quote:Op maandag 8 mei 2006 17:25 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Flink grote foto's kan je maken met een telefoon zeg
Alvast de eerste foto van mn reisje naar NY. Vanavond meer
Central Park vanaf het dak van Rockefeller Building als ik me niet vergis
Gek hè.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:35 schreef Dizzee het volgende:
ach, iedereen die naar NY gaat komt met dezelfde foto's terug.
ik ook.. ongeveer dan.. morgen ff werk van maken ben nu gewoon te moe..quote:
Deze is leukquote:Op maandag 8 mei 2006 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
wedden dat niet iedereen deze heeften ja daar staat "small cars only"
Ga gewoon naar een van de yankees winkels. (oa op 5th avenue en ook 1 op 42th street naast Loewe's) Vanaf 20 dollar per kaartje gewoon daar te halen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Yep die brand was hier ook op het nieuws
Hoeveel heb je betaald voor kaartjes voor de Yankees?
Dat heb ik afgelopen oud&nieuw gedaan. Neem dekens mee en probeer klapstoeltjes te regelen. Je staat in een sector waar je wel uit mag maar niet meer in. Ik stond er vanaf een uurtje of 6 en het is toch behoorlijk koud aan het worden na een paar uur. Verbaas je er verder niet over hoe snel alles voorbij is na 12 uur.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef lilalush het volgende:
Enige jaren geleden ben ik voor het eerst in New York geweest. Veel gezien toen in een paar dagen en dat smaakte naar meer! Heb toen nog op het world trade center gebouw gestaan en helaas kwamen daar een paar maanden later die terroristen ingevlogen.
Nu hebben mijn vriend en ik vorige week met een bevriend stel afgesproken dat we dit jaar oud en nieuw met zijn viertjes in New York gaan vieren.
Wat ik zeker nog ga zien in New York:
- Gugenheim (was dicht de vorige keer dat ik er was)
- Wandeling door Central Parc
- Kijkje nemen bij Ground Zero. Ben toch erg benieuwd hoe het er nu uitziet daar.
- Museum of national art bezoeken
- Chrysler building
- Brooklin bridge
- Empire State building
- Vrijheidsbeeld
En....................op 31 december om 00:00 sta ik op Time Square!!!!!!!!! Woeiiiiiiiiiii, is het al december?![]()
![]()
Ik had ook nog eens de pech dat het 2000/2001 was en rond de -15 graden... Geloof mij dan is 6 uur wachten echt heel erg koud. Maar goed. Heb het tenminste een keer meegemaakt...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen oud&nieuw gedaan. Neem dekens mee en probeer klapstoeltjes te regelen. Je staat in een sector waar je wel uit mag maar niet meer in. Ik stond er vanaf een uurtje of 6 en het is toch behoorlijk koud aan het worden na een paar uur. Verbaas je er verder niet over hoe snel alles voorbij is na 12 uur.
Het is het feestje van de toeristen. Iets voor 12 uur gaat de bal naar beneden, de klok recht tegenover de bal loopt verkeerd kennelijk, er komt wat vuurwerk en met een kwartiertje is het gedaan. De hekken gaan dan open en je kan vrij rondlopen. Uiteraard zijn de concerten dan al voorbij. Wil je zien wie er optreden, dan moet je al vanaf 13.00 - 15.00 op TS zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:55 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik had ook nog eens de pech dat het 2000/2001 was en rond de -15 graden... Geloof mij dan is 6 uur wachten echt heel erg koud. Maar goed. Heb het tenminste een keer meegemaakt...
Yep. Maar als echte 'toerist' moest ik er natuurlijk een keertje bijgeweest zijn. Nou kan ik in ieder geval uit eigen ervaring putten.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is het feestje van de toeristen. Iets voor 12 uur gaat de bal naar beneden, de klok recht tegenover de bal loopt verkeerd kennelijk, er komt wat vuurwerk en met een kwartiertje is het gedaan. De hekken gaan dan open en je kan vrij rondlopen. Uiteraard zijn de concerten dan al voorbij. Wil je zien wie er optreden, dan moet je al vanaf 13.00 - 15.00 op TS zijn.
Hotel Pennsylvania heeft een schitterende lobby, maar boven is het oud en vervallen. Het bed was zacht, maar de kamer zag er niet mooi uit. Volgens mij is daar maanden niet stofgezogen.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
En hoe was het hotel?
Daar ben ik ook geweest ja. Bij binnenkomst in de lobby denk je dat het super is maar de verdiepingen vallen wat tegen. Maar ja een schoon bed een schone douche en midden in manhatten wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hotel Pennsylvania heeft een schitterende lobby, maar boven is het oud en vervallen. Het bed was zacht, maar de kamer zag er niet mooi uit. Volgens mij is daar maanden niet stofgezogen.
Het was voldoende in verhouding tot het aantal sterren en de locatie maar het was niet super.
Ik zit op de 3e verdieping. Ben ook nog naar de bovenste verdieping geweest, maar dat was niet echt toegankelijk voor publiek. Een soort vergaderruimte of zoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest ja. Bij binnenkomst in de lobby denk je dat het super is maar de verdiepingen vallen wat tegen. Maar ja een schoon bed een schone douche en midden in manhatten wat wil je nog meer.
Ben je ook op andere verdiepingen uitgestapt? Hoe hoger je kwam hoe lelijker het werd.
Ik ben ook in dat hotel geweest. Ik zat op de 16e etage. Ik keek vanuit de kamer uit op het empire state building. Verder was het idd een oude zooi, maar het had een schone douche en bed en daar gaat het uiteindelijk om. Ik kom daar niet voor het hotel. Locatie is perfect.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest ja. Bij binnenkomst in de lobby denk je dat het super is maar de verdiepingen vallen wat tegen. Maar ja een schoon bed een schone douche en midden in manhatten wat wil je nog meer.
Ben je ook op andere verdiepingen uitgestapt? Hoe hoger je kwam hoe lelijker het werd.
Ja ik ook denk ik. Ik ben een jaar daarvoor ook in NY geweest en toen zat ik in een hotel aan de upper west side. Is toch lastiger want je moet altijd gelijk alles al meenemen voor een hele dag qua fotocamera, geld enz. Terwijl je als je midden in manhatten je bv eerst naar ground zero en vrijheidsbeeld gaat je daarna je camera naar je hotel kan brengen en dan lekker ergens wat kan gaan eten ofzo. Dat vond ik het grote voordeel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:18 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik ben ook in dat hotel geweest. Ik zat op de 16e etage. Ik keek vanuit de kamer uit op het empire state building. Verder was het idd een oude zooi, maar het had een schone douche en bed en daar gaat het uiteindelijk om. Ik kom daar niet voor het hotel. Locatie is perfect.
Zou er zelfs wel weer naar terug gaan denk ik.
Yep. Heb vorig jaar ook in de upper west side gezeten in een 4 sterren tent tegenover het American Museum of Natural History. Prima hotel, maar idd de locatie was gewoon wat minder handig. Je loopt net ff wat minder snel langs je hotel om iets te droppen of op te halen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja ik ook denk ik. Ik ben een jaar daarvoor ook in NY geweest en toen zat ik in een hotel aan de upper west side. Is toch lastiger want je moet altijd gelijk alles al meenemen voor een hele dag qua fotocamera, geld enz. Terwijl je als je midden in manhatten je bv eerst naar ground zero en vrijheidsbeeld gaat je daarna je camera naar je hotel kan brengen en dan lekker ergens wat kan gaan eten ofzo. Dat vond ik het grote voordeel.
Ja ik ook. Maar ja in mijn koffer werkte ook prima. Bleef toch maar een aantal dagen dus pak dan niet mijn hele koffer uit. Dus werkte best goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:30 schreef Kresj het volgende:
[..]
Yep. Heb vorig jaar ook in de upper west side gezeten in een 4 sterren tent tegenover het American Museum of Natural History. Prima hotel, maar idd de locatie was gewoon wat minder handig. Je loopt net ff wat minder snel langs je hotel om iets te droppen of op te halen.
Het enige wat ik wel miste in Hotel Pennsylvania was een kluisje in de kamer. Heb m'n dubbel afsluitbare koffer maar gebruikt...
ja idd, ze brengen tenminste wat humor in het verkeerquote:Op maandag 8 mei 2006 20:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Deze is leuk![]()
Ik las ergens een bord waarop stond "don't even think about parking here!" stom genoeg heb ik er geen foto van gemaakt..![]()
Eerlijk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat vliegdekschip is dus een museum
Soms leer je wel eens wat op een rondvaart
jaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eerlijk?dat wist ik niet, dat is ons dus niet verteld..ik vond het er alleen gaaf uitzien zo van bovenaf....
![]()
En dat musum is de moeite waard.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat vliegdekschip is dus een museum
Soms leer je wel eens wat op een rondvaart
submarine lag er al. Weet alleen niet of hij altijd op die plek heeft gelegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
Overigens lijkt het net of de Concorde verplaatst is, meer naar achteren aangezien er nu een submarine ligt.
Rechts achter de piloot! naast het raam.! en dat wou ik eigenlijk niet. Ik wou in het midden, ik schijtlaars. Maar die gast plaatste iedereen daar waar hij wou!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef Kresj het volgende:
Ik heb me al een aantal keer voorgenomen om naar dat vliegdekschip/museum te gaan, maar is er steeds niet van gekomen. Volgende keer dan maar weer.
En ik heb in precies dezelfde helicopter gevlogen als _cara_. Zat je voor of achterin?
Ik zat juist in het midden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Rechts achter de piloot! naast het raam.! en dat wou ik eigenlijk niet. Ik wou in het midden, ik schijtlaars. Maar die gast plaatste iedereen daar waar hij wou!
En naar dat museum ga ik zeker kijken..next time!! I'll be back!!![]()
Straks doe ik nog wat foto's zoeken..en plaatsen..
hm vreemd. bij mij lagen ze op precies dezelfde plek. overigens niet in de submarine geweest. claustrofobie enzoquote:Op woensdag 10 mei 2006 04:12 schreef Jaguarized het volgende:
Die submarine heb ik niet gezien in december. En ik meende ook dat de Concorde ook meer naar de weg toe lag.
Klopt ik heb toen volgens mij voor 10 dollar kaartje gekocht op 42nd street. Prima plekken wel hoog maar goed mooie plekken!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een van de yankees winkels. (oa op 5th avenue en ook 1 op 42th street naast Loewe's) Vanaf 20 dollar per kaartje gewoon daar te halen.
Pcies.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:09 schreef forzaola het volgende:
[..]
Klopt ik heb toen volgens mij voor 10 dollar kaartje gekocht op 42nd street. Prima plekken wel hoog maar goed mooie plekken!
Nah ik weet dus 100% zeker dat die submarine er niet lag. Volgens mij lag de Concorde ook op een ponton en niet een hele boot zoals ik nu zie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:44 schreef Dizzee het volgende:
[..]
hm vreemd. bij mij lagen ze op precies dezelfde plek. overigens niet in de submarine geweest. claustrofobie enzo![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldige sfeertje in zo'n stadion.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:11 schreef Kresj het volgende:
[..]
Pcies.
En zorg dat je een beetje op tijd in het stadion bent. De eerste 18.000 of 24.000 mensen krijgen geregeld een cadeautje. Een paraplu of petje van de Yankees bijvoorbeeld. Of zo'n coole grote hand!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |