Kan niet wachten, maak dr maar wat moois vanquote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef Bruce117 het volgende:
De OP volgt dadelijk...
Twordt steeds ergerquote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Christus, als je dat soort ballen gaat missen.
Misschien de grotere zaal, dat 'ie daar nog even aan moet wennen, net keek Dott ook om om te kijken waar de muur wasquote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef Speedski het volgende:
[..]
Twordt steeds ergerSpanning ? Tijdstip ??
Je kon mooi in beeld zien dat hij zijn keu helemaal wegtrok net voordat hij wou stoten.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Christus, als je dat soort ballen gaat missen.
De 2 tafels die er gisteren stonden zijn afgebroken en 1 daarvan is opnieuw opgebouwd met dus ook een nieuw laken.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:13 schreef Speedski het volgende:
Ik hoorde daarnet dat er een ander laken ligt tov gisteren, zou dat zoveel schelen ??
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:15 schreef rubbereend het volgende:
wat is eigenlijk het prijzengeld?
quote:Thirty two players will slug it out for the 2006 world title and a first prize of £200,000, down £50,000 in the first year since tobacco sponsorship ended.
quote:In 2004, the championship offered a total of £1,378,920 in prize money, including £250,000 for the winner and £125,000 for the runner-up. A further £147,000 was on offer for a 147 break, though no player achieved this.
Ik vermoed, dat het gewoonweg niet te tillen is...quote:Op donderdag 27 april 2006 23:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De 2 tafels die er gisteren stonden zijn afgebroken en 1 daarvan is opnieuw opgebouwd met dus ook een nieuw laken.
Het verplaatsen van 1 van de tabels schijnt gewoon simpelweg niet te doen.
De kans dat hij daarna nog recht staat is kennelijk te klein.
The rocket's back.quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:41 schreef JohnDDD het volgende:
Speedski, het viel mij ook op dat Ronnie anders speelt; ook "hard" maar dan vooral in de zin van zijn snelheid waarmee hij rond de t afel loopt en ballen pot. Die lijkt meer op zijn vroegere snelheid
Ik denk dat het meer het gevoel is dat hij toch wel gaat winnen, en zich er rap vanaf wil maken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:59 schreef JohnDDD het volgende:
waarom zou die dat doen? omdat ie nerveus is, en onzeker?
of misschien gebruikt hij weer dope net als vroeger?
Wel, ze zetten constant de duration time eronder, en de gemiddelde duration en de frame duration en de gemiddelde frame duration, ...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:52 schreef JohnDDD het volgende:
welke aandacht? wat bedoel je precies? (ik heb het begin gemist net)
Op zich wel logisch dat ze het even laten zien na die wanvertoning van gister.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Wel, ze zetten constant de duration time eronder, en de gemiddelde duration en de frame duration en de gemiddelde frame duration, ...
Inderdaad ja, nu wel weer een goede break van Ebdon.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:43 schreef placebeau het volgende:
Goede safety hoor van die Fu. De zwarte lag altijd mooi tegen de kant in tegenstelling tot Ebdon.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef YourBug het volgende:
Ben ik de enige die Michaela Tabb gemist heb, of is ze helemaal niet geweest??
Ter info: Michaela Tabb is die vrouwelijke schoonheid scheidrechter van vorig jaar.
Edit: Link naar foto toegevoegd
Ik heb Michaela ook gemist, maar ze is er ook niet geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef YourBug het volgende:
Ben ik de enige die Michaela Tabb gemist heb, of is ze helemaal niet geweest??
Ter info: Michaela Tabb is die vrouwelijke schoonheid scheidrechter van vorig jaar.
Edit: Link naar foto toegevoegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik miste haar ook al, maar nu is duidelijk waarom ze er niet is. Ze is moeder gewordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik heb Michaela ook gemist, maar ze is er ook niet geweest.
en dan gelijk weer herpakken en het frame winne natuurlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
Fu lijkt het een beetje kwijt te zijn....
Ronnie ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
Fu lijkt het een beetje kwijt te zijn....
Ik ook niet. Ik had gehoopt op O'Sullivan-Fu in de finale.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:58 schreef JohnDDD het volgende:
naar de finale tussen ebdon en dott ga ik niet kijken
Hij heeft geen zin.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef komrad het volgende:
wat is er aan de hand met o'sullivan
daar lijkt het wel op jaquote:
als ronnie dit nog wint wordt hij een legendequote:
Khoop voor je dat het een finale wordt om nooit te vergeten ...quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:21 schreef Leatherface het volgende:
Helaas trouwens erg weinig kunnen zien van het wk dit jaar.
Maar nu heb ik een weekje vrij, dus zal ik voor de finale eens lekker gaan zitten.
De voorgaande jaren waren het bijna allemaal erg leuke en spannende finales.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
Khoop voor je dat het een finale wordt om nooit te vergeten ...
Zal waarschijnlijk wel niet![]()
En ach, wat zeuren we ook (okay, we blijven Nederlanders). Ik zie ons allen echt geen century break maken als er zoveel mensen meekijkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De voorgaande jaren waren het bijna allemaal erg leuke en spannende finales.
Maar ik vrees dat het dit jaar net allemaal wat minder leuk zal zijn.
Ben bang van niet, echt stomme fouten gemaakt deze framequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:35 schreef Leatherface het volgende:
Fu is trouwens goed bezig om de stand weer gelijk te trekken.
Kijken of de Hong Kong - Chinees de zenuwen in bedwang kan houden.
Het kan nog.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:17 schreef Speedski het volgende:
Tgaat nu beetje treurig worden voor Fu
En nu al helemaal/quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:17 schreef Speedski het volgende:
Tgaat nu beetje treurig worden voor Fu
* MonoSynth heeft net een bord spaghetti *op schoot* koud laten wordenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:53 schreef Speedski het volgende:
* Speedski heeft bijna geen nagels meer![]()
Zonde !!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:24 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
* MonoSynth heeft net een bord spaghetti *op schoot* koud laten worden
Tja, ik kan ook genieten van een partij bowls of cricket. Tis maar hoe je naar een sport kijkt, leef je je in of kijk je gewoon omdat het beweegtquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef Bruce117 het volgende:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat snooker maar een erg saai spelletje is.
Ik zeg toch .. duidelijk. Dr zitten dr meer hier die daar van balenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:33 schreef JohnDDD het volgende:
ik begrijp je niet helemaal speedski maar ik bedoel dat ik het vervelend vind dat ebdon door is en niet fu
fu speelde briljant
Als dat gebeurd, dan sta ik echt op de TV tequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:45 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop op deze uitslag:
Dott - O'Sullivan 16-17
en dan als laatste 9 frames:
0-147 (147), 0-145 (145), 0-131 (131), 0-147 (147), 0-112 (112), 0-120 (120), 0-105 (105), 0-147 (147), 0-147 (147)
Klinkt goed, en zou er vandaag ook nog wel bij kunnenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:45 schreef JohnDDD het volgende:
oh zo bedoelde je het, letterlijk dus.
ja. nou goed. hopen dat O'Sullivan lekker gaat spelen vanavond
ik hoop op deze uitslag:
Dott - O'Sullivan 16-17
0-147 (147), 0-145 (145), 0-131 (131), 0-147 (147), 0-112 (112), 0-120 (120), 0-105 (105), 0-147 (147), 0-147 (147)
Spagetti is pas lekker na de 2de keer opwarmenquote:
Dachten ze een deel van het prijzengeld in hun zak te kunnen houdenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:45 schreef JohnDDD het volgende:
oh zo bedoelde je het, letterlijk dus.
ja. nou goed. hopen dat O'Sullivan lekker gaat spelen vanavond
ik hoop op deze uitslag:
Dott - O'Sullivan 16-17
Dit was al de tweede keerquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Spagetti is pas lekker na de 2de keer opwarmen
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
Daar gaan we weer.
Zal het na 20 minuten voorbij zijn, of wordt het een toch nog een lange sessie. We zullen het zo weten.
Denk niet dat hij zoveel zenuwachtiger gaat worden. Dan s taat hij nog steeds met 4 frames voor. Ik denk dat Dott pas zenuwachtig gaat worden als Ronnie 1 - 2 frames tot hem genaderd is.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Als Dott deze verliest zal ie toch wel zenuwachtig gaan worden...
Go Dottquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Dit is een kutbal.
Bij voetbal noemen ze dat afdwingenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een mazzel ballen allemaal
Ookay, verneuk het maar weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:17 schreef Speedski het volgende:
Wow ! Wat een prachtigbal !!!
Waren net paar journalisten op de BBC. Eén ervan zei dat Ronnie last heeft van depressies en professionele hulp nodig heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:17 schreef Leatherface het volgende:
Men heeft het heel vaak over de psyche van Ronnie O'Sullivan.
Maar wat scheelt er nu eigenlijk aan? Motivatieproblemen, of depressies?
Denk dat er teveel door zijn hoofd gaat.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:17 schreef Leatherface het volgende:
Men heeft het heel vaak over de psyche van Ronnie O'Sullivan.
Maar wat scheelt er nu eigenlijk aan? Motivatieproblemen, of depressies?
Met pokeren heeft hij minder problemen zag ik laatst op tvquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waren net paar journalisten op de BBC. Eén ervan zei dat Ronnie last heeft van depressies en professionele hulp nodig heeft.
En toen speelde hij een van zn eerste pokerpartijtjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met pokeren heeft hij minder problemen zag ik laatst op tv
Toch erg triest allemaal.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waren net paar journalisten op de BBC. Eén ervan zei dat Ronnie last heeft van depressies en professionele hulp nodig heeft.
niet met Ronnie erbij, dan is niets veiligquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:22 schreef wdn het volgende:
hmmmmmmm bruin redelijk safe lijkt me.
dat 17 winsti s weet ik, maar ben nu ff een soll brief aan het schrijven daarom dus ff niet op de hoogtequote:Op zaterdag 29 april 2006 21:19 schreef wdn het volgende:
komrad nu 11-16 voor Dott. 17 is winst.
Eerste frames was Ronnie superieur.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:23 schreef komrad het volgende:
maar ik begrijp dat ronnie er al 4 gewonnen heeft. Speelt hij ook echt super of is het gewoon dat Dott aan het choken is?
Nee 3 en hij gaat er ook niet meer winnen denk ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:23 schreef komrad het volgende:
maar ik begrijp dat ronnie er al 4 gewonnen heeft. Speelt hij ook echt super of is het gewoon dat Dott aan het choken is?
Maar een finale Ebdon - Dottquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een Dott haat hier. Ronnie is mentaal niet sterk genoeg klaar.
Wat moet je anders als de wedstrijd afgelopen isquote:
Nee hoor, bij mij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is niet Dott. Ik ben gewoon een Ronnie fan. Alleen White gun ik het meerquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar ik zie liever Dott winnen dan Ebdon. En ik denk niet dat Ronnie tegen het trage spel van Ebdon kan.quote:
Jimmyquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is niet Dott. Ik ben gewoon een Ronnie fan. Alleen White gun ik het meer
LOL
Al was het Hendry dan was ik nog voor Ronnie.
Dit viel nog mee, er lopen er een aantal rond die je echt bijna niet verstaat.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Denk je ook dat je Engels kunt verstaan... Komt er zo'n Schot en moet je je gewoon concentreren om alles te verstaan. En nog hoor je soms niet wat ie zegt.
Sommige Welshmen versta je ook knap lastig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dit viel nog mee, er lopen er een aantal rond die je echt bijna niet verstaat.
meest frustrerende finale met Jimmy 18-17quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:32 schreef wdn het volgende:
I know.
Man,wat heb ik gescholden toen hij verloor van Hendry. 1 zwarte bal moest hij en verkloot die. En daarna geen enkele bal meer potten
Die dag moest ik zelf (pool) spelen tijdens een regionaal tournooi.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:36 schreef komrad het volgende:
[..]
meest frustrerende finale met Jimmy 18-17
meet memorabele : 18-14 na 14-8 voorgestaan te hebben
Gelukkig heb ik een paar maanden een Schotse klasgenoot gehad waar ik redelijk veel mee samen heb moeten werkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Denk je ook dat je Engels kunt verstaan... Komt er zo'n Schot en moet je je gewoon concentreren om alles te verstaan. En nog hoor je soms niet wat ie zegt.
welke finale is jouw 'favoriet'quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Die dag moest ik zelf (pool) spelen tijdens een regionaal tournooi.
Der waren er bij die hun eigen spel opgaven om dit live te kunnen volgen![]()
Ik hem hem niet live gezien, maar ik kan me voorstellen dat de finale van 1997 best memorabel was.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
welke finale is jouw 'favoriet'
trouwens wel erg om op een 'black from the spot' geen wereldkampioen te wordn
1994. Absoluut.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
Ach, zelfs de grootsten (Davis) overkwam het.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja die was ook mooi. Samen met Thorburn de enige niet britse winnaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik hem hem niet live gezien, maar ik kan me voorstellen dat de finale van 1997 best memorabel was.
Was in feite het einde van het tijdperk Hendry, bij hande van een Ierse 'underachiever', zoals Doherty tot dan toe genoemd werd.
en natuurlijk de 147's zijn altijd mooiquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, zelfs de grootsten (Davis) overkwam het.
Yep.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja die was ook mooi. Samen met Thorburn de enige niet britse winnaar.
Hij heeft geloof ik nog nooit een ranking tournament gewonnen, maar haalt nu toch z'n tweede wk-finale in 3 jaar.quote:Op zondag 30 april 2006 08:40 schreef JohnDDD het volgende:
Komop Dott is zo'n matige speler...:D
Misschien wel, maar hij heeft Ronnie wel mooi even geklopt (ik was wel voor Ronnie)quote:Op zondag 30 april 2006 08:40 schreef JohnDDD het volgende:
Komop Dott is zo'n matige speler...:D
Oeps, dan wordt het een duffe week. Meen me te heugen dat het met snooker op zondag meestal laat werd en maandags dan knap duf op het werk. Nu dinsdag ook dus.quote:Op zondag 30 april 2006 08:48 schreef JohnDDD het volgende:
de finale eindigt morgen he
ik ben trouwens wel een voorstander van een andere opzet van het WK
zo'n knock-out systeem is niet zo goed
ik ben voor een poule-systeem
neuh zo erg is het ook nietquote:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/snooker/4959058.stmquote:The two-times world champion also revealed why he gave away his cue at the end of the match to a member of the Crucible crowd.
"I gave it to the young lad because I'll be playing with a new one next season."
Dat is wel een understatement ja.quote:Op zondag 30 april 2006 15:30 schreef komrad het volgende:
Toch vind ik het een absoluut niet aansprekende finale
Ga dadelijk toch maar even kijken, zie nog wel hoelang en hoeveel.quote:
Gezien het late tijdstip dat ze klaar waren en de deciding frame gok ik op '85.quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef wdn het volgende:
Wat is de langste finale ooit? (qua tijd)
Ik bedoel er niets mee hoor!
Nee, echt niet!
Even aan het zoeken geslagen, en inderdaad deze wordt als langste partij over 35 frames aangegeven.quote:Op zondag 30 april 2006 16:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gezien het late tijdstip dat ze klaar waren en de deciding frame gok ik op '85.
Toch wel veel fouten van Ebdon in dit frame.quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een mooi frame dit 4e frame, een hoop snookers en kansen aan beide kanten.
Ja en safeties spelen hoort helemaal niet bij het spelletje...quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ligt maar aan 1 persoon hoor. En als Dott er al lang over doet is dat omdat die laffe Ebdon weer een safety heeft geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |