Iedereen mag meequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef TinyPet het volgende:
Kan ik me als onbende van dit forum (wel al jaren lurker) misschien aanmelden. Heb ooit in een lang verleden Hotelschool gedaan ben dus zeker liefhebber![]()
Mochten echter bekenden van jullie zich aanmelden begrijp ik dat volledig![]()
De bekenden hebben hun kans ook gehad hoor. We zijn nu juist naartsig op zoek naar de onbekendenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef TinyPet het volgende:
Kan ik me als onbende van dit forum (wel al jaren lurker) misschien aanmelden. Heb ooit in een lang verleden Hotelschool gedaan ben dus zeker liefhebber![]()
Mochten echter bekenden van jullie zich aanmelden begrijp ik dat volledig![]()
Ja doe!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef TinyPet het volgende:
OK graag heb zin dan zal nog eens rondkijkenvoor anderen.
Half stoeltje en kindermenuutje dus?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef Euc- het volgende:
Ik zei trouwens niet dat jullie me direct helemaal af konden schrijven, zo makkelijk komen jullie echt niet van me af hoor
Ik zei dat ik iets zou proberen te regelen. Reserve dus
Je staat gewoon op de lijst, klaar, Jonnie weet ervan, er is geen weg terugquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef TinyPet het volgende:
Hey Euc als jij meegaat maar ik ook nog meemag kijk ik er alleen maar naar uit heb altijd graag mee mogen lurken in jouw topics. Hotelschool was heel lang geleden was eerst geen held in de keuken heb er ook geen stage in gelopen maar toen was daar een leraar die me aan mijn oren omhoog heeft weten te trekken. Ben uiteindelijk met een 9 geslaagd. Ben nog steeds een heel tevreden hobbykok hoewel ik het zo nu en dan nog steeds leuk vind een culinair hoogstandje te doen of te eten.![]()
P.S. We komen eten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef TinyPet het volgende:
Hey Euc als jij meegaat maar ik ook nog meemag kijk ik er alleen maar naar uit heb altijd graag mee mogen lurken in jouw topics. Hotelschool was heel lang geleden was eerst geen held in de keuken heb er ook geen stage in gelopen maar toen was daar een leraar die me aan mijn oren omhoog heeft weten te trekken. Ben uiteindelijk met een 9 geslaagd. Ben nog steeds een heel tevreden hobbykok hoewel ik het zo nu en dan nog steeds leuk vind een culinair hoogstandje te doen of te eten.![]()
O je mag ook wel bij mij komen koken hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:25 schreef TinyPet het volgende:
Rofl ben maar klein behuisd maar je bent welkom of mag ik komen koken LOL
In dat geval zijn wij ook van de partijequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Lijkt me enig! Ná De Librije, bij wijze van Reünije![]()
stel je eens even een beetje voor, want je profiel laat niet veel los. Weet niet eens of M of V bent en geef eens leeftijdsindicatie?quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:13 schreef TinyPet het volgende:
Hey ik ben nog maar net insider rofl. Nee koken kan ik maar meekoken ook.
morgen al koken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:28 schreef TinyPet het volgende:
Morgen goed?
Iddquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, voor de rode wijn... Duderije je had hem moeten chanteren
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, voor de rode wijn... Duderije je had hem moeten chanteren
Ik wil hem er helemaal niet bijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan Dude Arty niet mee krijgen?
Als goedmakertje ofzo?
Weet je al iemand dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach die laatste op de lijst komt wel goed hoor![]()
Je maakt het wel spannendquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:59 schreef TinyPet het volgende:
Ik heb nog even over dat introduceren nagedacht ik ben nogal een prive persoontje is er een manier dat ik dit tussen mij en mijn disgenoten kan laten? Email contact?
Oké, dan zien we hem wel doorgestuurd worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:48 schreef TinyPet het volgende:
Dude morgen komt de email eraan je mag hem doorsturen aan de disgenoten:-)
Idd, ik wacht de post van Dude afquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan zien we hem wel doorgestuurd worden.
Ik zie dit nu pas. Ik heb niets ontvangenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:48 schreef TinyPet het volgende:
Niets spannends hoor maar heb geen zin mijn hele ziel blood te leggen voor het hele forum hier als relatieve nieuwkomer maar vind dat voor dit byzondere dineertje dat mijn disgenoten wel wat meer mogen weten. Dude morgen komt de email eraan je mag hem doorsturen aan de disgenoten:-)
Ja misschien kan ze polsen of dat een héééél groot probleem zou zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg wel mail van gimmeshelter, die gaat morgen (op mijn verjaardag![]()
) daar eten, en vroeg zich af of ze het nog moest afzeggen... die 8e pers. schijnt niet te lukken, maar om het nu al af te zeggen?
Denk ik ook welquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:55 schreef Euc- het volgende:
Bel gewoon ff naar de Librije, leg de situatie uit, en zeg dat je waarschijnlijk met 7 personen komt, zullen ze denk ik niet zo een probleem vinden, want zo snel kun jij geen groepen regelen die zoveel geld uit willen geven. (Gok ik..), bel gewoon ff, er is altijd wel iets te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |