Ik heb Michaela ook gemist, maar ze is er ook niet geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef YourBug het volgende:
Ben ik de enige die Michaela Tabb gemist heb, of is ze helemaal niet geweest??
Ter info: Michaela Tabb is die vrouwelijke schoonheid scheidrechter van vorig jaar.
Edit: Link naar foto toegevoegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik miste haar ook al, maar nu is duidelijk waarom ze er niet is. Ze is moeder gewordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik heb Michaela ook gemist, maar ze is er ook niet geweest.
en dan gelijk weer herpakken en het frame winne natuurlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
Fu lijkt het een beetje kwijt te zijn....
Ronnie ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
Fu lijkt het een beetje kwijt te zijn....
Ik ook niet. Ik had gehoopt op O'Sullivan-Fu in de finale.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:58 schreef JohnDDD het volgende:
naar de finale tussen ebdon en dott ga ik niet kijken
Hij heeft geen zin.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef komrad het volgende:
wat is er aan de hand met o'sullivan
daar lijkt het wel op jaquote:
als ronnie dit nog wint wordt hij een legendequote:
Khoop voor je dat het een finale wordt om nooit te vergeten ...quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:21 schreef Leatherface het volgende:
Helaas trouwens erg weinig kunnen zien van het wk dit jaar.
Maar nu heb ik een weekje vrij, dus zal ik voor de finale eens lekker gaan zitten.
De voorgaande jaren waren het bijna allemaal erg leuke en spannende finales.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
Khoop voor je dat het een finale wordt om nooit te vergeten ...
Zal waarschijnlijk wel niet![]()
En ach, wat zeuren we ook (okay, we blijven Nederlanders). Ik zie ons allen echt geen century break maken als er zoveel mensen meekijkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De voorgaande jaren waren het bijna allemaal erg leuke en spannende finales.
Maar ik vrees dat het dit jaar net allemaal wat minder leuk zal zijn.
Ben bang van niet, echt stomme fouten gemaakt deze framequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:35 schreef Leatherface het volgende:
Fu is trouwens goed bezig om de stand weer gelijk te trekken.
Kijken of de Hong Kong - Chinees de zenuwen in bedwang kan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |