abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 15:03:21 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37426871
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:01 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kijk naar wat er allemaal is bereikt op het gebied van de technologie, de medische wetenschap enzovoort. Dat is allemaal mannenwerk. Ik acht de vrouw er niet toe in staat om dat te evenaren, hoewel ik ook niet zal ontkennen dat er her en der een kroonjuweeltje te vinden is.
Kortom, het zijn puur je eigen vooroordelen.
  zondag 30 april 2006 @ 15:03:24 #122
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37426874
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, het mannelijke deel van FOK! neemt het nogal serieus geloof ik.
Dat komt ervan als je een extra aanhangsel hebt en een berg testosteron. Iedere keer als de testosteron opspeelt stroomt het aanhangsel vol bloed en komen de mannenhersentjes zuurstof tekort.
Daar moet je niet mee spotten, dat is heel zielig.
Gewoon een natuurlijke handicap.

(Ik zet er weer expres GEEN smileys bij.)
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_37426906
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Kortom, het zijn puur je eigen vooroordelen.
Nee hoor, mijn observaties.
pi_37426912
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom zouden we ons moeten bewijzen? De verwachting is er weliswaar, maar waarom daaraan conformeren? Is emancipatie dan alsnog conformatie?
[..]

Bij sommige deuren zou dat best prettig zijn ja.
[..]

Wie verwacht dat je sterk bent?

Euhm..de maatschappij dan toch?

Laatst lag mijn uitlaat onder mijn auto vandaan, ik red me altijd prima maar het regende keihard en ik lag op de grond om dat rotding er weer onder te krijgen maar had stomweg niet de kracht om hem zelf vast te kunnen zetten. Nu waren er binnen een straal van 50 meter drie mannen buiten en stiekum verlangde ik toen heeel erg naar een tijd waarin mannen zich als held aandienen en effe dat ding weer vastzitten.
Helaas gebeurde dat niet en schenen ze het eerder grappig te vinden. na drie kwartier werd ik kwaad op die uitlaat en toen lukte het wel ( oerkracht haha)..maar toch,
het was leuk dat het mezelf gelukt is, maar het was ook zeeer prettig geweest als ik op dat moment niet zeiknat op de grond had hoeven liggen kwaad worden..

Met dank aan de 60's
Peace damnit!!
  zondag 30 april 2006 @ 15:08:22 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37426988
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:04 schreef Zweevie het volgende:

Euhm..de maatschappij dan toch?
Dat valt naar mijn ervaring wel mee.. Maar misschien zie ik er wel breekbaar uit ofzo..
quote:
Laatst lag mijn uitlaat onder mijn auto vandaan, ik red me altijd prima maar het regende keihard en ik lag op de grond om dat rotding er weer onder te krijgen maar had stomweg niet de kracht om hem zelf vast te kunnen zetten. Nu waren er binnen een straal van 50 meter drie mannen buiten en stiekum verlangde ik toen heeel erg naar een tijd waarin mannen zich als held aandienen en effe dat ding weer vastzitten.
Helaas gebeurde dat niet en schenen ze het eerder grappig te vinden. na drie kwartier werd ik kwaad op die uitlaat en toen lukte het wel ( oerkracht haha)..maar toch,
het was leuk dat het mezelf gelukt is, maar het was ook zeeer prettig geweest als ik op dat moment niet zeiknat op de grond had hoeven liggen kwaad worden..

Met dank aan de 60's
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.. Maar ben je dan zelf niet zo brutaal dat je gewoon een manfiguur aanspreekt en vraagt of hij hem even vast kan zetten? Het is goed voor hun ego, en jouw uitlaat zit weer vast.
  zondag 30 april 2006 @ 15:09:35 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37427016
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:04 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn observaties.
Heb je ook gekeken naar hoe lang mannen participeren in die werelden,en hoe lang vrouwen dat doen?
  zondag 30 april 2006 @ 15:10:17 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37427034
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:03 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Dat komt ervan als je een extra aanhangsel hebt en een berg testosteron. Iedere keer als de testosteron opspeelt stroomt het aanhangsel vol bloed en komen de mannenhersentjes zuurstof tekort.
Daar moet je niet mee spotten, dat is heel zielig.
Gewoon een natuurlijke handicap.

(Ik zet er weer expres GEEN smileys bij.)
Eigenlijk zouden we mannen dus niet als handelingsbekwaam moeten beschouwen?
pi_37427058
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat valt naar mijn ervaring wel mee.. Maar misschien zie ik er wel breekbaar uit ofzo..
[..]

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.. Maar ben je dan zelf niet zo brutaal dat je gewoon een manfiguur aanspreekt en vraagt of hij hem even vast kan zetten? Het is goed voor hun ego, en jouw uitlaat zit weer vast.
Goed voor mijn ego was het geweest als ze het zelf hadden aangeboden..En iets in mij wilde toen bewijzen dat het me heus ook wel lukte zonder hun hulp
(dus toch..ik ben het zelf die dat verwacht..aaargh) Maar goed..later eens wat mannen gevraagd waarom ze dat soort dingen zo weinig doen, kreeg als reactie "ja, had je een rokje gedragen dan was het anders geweest." of "ja gooi je haren maar los op zo'n moment en doe vooral die idiote regenjas uit"..Dat wist ik allemala natuurlijk wel, maar heuj ik kwam uit mijn werk!!

Ach ik overdrijf ook wel een beetje..mannen zijn best lief
Peace damnit!!
  zondag 30 april 2006 @ 15:13:54 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37427108
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:11 schreef Zweevie het volgende:

[..]

Goed voor mijn ego was het geweest als ze het zelf hadden aangeboden..En iets in mij wilde toen bewijzen dat het me heus ook wel lukte zonder hun hulp
(dus toch..ik ben het zelf die dat verwacht..aaargh)
Als je je er goed bij voelt niets mis mee toch?
quote:
Maar goed..later eens wat mannen gevraagd waarom ze dat soort dingen zo weinig doen, kreeg als reactie "ja, had je een rokje gedragen dan was het anders geweest." of "ja gooi je haren maar los op zo'n moment en doe vooral die idiote regenjas uit"..Dat wist ik allemala natuurlijk wel, maar heuj ik kwam uit mijn werk!!

Ach ik overdrijf ook wel een beetje..mannen zijn best lief
Ze zijn best lief hoor, en ook wel nodig soms.
  zondag 30 april 2006 @ 15:16:28 #130
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37427175
Nederland en vrouwenemancipatie zijn 2 woorden die niet samengaan.
We hebben onze bek ervan vol, maar vaak komt het niet voor. Best wel Nederlands.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_37429513
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:33 schreef Zweevie het volgende:

[..]

Ook met een beperkt budget kun je dat best doen hoor..maar goed, daar ging het niet over. Ik denk dat je juist beweerd dat vrouwen niet boeiend zijn zonder werk, wat volgens mij haaks staat op het emancipatie gebeuren..Als geemancipeerde vrouw zou je werk niet nódig moeten hebben om "ergens met je man over te kunnen praten"lijkt mij..Maar goed, werken is leuk..dat dan weer wel
Ik denk dat ik juist zeg dat IK huiswijvenpraat niet interessant vind. Daarbij denk ik dat als vrouwen niet meer zouden mogen werken, er waarschijnlijk meteen ook een aantal andere dingen zijn die ze niet meer mogen.
Iedereen zou gewoon lekker moeten doen waar hij of zij zin in heeft. En gelukkig is dat in onze samenleving mogelijk.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_37429732
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb je ook gekeken naar hoe lang mannen participeren in die werelden,en hoe lang vrouwen dat doen?
Dat niet alleen. Wat is dat toch met sommige mannen dat ze denken hun ego te kunnen ophalen aan dat wat andere mannen hebben bereikt? Hoeveel fok-mannen zullen werkelijk aan een van die grote technologieen, medische wetenschap etc. hebben bijgedragen? Ik gok net zo weinig als dat er fok-vrouwen aan hebben bijgedragen. En als we zo beginnen, kunnen we ook wel gaan stellen dat Japanners eigenlijk veel beter zijn dan mensen van een andere nationaliteit. Eigenlijk zouden Japanners dus meer rechten moeten hebben!
  zondag 30 april 2006 @ 17:04:16 #133
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37429740
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we mannen dus niet als handelingsbekwaam moeten beschouwen?
Volgens theorien als "Wanneer je zulke kleren draagt moet je niet opkijken als je verkracht wordt" en de logica achter de burka.....dan is het een wonder dat mannen niet per default aan de ketting liggen vanaf het punt waar ze schaamhaar krijgen.
Als mannen beweren niets kunnen doen aan bepaalde gedragingen dan zeggen ze zelfs van zichzelf dat ze handelingsonbekwaam zijn.
Als een hond zich misdraagt dan wordt niet verwacht dat de omgeving zich aanpast maar wordt het dier gewoon aan de ketting gelegd of krijgt het zelfs een spuitje.
Als een man zich niet beter kan gedragen, dan is hij wat mij betreft niet helemaal mens en kan dus ook niet gelijkwaardig behandeld worden.
  zondag 30 april 2006 @ 17:08:14 #134
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37429830
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:04 schreef Spacehamster het volgende:
Als mannen beweren niets kunnen doen aan bepaalde gedragingen dan zeggen ze zelfs van zichzelf dat ze handelingsonbekwaam zijn.
Maak je geen illusies: vrouwen hebben precies datzelfde trekje, alleen op een ander vlak.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 30 april 2006 @ 17:09:56 #135
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37429872
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:04 schreef Zweevie het volgende:
[..]
As je mannen dat soort dingen voor je laat opknappen dan verwaarloos je je spieren en technische ervaring en doe je mee aan de selffulfilling prophecy.

Aan de andere kant, als het echt niet lukt trek je je jas en shirtje uit en lost alles zich vanzelf op.
(Pas op, niet doen zonder pepperspray op zak voor sommige handelingsonbekwame mannen! )
  zondag 30 april 2006 @ 17:11:23 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37429894
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Maak je geen illusies: vrouwen hebben precies datzelfde trekje, alleen op een ander vlak.
We vallen anderen er minder mee lastig though.
  zondag 30 april 2006 @ 17:12:46 #137
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37429927
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat niet alleen. Wat is dat toch met sommige mannen dat ze denken hun ego te kunnen ophalen aan dat wat andere mannen hebben bereikt?
Het antwoord zit al in de vraag.
  zondag 30 april 2006 @ 17:14:28 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37429965
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:09 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

As je mannen dat soort dingen voor je laat opknappen dan verwaarloos je je spieren en technische ervaring en doe je mee aan de selffulfilling prophecy.
Maar soms gaat het wel een stukje sneller op die manier. Spieren zijn toch een lacher bij mij, en technische ervaring lijkt me al genoeg aanwezig onder een auto liggende.
quote:
Aan de andere kant, als het echt niet lukt trek je je jas en shirtje uit en lost alles zich vanzelf op.
(Pas op, niet doen zonder pepperspray op zak voor sommige handelingsonbekwame mannen! )
In de buurt waar ik woon mag je die zeker gebruiken.
  zondag 30 april 2006 @ 18:10:24 #139
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37431237
Okay Alicey....nou een voorbeeld waarin behulpzaamheid vast niet gewaardeerd wordt.
Je komt in een internetcafe en gelijk stapt er een man op je af die jou ff gaat leren hoe je een "kompjoetur" moet gebruiken..... want dat kunnen vrouwen toch niet want die zijn niet technisch.
En, nee, het is geen aantrekkelijke man.
pi_37431401
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef Spacehamster het volgende:
Okay Alicey....nou een voorbeeld waarin behulpzaamheid vast niet gewaardeerd wordt.
Je komt in een internetcafe en gelijk stapt er een man op je af die jou ff gaat leren hoe je een "kompjoetur" moet gebruiken..... want dat kunnen vrouwen toch niet want die zijn niet technisch.
Of een wasmachine installateur die me vertelt dat de waterafvoerbuis omhoog moet lopen. En dat ik het beste aan mijn vader of mijn vriend kan vragen om daarvoor een gat in de muur te boren, zodat we hem vast kunnen zetten...
Hij vond het niet leuk toen ik vroeg waarom ik daar in hemelsnaam mijn vader of vriend voor zou moeten lastigvallen....
pi_37431445
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:09 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

and so it went..Helaas kon ik op mijn werk niet teveel gebruik maken van mijn sex appeal
Peace damnit!!
  zondag 30 april 2006 @ 19:02:25 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37432299
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef Spacehamster het volgende:
Ik had hier dan ook nog niet iets gevraagd of hulpeloos gekeken, dat is natuurlijk een heel verschil. In de meeste gevallen vragen mannen echter of ze iets kunnen betekenen, en dan valt er altijd nog een ja, een nee, of een nee, maar... op te antwoorden.
  zondag 30 april 2006 @ 19:04:49 #143
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37432384
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:16 schreef djenneke het volgende:

[..]

Of een wasmachine installateur die me vertelt dat de waterafvoerbuis omhoog moet lopen. En dat ik het beste aan mijn vader of mijn vriend kan vragen om daarvoor een gat in de muur te boren, zodat we hem vast kunnen zetten...
Hij vond het niet leuk toen ik vroeg waarom ik daar in hemelsnaam mijn vader of vriend voor zou moeten lastigvallen....
Dat vind ik wel erg raar. Hij was beledigd omdat je het zelf wilde doen?
pi_37432544
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat vind ik wel erg raar. Hij was beledigd omdat je het zelf wilde doen?
Ik denk dat dat hij zich ergens op betrapt voelde
  zondag 30 april 2006 @ 19:12:47 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37432610
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk dat dat hij zich ergens op betrapt voelde
Jammer, want hij had zijn gezicht nog kunnen redden door er anders op te reageren.
pi_37433461
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Jammer, want hij had zijn gezicht nog kunnen redden door er anders op te reageren.
Nou, red maar hier je gezicht:
quote:
Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Oh ja? Dan mag je het eens uitleggen als je daarin zo bekwaam bent.
... ?
  zondag 30 april 2006 @ 19:57:29 #147
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37433906
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:44 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Nou, red maar hier je gezicht:
[..]

... ?
Je dramt.
pi_37434305

Joh, je beticht mij van iets. Dan wil ik graag dat je even uitlegt wat ik dan precies verkeerds doe. Dan ben je ineens nergens meer in velden en wegen te bekennen. Ga dan ook niet lopen veinzen met dingen die je niet eens kan onderbouwen.
pi_37434417
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:08 schreef Scepsis het volgende:

Joh, je beticht mij van iets. Dan wil ik graag dat je even uitlegt wat ik dan precies verkeerds doe. Dan ben je ineens nergens meer in velden en wegen te bekennen. Ga dan ook niet lopen veinzen met dingen die je niet eens kan onderbouwen.
Ga je even druk maken om helemaal niks joh...
  maandag 1 mei 2006 @ 18:18:02 #150
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37460993
quote:
Op zondag 30 april 2006 12:31 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Er werd gesteld dat incapable mannen uit de weg geruimd moesten worden. Redeneren we daarop door, dan betekent dus het dat 95% van vrouwen uit de weg geruimd zouden moeten worden. Dit omdat vrouwen in het algemeen over zwakke vermogens beschikken op bijna alle fronten in vergelijking met de mannen.
Dan zullen mannen toch eerst ff zwanger moeten kunnen worden, anders sterven wij, mensen, uit.
Maar daar zit weer het probleem dat mannen minder goed tegen pijn kunnen en het schijnt dat bevallingen gigantisch pijnlijk zijn...........dan sterft de mens al helemaal snel uit.
pi_37461152
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:18 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Dan zullen mannen toch eerst ff zwanger moeten kunnen worden, anders sterven wij, mensen, uit.
Maar daar zit weer het probleem dat mannen minder goed tegen pijn kunnen en het schijnt dat bevallingen gigantisch pijnlijk zijn...........dan sterft de mens al helemaal snel uit.
En wat heeft je reactie dan te maken met de mijne .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:45:37 #152
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37475498
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:24 schreef Scepsis het volgende:

[..]

En wat heeft je reactie dan te maken met de mijne .
Agossie...doet denken pijn aan je hersentjes?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 08:31:21 #153
140904 MLF
Unazukin
pi_37478153
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:43 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Het feit dat vrouwen werken etc heeft in principe weinig met emancipatie van doen. Emancipatie heeft als doel: gelijke rechten voor man en vrouw. Dit is opzich natuurlijk alleen maar logisch, maarja het is gewoon jammer van die vrouwen die het weer moeten overdrijven.
als mannen nu eens accepteren dat vrouwen dingen beter kunnen dan mannen
pi_37483493
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 08:31 schreef MLF het volgende:

[..]

Als vrouwen dan ook eens accepteren dat ze ophouden kunnen met 99% van de sporten.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:25 schreef MLF het volgende:
als wij vrouwen er niet waren, waren er ook geen mannen
Die kan je heel erg simpel omdraaien

[ Bericht 31% gewijzigd door KaheemSaid op 02-05-2006 12:27:26 ]
pi_37483548
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 08:31 schreef MLF het volgende:

[..]

We kunnen accepteren dat vrouwen betere tieten hebben dan wij.
We kunnen accepteren dat vrouwen beter een orgasme kunnen faken dan wij.
We kunnen accepteren dat vrouwen beter kunnen verzorgen/bemoederen dan wij.
We kunnen accepteren dat vrouwen het geheel zien ipv de essentie (door continu niet-relevante zaken erbij te betrekken, dus kwantiteit boven kwaliteit).
Voor de rest... ZIjn we overal beter in. En dat is een feit.

Maar zoals gewoonlijk, ga je als vrouw dat gewoonweg niet accepteren ...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 13:01:41 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37484747
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:17 schreef Scepsis het volgende:

[..]

We kunnen accepteren dat vrouwen betere tieten hebben dan wij.
We kunnen accepteren dat vrouwen beter een orgasme kunnen faken dan wij.
We kunnen accepteren dat vrouwen beter kunnen verzorgen/bemoederen dan wij.
We kunnen accepteren dat vrouwen het geheel zien ipv de essentie (door continu niet-relevante zaken erbij te betrekken, dus kwantiteit boven kwaliteit).
Voor de rest... ZIjn we overal beter in. En dat is een feit.

Maar zoals gewoonlijk, ga je als vrouw dat gewoonweg niet accepteren ...
Precisiewerk is iets waar mannen ook niet in uitblinken.
pi_37484911
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 13:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Daar is ook een goede reden voor. Aangezien de vrouw zichzelf overal in tegenkomt omdat ze bijna nergens echt goed in is krijgt de vrouw heel veel geduld, vandaar dat ze wel eens beter zijn in preciese dingen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 13:36:10 #158
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37484980
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 13:27 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Daar is ook een goede reden voor. Aangezien de vrouw zichzelf overal in tegenkomt omdat ze bijna nergens echt goed in is krijgt de vrouw heel veel geduld, vandaar dat ze wel eens beter zijn in preciese dingen.
Met je mannelijke logisch inzicht had ik beter van je verwacht.
pi_37485031
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 13:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar intussen ga je de rest niet bevestigen .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 13:50:48 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37485190
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 13:40 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Maar intussen ga je de rest niet bevestigen .
Een extreem geval van maar aan een ding tegelijk kunnen denken, en een zeker autisme.
pi_37486655
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 13:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Met je mannelijke logisch inzicht had ik beter van je verwacht.
Toch zijn de meeste dingen als siersmeedwerken en houtsnijwerken door mannen vervaardigt.
pi_37486722
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 13:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een extreem geval van maar aan een ding tegelijk kunnen denken, en een zeker autisme.
Precies, ik laat me niet afleiden door enige manipulatie van jouw kant.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:42:32 #163
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37487284
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:17 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Precies, ik laat me niet afleiden door enige manipulatie van jouw kant.
Heel verstandig met mijn vierdubbele agenda.
pi_37491686
Het feit dat er speciale vrouwenklassen in de sport bestaan zegt reeds genoeg lijkt mij.
pi_37491783
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:59 schreef FuifDuif het volgende:
Het feit dat er speciale vrouwenklassen in de sport bestaan zegt reeds genoeg lijkt mij.
Ja, inderdaad. Het feit dat mannen over het algemeen een betere spierontwikkeling hebben, is wel echt alleszeggend. Het maakt vrouwen gewoon echt overbodig...

En natuurlijk ook totaal ongeschikt om te werken, of scholing te ondergaan.
pi_37491941
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Het feit dat mannen over het algemeen een betere spierontwikkeling hebben, is wel echt alleszeggend. Het maakt vrouwen gewoon echt overbodig...

En natuurlijk ook totaal ongeschikt om te werken, of scholing te ondergaan.
Niet totaal overbodig:
- Seksuele ontlading voor de man
- Voortplanting
- Huishouding
- Bier halen
pi_37492194
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Niet totaal overbodig:
- Seksuele ontlading voor de man
- Voortplanting
- Huishouding
- Bier halen
Ach, de vrouw is eigenlijk een soort van slaaf... hoe humaan...
pi_37492296
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:20 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ach, de vrouw is eigenlijk een soort van slaaf... hoe humaan...
Geen slaaf, het is dat of een pak rammel. Keuzevrijheid is namelijk wel belangrijk.
pi_37492362
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Geen slaaf, het is dat of een pak rammel. Keuzevrijheid is namelijk wel belangrijk.
pi_37492937
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heel verstandig met mijn vierdubbele agenda.
ja, draai er maar lekker omheen met je cliché achtige grapjes.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:00:22 #171
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37493177
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:50 schreef Scepsis het volgende:

[..]

ja, draai er maar lekker omheen met je cliché achtige grapjes.
Het zal je toch niet verbazen dat ik geen humor heb?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')