Ik kan het alleen niet zo gauw aan de mensen laten zien he.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
pff
Met een groothoeklens knal je gewoon wat in het rond, dan kan je altijd aan mensen laten zien "kijk, ik heb maar een overzichtje gemaakt, niks herkenbaars of zo". Ik heb die gęne op zich wel bij het snipen, met een grote telelens zeg maar. Maar er zijn een aantal dingen in je voordeel:
1. mensen verwachten het niet, dus realiseren zich helemaal niet dat er misschien wel iemand een foto van ze maakt
2. ze kijken tegen "de korte kant" aan.
Op dagen als deze sterft het van de fotografen voor allerlei bladen. Ik zou me er niet al te veel zorgen over makenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet zo gauw aan de mensen laten zien he.Ik denk juist dat je met zo'n lange lens veel meer met argusogen wordt aangekeken dan wanneer je een klein cameraatje gebruikt met een korte lens. Misschien moet ik het gewoon eens een keer proberen.
ah dat scheelt ik ga morgen ook nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Yns? Ik kom morgen niet naar je toe, volgende week sowieso
Wel balen even goed.. Ben je volgende week wel speelbaar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah dat scheelt ik ga morgen ook niet
kan mijn "poot" nauwelijks gebruiken, laat staan dat ik kaartjes kan knippen, overwegen kan bedienen en deuren kan openen en sluiten
wat wil je dan gaan doen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel balen even goed.. Ben je volgende week wel speelbaar?
oh niks bijzonders op zichquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je dan gaan doen?
cammetje blijft iig thuis, maar jah aanwezig ben ik wel
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:53 schreef Subhuman het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met die digitale camera's van Olympus?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten:
Daar is een speciaal topic voor, [centraal] Wie heeft er ervaringen met deze camera?
kocht eergister ook ff 2 fotobladen. Dat is dan 14 euro. Gaat ook snel, en ik wou er nog een stuk of 6. Verder heb ik alle boeken al versleten, misschien maar eens wat diepzinnigers halen van Goethe of zoquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb mezelf verwenden heb 3 boeken gekocht. Leesvoer anders dan bouwkundige shit is wel een lekker.
ja is best wel geil he?quote:
wacht even...dus deze foto is van jezelf c.q. zelf gemaakt c.q. je staat er zelf op...c.q. ik praat nu met de geile snollebolquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja is best wel geil he?![]()
we vonden het dan ook geen probleem om de foto een paar keer over te moeten doen
Kijk zoals het verhaal (van Kleintje)van de fotograaf die van tieten-en-kut houdt ben verre van niet, maar dit is gewoon een bonus op je zoekerquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
psssssssssst:
het zijn Kleintje en ikke zei de gek
Fles!!!quote:
Je leest mijn post wel goed hoop ik?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ik let ook alleen maar op de armen
Hij mag wel postenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
mag Re alweer posten?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je leest mijn post wel goed hoop ik?
Als ie toch niet kan antwoorden, waarom vraag je het dan niet gewoon over MSN?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Re jij kan toch niet posten, ga maar es bier halen
omdat ik geen antwoord wil, maar een blikje bierquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ie toch niet kan antwoorden, waarom vraag je het dan niet gewoon over MSN?
Zeg, begin dan eerst eens met zelf een beetje rustig aan te doen. Je geschop tegen alles wat blauw (of oranje) is begint aardig saai te worden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ik geen antwoord wil, maar een blikje bier![]()
En ik heb geen zin in WEER een avond rellen. Doe maar gewoon een keer normaal met je geschoolmeester.
beetje onzinnige discussie he, ditquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, begin dan eerst eens met zelf een beetje rustig aan te doen. Je geschop tegen alles wat blauw (of oranje) is begint aardig saai te worden.![]()
passief aggressief.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje onzinnige discussie he, dit
Zeker, gezien de uitkomst en de richtlijnen voor slowchats al lang vaststaan en we daar ook niet aan gaan tornen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje onzinnige discussie he, dit
Geil was het wel.quote:
naaktfotografie noem je zoietsquote:Maar ehm... weer bewezen dat het amateurfotografen alleen om kut en tieten gaat.
Dan heb jij mijn tieten nog nooit gezienquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
naaktfotografie noem je zoiets![]()
word wel moeilijk btw als je mannelijk model bent en de fotograaf is ook man . Dan gaat je stelling niet op!
het ging om tieten en het geslachtsdeelquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn tieten nog nooit gezien
Ik gok er gewoon op dat je na mijn tieten al dusdanig geschokt bent dat je de rest wel voor waar aanneemtquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
het ging om tieten en het geslachtsdeel
nou mag ik hopen dat jouw leiding bloot ligt zeg maar![]()
verkeerd gegoktquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gok er gewoon op dat je na mijn tieten al dusdanig geschokt bent dat je de rest wel voor waar aanneemt
Dat jij verkeerd gegokt hebt?quote:
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedquote:
Gewoon foto's in het algemeen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedMaar ik heb thuis nog wel ergens wat hoor.
Tietenquote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedMaar ik heb thuis nog wel ergens wat hoor.
Zal ik straks wel ff doen. Als ik weer thuis ben. Zit nu namelijk bij mijn ouders.quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
Slinger je msn eens aan dan... wil wel ff bijkletsen
quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
TRUT (of lul)
Jij hebt gewoon de camera die IK graag wil!
Ik moet nog ff wachten.
GEIL zo'n camera. Have fun with it
en de camera die IK graag wil!quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
TRUT (of lul)
Jij hebt gewoon de camera die IK graag wil!
Ik moet nog ff wachten.
GEIL zo'n camera. Have fun with it
En ik lekker niet...quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik lekker niet...![]()
Ik wil eigenlijk een Canon EOS 1D mark IIn, maar die kost 3 maandsalarissen![]()
Gisteren ook weer een Nikon-trut die begon in paniek te raken omdat de body maar 0,5miliseconde aan de buitenlucht blootgesteld werd.Ja, trut ik zag al een hele stofwolk richting je sensor vliegen.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.....achter het behang plakken
beter in de kast zetten... heb je er nog wat aanquote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik lekker niet...![]()
Ik wil eigenlijk een Canon EOS 1D mark IIn, maar die kost 3 maandsalarissen![]()
Gisteren ook weer een Nikon-trut die begon in paniek te raken omdat de body maar 0,5miliseconde aan de buitenlucht blootgesteld werd.Ja, trut ik zag al een hele stofwolk richting je sensor vliegen.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.....achter het behang plakken
haha zo dan..quote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nu nog een analoge Spenky.
De Nikon F65.
Hoop z.s.m. de D70S aan te schaffen.
Maar heb nogal wat op mijn verlanglijstje staan.
De kitlens, een zoomlens, een externe flitser, tas, statief ow... en de camera zelf natuurlijk
Kladblokje doet wonderen!quote:Op zondag 30 april 2006 15:57 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, ik fotografeer nu minder dan ik zou willen doen. Puur omdat het een stuk duurder is, je minder experimenteert en ik nu vaak de instellingen achteraf niet meer weet. Dat is bij jou via EXIF terug te lezen en daar kan je van leren.
Je moet wat over hebben voor je hobby hč.quote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Kleintje het volgende:
Klopt Sub, maar dat vergeet ik gewoon als ik heftig aan het schieten ben bij de paarden.
Het vertraagd het werken gewoon...
the gimp, t ies graties, en ik ben er tevreden over, ben er net een paar weken mee bezig, en nog niets te kort gekomen...quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou een leuk fotobewerkings progamma,voor een amateur als ik
Dat is het probleem. Ik ben dan met 2 hobbies tegelijk bezig. Paarden en fotograferen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je hobby hč.Ik onthoud meestal wel ongeveer wat de instellingen waren en dan zie ik op de foto's wel wat er anders moet de volgende keer. Voor een kladblokje telkens ben ik meestal ook te lui, dat gebruik ik alleen als het erg nauw komt wat ik kies.
PaintNet gratis te downloaden...quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou een leuk fotobewerkings progamma,voor een amateur als ik
zo dus jij kunt je meel niet lezenquote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Internetten op Gatwick is klote. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik krijg hier continue foutmeldingen over dat de content niet appropiate isEn oh ja....het kost 1 pond om 10 minuten te internetten EN ze krijgen de webmail van xs4all niet binnen
Zo jammer, die engelsen
Nee klopt, dat zijn die foto's van Kleintjequote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Internetten op Gatwick is klote. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik krijg hier continue foutmeldingen over dat de content niet appropiate is![]()
Ja, toppie hierquote:Op zondag 30 april 2006 16:44 schreef Kleintje het volgende:
Beettje naar je zin daar P???
Veel foto's gemaakt enzo?
Mail heb ik gezien, maar nog geen zin om te beantwoordenquote:Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo dus jij kunt je meel niet lezen
denk dat dat komt omdat ik je heb vol lopen spammenmet grote bijlages
Ik speel ff spuit 11.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
naaktfotografie noem je zoiets![]()
word wel moeilijk btw als je mannelijk model bent en de fotograaf is ook man . Dan gaat je stelling niet op!
Wacht even dus de foto's die puckzz van je gemaakt heeft moet dienen als "rukmateriaal"?quote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik speel ff spuit 11.
Ben ff aan het teruglezen.
Duidelijk dat je het verhaal waar dit om gaat niet hebt gevolgd.
Het is geen naaktfotografie, het gaat om rukmateriaal
Ze citeert een fotograaf met die opmerking.quote:Op zondag 30 april 2006 20:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Maar je roept gewoonweg dat het de amateurfotografen om tieten en kutjes gaat (waar je dus die passie toestand mee bedoeld) en dat vind ik eigenlijk best jammer dat je dat zo zegt.
zolang het niet is ge qoute snapt niemand dat.quote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze citeert een fotograaf met die opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |