Als het een beetje errug mee zit (en dat zit het waarschijnlijk ook) in september de 1e x naar NYquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:22 schreef Masanga het volgende:
In september ga ik voor de 2de maal. boeken doe ik wel deze zomer. Wat een prachtige stad is New York!
*knip*
ja, want stel je voor..........quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Kreeg nogal wat reacties te horen dat men over het algemeen niet rond 11 sept. naar Amerika zou durven gaan...
paper tickets ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:03 schreef Jodeci1984 het volgende:
Jaaaaaah ik vlieg ook met delta!! Heb je ook de tickets al ik heb ze gisteren gekregen
Ik vertrek 10 september naar de sttes, wel eerst naar de west coast. Maar goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Hoe reageren mensen bij jou op het feit dat je in het beruchte september gaat? Kreeg nogal wat reacties te horen dat men over het algemeen niet rond 11 sept. naar Amerika zou durven gaan... Zelf ben ik er niet zo bang voor. Juist dan zal het niet gebeuren lijkt mij.
Eens!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind zitten bij een raam schijtirritant.Behalve als ik de persoon naast me ken.
Nou nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:48 schreef Jodeci1984 het volgende:
Jaguarized er zit toch bijna altijd iemand naast je die je nie kent als je alleen gaat?
Je zit zo geisoleerd als je bij het raam zit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:48 schreef forzaola het volgende:
![]()
[..]
Eens!
Wil altijd gangpad dan heb je tenminste meer bewegings vrijheid.
het idee alleen als dat er een groot iemand naast je zit en de persoon voor je de stoel naar achter doet. Nee geef mij maar gang pad.![]()
Je hebt die Delta vlucht die rond 13.00 aankomt? Mjah ik weet niet wat je van de stad ziet als je aanvliegt op JFK. Ik weet wel dat als je naar EWR vliegt je de A stoel aan het raam moet hebben omdat je dan precies langs de stad vliegt. Ik vraag altijd een plek achterin het vliegtuig maar niet de laatste 2 rijen. In de Boeing 767 van Delta heb je een 2-3-2 opstelling dus als je aan het raam zit, zit er 1 naast je.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:50 schreef Jodeci1984 het volgende:
wat zijn de beste tips dan ik reis nu voor het eerst zelf ook alleen heen.. ik dacht bij raam kan je nog beetje kijken enzo..bij gang pad er lopen toch altijd tig mensen door dus kan je ook nie echt ruimer zitten ofzo
Drie uur wordt aangeraden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:55 schreef febster het volgende:
Korte vraag tussendoor
Mijn vlucht naar NY vertrekt vrijdag om 18:20 vanaf Schiphol (met KLM natuurlijk) maar hoe lang moet je nu van te voren er zijn ivm met die nieuwe regels die gelden als je naar de VS vliegt?
SAS vanaf Kopenhagen zat destijds voor 75% vol.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:54 schreef Jodeci1984 het volgende:
jah dat klopt maar ik dacht eigenlijk dat het altijd wel bijna vol zou zijn in de vliegtuig naar ny of heb ik dat mis?
van mijn rabobank telebankierenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef joriszss het volgende:
Vraag:
Je neemt in New York geld op met je pinpas (bij ATM), dan betaal je waarschijnlijk transactie kosten (ik zit bij Rabo, weet iemand snel of en hoeveel dat daar is). Maar nu komt hetgeen ik in geïntreseerd ben, welke wisselkoers wordt gebruikt. Die van de valutamarkt of die van het GWK? Daar zit nogal een verschil in (en dan begrijp ik bijna niet waarom er nog in Nederland geld zou worden opgenomen).
Wat zijn hier de trucjes???
In het buitenland wordt gewoon de koers van de valutamarkt gebruikt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef joriszss het volgende:
Vraag:
Je neemt in New York geld op met je pinpas (bij ATM), dan betaal je waarschijnlijk transactie kosten (ik zit bij Rabo, weet iemand snel of en hoeveel dat daar is). Maar nu komt hetgeen ik in geïntreseerd ben, welke wisselkoers wordt gebruikt. Die van de valutamarkt of die van het GWK? Daar zit nogal een verschil in (en dan begrijp ik bijna niet waarom er nog in Nederland geld zou worden opgenomen).
Wat zijn hier de trucjes???
Heb idd dezelfde vraagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:26 schreef Jodeci1984 het volgende:
sorry het is al vaker gevraagd .. maar hoe zit dat ook alweer met die e-ticket.. ik heb zo a4tje waaropstaat bevestiging van e-ticket (maar zie geen stoel plaatsen ofzo) lever je die in en krijg je dan 2 tickets of wat gebeurd ermee?
Bij KLM moet je gewoon 24 uur van te voren in checken met je e-ticket nr, dan je plaats reserveren, en dan je voucher printen, dat staat iig op de sitequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:26 schreef Jodeci1984 het volgende:
sorry het is al vaker gevraagd .. maar hoe zit dat ook alweer met die e-ticket.. ik heb zo a4tje waaropstaat bevestiging van e-ticket (maar zie geen stoel plaatsen ofzo) lever je die in en krijg je dan 2 tickets of wat gebeurd ermee?
waarom niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vraag altijd een plek achterin het vliegtuig maar niet de laatste 2 rijen.
thanks.. dus eigenlijk kan je allene je stoel aan wijzen maar verder hoef je alleen je passpoort te laten zien??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:42 schreef Dizzee het volgende:
op je e-ticket staat een nummer. log in op de site van delta, voer je e-ticket nummer in en je kan je stoel reserveren. je zal wel op Schiphol aan de balie je boardingpass moeten halen. in NY kan je deze wel gewoon uitprinten en aan de gate laten zien.
check eventueel ook: https://mytripandmore.com/
Omdat die tegen de wc aanhangen. In een 767 zit een wc achterin. En bij de laatste rij kan je je stoel niet naar achteren mikken. Tevens is gemiddeld genomen de laatste 2-3 rijen een hangplek voor mensen die een rondje lopen door het vliegtuig.quote:
je hoeft niets uit te printen. alleen je paspoort bij de balie laten zien, en eventueel voor de zekerheid je eticket nummer meenemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef Jodeci1984 het volgende:
Ik heb ingelogd (bij delta) en me stoel gereserveerd en dan wat moet ik uitprinten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |