abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 mei 2006 @ 02:25:08 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37501146
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Intern is alles toch al duidelijk? Alleen naar buiten toe, daar gaat het Blind om. Beiden partijen zitten fout hoor; Ajax in de eerste plaats, ze hadden het netter en beter moeten doen en Blind omdat ie ongelooflijk door blijft janken en Ajax alleen maar meer schade toebrengt dan daadwerkelijk helpen.
zeker beide zijn fout. Maar geef dan duidelijkheid als club en doe niet zo schijnheilig!
quote:
Maar om nou zo op Ajax af te geven als PSV'er zijnde.. Zo netjes heeft Timmer het ook niet echt opgelost bij PSV lijkt me.
dus omdat wij een lul in de RvC hebben zitten die veel verkloot voor club mag ik niet kritisch reageren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37501160
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:24 schreef twi het volgende:
Bovendien heeft Blind tot ongeveer twee maanden terug echt he-le-maal niks te klagen gehad over vertrouwen van Van Geel. "De tandem" werd het genoemd. Zoveel vertrouwen, Danny was een uiterst professionele en zeer goede trainer, en had het volle vertrouwen. Dat dat er nu niet is, is niet meer dan logisch.
En jij gelooft dat? Dat Van Geel twee maanden geleden nog vertrouwen had in Blind? Spreken met dubbele tong heet dat.

Waarom mocht Danny Blind maanden geleden niet met Jaap Stam spreken over volgend seizoen? Of met Perez? Teken aan de wand hoor.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:28:46 #78
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37501165
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Blind moet eens kappen met janken en normaal gaan doen. Maar lopen lullen dat het hem niet kan schelen dat ie ontslagen wordt, bla bla bla .. Maar ondertussen wel de laatste twee weken voor elke belangrijke wedstrijd van Ajax stennis lopen schoppen in de media.
Ajax is er wel beter door gaan voetballen.
pi_37501170
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Blind moet eens kappen met janken en normaal gaan doen. Maar lopen lullen dat het hem niet kan schelen dat ie ontslagen wordt, bla bla bla .. Maar ondertussen wel de laatste twee weken voor elke belangrijke wedstrijd van Ajax stennis lopen schoppen in de media.

Wie wordt er nou daadwerkelijk beter van wanneer er nu gezegd wordt dat Blind ontslagen wordt? Of vlak voor Ajax - Feyenoord? Niemand hoor. Echt helemaal niemand. Net als van dit gedoe wordt niemand beter.
Blind doet normaal. Hij wordt schandalig behandeld door de club waar hij al 21 jaar bijhoort.
Raar zeg, dat hij geraakt is.

En ik denk dat het voor idereen beter zou zijn als nu duidelijk gezegd zou worden door Van Geel dat Blind na dit seizoen Ajax gaat verlaten...
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:30:34 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37501173
Wat ik trouwens vanmiddag al heb gezegd in het Ajax topic, nu in het kort:

Blind kan de groep niet motiveren. Pas bij 0-1 achter beginnen ze te voetballen. Of in deze situatie, nu de trainer gewoon al zo goed als ontslagen is. Ze verslaan Feyenoord twee keer, hebben Groningen nog net niet over de knie. Ajax staat met 1 been in de voorronde CL. Wellicht zelfs mede dankzij de sfeer die er nu heerst. Nu, nu het te laat is.

Ik kan het niet het succes van Blind noemen namelijk, het illustreert namelijk het probleem van het hele seizoen. Motivatie is er pas als het (te) laat is.

Bovendien is er geen juiste oplossing voor het ontslaan van je trainer. De enige juiste beslissing is om de eer aan jezelf te houden, zoals Ronald Koeman deed. Perfect besluit van een verder niet al te tactisch ingesteld persoon.

Dat neem ik overigens Blind niet kwalijk, maar ik neem het Ajax ook niet kwalijk dat de koers wordt gevaren zoals die is. Spreek je nu vertrouwen, en donder je 'm 18 mei eruit, ben je alsnog hypocriet en een leugenaar. Ontsla je 'm eerder, ontstaat er een sfeer alsof het seizoen over is, en ontbreekt er misschien motivatie tot verder presteren.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:33:50 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37501189
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:30 schreef twi het volgende:
Wat ik trouwens vanmiddag al heb gezegd in het Ajax topic, nu in het kort:

verhaaltje
Ik ben het met je eens, maar blijf de manier waarop niet netjes vinden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:34:08 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37501191
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:27 schreef Radegast het volgende:

[..]

En jij gelooft dat? Dat Van Geel twee maanden geleden nog vertrouwen had in Blind? Spreken met dubbele tong heet dat.

Waarom mocht Danny Blind maanden geleden niet met Jaap Stam spreken over volgend seizoen? Of met Perez? Teken aan de wand hoor.
Zie je, daar heb je het al. Spreken met twee tongen mag niet, dus dan valt de optie "Vertrouwen uit blijven spreken" al af. Dan zit je dat je een trainer in het nog lopende seizoen de deur uit flikkert. Nee, dat is inderdaad ook erg respectvol.

Nogmaals, er is gewoon geen nette oplossing. Hadden ze het gedaan zoals jij het nu graag zou willen, had je wellicht juist gewild dat ze gewoon het uit hadden gezongen tot het einde om daarna te proberen zich respectvol van elkaar te ontdoen. En zoals je in de zin hiervoor leest, is dat hoe dan ook geen fijne manier om uit elkaar te gaan.
pi_37501197
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zeker beide zijn fout. Maar geef dan duidelijkheid als club en doe niet zo schijnheilig!
Niemand wordt er beter van die duidelijkheid hoor, zoals Twi ook al zegt. Niemand wordt er ook maar iets beter van.
quote:
[..]

dus omdat wij een lul in de RvC hebben zitten die veel verkloot voor club mag ik niet kritisch reageren
Je snapt hem
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:35:24 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37501202
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Maar wat is wel een nette manier om een werknemer te ontslaan? Iemand die nog ambitie heeft om verder te gaan bij de club? Ik zie er geen, namelijk.

Het is niet netjes, en dat is echt heel erg spijtig. Het enige nette had geweest om Blind gewoon nooit aan te hebben gesteld.
pi_37501204
quote:

[..]

Klopt, maar Blind heeft het wel zelf erger gemaakt door het zo enorm in de media te spelen. Dat had ook niet gehoeven. Maar Ajax zat absoluut als eerste fout. Al is het natuurlijk lastig om zo kwestie netjes en handig op te lossen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 mei 2006 @ 02:40:48 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37501226
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Klopt, maar Blind heeft het wel zelf erger gemaakt door het zo enorm in de media te spelen. Dat had ook niet gehoeven. Maar Ajax zat absoluut als eerste fout. Al is het natuurlijk lastig om zo kwestie netjes en handig op te lossen.
maarja Blind moet iets, intern krijgt hij blijkbaar nergens meer reactie op
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37501241
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maarja Blind moet iets, intern krijgt hij blijkbaar nergens meer reactie op
Dit is niet de beste oplossing hoor

Nu komt het over op mij als de zielige trainer die weet dat hij weg moet na een dramatisch slecht seizoen mede door hemzelf, en dan maar na een goede Ajax - Feyenoord in de media van alles gaat roepen op Van Geel en Ajax in een kwaad daglicht te stellen, daarmee de supporters die hem terecht adoreren als echte Ajacied achter zich te scharen en daarmee proberen onterecht zijn baan te redden.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:43:44 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37501242
In de vele conflicten die ik als uiteindelijk ontslagen werknemer heb uitgevochten, heb ik het anders gedaan.

Danny moet wat dat betreft nog veel leren.
En vooral begrijpen dat je niet 'de media' moet proberen te gebruiken in zo'n zaak.
Wat dat betreft heeft de 'directie' van Ajax het beter begrepen en doen ze het goed om nu nog niet in het openbaar te reageren.

Blijft overeind dat de persoon Blind beschadigd is en blijft en blijft overeind dat de directie het niet erg netjes gespeeld heeft.
Beide partijen zijn nu slachtoffer van deze kwestie en het zal in de toekomst zowel Danny als de directie/het bestuur van Ajax nog een aantal jaren achtervolgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 mei 2006 @ 02:45:12 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37501249
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nu komt het over op mij als de zielige trainer die weet dat hij weg moet na een dramatisch slecht seizoen mede door hemzelf, en dan maar na een goede Ajax - Feyenoord in de media van alles gaat roepen op Van Geel en Ajax in een kwaad daglicht te stellen, daarmee de supporters die hem terecht adoreren als echte Ajacied achter zich te scharen en daarmee proberen onterecht zijn baan te redden.
klopt helemaal. Maar de kat in het nauw maakt rare sprongen. Hij profileert zich nu maar vast om ergens anders aan de bak te kunnen komen denk ik.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_37501251
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jawel, Ajax is er veel beter door gaan voetballen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:46:16 #91
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37501252
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:43 schreef golfer het volgende:

Beide partijen zijn nu slachtoffer van deze kwestie en het zal in de toekomst zowel Danny als de directie/het bestuur van Ajax nog een aantal jaren achtervolgen.
Ach welnee, een keer kampioen en iedereen is alles weer vergeten.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:49:02 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37501258
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:46 schreef Hephaistos. het volgende:

Ach welnee, een keer kampioen en iedereen is alles weer vergeten.

Ja, dat is het wrange van het korte-termijn geheugen van de successupporters van clubs.
Poef.....gone! ©golfer
pi_37501290
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, dat is het wrange van het korte-termijn geheugen van de successupporters van clubs.
Drie playoff wedstrijden is alles dat nodig is
pi_37515540
quote:

[..]

Daar kan ik in meegaan. In feite komt het Ajax misschien zelfs nog wel slecht uit dat Blind het nu goed doet in de play-offs en de beker kan winnen, want de publieke opinie slaat dan duidelijk in zijn voordeel uit. Terwijl er zonder play-offs en gewoon de droge feiten van een vierde plek met meer dan 20 punten achterstand niemand Danny zielig had gevonden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37524406
Maar de supporters moeten toch ook gewoon zien dat zonder de playoffs er alleen de bekerfinale is gehaald. En ondanks de kwalificatie voor de voorrondes CL het spel bedroevend is?
pi_37524722
Crosspostje
quote:
En ook een pluim voor Blind. Niemand bij Ajax wilde zien dat er een te grote selectie was om te hanteren. Welke -groene- coach weet zoveel spelers gemotiveerd te houden? Juist. Een selectie die te jong en onervaren was meegekregen. Een bepalende speler als Sneijder was zelden beschikbaar. En het bestuur maakte coachen welhaast onmogelijk. Daarmee CL behalen is goochelwerk derhalve. Knap!
pi_37525175
Weer een lekker wisselbeleid vanavond hoor Danny.
pi_37525176
quote:
Wat betreft Klaas Jan hoeft trainer Danny Blind niet te vertrekken. ,,De spelers hebben allemaal vertrouwen in hem. De slechte prestaties in de competitie lagen niet aan hem. Als trainer moet je zorgen dat ze klaar zijn voor de wedstrijd. Daarna ben je toch overgeleverd aan de spelers. Ikzelf heb vanaf de eerste minuut alle vertrouwen van hem gehad. Van mij mag hij blijven. Maar daar beslis ik niet over.’’
  Trouwste user 2022 woensdag 3 mei 2006 @ 22:49:00 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_37527484
Blind zat weer te janken op de bank. Ongeschikt voor de top dus. Stel je eens een jankende Cruijff of Michels voor.

Nou dan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37527594
Heb je vanavond gekeken?? Het was bedroevend slecht en natuurlijk kan je dat niet helemaal op zijn conto schrijven maar hij heeft er wel een groot aandeel in door zo laf te spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')