Drie uur wordt aangeraden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:55 schreef febster het volgende:
Korte vraag tussendoor
Mijn vlucht naar NY vertrekt vrijdag om 18:20 vanaf Schiphol (met KLM natuurlijk) maar hoe lang moet je nu van te voren er zijn ivm met die nieuwe regels die gelden als je naar de VS vliegt?
SAS vanaf Kopenhagen zat destijds voor 75% vol.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:54 schreef Jodeci1984 het volgende:
jah dat klopt maar ik dacht eigenlijk dat het altijd wel bijna vol zou zijn in de vliegtuig naar ny of heb ik dat mis?
van mijn rabobank telebankierenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef joriszss het volgende:
Vraag:
Je neemt in New York geld op met je pinpas (bij ATM), dan betaal je waarschijnlijk transactie kosten (ik zit bij Rabo, weet iemand snel of en hoeveel dat daar is). Maar nu komt hetgeen ik in geïntreseerd ben, welke wisselkoers wordt gebruikt. Die van de valutamarkt of die van het GWK? Daar zit nogal een verschil in (en dan begrijp ik bijna niet waarom er nog in Nederland geld zou worden opgenomen).
Wat zijn hier de trucjes???
In het buitenland wordt gewoon de koers van de valutamarkt gebruikt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef joriszss het volgende:
Vraag:
Je neemt in New York geld op met je pinpas (bij ATM), dan betaal je waarschijnlijk transactie kosten (ik zit bij Rabo, weet iemand snel of en hoeveel dat daar is). Maar nu komt hetgeen ik in geïntreseerd ben, welke wisselkoers wordt gebruikt. Die van de valutamarkt of die van het GWK? Daar zit nogal een verschil in (en dan begrijp ik bijna niet waarom er nog in Nederland geld zou worden opgenomen).
Wat zijn hier de trucjes???
Heb idd dezelfde vraagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:26 schreef Jodeci1984 het volgende:
sorry het is al vaker gevraagd .. maar hoe zit dat ook alweer met die e-ticket.. ik heb zo a4tje waaropstaat bevestiging van e-ticket (maar zie geen stoel plaatsen ofzo) lever je die in en krijg je dan 2 tickets of wat gebeurd ermee?
Bij KLM moet je gewoon 24 uur van te voren in checken met je e-ticket nr, dan je plaats reserveren, en dan je voucher printen, dat staat iig op de sitequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:26 schreef Jodeci1984 het volgende:
sorry het is al vaker gevraagd .. maar hoe zit dat ook alweer met die e-ticket.. ik heb zo a4tje waaropstaat bevestiging van e-ticket (maar zie geen stoel plaatsen ofzo) lever je die in en krijg je dan 2 tickets of wat gebeurd ermee?
waarom niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vraag altijd een plek achterin het vliegtuig maar niet de laatste 2 rijen.
thanks.. dus eigenlijk kan je allene je stoel aan wijzen maar verder hoef je alleen je passpoort te laten zien??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:42 schreef Dizzee het volgende:
op je e-ticket staat een nummer. log in op de site van delta, voer je e-ticket nummer in en je kan je stoel reserveren. je zal wel op Schiphol aan de balie je boardingpass moeten halen. in NY kan je deze wel gewoon uitprinten en aan de gate laten zien.
check eventueel ook: https://mytripandmore.com/
Omdat die tegen de wc aanhangen. In een 767 zit een wc achterin. En bij de laatste rij kan je je stoel niet naar achteren mikken. Tevens is gemiddeld genomen de laatste 2-3 rijen een hangplek voor mensen die een rondje lopen door het vliegtuig.quote:
je hoeft niets uit te printen. alleen je paspoort bij de balie laten zien, en eventueel voor de zekerheid je eticket nummer meenemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef Jodeci1984 het volgende:
Ik heb ingelogd (bij delta) en me stoel gereserveerd en dan wat moet ik uitprinten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |