Jammerquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:58 schreef Magneet het volgende:
tévépé
Wie?quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:59 schreef Magneet het volgende:
echt Nintendo gaat zooo gedist worden met de wiiiiiiiiiiiiiiiii
worden ze alquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:59 schreef Magneet het volgende:
echt Nintendo gaat zooo gedist worden met de wiiiiiiiiiiiiiiiii
Dit is 1 van de dis topicsquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
maar het zal nog meer gebeurenis er al een centraal wiii dis topic of post ik daar nu?
Geen weekend dus.. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, bijna weekendalleen morgen nog werken
Wat nou weerquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:die B
![]()
![]()
zooooo laatste dagje hier is ingegaan![]()
Gijsjes
die lol van jou om dat WIIIIIIIIIIIIIIIquote:
hele papa dagen heb ik gelukkig nog niet gehadquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen weekend dus.. WIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik heb papa dagen zaterdag en zondag, mama heeft dagdiensten, dus papa regelt alles, kijk er nu al naar uit
Wat een kutnaam ook zegquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die lol van jou om dat WIIIIIIIIIIIIIII![]()
Harder slaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
hele papa dagen heb ik gelukkig nog niet gehadmeneer weigert namelijk uit de fles te zuipen bij mij, alleen vane en tuitbeker met een zachte tuit wil hij wat drinken
Mooie posts in het topic hiervoor.quote:
Over de naam,... ja ik moet er aan wennen, maar het trekt me welquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie posts in het topic hiervoor.
Trek je daar maar aan op dan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie posts in het topic hiervoor.
Eindelijk iemand die niet hersenloos reageertquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Over de naam,... ja ik moet er aan wennen, maar het trekt me wel
SLIFBOMSLAFKLAPPEN!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
BOMZALDROPPEN!
Dit is het punt waar je van mij verwacht dat ik ga happen zeker?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet hersenloos reageert
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk iemand die niet hersenloos reageert
quote:
Dat je reageert is al voldoende.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit is het punt waar je van mij verwacht dat ik ga happen zeker?
Ja. Jij ook Gijsquote:
lulquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je reageert is al voldoende.
Wacht op de Lite, die heeft een oog Apple-gehaltequote:Op vrijdag 28 april 2006 11:13 schreef ChOas het volgende:
Wat kost mij een nintendo ds-lite met brainage ?
Vandaar dat ik ook om de ds-lite vroegquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wacht op de Lite, die heeft een oog Apple-gehalte
Maar een DS is geloof ik 150 euro, spel is meestal iets van 45 euro.
Ow, overheen gelezenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef ChOas het volgende:
Vandaar dat ik ook om de ds-lite vroeg
Okay.. 200 in totaal dus ongeveer... thanks!
quote:SCHIPHOL - De Kosovaarse scholiere Taïda Pasic is vrijdagochtend om 11.16 uur vanaf Schiphol vertrokken. Pasic moest het land uit nadat de rechter vorige week had bepaald dat de scholiere onrechtmatig in Nederland was. Ze vliegt via de Sloveense hoofdstad Ljubljana naar de Bosnische hoofdstad Sarajevo. Daar komt ze naar verwachting aan het einde van de middag aan.
Wij zullen het ticket nog wel betaald hebben ook, tesamen met een oprotpremie en een "Wil je ajb de eerste 5 jaar niet meer terug komen?"quote:
* Magneet geeft er een zwengel aanquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
Godver, deze reeks moet echt aangeslingerd worden steeds he?
Oooo.. mag er niet om lachen maar...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef Sjotime het volgende:
Die kat
http://www.dumpalink.com/media/1146214447/Ape_and_Cat_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |