maar dan onevenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:02 schreef Lienekien het volgende:
Het zakt in. Ik ga naar bed. Gedag allen.
Lichamelijk niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij dacht dat ik 12 was?
Truste Lienekienquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:02 schreef Lienekien het volgende:
Het zakt in. Ik ga naar bed. Gedag allen.
Deel je mijn ervaring, LV?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Goh.
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.quote:
Het is 7 uur ik ga maar eens een hapje eten .. tabee !quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Slaap lekker, zij die gaan slapen.
Vertel, wie ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.
Ach, zo bijzonder is dat toch niet? Verschilt jouw uitgaanspersoonlijkheid niet met jouw familiebezoekjespersoonlijkheid? Of met jouw Belangrijke-Gesprekkenpersoonlijkheid?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef LordVoldemort het volgende:
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.
Natuurlijk, iedereen is onder verschillende omstandigheden net een beetje anders. De ene keer wat stoerder, de andere keer wat betweteriger, puur afhankelijk van de omgeving.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, zo bijzonder is dat toch niet? Verschilt jouw uitgaanspersoonlijkheid niet met die van jouw familiebezoekjespersoonlijkheid? Of met jouw Belangrijke-Gesprekkenpersoonlijkheid?
Bij mij in ieder geval wel.
Ik had bij Do2 een wat ouder iemand verwacht. Maar dat dat niet zo is, verbaast me verder niet.
Ja, oké. Dat is allemaal wel wat extremer, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:15 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik ga geen namen noemen maar ik heb wel eens mensen ontmoet die twee keer zo zwaar waren als ze zeiden, 20 jaar ouder waren dan ik dacht, veel botter en ongenuanceerder waren dan op het forum of juist veel terughoudender en vriendelijker.
Het kan allemaal, dat is het mooie van het internet
Ach in die zin het mooie dat iedereen met gemak zichzelf voor kan doen als iemand anders. Je bent behoorlijk anoniem, dus het is ook heel makkelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat is allemaal wel wat extremer, inderdaad.
En vind je dat het mooie van het internet? Ik niet, geloof ik. Ik bedoel: ik vind het erg, maar ik snáp simpelweg niet dat mensen zich heel anders voordoen. (Tenzij relkloon, bijvoorbeeld.)
Soms zijn de kinderen ook in de war. Ik stond een keer bij de V&D in de bakken met DVD's te kijken. Ineens wordt er aan mijn arm getrokken. Toen ik mij enigszins geïrriteerd omdraaide om te kijken welke malloot er handtastelijk werd, zag ik een mij onbekend klein jochie staan dat enthousiast 'papa, papa!' riep tegen me. Bleek het jochie een beetje in de war te zijn gebracht door de kleur van mijn jas.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De AH heeft toch zo'n actie nu? Ik stond achter een jongeman die die zegels kreeg aangeboden. Hij sloeg ze af en keerde zich naar mij met de woorden "maar deze mevrouw wil ze vast wel". Die dacht dat ik thuis wel een paar koters had zitten.
![]()
In een recent verleden heb ik roleplaygames online gespeeld (de zogenaamde MUD's). Dat was een aardig hechte groep mensen die ook regelmatig bij elkaar kwam op meetings en dergelijke, we hebben zelfs een EuroTrashMeeting in Amsterdam gehad (heel handigquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Ja, dat entertainende effect bedoelde ik met 'relkloon'. Daar zie ik de uitdaging dan ook wel van in. En ook het anoniem praten over dingen die je dwars zitten, snap ik wel. Maar dat je bloedserieus voordoet alsof je heel iemand anders bent, daar kan ik dus niet bij.
Ik las vandaag een artikel over 'schijnwerkers', mensen die hun ontslag verzwijgen voor hun hele omgeving en 's ochtends om acht uur de deur uit gaan om de hele dag in het park te zitten. Dat vind ik net zoiets. Dan ben je zo ver van jezelf vervreemd dat je toch eens heel serieus over jezelf moet gaan nadenken.
Overigens stond er één woord te weinig in mijn vorige post. Er moest staan: "Ik bedoel: ik vind het niet erg, maar ik snáp simpelweg niet dat mensen zich heel anders voordoen."
Het was mijn donkerblauwe zomerjas...quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben dan weer benieuwd naar de kleur van de jas, he...
Klopt. Ik vind van mezelf dat ik op internet veel openener, socialer en brutaler ben dan de rustige, verlegen persoon die ik in de echte wereld ben.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik kan me een dergelijk voorval niet direct voor de geest halen. Maar ongetwijfeld heb ik zoiets als klein manneke ook wel eens gedaan. Het was alleen zo'n rare ervaring. Ik bedoel: stel dat dat kind begint te bleren of zo... dan kijkt men in eerste instantie toch jou aan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:24 schreef LordVoldemort het volgende:
Is je dat nooit zelf overkomen als kind DaMart? Ik weet nog wel ik dat echt zó vervelend vond dat ik echt even niet meer wist waar ik moest kijken... ik schaamde me dan echt kapot
Eigenlijk he, vind ik het wel een mooie actiequote:Op vrijdag 28 april 2006 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een recent verleden heb ik roleplaygames online gespeeld (de zogenaamde MUD's). Dat was een aardig hechte groep mensen die ook regelmatig bij elkaar kwam op meetings en dergelijke, we hebben zelfs een EuroTrashMeeting in Amsterdam gehad (heel handig).
Na 4 jaar (!) kwam iemand erachter dat een bekende vrouw in het spel eigenlijk al die jaren gewoon een vent was. Hij gebruikte foto's van een vrouwelijk familielid om aan te tonen dat hij het was en iemand kende weer iemand die dat meisje kende en zei: zij speelt ècht geen online rpg's! Toen kwam het balletje aan het rollen en bleek dat hij het als grap was begonnen, omdat zijn vrienden hadden gezegd altijd een vrouw te kunnen onderscheiden van een man die doet alsof hij een vrouw is. Maar dat was een beetje uit de hand gelopen.... (ps: er zaten wel meer vrouwelijke figuren op dat spel die eigenlijk man waren, maar dat was gewoon toegestaan met dien verstande dat je dat duidelijk maakte als je wat meer persoonlijk met iemand werd (lees: cyberseks etc) en de admins van het spel moesten het weten). Er waren zelfs mannen verliefd op haar/hem geweestDat gaat ver, al sje het mij vraagt.
Hij had hoe dan ook bewezen dat mannen het verschil tussen een vrouw en een vent die zich voordoet als een vrouw niet kunnen zienquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:24 schreef LordVoldemort het volgende:
Toegegeven, het is een beetje jammer om het zo lang door te drijven, maar ik vind het wel knap dat het zo lang gelukt is
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:50 schreef DaMart het volgende:
Oh, en kan er nog iemand een goede cursus op tijd naar bed gaan aanbevelen? Ik heb hem echt hard nodig!
Ik krijg elke dag een emailtje dat ik naar bed moetquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:50 schreef DaMart het volgende:
Oh, en kan er nog iemand een goede cursus op tijd naar bed gaan aanbevelen? Ik heb hem echt hard nodig!
Qua gevoel of in de spiegel?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.
Ik heb een hoofd alsof ik flink gezopen heb, maar dat is niet zo.![]()
Qua gevoel. Daarom heb ik nog fijn even een uurtje geslapen.quote:
Al vanaf lpt 1..of 2.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
atb hier?
Ik post hier dan ook niet veel. Maar het is hier wel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja? Dan heb ik je al die tijd niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |