en hoe komt de pot bij elkaar? moeten we geld in gaan zetten?! misschien is de drempel dan wel te hoog voor mensen om mee te gaan doen. Als we het wel zo willen gaan doen moet bijvoorbeeld een Fok! wel garant staan voor het geld en het geld beheren?!quote:Op zondag 30 april 2006 16:12 schreef Morthill het volgende:
Morthill meldt zich zeker voor een poker toernooi
Hoe te organiseren, gewoon elke week wat toernooitjes, scores bijhouden en om de zoveel tijd de lijst resetten en de top 3 verdeelt de pot.
Tsja, je kunt natuurlijk iemand nemen die instaat voor de pot. Moet je die persoon wel kunnen vertrouwen (een van de redactie misschien een idee). Een prijsje kan natuurlijk ook, maar ja, daar moet toch iedereen dan aan meebetalen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en hoe komt de pot bij elkaar? moeten we geld in gaan zetten?! misschien is de drempel dan wel te hoog voor mensen om mee te gaan doen. Als we het wel zo willen gaan doen moet bijvoorbeeld een Fok! wel garant staan voor het geld en het geld beheren?!
de andere optie zou gewoon kunnen zijn dat er prijzen worden verdeeld. hoeft niet meteen duur en groot te zijn, maar gewoon een leuk presentje?!
Poule systeem kinkt goed! gewoon data prikken wanneer de wedstrijden staan en winnaars door laten gaan naar de volgende rondes! als je niet komt opdagen val je automatisch af!quote:Op zondag 30 april 2006 16:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, je kunt natuurlijk iemand nemen die instaat voor de pot. Moet je die persoon wel kunnen vertrouwen (een van de redactie misschien een idee). Een prijsje kan natuurlijk ook, maar ja, daar moet toch iedereen dan aan meebetalen.
Ik denk overigens niet aan een grote pot of zo hoor. Gewoon ¤1 inzet pp of zo per ronde en dan elke ronde 2 weken laten duren. Zorgen dat iedereen evenveel speelt is natuurlijk lastig, want anders hebben mensen meer kans om te winnen doordat ze meer spelen.
Misschien een poule systeem opzetten.
Tip: Kopenquote:Op zondag 30 april 2006 16:16 schreef existenz het volgende:
Ik wil wel meedoen, heb alleen nog geen 360![]()
Dat haal je er niet uit met een jaartje pokerenquote:
da leer je van zelf wel! gewoon meedoen dan delen wij de pot welquote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef Retuobak het volgende:
Ik doe mee als Fliepke me leert hoe Poker werkt
zover ik weet nietquote:Op zondag 30 april 2006 16:39 schreef pkwarts het volgende:
ZIjn er eigenlijk al ergens screenshots langsgekomen?
Vast hele mooie high-res speelkaartenquote:Op zondag 30 april 2006 16:39 schreef pkwarts het volgende:
ZIjn er eigenlijk al ergens screenshots langsgekomen?
Kan ik hem dan al ombouwen tot een media centerquote:
¤300 ? Dat haal je er in een maand uitquote:Op zondag 30 april 2006 16:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat haal je er niet uit met een jaartje pokeren
Dat zeg ikquote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef pkwarts het volgende:
En ook over ombouwen praten we hier niet.
Een 360 premium kost bij mediamarkt 389 euro meen ik.quote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hoe duur is zo'n ding trouwens, misschien heb ik geld te veel ooit
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |