelijke video maar toch......... vreselijk om te zien.... zwetende handpalmen........quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godverdomme Gijs... ik dacht dat je niet mij bedoelde met sommige... ik heb hem uitgezet... na een seconde of ik weet niet.... godverdomme Gijs...![]()
![]()
WHOEHHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef Sjotime het volgende:
Die kat
http://www.dumpalink.com/media/1146214447/Ape_and_Cat_
Ik bel de politie ook niet.. ik ga 2 jaar zitten voor moord.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik bedoel jou dus wel.... eigenlijk alle vaders en moeders..... gelukkig geen godsgruwelijke video maar toch......... vreselijk om te zien.... zwetende handpalmen........als ik papa was van dat kindje en ik zou mijn home video zien ga ik serieus de cel in ! Ik zweer het je.......
Ontoerekeningsvatbaar.... 1 jaar voorwaardelijk ga ik voor !quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bel de politie ook niet.. ik ga 2 jaar zitten voor moord.
Ik wil niet ontoerekeningsvatbaar worden... ik doe dit bewust !quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ontoerekeningsvatbaar.... 1 jaar voorwaardelijk ga ik voor !
Ok even kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
Heb je nog leuke filmpjes?
Dit was zon koude douche na die kat.
PROESTquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.ejbdotcom.net/content/11776/Guy_jumps_at_car.html
Neuh, is een intellectueel iets, geeft niet Gijs!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
Nooit begrepen dat Fokke en Sukke.............. altijd het idee dat het een alto iets is !
die heb ik ook al gezien jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
Oh en ik ben een Big Brother sex clip van 100 MB aan het downen... schijnt heftig te zijn. BB ui Noorwegen ofzo !Te vinden op Jaggle.
Ah,.. en ik continue maar denken dat het om de grap gingquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
Neuh, is een intellectueel iets, geeft niet Gijs!
Geef niet Gijs, gelukkig kun je wel lachen om wiebelende tieten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
Nooit begrepen dat Fokke en Sukke.............. altijd het idee dat het een alto iets is !
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef niet Gijs, gelukkig kun je wel lachen om wiebelende tieten.![]()
Dat laatste begrijp ik echt niet.. maar dat zal wellicht alleen maar onderstrepen dat ik nooit homo zou kunnen zijn.quote:
Is jouw verblijfsvergunning ondertussen niet eens verlopen ?quote:
verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Is jouw verblijfsvergunning ondertussen niet eens verlopen ?
Er was jou toch onderdak geboden hier, om een of andere vage reden ?quote:
ga terug naar je eigen landquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hou je bek `s joh, idioot !!!
Kutallochtoonquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hou je bek `s joh, idioot !!!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Er was jou toch onderdak geboden hier, om een of andere vage reden ?
Ik zit nu de rest van Fok! een beetje te bekijken en het ziet er allemaal wel rustig en vredig uit...
Dus... Wat dacht je er van ?
Kijk, daar doe ik het voor!quote:
Altijd jongeman, altijdquote:
Ik leg die steen er op zodra jij in je eigen land terug bentquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kruip jij eens terug onder je steen dan!
Vergelijkingquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef ChOas het volgende:
Altijd jongeman, altijd
Ben trouwens ongeveer die discussie hier aan het voeren: Zwaai hier allemaal Taida uit!
Metafoor +8quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Altijd jongeman, altijd
Ben trouwens ongeveer die discussie hier aan het voeren: Zwaai hier allemaal Taida uit!
Kijk jij op hetzelfde Fok! als mijquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Er was jou toch onderdak geboden hier, om een of andere vage reden ?
Ik zit nu de rest van Fok! een beetje te bekijken en het ziet er allemaal wel rustig en vredig uit...
Dus... Wat dacht je er van ?
Nee, maar je hoeft niet te posten hoor...quote:
Moet ik eerst een pedopas halen of depressief wordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft niet te posten hoor...
Anders ga je toch lekker naar PUB of R&P ? Daar zijn ook vast mensen die je heel leuk vinden
Ik kan je aan beide helpen, wat heeft je voorkeur ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet ik eerst een pedopas halen of depressief worden
maakt niet uit, stuur maar opquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik kan je aan beide helpen, wat heeft je voorkeur ?
Ik heb geen zin om te photoshoppenquote:
V3 iquote:
Wat een respectquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:13 schreef ChOas het volgende:
Zometeen trouwens The usual suspects! ... Ik ga 'm maar weer eens voor de tigste keer bekijken
Haalt het net niet bij LAH, maar toch een superstrakke film, een van mijn favorieten...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een respect
En Tamara heeft die film nog nooit gezien... kijkt het voorstukje... oh Kevin Spacy zal het wel zijn
Ik vond het wel een goeie assfuck film
Echt heel stoer, ik zat er ook aan te denken maar ik probeer te wachten op een Apple phone...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
V3 i
Toestel is van Maart 06
Geil toestel ja... hoop funkties zag ik toen hij het nog deed....zo voor 10 minuten in mn handen..
Ja doe maarquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Echt heel stoer, ik zat er ook aan te denken maar ik probeer te wachten op een Apple phone...
Heb tot nu toe altijd nokia's gehad... die dingen echt helemaal opgemaakt, nooit problemen mee gehad!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja doe maar
Of neem een Nokia,.. altijd betrouwbaar
Ik ook niet ... maar je probeert es wat anders hequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Heb tot nu toe altijd nokia's gehad... die dingen echt helemaal opgemaakt, nooit problemen mee gehad!
Het was de butler, met de kandelaar in de bibliotheek..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vanavond voor A History of Violence
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga ook een beetje Tomb Raider gamen
Best goed tot nu toe.quote:
Tell me about itquote:Op zaterdag 29 april 2006 06:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat om 5 uur je bed uit moeten op zaterdag
0545 ook ok?quote:Op zaterdag 29 april 2006 06:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat om 5 uur je bed uit moeten op zaterdag
Niet zo gek dat projecten zoals de HSL dan veel duurder uitvallen dan oorspronkelijk was berekend.quote:Op zaterdag 29 april 2006 07:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Maargoed, uurloon X 200% + 10 euro per uur toeslag + uren schrijven van deur tot deur + doorbetaalde pauze`s = veel
Nee, ze had dit weekend al andere plannen.quote:
Saampies naar Amsterdam of een terrasje pikken zat er dus niet inquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ze had dit weekend al andere plannen.
Zie haar van de week gelukkig weer
Koninginnedag in A'dam lijkt me sowieso een ramp.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
Saampies naar Amsterdam of een terrasje pikken zat er dus niet in
quote:Gamen dan maar
Ga dat dan ook doen...quote:
quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: xxxxx
Products
------------------------------------------------------
1 x Okami - PS2 (Preorder) () = $59.99CDN
Die heb ik allaaaaaaaang in bestelling staanquote:
Ik dacht dat het een mooie, leuke japanse game zou worden, zoiets als Katamari of Ouandan. Koop het wel als hij uitkomt. Geen haast.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die heb ik allaaaaaaaang in bestelling staan
Dat heb je goed gedaan, hier, een lolly!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef Tain het volgende:
Binnen 15 minuten van het centrum van A'dam weer thuis
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan, hier, een lolly!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan, hier, een lolly!
[afbeelding]
Instellen doen ze zo, maar terugveranderenquote:Op zondag 30 april 2006 12:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Die namen van die fuckers zijn nog steeds oranje
nah, woensdag en vrijdag vrijgenomen. En daarna twee weken vakantie. Heb dus wel een relaxe week voor de boeg.quote:
Nah, dan is zeiken helemaal overbodigquote:Op maandag 1 mei 2006 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
nah, woensdag en vrijdag vrijgenomen. En daarna twee weken vakantie. Heb dus wel een relaxe week voor de boeg.
Ik ben ook blij dat het lekker weer worden en de meisjes weer wat luchtiger gekleed gaan ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:01 schreef Bastard het volgende:
Ik ben overigs plaatsvervangend blij voor alle lieve kippetjes die weer naar buiten mogen vandaag. Lekker door het gras banjeren en een modderbad nemen, go kippetjes
Mag ik zeggen dat ik het nivo vind dalen van de dames? 10 jaar geleden zag je in de stad met mooi weer allemaal korte rokjes, met een mooi wit doorschijnend hempje er op, zodra de zonnenstralen dat toelieten.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat het lekker weer worden en de meisjes weer wat luchtiger gekleed gaan ja.
Ik ben vaak in Amsterdam, ik ben al blij als ze geen hoofddoek dragen.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:
Tegenwoordig als je buiten loopt, kom je vatsige wijven tegen, die de nadruk willen leggen op 'Buikshirtjes' .. van die kwabben vet over hun broek heen, en een half verzonken navelpiercing. En dan een strakke broek er onder wat de verkeerde contouren extra toont.. ik pas dan wel.![]()
Mn werkgever heeft niks te eisen bij mijquote:Op maandag 1 mei 2006 10:36 schreef Quinny het volgende:
Zo te zien zijn jullie werkgevers wat meer gaan eisen van jullie
Boterhamzakjes?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
M'n werkgever moet eerst zelf eens z'n zakjes op orde krijgen.![]()
Hoe.. heeft ie m gedood? En belangrijker nog, is er foto en/of filmmatriaal van?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:23 schreef Quinny het volgende:
Zaterdag hebben we exorcist of emily rose gekeken. Heerlijke spannende film. En ohja tussendoor hebben we de muis gedood
Sjo was de held van het doden en ik moest hem opruimen brrrrrrr.....
We hadden hem ingesloten in de achterkamer. Alle spullen op de eettafel gezet incl. ikzelfquote:Op maandag 1 mei 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe.. heeft ie m gedood? En belangrijker nog, is er foto en/of filmmatriaal van?
Dammm.. gewoon zn harses ingeslagen dusquote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
We hadden hem ingesloten in de achterkamer. Alle spullen op de eettafel gezet incl. ikzelfen toen waren we hem kwijt. Kast opzij geschoven, gordijnen geschut. Muis gewoon weg. Zat die tussen de verwarming. Met een boekje de muis proberen weg te krijgen. En na een paar pogingen kwam die eindelijk naar beneden. Ik al gillende daar gaat die en daar is die. Toen Sjo hem eindelijk met zo'n swifferbezemding dood kon slaan.
Helaas geen foto van Sjo in actie
Geloof me Sjo is een uur in rouw geweest. Hij had een band met dat beestquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dammm.. gewoon zn harses ingeslagen dusBen benieuwd wat de linkse milieuactivisten hier op het forum daarvan zouden zeggen
Maar je weet dat muizen nooit alleen zijn he
Ik snap het ook wel, ik moet ook geen muizen in mn huisquote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geloof me Sjo is een uur in rouw geweest. Hij had een band met dat beest
Nee tis best wel zielig, maar de muizenklemmen werkte niet, de lopdozen trok die zijn neus voor op. En de muis moest echt weg ook voor de kinderen. We vonden echt overal keutels. In Daan's stoeltje, bij de box en zelfs op zolder in Daan's kamer. Tis gewoon vies voor ze.
Dan had je lokdozen moeten kopenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geloof me Sjo is een uur in rouw geweest. Hij had een band met dat beest
Nee tis best wel zielig, maar de muizenklemmen werkte niet, de lopdozen trok die zijn neus voor op. En de muis moest echt weg ook voor de kinderen. We vonden echt overal keutels. In Daan's stoeltje, bij de box en zelfs op zolder in Daan's kamer. Tis gewoon vies voor ze.
Die zou wel een goed leven hebben bij je Gijsquote:Op maandag 1 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, ik moet ook geen muizen in mn huis![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zou wel een goed leven hebben bij je Gijs
[afbeelding]
150%quote:Op maandag 1 mei 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tegen 200% + 10 euro per uur + lunch + auto ++++
Nog 80 dagen Gijsquote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
150%
afgelopen zat. was een feestdag
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:00 schreef Bastard het volgende:
Goh, andere mensen moeten dus echt hard werken geloof ik![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2234.html
Goed man dit
Ja wat dacht jij dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:00 schreef Bastard het volgende:
Goh, andere mensen moeten dus echt hard werken geloof ik![]()
Hoezo dat dan?quote:
Godver Gijs, jij hebt tijd om ff een bakkie te gaan bij je moeder en zit smiddags te gamen, spellen ophalen wanneer je maar wilt en genieten van het zonnetje.... ruilen?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Doe op een dag 30 adressen, jij zit maar te fokken.
Ik wou dat ik die mogelijkheid had.![]()
Ja ok.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver Gijs, jij hebt tijd om ff een bakkie te gaan bij je moeder en zit smiddags te gamen, spellen ophalen wanneer je maar wilt en genieten van het zonnetje.... ruilen?
Ik heb afleiding nodig van mn werk... die 2 computerschermen gaan je vervelen hoor.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat's niet verkeerd.
Werkse allen ik ga maar weer es wat doen.
Vrijdag nog warmer dacht ik hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, eerst maar eens vrijgenomen voor komende donderdag . 25 graden. Beetje in de tuin kutten, biertje Lekker BBQ-en
Goed plan. Ik denk dat ik dat hier ook maar eens ga doenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, eerst maar eens vrijgenomen voor komende donderdag . 25 graden. Beetje in de tuin kutten, biertje Lekker BBQ-en
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Woensdag lekker vrij, ik ga naar Artis.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:49 schreef Bastard het volgende:
Zo mooi.. prille liefde.. samen terrasje, samen bios, samen Artis bezoeken en vunzige apen bekijken
Ken m niet, titel doet vermoeden aan een literair verantwoorde film, slag voor H. Mulich fans?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gister wel naar de film geweest. Memoirs of a Geisha.![]()
Ik heet Christiaan.quote:
Dankje. Wrijf het er maar in.quote:
Appelen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb jij schriftelijk in 6-voud toestemming gevraagd aan mij om hier te mogen posten?
quote:
afgewezen :quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja.
2(121002:123002:120102) 02(02Christiaan02) magneet|pc ik wil toestemming.
02(121002:123002:121502) 02(02Christiaan02) magneet|pc ik wil toestemming.
02(121002:123002:121602) 02(02Christiaan02) magneet|pc ik wil toestemming.
02(121002:123002:121602) 02(02Christiaan02) magneet|pc ik wil toestemming.
02(121002:123002:121702) 02(02Christiaan02) magneet|pc ik wil toestemming.
02(121002:123002:121702) 02(02Christiaan02) magneet|pc ik wil toestemming.
Dan neem ik toestemming.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
afgewezen :
1 het is niet schriftelijk
2 je vraagt niet
Please. Anders zeg ik het tegen Pluisje!quote:
Maar als het echt mooi weer is in nederland moet Quinny altijd werkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Donderdag een topdag dus
Kun je naar het strand!
He neem je loverboy eens mee naar een ander topicquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
* Magneet pakt de toestemming af en gooit die in een vergeetput
Wat wil je uberhaupt hier?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Please. Anders zeg ik het tegen Pluisje!
Weet ik veel, ik zat in Magneet zijn postgeschiedenis te kijken en kwam dit tegen en wist niet wat het was.quote:
Een SC reeks.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zat in Magneet zijn postgeschiedenis te kijken en kwam dit tegen en wist niet wat het was.
Cool.quote:
Het mannen forum van FOK!quote:
Dat is iets voor mij.quote:
Ben je van de herenliefde?quote:
Nee.quote:
Dan heb je hier niks te zoekenquote:
Magneet heeft wat uit te leggen.quote:
Pokerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:06 schreef Bastard het volgende:
Kepler: [X360] Texas Hold'em Poker Tournaments , volgende maand
Wanneer komt ie precies? Ben te lui om het op te zoeken. Miss heb ik tegen die tijd ook wel mn 360 namelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:06 schreef Bastard het volgende:
quote:
Ja en ze gaan Kerst vieren in de zomer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer komt ie precies? Ben te lui om het op te zoeken. Miss heb ik tegen die tijd ook wel mn 360 namelijk
Dat doen ze sowieso al (in Australië)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en ze gaan Kerst vieren in de zomer.
quote:
Whahahaha, ik had bijna die url in de haast naar een klant gemaildquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2269.html Zij gaat wel all the way
Als het een man was vind ie het vast niet erg. Klaarkomende vrouwen zijn altijd wel opwindendquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahaha, ik had bijna die url in de haast naar een klant gemaild
Jooohquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klaarkomende vrouwen zijn altijd wel opwindend
Beetje gemengde gevoelens Gijs. Maar ik hield er toch een positieve indruk aan over. Het is geen Prince of Persia, maar het is wel vele malen beter als de vorige Tomb Raider delen.quote:
Holy shittttttttquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2269.html Zij gaat wel all the way
neuh, jij bent de nieuwe hier, ikke nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Magneet heeft wat uit te leggen.
Op IRC durf je niks te zeggen hè.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
neuh, jij bent de nieuwe hier, ikke niet
duh, ik zit op me werk en niet thuis. Kan heel irc niet lezen atmquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op IRC durf je niks te zeggen hè.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
duh, ik zit op me werk en niet thuis. Kan heel irc niet lezen atm
geen idee, heb vandaag al een 40 telefoontjes gehad denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. 112 openstaande meldingen hier
Teringquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. 112 openstaande meldingen hier
Jawel, maar zit niet veel leuks bij..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tering...
Ben je al aan het solliciteren gijs?
Had jij niet net een nieuwe baanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben er alweer zooooooooo klaar mee hier
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s alweer bijna een jaar geleden
Mooie onderbroek Sjaakquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:11 schreef Sjotime het volgende:
Amateur video van 13 minuten. Toch lullig als zoiets uitlekt
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=2024_0_3_2_C
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:06 schreef Bastard het volgende:
Kan je wel blijven feliciteren, .. maar daar begin ik niet aan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:33 schreef kepler het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
belangrijk tentamen gehaald![]()
ok alle tentamens zijn belangrijk,maar deze was erg moeilijk
nee das waarquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je wel blijven feliciteren, .. maar daar begin ik niet aan.
Hoe lang ga je nou naar Nieuw Zeeland Gijs.. een half jaar toch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:36 schreef kepler het volgende:
[..]
nee das waar
maar dat is een goed teken
Whoehahaha...quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Werd gisteren gebeld door het reisburo: Meneer, sorry maar u vlucht is overboekt, u kunt niet mee
Krijg een alternatieve vlucht aangeboden en 25 euro pp compensatie. Maar moet nu wel al om 7.00 uur terug ipv 22.10 . Kost me een dagquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whoehahaha...![]()
Ja dat is toch hun fout zou ik zo denken.. en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |