quote:
quote:
Ja, maar sommige dingen staan wel al vast en dien je te accepteren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:03 schreef Lienekien het volgende:
@ Erik: Wat ik bedoelde met kneedbaar... Eigenlijk dat je op jouw leeftijd nog uit heel veel wegen in je leven kan kiezen en dat de ervaringen die je gaat opdoen je nog flink kunnen veranderen.
Ik heb in de afgelopen paar maanden juist meer naar mijzelf geluisterd, en minder naar anderenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat je te veel naar anderen luistert en te weinig naar jezelf, Erik.
Dat vind ik meer iets voor later.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar sommige dingen staan wel al vast en dien je te accepteren.
Ja, je moet ook niet naar mij luisteren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen paar maanden juist meer naar mijzelf geluisterd, en minder naar anderen.
Daar ben ik al veer eerder mee opgehouden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, je moet ook niet naar mij luisteren.
Een punt voor jou.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik al veer eerder mee opgehouden.
Om dezelfde reden, dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:19 schreef Lienekien het volgende:
Omdat het om leven of dood kan gaan, denk ik.
Apart mijn moeder heeft dat ook, ik heb dat niet. Maar ik heb dan ook nog nooit een sirenende ambulance meegemaakt die iemand die ik verloren heb meenam. Bij mijn vader hadden ze geen sirene...Hij was al dood nl.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:19 schreef Lienekien het volgende:
Omdat het om leven of dood kan gaan, denk ik.
Het is heel traag geen ritme geen melodie gewoon geluid ...quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik val ook regelmatig in slaap met muziek op.
Lustmord. Het staat genoteerd, hoor.
Bij het passeren van een ambulance?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:23 schreef Lienekien het volgende:
Wat dan wel weer grappig is hoe honden bij het passeren de kop in de nek kunnen gooien en luidkeels gaan meejanken.
Zag laatst een vrouw met twee honden die dit gezamenlijk deden. Ze keek er wat beschaamd bij, maar ik vond het zó grappig.
Da's wel triest.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Apart mijn moeder heeft dat ook, ik heb dat niet. Maar ik heb dan ook nog nooit een sirenende ambulance meegemaakt die iemand die ik verloren heb meenam. Bij mijn vader hadden ze geen sirene...Hij was al dood nl.
Ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Bij het passeren van een ambulance?
Kan ook beklemmend zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben wel eens op ziekenbezoek geweest. Dat wel.
Is het ook. Of was het ook.quote:
Oh, sorry. Ik wist niet dat we daarop uit waren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:31 schreef Lienekien het volgende:
Het lukt niet echt om het gesprek luchtig te houden. Misschien moet ik maar een borrel pakken en naar bed gaan.![]()
Anders ga ik zo zwaarmoedig naar bed.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik wist niet dat we daarop uit waren.
borrelquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:31 schreef Lienekien het volgende:
Het lukt niet echt om het gesprek luchtig te houden. Misschien moet ik maar een borrel pakken en naar bed gaan.![]()
broer wat voor kleur luchtbed heb jij ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:33 schreef broer het volgende:
O, net nu ik binnenkom moet het weer over luchtige zaken gaan?
Nee hoor, kout genoeglijk verder over willekeurig welk onderwerp u belieft.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:33 schreef broer het volgende:
O, net nu ik binnenkom moet het weer over luchtige zaken gaan?
Niks mis met zwaarmoedighied mits een vleugje ironie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders ga ik zo zwaarmoedig naar bed.
Eens even zien...Hmz...Luchtig, he...quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders ga ik zo zwaarmoedig naar bed.
Ik heb een fles jenever in de koelkast voor mijn vader. Maar als 'ie hier is neemt 'ie er niet van. Dan krijgt hij zo'n slaap.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
borrelik heb net 4 glazen wijn achter de kiezen.. leuk die wine and cheeze bij meetingen
Beetje vergezocht do2quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Eens even zien...Hmz...Luchtig, he...
Wat vind jij de leukste attractie van de Efteling?
Ik heb geen luchtbed. Maar had ik wél een luchtbed dan moest het een gestreepte zijn. Rood met blauw.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef Bosbeetle het volgende:
broer wat voor kleur luchtbed heb jij ?
jenerverquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb een fles jenever in de koelkast voor mijn vader. Maar als 'ie hier is neemt 'ie er niet van. Dan krijgt hij zo'n slaap.
De AH heeft toch zo'n actie nu? Ik stond achter een jongeman die die zegels kreeg aangeboden. Hij sloeg ze af en keerde zich naar mij met de woorden "maar deze mevrouw wil ze vast wel". Die dacht dat ik thuis wel een paar koters had zitten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Eens even zien...Hmz...Luchtig, he...
Wat vind jij de leukste attractie van De Efteling?
En dan het risico lopen dat ik tegen mezelf loop te ouwehoeren omdat de rest het liever over luchtige zaken heeft. Nou, mooi niet. Ik vaar gewoon met de stroom mee!quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef Lienekien het volgende:
Nee hoor, kout genoeglijk verder over willekeurig welk onderwerp u belieft.
Ik heb saaie zwarte fietsbanden maar wel met zo reflecternd streepje want dat is verplichtquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb geen luchtbed. Maar had ik wél een luchtbed dan moest het een gestreepte zijn. Rood met blauw.
En wat heb jij voor kleur fietsbanden?
Ik heb ook nog een fles sherry (voor marinadesquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jenerverdoe mij maar een goed glas whisky (whiskey) <--- ik lust beide
Erm dichtbijgezocht dan ook wel voordehandliggend in de volksmond.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vergezocht? Het was notabene het eerste wat in me opkwam...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fles sherry (voor marinades) en twee flessen wijn van toen niemand wijn wilde op mijn verjaardag.
![]()
Kom op broer ik ga ook wel mee in zwaarmoedigheidquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat ik tegen mezelf loop te ouwehoeren omdat de rest het liever over luchtige zaken heeft. Nou, mooi niet. Ik vaar gewoon met de stroom mee!
Ja, zeg. We gaan het niet over reflecterend hebben. We wilden luchtige onderwerpen, geen lichtige.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb saaie zwarte fietsbanden maar wel met zo reflecternd streepje want dat is verplicht
Hadden ze allemaal afgezegd?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
van toen niemand wijn wilde op mijn verjaardag.
Geen lichtvoetige onderwerpen alleen luchtig okay. Wat vind jij van slagroomquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, zeg. We gaan het niet over reflecterend hebben. We wilden luchtige onderwerpen, geen lichtige.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:40 schreef Lienekien het volgende:
In het vorige deel is de zinloosheid van het leven al gepasseerd.
Er was niemand uitgenodigd. Ik ben 's avonds met een vriendin uit eten gegaan.quote:
maar toch wijn in huis halenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er was niemand uitgenodigd. Ik ben 's avonds met een vriendin uit eten gegaan.![]()
Kan bestquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Hé, BB. "Mochten we vallen, dan is het omhoog." Was ik jou al eerder op Fok! tegengekomen als Manuel-liefhebber? Of was dat iemand anders?
Ik kan ook niet helemaal terughalen wat daar de beweegreden voor was, eerlijk gezegd.quote:
Haha! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De AH heeft toch zo'n actie nu? Ik stond achter een jongeman die die zegels kreeg aangeboden. Hij sloeg ze af en keerde zich naar mij met de woorden "maar deze mevrouw wil ze vast wel". Die dacht dat ik thuis wel een paar koters had zitten.
![]()
Zijn we je kwijt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vergezocht? Het was notabene het eerste wat in me opkwam...
Laat me raden: toen wilde je in het restaurant een rondje geven voor de hele zaak, maar er was niemand die wijn wilde. En daarom kreeg je de flessen mee naar huis van het vriendelijke personeel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:41 schreef Lienekien het volgende:
Er was niemand uitgenodigd. Ik ben 's avonds met een vriendin uit eten gegaan.![]()
Ik was enigszins beduusd dat hij me kennelijk een moederlijk type vond.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Haha! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt!
[...]
Hmz...Bij nader inzien lijkt mijn verhaal helemaal niet op dat van jou.
Ja. Maar hij zit verbazend weinig in mijn cd-speler. Ik vind het niet zijn beste cd, om het even eufemistisch uit te drukken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:44 schreef Bosbeetle het volgende:
heb je de nieuwe cd al ..
Ja, daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was enigszins beduusd dat hij me kennelijk een moederlijk type vond.
Nee, we gingen na het eten nog eentje drinken in de foyer van een plaatselijk concertgebouw. We zaten net toen het concert was afgelopen en al het publiek de foyer instroomde. Was heel absurd om daar tussen te zitten ('t was een klassiek concert).quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Laat me raden: toen wilde je in het restaurant een rondje geven voor de hele zaak, maar er was niemand die wijn wilde. En daarom kreeg je de flessen mee naar huis van het vriendelijke personeel.
Alles wat je van Spinvis weg kúnt halen, móet je weghalen. Dat is het enige verstandige dat je met Spinvis kunt doen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens "Mochten we vallen dan is het omhoog" staat al tijden in mijn sig .. ik heb alleen het spinvis stuk "dans uit de maat zo goed als je kan zo goed als het gaat en doe als het moet alles opnieuw" weggehaald
Hmm jammer .. eigenlijk is het de eerste die ik koop.. de rest moet ik nog eens ergens op zien te scharrelen.. zn werk met krang vind ik echt tof. Heb ze één keer live gezienquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Maar hij zit verbazend weinig in mijn cd-speler. Ik vind het niet zijn beste cd, om het even eufemistisch uit te drukken.
Nou, als ik heel veel gedronken heb, misschien.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zou iets vaderlijks kunnen uitstralen?
Oh dat ben ik het niet met je eens, spinvis is leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Alles wat je van Spinvis weg kúnt halen, móet je weghalen. Dat is het enige verstandige dat je met Spinvis kunt doen.
Jij moet nog 30 worden, hè.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, als ik heel veel gedronken heb, misschien.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, als ik heel veel gedronken heb, misschien.
30 het komt steeds dichterbijquote:
God, als je het zo stelt, klinkt 't opeens zo slecht niet meer.quote:
Mits wijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:53 schreef LordVoldemort het volgende:
Het gaat wel hard de laatste tijd!
Hmm... Niet dat ik snap wat dit met die flessen wijn te maken heeft, maar goed. De schouwburgfoyer is hier zó vreselijk ongezellig dat je er echt niet voor je plezier zomaar gaat zitten. Als je dan ook nog eens tussen allemaal klassieke-muziekpubliek terechtkomt, wordt het alleen nog maar absurder. Ik zou me in een Engelse comedy wanen, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:49 schreef Lienekien het volgende:
Nee, we gingen na het eten nog eentje drinken in de foyer van een plaatselijk concertgebouw. We zaten net toen het concert was afgelopen en al het publiek de foyer instroomde. Was heel absurd om daar tussen te zitten ('t was een klassiek concert).
Hoe ouder ik word, hoe relatiever leeftijd is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
God, als je het zo stelt, klinkt 't opeens zo slecht niet meer.
Ja, nog een paar maanden...
Goh, soms kun je een heel verkeerd beeld hebben van iemand op een forum, blijkt nu.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nog een paar maanden...
Jij dacht dat ik 12 was?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Goh, soms kun je een heel verkeerd beeld hebben van iemand op een forum, blijkt nu.
Dacht je aan een jonge knul of meer aan een ouwe zak?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Goh, soms kun je een heel verkeerd beeld hebben van iemand op een forum, blijkt nu.
Goh.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Waar is hier die in zwolle is niet echt leuk gelukkig zit er een leuke kroeg naas de odeon.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:54 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Niet dat ik snap wat dit met die flessen wijn te maken heeft, maar goed. De schouwburgfoyer is hier zó vreselijk ongezellig dat je er echt niet voor je plezier zomaar gaat zitten. Als je dan ook nog eens tussen allemaal klassieke-muziekpubliek terechtkomt, wordt het alleen nog maar absurder. Ik zou me in een Engelse comedy wanen, geloof ik.
maar dan onevenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:02 schreef Lienekien het volgende:
Het zakt in. Ik ga naar bed. Gedag allen.
Lichamelijk niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij dacht dat ik 12 was?
Truste Lienekienquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:02 schreef Lienekien het volgende:
Het zakt in. Ik ga naar bed. Gedag allen.
Deel je mijn ervaring, LV?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Goh.
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.quote:
Het is 7 uur ik ga maar eens een hapje eten .. tabee !quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Slaap lekker, zij die gaan slapen.
Vertel, wie ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.
Ach, zo bijzonder is dat toch niet? Verschilt jouw uitgaanspersoonlijkheid niet met jouw familiebezoekjespersoonlijkheid? Of met jouw Belangrijke-Gesprekkenpersoonlijkheid?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef LordVoldemort het volgende:
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.
Natuurlijk, iedereen is onder verschillende omstandigheden net een beetje anders. De ene keer wat stoerder, de andere keer wat betweteriger, puur afhankelijk van de omgeving.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, zo bijzonder is dat toch niet? Verschilt jouw uitgaanspersoonlijkheid niet met die van jouw familiebezoekjespersoonlijkheid? Of met jouw Belangrijke-Gesprekkenpersoonlijkheid?
Bij mij in ieder geval wel.
Ik had bij Do2 een wat ouder iemand verwacht. Maar dat dat niet zo is, verbaast me verder niet.
Ja, oké. Dat is allemaal wel wat extremer, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:15 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik ga geen namen noemen maar ik heb wel eens mensen ontmoet die twee keer zo zwaar waren als ze zeiden, 20 jaar ouder waren dan ik dacht, veel botter en ongenuanceerder waren dan op het forum of juist veel terughoudender en vriendelijker.
Het kan allemaal, dat is het mooie van het internet
Ach in die zin het mooie dat iedereen met gemak zichzelf voor kan doen als iemand anders. Je bent behoorlijk anoniem, dus het is ook heel makkelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat is allemaal wel wat extremer, inderdaad.
En vind je dat het mooie van het internet? Ik niet, geloof ik. Ik bedoel: ik vind het erg, maar ik snáp simpelweg niet dat mensen zich heel anders voordoen. (Tenzij relkloon, bijvoorbeeld.)
Soms zijn de kinderen ook in de war. Ik stond een keer bij de V&D in de bakken met DVD's te kijken. Ineens wordt er aan mijn arm getrokken. Toen ik mij enigszins geïrriteerd omdraaide om te kijken welke malloot er handtastelijk werd, zag ik een mij onbekend klein jochie staan dat enthousiast 'papa, papa!' riep tegen me. Bleek het jochie een beetje in de war te zijn gebracht door de kleur van mijn jas.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De AH heeft toch zo'n actie nu? Ik stond achter een jongeman die die zegels kreeg aangeboden. Hij sloeg ze af en keerde zich naar mij met de woorden "maar deze mevrouw wil ze vast wel". Die dacht dat ik thuis wel een paar koters had zitten.
![]()
In een recent verleden heb ik roleplaygames online gespeeld (de zogenaamde MUD's). Dat was een aardig hechte groep mensen die ook regelmatig bij elkaar kwam op meetings en dergelijke, we hebben zelfs een EuroTrashMeeting in Amsterdam gehad (heel handigquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Ja, dat entertainende effect bedoelde ik met 'relkloon'. Daar zie ik de uitdaging dan ook wel van in. En ook het anoniem praten over dingen die je dwars zitten, snap ik wel. Maar dat je bloedserieus voordoet alsof je heel iemand anders bent, daar kan ik dus niet bij.
Ik las vandaag een artikel over 'schijnwerkers', mensen die hun ontslag verzwijgen voor hun hele omgeving en 's ochtends om acht uur de deur uit gaan om de hele dag in het park te zitten. Dat vind ik net zoiets. Dan ben je zo ver van jezelf vervreemd dat je toch eens heel serieus over jezelf moet gaan nadenken.
Overigens stond er één woord te weinig in mijn vorige post. Er moest staan: "Ik bedoel: ik vind het niet erg, maar ik snáp simpelweg niet dat mensen zich heel anders voordoen."
Het was mijn donkerblauwe zomerjas...quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben dan weer benieuwd naar de kleur van de jas, he...
Klopt. Ik vind van mezelf dat ik op internet veel openener, socialer en brutaler ben dan de rustige, verlegen persoon die ik in de echte wereld ben.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik kan me een dergelijk voorval niet direct voor de geest halen. Maar ongetwijfeld heb ik zoiets als klein manneke ook wel eens gedaan. Het was alleen zo'n rare ervaring. Ik bedoel: stel dat dat kind begint te bleren of zo... dan kijkt men in eerste instantie toch jou aan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:24 schreef LordVoldemort het volgende:
Is je dat nooit zelf overkomen als kind DaMart? Ik weet nog wel ik dat echt zó vervelend vond dat ik echt even niet meer wist waar ik moest kijken... ik schaamde me dan echt kapot
Eigenlijk he, vind ik het wel een mooie actiequote:Op vrijdag 28 april 2006 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een recent verleden heb ik roleplaygames online gespeeld (de zogenaamde MUD's). Dat was een aardig hechte groep mensen die ook regelmatig bij elkaar kwam op meetings en dergelijke, we hebben zelfs een EuroTrashMeeting in Amsterdam gehad (heel handig).
Na 4 jaar (!) kwam iemand erachter dat een bekende vrouw in het spel eigenlijk al die jaren gewoon een vent was. Hij gebruikte foto's van een vrouwelijk familielid om aan te tonen dat hij het was en iemand kende weer iemand die dat meisje kende en zei: zij speelt ècht geen online rpg's! Toen kwam het balletje aan het rollen en bleek dat hij het als grap was begonnen, omdat zijn vrienden hadden gezegd altijd een vrouw te kunnen onderscheiden van een man die doet alsof hij een vrouw is. Maar dat was een beetje uit de hand gelopen.... (ps: er zaten wel meer vrouwelijke figuren op dat spel die eigenlijk man waren, maar dat was gewoon toegestaan met dien verstande dat je dat duidelijk maakte als je wat meer persoonlijk met iemand werd (lees: cyberseks etc) en de admins van het spel moesten het weten). Er waren zelfs mannen verliefd op haar/hem geweestDat gaat ver, al sje het mij vraagt.
Hij had hoe dan ook bewezen dat mannen het verschil tussen een vrouw en een vent die zich voordoet als een vrouw niet kunnen zienquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:24 schreef LordVoldemort het volgende:
Toegegeven, het is een beetje jammer om het zo lang door te drijven, maar ik vind het wel knap dat het zo lang gelukt is
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:50 schreef DaMart het volgende:
Oh, en kan er nog iemand een goede cursus op tijd naar bed gaan aanbevelen? Ik heb hem echt hard nodig!
Ik krijg elke dag een emailtje dat ik naar bed moetquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:50 schreef DaMart het volgende:
Oh, en kan er nog iemand een goede cursus op tijd naar bed gaan aanbevelen? Ik heb hem echt hard nodig!
Qua gevoel of in de spiegel?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.
Ik heb een hoofd alsof ik flink gezopen heb, maar dat is niet zo.![]()
Qua gevoel. Daarom heb ik nog fijn even een uurtje geslapen.quote:
Al vanaf lpt 1..of 2.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
atb hier?
Ik post hier dan ook niet veel. Maar het is hier wel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja? Dan heb ik je al die tijd niet gezien.
Omdat boeken gebruikt moeten worden, boeken moet je lezen, daar zijn ze voor gemaakt. Niet om in mijn kasten te verstoffen omdat het zo intellectueel staat om heel erg veel boeken te hebben. Ik heb deze boeken of dubbel, of ik weet nu al heel zeker dat ik ze niet nog een keer lees.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom doe je je boeken weg, Isa?
Ja, da's best stom, eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat stom is...ik kan geen afstand doen van studieboeken
En ik begrijp eigenlijk niet waarom, maar studieboeken zijn me heilig of zo.
ik ook, al lijkt het niet zo...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het sowieso moeilijk boeken weg te doen..
Ik peins er niet over om mijn studieboeken weg te doen. Ik heb toch echt niet alles meer in mijn hoofd zitten, dus ik vind het heerlijk om af en toe weer eens zo'n boek van de plank te pakken en er wat in te grasduinen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat stom is...ik kan geen afstand doen van studieboeken
En ik begrijp eigenlijk niet waarom, maar studieboeken zijn me heilig of zo.
Ja, dat moet je ook niet doen, natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik had net nog een boek in mijn handen om opzij te leggen voor iemand, bladerde er een beetje door en dacht: goh, wat toch eigenlijk een leuk boek!![]()
En leesboeken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik peins er niet over om mijn studieboeken weg te doen. Ik heb toch echt niet alles meer in mijn hoofd zitten, dus ik vind het heerlijk om af en toe weer eens zo'n boek van de plank te pakken en er wat in te grasduinen.
Daar ben ik ook aan gehecht, maar dan anders. Boeken die ik mooi vond, zal ik op de plank laten, al lees ik ze waarschijnlijk nooit weer. Maar er is ook wel een categorie waar ik wel afstand van zou kunnen doen ('niet om door te komen').quote:
Ik ook niet, op een paar uitzonderingen na. De omnibus van Joop ter Heul, die las ik zo'n beetje iedere zomer weer. En Terug tot Ina Damman schiet me te binnen. Ook vaker gelezen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik lees boeken eigenlijk zelden of nooit vaker dan 1 keer.
Nou, ik zie jou nog niet zo snel vier meisjesromans uit de jaren '30 lezen. 't Is heel belegen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niet gelezen. Maar 2 aanraders, begrijp ik.
Uitstekende ogen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik zie jou nog niet zo snel vier meisjesromans uit de jaren '30 lezen.
Ik houd 'm in mijn achterhoofd.quote:En Terug tot Ina Damman is een van Vestdijk, en die kan niet iedereen waarderen. 't Was wel een van de eerste 'echte' romans die ik als jeugdige las en in het eerste jaar van mijn studie was 'ie verplicht.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Hou jij ook zo van geitenkaas?
Zie: Umberto Eco's Het Eiland van de Vorige Dagquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:22 schreef Lienekien het volgende:
Maar er is ook wel een categorie waar ik wel afstand van zou kunnen doen ('niet om door te komen').
Oh, zalig!! Ik ben ook helemaal weg van geitenkaas, vooral in combinatie met honing. Of met aardbeien. Of met ander fruit. Of door een salade. Of in een hartige taart.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Hou jij ook zo van geitenkaas?
Een tenenkrommende...quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien! Een contaminatie! Een hele lelijke, zelfs.
Uiteraard met opzet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien! Een contaminatie! Een hele lelijke, zelfs.
Voor de verandering had ik even een helder moment.quote:
Altijd Buupje, althans... vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat je het naar je zin hebt in deel 31, A-E.
Wil ik juist vragen wat dat is, zie ik het antwoord al staan terwijl ik je quote...quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:45 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens even mijn avondeten verzorgen... Zilvermeeuw halen dus
Je kunt ook even op het woord zilvermeeuw gaan staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wil ik juist vragen wat dat is, zie ik het antwoord al staan terwijl ik je quote...
Zo!quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
Maar nu is mijn vraag: hoe doe je dat?
1 |
Je schrijft zilvermeeuw op een blaadje en gaat erop staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
Maar nu is mijn vraag: hoe doe je dat?
Ah, ik begreep het verkeerd.quote:
Dát wist ik al.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Je schrijft zilvermeeuw op een blaadje en gaat erop staan.
Dus het was geen grapquote:
Dat eerste wel, dat tweede niet.quote:
Ik vind je ook leuk.quote:"Klik met uw muis op het kruisje in de rechterbovenhoek"
Ik ben niet bejaard![]()
Daar hoef je niet bejaard voor te zijn hoor... begin 50 mag ook... toen ik mijn moeder uitlegde dat ze de muis omhoog moest bewegen, tilde ze hem letterlijk op, terwijl ze bloedserieus vroeg:'En nu?'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus het was geen grap![]()
"Klik met uw muis op het kruisje in de rechterbovenhoek"
Ik ben niet bejaard![]()
jah, mag FOT niet meer in hequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Re? Hier? Jeetje, allemaal mensen die ik hier nog nooit gezien heb.
!
dat vindt iedereen welquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik las het in het banmeldtopic (Ja, ik vind het interessant om te zien wie er geband is en waarom)
Joh!quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kunt ook even op het woord zilvermeeuw gaan staan.
Of kijk je omdat je bang bent dat je er zelf tusen zal staan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik las het in het banmeldtopic (Ja, ik vind het interessant om te zien wie er geband is en waarom)
Uitslapen en mijn inzending voor de TTK-wedstrijd maken...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ga jij met koninginnedag doen, DM?
Oh sorry, dan zal ik mijn huisarts even bellen, want ik ben verkeerd verbonden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Met Bupatih.
Welnee, ik moest er een beetje om lachen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Nu klinkt mijn post best wel belachelijk!
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welnee, ik moest er een beetje om lachen.
Hebben we toch even samen gelachen, dat neemt niemand ons meer af...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Maar toch was dat niet de bedoeling.
Hoi Sven!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Hoi, ik ben er weerhttp://www.lommersonline.com/archives/334
Ja, klinkt lekker hequote:
Sounds like big fun...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik ga naar Utrecht, door de stad lopen.
Maar ze verwachten morgen regen, hagel en onweer.
Die heb ik hier gisteren al gepost, schavuit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Hoi!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hebben we toch even samen gelachen, dat neemt niemand ons meer af...
Nu ja, het is geen verplichting, natuurlijk.quote:
Een meisje dat met een prei zwaait, begeleid door een supertof deuntje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi!
Kun je ook, zonder dat ik hoef te klikken, vertellen waar het over gaat?
Wat doe jij achter je computer en in TTKLPT als je visite hebt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn visite keek me vreemd aan toen hij het deuntje hoorde
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat doe jij achter je computer en in TTKLPT als je visite hebt?
Je hebt toch niet in je broek gepoept he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad!Dat is ook iets moois!
Ik voel iets groeien tussen ons, A-E.
Evenals in mijn broek.
Volgens mij wordt het tijd voor nieuwe vrienden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?
Ja zeg, zo klinkt het voor mij nog erger.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, het is geen verplichting, natuurlijk.
Als het echt slecht is, kunnen we altijd nog binnen gaan zitten en ons ontzettend bezatten, he.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in je broek gepoept he?
Okee dankje, dan weet ik nu zeker dat ik het niet aan ga klikken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een meisje dat met een prei zwaait, begeleid door een supertof deuntje.
[/Svensational]
Oh, please! A-E! Doe het voor mij!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Okee dankje, dan weet ik nu zeker dat ik het niet aan ga klikken.
Iets aan dit alles doet mij enigzins vreemd aan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?
Jij bent ook helemaal niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, zo klinkt het voor mij nog erger.
()
Het is ook een rare snuiter! Maar wel een snuiter die ik zometeen even flink in de pan ga hakken met een potje Worms!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Iets aan dit alles doet mij enigzins vreemd aan...![]()
Lieverd schat... het lijkt er op dat je me nog niet helemaal kent...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, please! A-E! Doe het voor mij!Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden!
Echt!
Nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lieverd schat... het lijkt er op dat je me nog niet helemaal kent...
Nee dat snap ik, dan zou er weinig in kroegen vertoeft worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal niet uitgenodigd.
(. )
Gelukkig kom je verder vrij normaal over....quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook een rare snuiter! Maar wel een snuiter die ik zometeen even flink in de pan ga hakken met een potje Worms!
Buupje.... vrolijk, okee... prei, kan zo nu en dan als het niet te vaak is weleens lekker zijn... meisjes, krengen zijn het, ik zeg het je...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Maar hoezo? Zijn vrolijke met prei zwaaiende meisjes niks voor jou?
Je noemt me lieverd, schat én Buupje!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Buupje.... vrolijk, okee... prei, kan zo nu en dan als het niet te vaak is weleens lekker zijn... meisjes, krengen zijn het, ik zeg het je...
Maar bovenal, ik weet nu al dat ik het bijbehorende muziekje niet wil horen.
Zou het dan niet eens tijd worden dat die dingen "Tena gentlemen" gaan heten?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene van wie je het het minst verwacht draagt de Tena lady.... zegt men!
Nou, ik zal van de week eens een pak luiers kopen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lijkt me wel schattig hoor, een Buupje in luiert.
Net wist je me nog wel aan het lachen te maken...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Vooral het 'roepie-roepie'-gedeelte tovert bij mij een brede glimlach op mijn gelaat.
Que?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Net wist je me nog wel aan het lachen te maken...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je noemt me lieverd, schat én Buupje!![]()
Nou, moe!En toch...en toch zou iedereen dit een keer gehoord moeten hebben!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gelukkig ken en ben ik iedereen niet...
Maak je dan wel een foto voor in je fotoboek?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik zal van de week eens een pak luiers kopen.[afbeelding]
Ik zet geen eigen foto's meer in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maak je dan wel een foto voor in je fotoboek?
Uhuh, dat filmpje wat ik niet wil en niet zal bekijken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?![]()
Ik heb het over dat filmpje enzo...
Jaja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Uhuh, dat filmpje wat ik niet wil en niet zal bekijken.
Nouja zeg, heb je wat te verbergen dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zet geen eigen foto's meer in mijn fotoboek.Die tijd is voorbij.
![]()
Dat was meer een opmerking in de trant van:quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
He bah, moet dat... ik hou niet van competitie...![]()
Wel voor de mensen in mijn nabije omgeving.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nouja zeg, heb je wat te verbergen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |